Ομάδα Διαχείρισης Κινδύνων στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, συγκρότησε ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης, η οποία έχει ως εξής:
1. Δωρόθεα Περιστέρη, υπάλληλο ΙΔΑΧ κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού (ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού, Προϊσταμένη του Τμήματος Β ́ Στατιστικής και Ποιοτικής Επεξεργασίας Δεδομένων της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Συντονισμού ως Συντονίστρια της Ομάδας, με αναπληρωτή της τον Μιλτιάδη Θεοδωρόπουλο, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού (ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού), του Τμήματος A ́ Συντονισμού και Προγραμματισμού Πολιτικών της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Συντονισμού.
2. Νικόλαο Μίχο, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 70 Δάσκαλοι, του Τμήματος Γ ́ Διοίκησης Προσωπικού της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Μειονοτικών Σχολείων.
3. Γαβριήλ Βουρβαχάκη, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού (ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού), Αναπληρωτή Προϊστάμενο του Τμήματος Β ́ Κινήσεως της Διεύθυνσης Υπαλληλικής Υποστήριξης.
4. Ιωάννα Ολυμπίου, μόνιμη υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού (ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού), Προϊσταμένη του Τμήματος Γ ́ Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού.
5. Γιώργο Κρικώνη, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού (ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού), του Τμήματος Α ́ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
6. Χρήστο Τσόλκα, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Πληροφορικής (ειδικότητας SOFTWARE- HARDWARE), Προϊστάμενο του Τμήματος Δ ́ Μητρώου της Διεύθυνσης Προσωπικού Ανώτατης Εκπαίδευσης.
7. Νικόλαο Μακρή, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού (ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού), του Τμήματος Α ́ Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας.
8. Μαριλένα Αποστολάκη, μόνιμη υπάλληλο κλάδου ΠΕ Πληροφορικής (ειδικότητας SOFTWARE- HARDWARE), του Τμήματος Γ ́ Προσωπικού και Υποστήριξης Επαγγελματικής Κατάρτισης της Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης.
9. Γεώργιο Τραχανατζή, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 05 Γαλλικών, του Τμήματος Γ ́ Παρακολούθησης Προϋπολογισμού και Αναφορών Εποπτευόμενων Φορέων Έρευνας και Τεχνολογίας, Νέας Γενιάς και Διά Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Παρακολούθησης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών Εποπτευόμενων Φορέων.
10.Αναστασία Λεκού, μόνιμη υπάλληλος κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού (ειδικότητας Διοικητικού Λογιστικού), του Τμήματος Α ́ Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης και Θρησκευτικής Αγωγής της Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης και Διαθρησκευτικών Σχέσεων.
11. Κωνσταντίνο Αγγέλου, υπάλληλο ΙΔΑΧ κλάδου ΠΕ Φυσικής Αγωγής (ειδικότητας Φυσικής Αγωγής), του Τμήματος Αθλημάτων Κλασικού Αθλητισμού της Διεύθυνσης Αγωνιστικού Αθλητισμού.
Η ομάδα ασκεί τις αρμοδιότητές που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 22Δ του νόμου 4795/2021 (Α ́ 62), όπως προστέθηκε με το άρθρο 23 του ν. 5013/2023 (Α’ 12), μέχρι τη σύσταση Μονάδας Διαχείρισης Κινδύνων και οι υπάλληλοι που συμμετέχουν σε αυτή ασκούν τα καθήκοντά της διαχείρισης κινδύνων παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους.
Τα μέλη της Ομάδας υποχρεούνται, εντός έξι (6) μηνών από τον ορισμό τους, να λάβουν το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Επάρκειας Διαχειριστή Κινδύνων, το οποίο χορηγείται κατόπιν παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος επαγγελματικής επάρκειας διαχειριστή κινδύνων, το οποίο οργανώνεται από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών και την Εθνική Αρχή Διαφάνειας.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΕΚΔΔΑ, υφίσταται και "τρέχει" εδώ και χρόνια.
Το έχω παρακολουθήσει και ο ίδιος.
Αναρωτιέμαι λοιπόν, γιατί να στέλνει τους επιλεγμένους υπαλλήλους το υπουργείο να βγαλουν το πρόγραμμα μέσα σε έξι μήνες και να μην έκανε ΕΞΑΡΧΗΣ το "αντίστροφο".
Απο τα στοιχεία δηλαδή που ΗΔΗ υπαρχουν στα αρχεία του ΕΚΔΔΑ, να έστελνε ένα mail ή να έπαιρνε ενα τηλέφωνο τους ΗΔΗ κατέχοντες την πιστοποίηση (που είναι και εκπαιδευτικοί) και αν δεν υπήρχε ενδιαφέρον ή το ενδιαφέρον δεν ήταν μεγάλο, ή οι ενδιαφερόμενοι δεν πληρούσαν κάποια συγκεκριμένα κριτήρια (π.χ. συνταξιοδότηση, άδεις, μετάταξη σε άλλους φορείς, κλπ κλπ) , ΤΟΤΕ να όριζε και να συγκροτούσε την επιτροπή από -μερικώς ή και εξολοκλήρου- από υπαλλήλους ΧΩΡΙΣ πιστοποίηση.
Αν και προσωπικά ΔΕΝ θα με ενδιέφερε πλέον, θεωρώ πως θα ήταν ορθότερη και πιο λογική διαδικασία.
Αλλά θα μου πείτε, με το μπάχαλο που επικρατεί, τι κάθομαι και ψάχνω τώρα...
Και θα έχετε και απόλυτο δίκιο!...