"Θα επανασχεδιάσουμε κάθε λεπτομέρεια για τα σχολεία και οι αλλαγές θα είναι συνεχείς έως την ολοκλήρωση της θητείας της κυβέρνησης".
Τη δήλωση αυτή έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης,κατά τη σημερινή τακτική Συνέντευξη Τύπου προς τους πολιτικούς συντάκτες και τόνισε:
Ηλεκτρονική πλατφόρμα για καταγραφή προβλημάτων σχολικών κτηρίων: Επιπλέον, όπως εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα ξεκινήσει άμεσα το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου», ύψους 250 εκ. ευρώ, αρχικά, για την ανακαίνιση σχολικών εγκαταστάσεων.
Αναλυτική βάση δεδομένων θα καταρτιστεί και θα καταγραφούν, μέσα στον επόμενο μήνα, σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα στοιχεία που απαιτούνται για την έναρξη των έργων, ώστε οι εργασίες να αρχίσουν στις αρχές του 2025.
Καλάθι του μαθητή: Στις πρώτες δύο εβδομάδες εφαρμογής του μέτρου του Υπουργείου Ανάπτυξης για το «Καλάθι του μαθητή», στο οποίο προστέθηκαν 11 κατηγορίες βασικών σχολικών προϊόντων υψηλής ζήτησης, τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία είχαν μειωμένες τιμές κατά μέσο όρο από 5% έως 10% σε σχέση με τις τιμές των αντίστοιχων προϊόντων τον Σεπτέμβριο του 2023.
Το μέτρο, το οποίο, στοχεύει, τόσο στην ενίσχυση του ανταγωνισμού προς όφελος του καταναλωτή, όσο και στην πληροφόρηση του αγοραστικού κοινού για τις τιμές των προϊόντων, φαίνεται πως έχει ήδη αποδώσει καρπούς με την μέγιστη μείωση σε συγκεκριμένα προϊόντα να φτάνει το 38% και την χαμηλότερη να είναι περίπου στο 5%.
Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους μαθητές και τους γονείς, επιδιώκοντας με τις πολιτικές μας τόσο να τονώσουμε τον ανταγωνισμό ώστε να μειωθούν οι τιμές, αλλά και να αυξάνουμε με στοχευμένες κινήσεις τα εισοδήματα όλων των πολιτών.
Διορισμοί: Προχωρήσαμε σε 10.000 διορισμούς εκπαιδευτικών, περισσότερους από κάθε άλλη χρονιά, ενώ, 20.000 αναπληρωτές συνεπικουρούν την παράλληλη στήριξη,
Τετραπλασιάσαμε τους διορισμούς στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής,
Ψηφιακό φροντιστήριο: Δημιουργήσαμε το ψηφιακό φροντιστήριο προκειμένου να έχουν όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως του που βρίσκονται, ίσες ευκαιρίες.
Δυσπρόσιτες περιοχές: Ενισχύουμε δυσπρόσιτες περιοχές με φυσική παρουσία εκπαιδευτικών αλλά και με αυτόνομες τάξεις,
Επαγγελματικός προσανατολισμός: Ενισχύουμε τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό,
Διαδραστικοί πίνακες: Εγκαθιστούμε διαδραστικούς πίνακες για καλύτερη μαθησιακή διαδικασία.
Δεν δουλεύει απολύτως τίποτα!! Η κάθε κυβέρνηση χρησιμοποιεί τους εκπαιδευτικούς δίχως να τους σέβεται στο ελάχιστο. Είναι ντροπή όλα αυτά που συμβαίνουν.
Το σχολείο πρέπει να επανασχεδιαστεί από το από το απόλυτο μηδέν. Και αυτό πρέπει να το κάνουν οι πραγματικοί εκπαιδευτικοί, και όχι το υπουργείο και οι κουστουμάτοι που δεν έχουν πατήσει σε δημόσιο σχολείο.