Ο πρωθυπουργός παρακολούθησε το πρώτο μάθημα Ψηφιακού Φροντιστηρίου

Στην πλήρη ανάπτυξή του, το on-demand σκέλος θα προσφέρει 2.500 εύληπτα μαγνητοσκοπημένα βίντεο παραδόσεων, καλύπτοντας το σύνολο της διδακτέας ύλης για 49 μαθήματα, από την Ε’ Δημοτικού έως τη Γ’ Λυκείου

17/09/2024

Άκουσε το άρθρο

Την πρώτη σύγχρονη (live) παράδοση του δωρεάν ψηφιακού φροντιστηρίου, για το μάθημα της Ιστορίας, παρακολούθησε το απόγευμα ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επισκέφθηκε το yπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ξεναγήθηκε στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μετάδοσης των μαθημάτων.

Ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη και τις υφυπουργούς Ζέττα Μακρή και Ιωάννα Λυτρίβη, είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για το νέο σύστημα υποστήριξης της μαθησιακής διαδικασίας και να συνομιλήσει με την καθηγήτρια Ευαγγελία Μπινιώρη, καθώς και τη διερμηνέα νοηματικής Νεφέλη Ράντου, η οποία κατά τη διάρκεια του μαθήματος βιντεοσκοπείται προκειμένου η νέα υπηρεσία να είναι προσβάσιμη στα παιδιά με προβλήματα ακοής.

Στην πρώτη συνεδρία καταγράφηκαν 4.000 ταυτόχρονες συνδέσεις. Σε πρώτη φάση προσφέρεται ενισχυτική διδασκαλία για 11 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, με τη συνδρομή 79 καθηγητών. Στην ολοκληρωμένη εκδοχή της, η σύγχρονη (live) τηλεκπαίδευση θα παρέχει υποστήριξη σε 45 μαθήματα.

Αφού ενημερώθηκε για τις δυνατότητες του ψηφιακού φροντιστηρίου ο Πρωθυπουργός δήλωσε: «Χαίρομαι, Υπουργέ, καθώς μια δέσμευση την οποία είχαμε κάνει πριν από κάποιους μήνες ξεκινά να υλοποιείται σήμερα. Πράγματι, το ζωντανό ψηφιακό φροντιστήριο για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου είναι μία σημαντική καινοτομία, η οποία αξιοποιεί την τεχνολογία προκειμένου να δώσει σε μαθητές απομονωμένων χωριών, νησιών της πατρίδας μας που μπορεί να έχουν δυσκολία σε πρόσβαση σε κάποια συμπληρωματική παροχή παιδείας, να έχουν τη δυνατότητα να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ένα ποιοτικό συμπληρωματικό μάθημα, το οποίο θα γίνεται, όπως είπες, από αποσπασμένους καθηγητές και αποσπασμένες καθηγήτριες.

Θα παρέχεται δωρεάν, θα υπάρχει η δυνατότητα της υποστήριξης από τη νοηματική και θα αξιοποιήσει στον μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας.

Θέλω να συγχαρώ, καταρχάς, τις καθηγήτριες και τους καθηγητές που θα ξεκινήσουν πολύ σύντομα να παρέχουν αυτή τη σημαντική συμπληρωματική υπηρεσία.

Πιστεύω ότι όσο οι μαθητές μπουν και παρακολουθήσουν τη διαδικασία, τόσο νομίζω θα εκτιμήσουν αυτό που η ελληνική πολιτεία τούς παρέχει δωρεάν. Και είμαι σίγουρος ότι ο θεσμός αυτός θα ριζώσει σύντομα και ολοένα και περισσότερες μαθήτριες και μαθητές θα μπορούν να παρακολουθούν τα μαθήματα τα οποία θα μπορούμε να προσφέρουμε.

Όπως είπες, ξεκινάμε με 11 μαθήματα, αλλά τελικά θα καλύψουμε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Οπότε να ευχηθώ εγώ, καλή αρχή.

Ξεκινάμε με μάθημα Ιστορίας Γ΄ Λυκείου. Απ’ ό,τι είδα, η οικονομική κατάστασή της Ελλάδας μετά την επανάσταση. Πολύ ωραία. Οπότε θα παρακολουθήσω και βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το πρώτο μάθημα. Καλή αρχή».

Από την πλευρά του ο Κυριάκος Πιερρακάκης σημείωσε: «Κύριε Πρόεδρε, είναι μεγάλη μας χαρά που βρίσκεστε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας για την εκκίνηση του ζωντανού ψηφιακού φροντιστηρίου, το οποίο ξεκινά σήμερα για 11 μαθήματα. Στην πορεία θα έχουμε όλα τα μαθήματα της Γ΄ Λυκείου με πολλούς καθηγητές τους οποίους έχουμε αποσπάσει στο Υπουργείο Παιδείας.

Είναι μία πάρα πολύ σημαντική αρχή αυτή. Ήδη, έχει εκδηλωθεί μεγάλο ενδιαφέρον στον ιστότοπο της εκπαιδευτικής πολιτικής. Έχουμε λάβει πάνω από 100 e-mail από ενδιαφερόμενους αναφορικά με την ώρα εκκίνησης, η οποία είναι σε ακριβώς εννέα λεπτά.

Και να τονίσω ότι έχει πολλές καινοτομίες το ψηφιακό φροντιστήριο, ανάμεσά τους το ότι θα έχουμε ζωντανά νοηματική, θα μπει και υποτιτλισμός. Είναι μία πάρα πολύ σημαντική υπηρεσία, την οποία περιμένουμε να αγκαλιάσουν όλες οι μαθήτριες και όλοι οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Και πάλι είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που βρίσκεστε εδώ».

Live και on-demand

Το ψηφιακό φροντιστήριο είναι μία από τις 11 αλλαγές που εισάγονται φέτος στην εκπαίδευση, προσφέροντας ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση σε όλους τους μαθητές ανά την Ελλάδα. Πέραν της ζωντανής υποστήριξης για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα υποβολής ερωτημάτων στους καθηγητές που τα διδάσκουν, ενώ έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία και ο on-demand πυλώνας.

Στην πλήρη ανάπτυξή του, το on-demand σκέλος θα προσφέρει 2.500 εύληπτα μαγνητοσκοπημένα βίντεο παραδόσεων, καλύπτοντας το σύνολο της διδακτέας ύλης για 49 μαθήματα, από την Ε’ Δημοτικού έως τη Γ’ Λυκείου. Αυτή τη στιγμή καλύπτει το σύνολο της ύλης για Νεοελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου.

Σχόλια (15)

Κώστας
|

Το ψηφιακό φροντιστηριο μόνο θετικά έχει να προσφέρει. Δεν ζημιώνει κανένα.
Όλη αυτή η φαμφάρα όμως χαλάει την γενική εικόνα. Δεν ανακάλυψαν τον τροχό, σε μια παιδεια ξαι κοινωνία σε παρακμή.
Τα προβλήματα και τα κενά πολλά, δεν καλύπτονται από επικοινωνίας σόου.
Κρίμα, αδικούν η ίδιοι μια καλή προσπάθεια.

@Μητέρα μαθητή
|

Βάλτε το μαθητή σας να παρακολουθήσει, να πάει και στο σχολείο, να προκόψει όπως μπορεί, είναι καλύτερη χρήση του χρόνου μας ως γονείς .

@Τέλεια
|

Τέλεια δεν είναι φίλε, αλλά να πληρώνει το κράτος λεφτά για τμήματα με 3 άτομα δεν είναι σωστό. Κανείς δε θα το έκανε αν τα έδινε απ'την τσέπη του. Αλλά με τα λεφτά των φορολογούμενων είμαστε όλοι λαρτζ. Συγχώνευση γίνεται δεν τους σταματάνε το σχολείο. Έλεος. Όσο για το ψηφιακό φροντιστήριο, μας φάγανε τα συκώτια δεκαετίες (όχι τελείως άδικα) για την ανισότητα όταν κάποια οικογένεια έχει λεφτά για φροντιστήριο και άλλη δεν έχει. Τώρα σου το παρέχει αυτό το κράτος. Είναι τέλειο; Δε νομίζω. Αλλά βλέποντας μερικά απ'τα μαθήματα (τα είδες;) εγώ προσωπικά χάρηκα που θα υπάρχει αυτή η επιλογή. Ο καιρός θα δείξει.
Ας μην ψάχνουμε ευκαιρία για γκρίνια και κλάψα βρέξει-χιονίσει. Δεν μπορεί όλα να τα ανάγουμε σε κομματικά μαλλιοτραβήγματα, ξεκολήστε!

Μητέρα μαθητή
|

Με ποια αντικειμενικά κριτήρια έγιναν οι προσλήψεις;

άσε τα νέα
|

τα παλιά βίντεα του γυμνασίου τα έφτιαξαν ποιοι , με απόσπαση, με πρόσληψη , με ποιο χαρτί; μόνιμοι όλοι ή άλλο; με ποιον τρόπο η επιλογή; ανακοίνωση, διαφάνεια; ο πρόεδρας ιεπ (με ευθυνη του λέει το 26α) λέει τίποτα πουθενά υποσημείωση στην πιλατιφοριμα ;

@ Έχω μπερδευτεί σε κάτι
|

εικάζω πως ούτε το μαρούσι μπορεί να το ξηγήσει.
και κάτι άλλο επιπλέον : αποσπάσεις με ισχυρό δόλωμα παράκαμψη πινάκων μεταθέσεων , προσλήψεις με παράκαμψη λογικής κλπ (αλλά θα πουν : ρε παιδιά, πήραμε όσους έκαναν αίτηση , δεν είχαμε άλλους, ό,τι είχαμε , όπως το μαστορέψαμε). αυτά είναι τσουρουφλίζοντα.
αλλά και μια ανθυπολεπτομέρεια : στο αρθρ 26α λέει για όλα αυτά , αλλά για ασυγχρονα βίντεα "ευθύνη ιεπ" . του γυμνασίου τα (λίγα αλλά πρώτα) ανεβασμένα με ποιους έγιναν πριν από αυτές τις αποσπασεις-προσλήψεις; είναι μόνιμοι, είναι κάτι άλλο;;;;; για ψάξτε... για ψάξτε... και πείτε μας

@ Δεν παίζονται με το 42% @Νικο
|

40+ με τη στρογγυλοποίηση 41 (μη δίνεις αέρα), ,ετά 28, τώρα δημοσκοπικά πάνω από 20 λίγο... έχει κι άλλοοοοοοο μεντράνο μεχρι.... (κι μετά άλλου τύπου, σασμός δεν υπάρχει)

αχαχαχαχαχα, πολύ καλό ! (αν φέρει και τους βαθμούς του τετραμήνου άριστα.... θα καεί το πελεκούδι)

Νικος
|

Καλή πρόοδο στον Κο. Πρωθυπουργό

Λαμπίρης Κωστας
|

Επικοινωνιακό σόου για το Δελφινάριο...

Τέλεια
|

Δώσε συγχωνεύσεις και ψηφιακά φροντιστήρια! Δεν παίζονται με το 42% που τους δίνουμε, μπραβο!

Ανθή
|

Οι αποσπάσεις των καθηγητών στο ψηφιακό φροντιστήριο δεν θα έπρεπε να έχουν προηγηθεί των διορισμών; Καθηγήτρια αναπληρώτρια διορίστηκε σε λύκειο για να διδάξει μάθημα πανελληνίων, ξεκίνησε τα μαθήματα και τώρα αποσπάστηκε στο ψηφιακό φροντιστήριο. Ποιος ξέρει πόσον καιρό θα μείνουν οι μαθητές χωρίς καθηγητή. Όπως μας έχει συνηθίσει το υπουργείο, δουλειές του ποδαριού ...

ΧΡΗΣΤΟΣ
|

Έχω μπερδευτεί σε κάτι και χρειάζεται όντως ξεκαθάριση. Ο υπουργός παιδειας είχε δηλώσει πως από Πέμπτη δημοτικου έως τρίτη λυκείου
Θα υπάρχουν διαδραστικοι πίνακες εντός σχολείων. Δεν είχε πει ότι από την Πέμπτη έως την Τρίτη λυκείου θα ανεβαίνουν βίντεομαθηματα στο ψηφιακό φροντιστήριο. ΩΣΤΟΣΟ, είχε δηλώσει πως στο ψηφιακό φροντιστήριο θα ανεβαίνουν βίντεο μαθήματα από την πρώτη δημοτικου έως την Τρίτη λυκείου. Τέλος, στο ψηφιακό φροντιστήριο γράφει πως το ψηφιακό φροντιστήριο είναι για εκπαιδευτικούς και μαθητές γυμνασιου και λυκείου. Γιατί δεν γράφει και για τους μαθητές δημοτικου; αφού ο υπουργός είχε πει πως θα ανεβαίνουν βιντεομαθηματα από πρώτη δημοτικου έως Τρίτη λυκείου. Άρα, θα πρέπει να γράφει πως ειναι για μαθητές δημοτικου, γυμνασιου και λυκειου.

Δεν έχω λόγια
|

Θέλω πραγματικά να καταλάβω (ειλικρινά αδυνατώ): Πώς γίνεται να υπάρχουν κενά στα σχολεία και να αποσπώνται μόνιμοι καθηγητές ή να διορίζονται αναπληρωτές στο ψηφιακό φροντιστήριο; Πώς γίνεται; Με ποια λογική;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|

Ελπίζω να φέρει τύχη στο θεσμό, όπως συνηθίζει.

μπάρμπα Μήτσος
|

- Βαριέμαι.
- Άσε το κινητό, και κοιτά να μάθεις κάτι.
- Τι να μάθω μαμά; Μόνη της μιλάει.
……

Έχω τη λύση.
Να στηθεί ένα φιλολογικο - θεατρικό δρώμενο. Τρεις φιλόλογοι θα υποδύονται ρόλους μαθητή και θα διακόπτουν τον διδάσκοντα για απορίες. Ένας «μαθητής» να κάνει λίγη φασαρία πού και πού, να πειράζει τον διπλανό του….

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ