Κ. Πιερρακάκης: Πολλές οι αποβολές για κινητά στα σχολεία - Οι συγχωνεύσεις τμημάτων είναι λύση, όχι πρόβλημα

Τι τι είπε ο Υπ. Παιδείας για τα κενά καθηγητών στα σχολεία, τις διαμαρτυρίες για συγχωνεύσεις τμήμάτων, το προβλήματα στο ολοήμερο σχολείο και το bullying

20/09/2024

Ενημερώθηκε: 20/09/2024, 10:57

Άκουσε το άρθρο

Η αποβολή που δόθηκε σε μαθητή στην Πάτρα «δεν είναι η πρώτη αποβολή για κινητό, είναι η πρώτη που πήρε δημοσιότητα» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκη σήμερα στον ΑΝΤ1 και υπερασπιζόμενος το νέο, αυστηρό πλαίσιο σημείωσε ότι «Το κινητό από έρευνες είναι σαφές ότι κάνει κακό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έρευνα της UNESCO αναφέρει ότι ένα παιδί μπορεί να θέλει έως και 20 λεπτά για να επανέλθει στην μαθησιακή διαδικασία αν έχει «ξεχαστεί» στο κινητό του», τονίζοντας πάντως ότι ο βασικός λόγος για την απαγόρευση εμφανούς κατοχής και χρήσης κινητών από τους μαθητές στα σχολεία σχετίζονται κυρίως με την προσπάθεια καταπολέμησης των περιστατικών bullying στα σχολεία.

Για το περιστατικό στην Χαλκιδική, όπου κλήθηκε η Αστυνομία για να απομακρύνει από την τάξη μια 10χρονη μαθήτρια, επειδή ήταν υπεράριθμή στο τμήμα της ο υπουργός Παιδείας τόνισε: «Για να το συζητάμε προφανώς η διαχείριση δεν ειναι η πρέπουσα. Περιπτωσιολογικά αντιμετωπίζουμε τα λίγα προβλήματα όπου εντοπίζονται»

Αναφορικά με την λειτουργία των σχολείων, ο Κυριάκος Πιερρακάκης είπε ότι «φέτος ξεκινήσαμε με 6.000 περισσότερους εκπαιδευτικούς. Υπάρχουν 71.000 τμήματα στα σχολεία και σε λιγότερα από 1.000 έπρεπε να εξορθολογίσουμε την κατάσταση για να μην υπάρχουν πολλά κενά. Έχουμε εύηκοα ώτα για περιπτώσεις παιδιών που έχουν πρόβλημα ή καλούνται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις και τα αντιμετωπίζουμε».

Για τις συγχωνεύσεις σχολείων και τις αντιδράσεις γονιών και μαθητών σε πολλές περιοχής της Ελλάδας, ο Υπουργός Παιδείας απάντησε ότι «Ο κανόνας είναι πως υπήρχαν δύο τάξεις των 10 παιδιών ή μια απόσταση μερικών δεκάδων μέτρων για να αντιμετωπιστεί με μια συγχώνευση», προσθέτοντας ότι «αυτό δεν είναι το πρόβλημα, αυτό είναι η λύση. Πρέπει όλοι να συμβάλλουμε να υπάρξει εξορθολογισμός και καλή κατανομή των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν κενά στα σχολεία».

«Στα χρόνια της κρίσης διογκώθηκε ο αριθμός των αναπληρωτών καθηγητών, ως προσωρινή ανάγκη, αλλά δεν ήταν προσωρινό μέτρο και για αυτό προχωράμε διαρκώς σε διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών», είπε ο κ. Πιερρακάκης.

Ερωτηθείς για το πρόβλημα στέγασης εκπαιδευτικών, κυρίως σε τουριστικές περιοχές, αναγνώρισε τις δυσκολίες και είπε ότι το ζήτημα απασχολεί ιδιαίτερα και τον Πρωθυπουργό, συμπληρώνοντας «θα δούμε τι πρωτοβουλίες μπορούμε να λάβουμε για την στέγαση εκπαιδευτικών και άλλων υπαλλήλων του δημοσίου και των ενόπλων δυνάμεων ιδίως για τουριστικές περιοχές».

Για την κατάσταση των σχολικών κτηρίων, ο Υπ. Παιδείας είπε ότι «τις 12.812 σχολικές υποδομές τις χειρίζονται οι δήμαρχοι ανά την χώρα. Πολλοί ειναι ταλαντούχοι στο πως τις χειρίζονται. Εμείς αντιληφθήκαμε την ανάγκη να στηρίξουμε περισσότερο τους δημάρχους στο θέμα των σχολικών υποδομών».

Είπε δηκτικά ότι «Με ξενίζει η εικόνα να πηγαίνω σε σχολεία και να βλέπω έναν υπερσύγχρονο, διαδραστικό πίνακα του 2024 και δίπλα να βλέπω έναν σοβά που πέφτει! Γι’  αυτό κάναμε το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» και για αρχή βάζουμε 250 εκατομμύρια ευρώ. Τα σχολεία καταγράφουν τις ανάγκες, ενημερώνουν τους Δημάρχους, αυτοί ενημερώνουν το Υπ. Παιδείας και καθορίζονται οι προτεραιότητες».

Μιλώντας για τις δωρεές, προσέθεσε «Μην υποτιμάτε αυτό που είπε και ο Πρωθυπουργός για την ιδιωτική πρωτοβουλία. Εγώ γνωρίζω ήδη κάποιες δωρεές. Θα γίνουν πολλές το επόμενο διάστημα και για την ανακαίνιση υποδομών και για βάψιμο σχολείων και για άλλες δράσεις».

Ο Γιώργος Παπαδάκης ρώτησε τον Υπουργό Παιδείας για τον θεσμό του Ψηφιακού Φροντιστηρίου και ο Κυριάκος Πιερρακάκης αποκρίθηκε ότι «δίνουμε έμφαση τώρα στην Γ’ Λυκείου. Ξεκινήσαμε με 11 μαθήματα και θα γίνουν πολύ περισσότερα, θα γίνουν όλα τα μαθήματα. Την πρώτη ημέρα είχαμε μάθημα Ιστορίας. Με σταθερό ρυθμό έχουμε 4.000 μαθητές που βλέπουν ζωντανά αυτά τα μαθήματα και την πρώτη και την δεύτερη ημέρα. Οι ερωτήσεις που θα υποβάλλονται δεν θα απαντώνται ζωντανά, λόγω του πλήθους των μαθητών που παρακολουθούν».

Τέλος, παραδέχθηκε πως υπάρχουν προβλήματα στα ωράρια και στην λειτουργία πολλών ολοήμερων σχολείων, λέγοντας πάντως ότι «θεραπεύονται βήμα-βήμα τα προβλήματα και στα ολοήμερα σχολεία, όπου υπήρξαν και κενά από διαδικασίες που προβλέπουν νόμιμες άδειες πχ. εγκυμοσύνης ή ασθένειας».

 

Σχόλια (22)

Εκπαιδευτικός
|

Φυσικά στα διάφορα ιδιωτικά έχουν 30 παιδιά στη τάξη γιατί στα δημόσια να είναι 22 ? αίσχος.

Master chef (Λωζάνη Κοζάνη, ένα τσιγάρο δρόμος)
|

@Λιλιαν 21 Σεπ 2024 17:40
Το Μιλάνο είναι η οικονομική, βιομηχανική, πολιτιστική και πνευματική πρωτεύουσα της νότιας Ευρώπης. Κάθε σύγκριση με τη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας είναι μάταια.
Μικρά ή μεγάλα τα σχολεία στην ευρύτερη περιοχή του, είναι άρτια εξοπλισμένα και οργανωμένα.... ενώ τα 120km (aller-retour προφανώς) με τα τρένα τους, γίνονται σε περίπου 1 ώρα με συνέπεια, ασφάλεια και ποιότητα. Εμείς καλύτερα να μη μιλήσουμε για τα δικά μας τρένα και λοιπά μέσα μαζικής μεταφοράς.
Δεν είναι λοιπόν θέμα άλλης κουλτούρας και άλλης νοοτροπίας μαθητών και γονέων.... αλλά θέμα μέριμνας, οργάνωσης και φυσικά χρηματοδότησης της δημόσιας παιδείας.
ΥΓ. Τα μεγάλα ΕΠΑΛ στη χώρα μας, είναι δηλαδή όπως αυτό που επισκεφθήκατε στο Μιλάνο?....

Κύθηρα
|

Είναι δυνατόν να δίνουμε προτεραιότητα στα Γυμνάσια και όχι στα Λυκεια?
Να παίρνουμε τους καθηγητές από το Λύκειο διορισμένους σε μαθήματα κατεύθυνσης και να τους πηγαίνουμε στο Γυμνάσιο?
Είναι δυνατόν να τους λιγοστευουμε τις ώρες τους στο Λύκειο και να τους βάζουμε να κάνουν περισσότερες στο Γυμνάσιο?
Είναι δυνατόν να στοιβαζουμε 30 παιδιά σε μια τάξη?(Με ειδικές ανάγκες ,προβληματικές συμπεριφορές,Γ'Λυκειου 27 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ)
Είναι δυνατόν σε ένα νησί 3.500χιλιαδων κατοίκων με αυστεγαζομενα κτίρια ένα Λύκειο και ένα Γυμνάσιο να έρχονται καθηγητές ,να διορίζονται να φεύγουν με άδειες και να αφήνουν το σχολείο στο ΕΛΕΟΣ?
Είναι δυνατόν η λύση είναι να κάνουμε 6 τμηματα 3 το Λύκειο και έτσι λύσαμε το πρόβλημα μας ,(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ...ΚΑΙ ΜΕΤ Α ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΑ ΤΗΛΈΦΩΝΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ από το ΥΠΕΙΘΑ) εξοικονομούν ώρες από τους καθηγητές έτσι καλύπτουμε το Γυμνάσιο που ξεκίνησε με 2 καθηγητές και την 1 διευθύντρια (ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ )
Είναι δυνατόν ,ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

Λιλιαν
|

Συγχωνεύσεις σχολείων ,πολλά χιλιόμετρα να κάνουν τα παιδιά για να πάνε σε ένα άλλο σχολείο . Γκρίνια , γκρίνια και πάλι γκρίνια . Τα σχολεία στο εξωτερικό είναι άριστα εξοπλισμένα ενώ τα δικά μας δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη . Σε μια επίσκεψη στο Μιλάνο οι μαθητές μας είδαν πλήρη και υπερσύγχρονα εξοπλισμένα ΕΠΑΛ και αναρωτήθηκαν γιατί εκεί τα πράγματα ήταν τόσο διαφορετικά από ότι στην Ελλάδα . Την απάντηση την πήραν από τους Ιταλούς μαθητές οι οποίοι κάνουν καθημερινά 120 χιλιόμετρα για να πάνε στο συγκεκριμένο ΕΠΑΛ και να παρακολουθήσουν την συγκεκριμένη ειδικότητα . Εδώ οι δικοί μας μαθητές και οι γονείς είναι άλλης νοοτροπίας. Κοντά στο σπίτι και ας είναι και αχούρι . Δεν αλλάζει κύριοι έτσι η παιδεία . Θέλει πρωτίστως άλλη κουλτούρα και άλλη νοοτροπία
Ευχαριστω

Προς@Φιλόλογος πρώην
|

Αυτό που εννοούσα, συνάδελφε , είναι ότι με το νέο πλαίσιο είναι ξεκάθαρες οι ποινές.. Με το προηγούμενο πλαίσιο δεν υπήρχαν θεσμικά ποινές. Προφανώς πάλι και περισυ μπορούσαμε να τημωρήσουμε.. ΟΜΩΣ η καταγγελία κάποιου γονέα για την τιμωρία άφηνε περιθώρια περιπετειών θεσμικά για το σχολέιο .. Βλέπω βελτίωση στο σχολέιο μου φέτος γιατι:
1, Ενημερώσαμε τα παιδιά/γονείς με το καλημέρα ότι μπορούν αν θέλουν να έχουν το κινητό κλειστό στη τσαντα τους (γιατί π.χ , μετα σχολέιο έχουν δραστηριότητες, γιατι οι γονείς τους δουλευουν κ.λ.π) ΑΛΛΑ απογορευεται η χρήση τους (δηλαδή να το βγάλουν για οποιοδήποτε λόγο απο την τσάντα) και τιμωρείται, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον νόμο. Είπαμε, επίσης, στα παιδιά ότι, αν για οποιδήποτε εκτακτο λόγο, χρειαστεί να ανοίξουν το κινητό τους, έρχονται στη Διευθυνση και το ανοίγουν μπορστά της..
2. Τιμωρήσαμε ήδη 2 παιδιά που είχαν το κινητό στο προαύλιο και έστελναν μυνηματα. Μιλήσαμε μαζί τους, μιλήσαμε και με τους γονείς. ΌΛΟΙ κατάλαβαν ότι φετος οι ποινές προβλέπονται θεσμικα- δεν είναι Απόφαση Συλλόγου-.ότι το σχολέιο ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ τους νόμους
Απο τότε βλέπω μια αλλαγή. Φόβου είναι;;( ειμαι Υποδιευθυντρια. Ειμαστε συνεχεια στην αυλη με τον Διευθυντή )Κατανόησης είναι;; Δεν Ξέρω. Ούτε ξερω αν θα διαρκέσει.. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ομωσ , διαβλεοω αλλαγή προς το καλυτερο..Ο χρόνος θα δείξει, βέβαια, ανα θα επιβεβαιωθώ..

Β. Μαγγούφη
|

Προς αποκατάσταση της αλήθειας : Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας του ΓΕΛ Βαλτινού Τρικάλων δεν θα μετακινηθούν λίγα μέτρα, αλλά 12+12 χιλιόμετρα για να φοιτήσουν σε λύκειο των Τρικάλων, αφού δεν εγκρίθηκε το ολιγομελές τμήμα στο σχολείο τους. Οι δε μαθητές της Γ΄ Τάξης του 1ου ΕΠΑΛ Τρικάλων ειδικότητας "Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου" θα πρέπει να μετακινηθούν εκτός νομού (Λάρισα ή Καρδίτσα;), γιατί ούτε το δικό τους τμήμα εγκρίθηκε. Με δικά τους έξοδα, εννοείται. Η εναλλακτική είναι να αλλάξουν Ο.Π. ή ειδικότητα στη Γ΄ Λυκείου. Και όλα αυτά, ενώ τα σχολεία τους διαθέτουν και αίθουσες και προσωπικό! Και ενώ σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας ισχύει ότι :
Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις (άρθρο 4).
Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια (άρθρο 16).
Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους (άρθρο 25).
Άραγε γι' αυτά τα παιδιά υπάρχει "λύση" ή μόνο "πρόβλημα", κ. Υπουργέ;

alastor
|

@Διαφωνώ κύριε Υπουργέ....
Δυστυχώς τα "μέσα κοινωνικής δικτύωσης" έχουν κάνει τεράστια ζημιά, αφού οι μαθητές (και όχι μόνο...) απασχολούνται με αυτά άπειρο χρόνο, εθίζονται και παθαίνουν στερητικό σύνδρομο αν αφήσουν τα κινητά για μερικά λεπτά ή ώρες. ΄Έτσι δαιμονοποιείται ένα εξαιρετικό εργαλείο, που θα μπορούσε να έχει πληθώρα εκπαιδευτικών εφαρμογών σε όλα τα μαθήματα.
Ίσως η επόμενη γενιά εκπαιδευτικών, και όχι η παρούσα με μέσο όρο ηλικίας κοντά στα 55, που είναι σε μεγάλο ποσοστό και τεχνοφοβική, με κατάλληλη επιμόρφωση καταφέρει να βρει τη σωστή ισορροπία και να αξιοποιήσει καλύτερα τις δυνατότητες των κινητών προς όφελος της μάθησης.

Φιλόλογος πρώην
|

@Έτσι ακριβώς είναι για τα κινητά..
Εκτιμώ την καλοπροαίρετη διάθεση του σχολίου σας και την όμορφη άποψη που εκφράζετε για τους μαθητές, άποψη που πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές αποτυπώνει και τη διάθεση και αντίληψη όλου του εκπαιδευτικού κόσμου.
Επιτρέψτε μου μόνο να εκφράσω μια μικρή απορία πάνω στη φράσης σας: "Φέτος, με το νέο πλαίσιο, εμείς τουλάχιστον στο σχολείο μου, βλέπουμε ήδη βελτίωση...". Πώς είναι δυνατόν να βλέπετε "βελτίωση" με ένα νομοθετικό πλαίσιο που εκ του μη όντος έχει αναστατώσει το πανελλήνιο απαγορεύοντας μεν τη χρήση, αλλά επιτρέποντας χωρίς λόγο την κατοχή του κινητού στα σχολεία, ενώ το προηγούμενο πλαίσιο σαφώς και ήταν πιο λειτουργικό και ξεκάθαρο, αφού απαγόρευε ρητά και την κατοχή και χρήση του κινητού;

Master chef (ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις)
|

@Μαρία 20 Σεπ 2024 18:28
Στο ποσοστό του ΑΕΠ για την Παιδεία θα τα έβρισκαν αγαπητή Μαρία.
Εκεί δηλαδή, που κάθε χώρα που ΘΕΛΕΙ να έχει σοβαρή Παιδεία, βρίσκει και δίνει τους αναγκαίους πόρους για σχολεία και εκπαιδευτικούς.
Εμείς τα βρίσκουμε.... και τα δίνουμε ΑΛΛΟΥ.... και μάλλον "σπρώχνουμε" κόσμο στα ιδιωτικά όπως επισημάνατε.

ΠΑΡΑΤΑΣΑΚΗΣ
|

Για τις παρατάσεις στελεχών κουβέντα.Ουτε και ρωτάει κανείς.Αν κρύψουμε το πρόβλημα είναι σαν να μην υπάρχει.

Εκπαιδευτικος
|

Τα κενά είναι πολλά, οι μισθοί φρικτοι, τα τμήματα σαρδέλα ακόμα περισσότερα.. Ντροπή. Μας ζητάνε ευθύνες Ευρωπαίου εκπαιδευτικου με μισθούς ούτε Βαλκάνιου πια! Είναι μισθοί αυτοί; ντροπή τους, όλοι όσοι πέρασαν και μας κυβερνησαν

ΘΑΝΟΣ
|

Η εκπαίδευση υπουργέ είναι ποιότητα πρώτα και φυσικά όχι ποσότητα..τα πάντα για εσάς είναι αριθμοί..πχ τάξη με 24-26 παιδιά στο δημοτικό θα πρέπει να μοιράζεται σε 2 τμήματα και όχι να στριμώχνεται με το έτσι θέλω σ'ένα για να σας "βγουν" οι "περίφημοι" αριθμοί σας...

Μαρία
|

Σκεφτείτε να μην υπήρχαν και τα ιδιωτικά σχολεία!!!!
Που θα στεγάζονταν τοσοι μαθητές;;;Που θα έβρισκαν τοσους καθηγητές!!!!Φοροαπαλαγή έπρεπε να είχαν οι γονείς και οχι τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης που φτύνουν αίμα ώστε τα παιδιά τους να μην ζουν σε αυτά τα άθλια και καταθληπτικά σχολεία!!!!
ΧΑΡΗ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ!!!!!
Ακόμα και τα βιβλία τα αγοράζουν μόνοι τους!!!!
Επαναλαμβάνω και ρωτάω ΠΟΥ ΘΑ ΈΒΡΙΣΚΑΝ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ,ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!!!!

Νικος
|

Οι συγχωνεύσεις είναι η λύση για την εξοικονόμηση χρημάτων από το κράτος. Για την καλύτερη μόρφωση των μαθητών δεν είναι η λύση.

Έτσι ακριβώς είναι για τα κινητά..
|

Φέτος, με το νέο πλαίσιο, εμείς τουλάχιστον στο σχολέιο μου , βλέπουμε ήδη βελτίωση . ..Εχουμε ήδη επιβάλλει , βέβαια, 3 αποβολές για κινητά. Τα παιδιά έλαβαν το μήνυμα.. Κουβεντιάσουμε προφανώς και μαζί τους και με τους γονείς. Κατάλαβαν, θεωρούμε, 2 πράγματα ήδη:
1. ότι η τιμωρία για τα κινήτα δεν είναι αυτοσκοπός. Σχετίζεται με την αγωνία μας τα παιδιά μας να αφήσουν , τις 8 ώρες του σχολέιου, στην άκρη το κινητό και να επικεντρωθούν σε όσα 'εχει να τους προσφέρει το σχολέιο..
2. ότι ο νόμος είναι νόμος και θα πρέπει να τηρείται ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ (μαθητές, καθηγητες, γονείς)
Ελπίζουμε- πραγματικά ελπίζουμε- όλες οι ΔΙΔΕ να είναι διπλα μας.Όπως η αξιέπαινη ΔΙΔΕ Αχαίας..Είμαστε πάντα δίπλα στους γονείς.. ΑΛΛΑ, όταν δεν είναι σωστοί, όταν θέλουν να μην εφαρμόζουμε τον Νόμο, θα είμαστε απεναντι τους.. Για το καλό των μαθητών μας..

Ντίνα
|

Είναι η δεύτερη τετραετία που κυβερνούν και όμως μιλάνε ακόμα λες και είναι αντιπολίτευση. Και θα έπρεπε να ντρέπονται γι'αυτό.Η υπουργοί αλλάζουν αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις έχουν βάλει πέντε χρόνια τώρα μία κασέτα στο στόμα τους και λένε τα ίδια πράγματα όλοι τους.Αν δεν έχουν κάτι καινούργιο να κάνουν η να μας πάνε,ας πάνε στα σπίτια τους.

Μητέρα μαθητή Γυμνασίου
|

Έχουμε 18.000 κενά σε πρωτοβάθμια και Δευτεροβαθμια.
Η αριθμητική είναι αντικειμενικά αμείλικτη.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΤΣΙΟΥΛΑΚΗΣ
|

Στην προηγούμενη μου ανάρτηση αμέλησα να υπολογίσω τους αναπληρωτές δασκάλους και νηπιαγωγούς για φέτος.
Οπότε οι αναπληρωτές για φέτος είναι 10000 στην γενική αγωγή (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια), άρα έχουμε 16500-10000-1500 = 5000 λιγότεροι εκπαιδευτικοί φέτος απ' ότι πέρσι στην αρχή της χρονιάς.

Διαφωνώ κ. Υπουργέ ... φιλελεύθερος
|

Από την παιδαγωγική έρευνα δεν προκύπτει ότι το κινητό κάνει κακό στη διδασκαλία και μάθηση. Τα συμπεράσματα είναι μάλλον αντικρουόμενα.
Όταν το κινητό χρησιμοποιείται σαν υπολογιστής με σύνδεση στο διαδίκτυο ή σαν εργαλείο μέτρησης τότε βοηθά τους μαθητές.
Προφανώς η κακή χρήση του κινητού είναι αυτή που δημιουργεί τα προβλήματα και αυτή θα έπρεπε να απαγορευτεί.
Η αίθουσα των υπολογιστών συνήθως δεν είναι διαθέσιμη. Για ποιό λόγο να μην αξιοποιηθούν τα κινητά; Έχω χρησιμοποιήσει τα κινητά στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και της γεωγραφίας με πολύ καλά αποτελέσματα. Εγκατέλειψα την προσπάθεια μετά από παρέμβαση της Διευθύντριας.

φιλελεύθερος

μπαρμπα-Μήτσος
|

« η διαχείριση δεν ειναι η πρέπουσα»...
Πολύ ευγενικά το είπε. Αν οι σύμβουλοι είχαν τοποθετηθεί για να ασχολούνται με τα καθημερινά προβλήματα των σχολείων, σήμερα δε θα συζητούσαμε αυτή τη ντροπή.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΤΣΙΟΥΛΑΚΗΣ
|

Μεγάλη κουβέντα το αν ξεκίνησε φέτος η χρονιά με περισσότερους εκπαιδευτικούς ή όχι, και αν ναι με πόσους.

Όσον αφορά τους διορισμούς στην γενική αγωγή έχουμε 6000 διορισμούς και 4500 συνταξιοδοτήσεις, άρα οι διορισμοί που έγιναν ήταν μόνο 1500 παραπάνω, εντάξει καλύτερο από το τίποτα των προηγούμενων ετών και πολύ καλύτερο από το αρνητικό της προηγούμενης δεκαετίας αλλά και πάλι είναι ελάχιστοι.

Τώρα όσον αφορά τους αναπληρωτές, πέρσι στην Α' φάση, για γενική αγωγή πήρε 16500 αναπληρωτές (μαζί πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια) ενώ φέτος στην Α΄ φάση για γενική αγωγή πήρε 6000 αναπληρωτές (μαζί πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια).
Οπότε έχουμε αναπληρωτές α' φάση το 2023 μείον τους αναπληρωτές α' φάση το 2024 μείον το πλεόνασμα των διορισμών έναντι των συνταξιοδοτήσεων και έχουμε 16500-6000-1500 = 9000 λιγότεροι εκπαιδευτικοί στην α' φάση στην γενική αγωγή σε σχέση με πέρσι.

Άρα ας μην λέει ότι ξεκίνησε φέτος με περισσότερους εκπαιδευτικούς, με λιγότερους ξεκίνησε, με πολύ λιγότερους εκπαιδευτικούς ξεκίνησε φέτος, για αυτό και οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων, για αυτό και το ολοήμερο δεν μπορεί να δουλέψει για αυτό και τα κενά στα ωρολόγια, για αυτό τα 3ωρα και τα 4ωρα καθημερινά.

ΥΓ. τα νούμερα τα έγραψα "χοντρικά" πιθανώς να διαφέρουν από την πραγματικότητα κατά μερικές εκατοντάδες στο τελικό σύνολο.
ΥΓ2. Αν έχω κάνει κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστε με.

Παρατηρητής
|

Για το πρόβλημα της στέγασης των εκπαιδευτικών η κ. Κεραμέως έδινε πριν δύο χρόνια την ίδια ακριβώς απάντηση.
Πόσο χρονικό διάστημα θα πρέπει η εκπαιδευτική κοινότητα να περιμένει, ώστε να ωριμάσει κάποια σοβαρή λύση;
Μήπως πάλι ο υπουργός πετάει το μπαλάκι στους δήμους;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ