Τη συγχώνευση Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ), προβλέπει απόφαση της αρμόδιας υφυπουργού Παιδείας Ι. Λυτρίβη, με το αιτιολογικό ότι "η λειτουργία των καθίσταται μη εύρυθμη λόγω της πλήρους υποστελέχωσης των δομών και του μη ικανού αριθμού καταρτιζόμενων".
Ειδικότερα, η απόφαση προβλέπει:
Α. 1. Τη συγχώνευση της Σ.Α.Ε.Κ. Αγίου Στεφάνου στη Σ.Α.Ε.Κ. Χαλανδρίου.
2. Οι ειδικότητες και τα τμήματα μεταφέρονται και λειτουργούν στη Σ.Α.Ε.Κ. Χαλανδρίου.
3. Όπου έως τώρα αναφέρεται η Σ.Α.Ε.Κ. Αγίου Στεφάνου νοείται εφεξής η Σ.Α.Ε.Κ. Χαλανδρίου.
Β. 1. Τη συγχώνευση της Σ.Α.Ε.Κ. Δυτικής Αχαΐας στην Πειραματική Σ.Α.Ε.Κ. Πάτρας.
2. Οι ειδικότητες και τα τμήματα μεταφέρονται και λειτουργούν στην Πειραματική Σ.Α.Ε.Κ. Πάτρας.
3. Όπου έως τώρα αναφέρεται η Σ.Α.Ε.Κ. Δυτικής Αχαΐας νοείται εφεξής η Πειραματική Σ.Α.Ε.Κ. Πάτρας.
Γ. 1. Τη συγχώνευση της Σ.Α.Ε.Κ. Αμαλιάδας στη Σ.Α.Ε.Κ. Πύργου.
2. Οι ειδικότητες και τα τμήματα μεταφέρονται και λειτουργούν στη Σ.Α.Ε.Κ. Πύργου.
3. Το εκτός έδρας τμήμα Λεχαινών της Σ.Α.Ε.Κ. Αμαλιάδας συγχωνεύεται στη Σ.Α.Ε.Κ. Πύργου και τα τμήματα μεταφέρονται και λειτουργούν στη Σ.Α.Ε.Κ. Πύργου.
4. Όπου έως τώρα αναφέρεται η Σ.Α.Ε.Κ. Αμαλιάδας νοείται εφεξής η Σ.Α.Ε.Κ. Πύργου.
Δ. Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών για διοικητικό έργο, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν για τις Σ.Α.Ε.Κ. οι οποίες συγχωνεύονται, ισχύουν ως αποσπάσεις εκπαιδευτικών για διοικητικό έργο στις Σ.Α.Ε.Κ. Χαλανδρίου, Πάτρας και Πύργου αντίστοιχα για το σχολικό έτος 2024-2025 εάν το επιθυμούν.
Ε. Η υλικοτεχνική υποδομή καθώς και ο εξοπλισμός των Σ.Α.Ε.Κ. μεταφέρονται στις οικείες Σ.Α.Ε.Κ. στις οποίες συγχωνεύονται.
Στ. Την εκκαθάριση των τραπεζικών λογαριασμών των Σ.Α.Ε.Κ. οι οποίες συγχωνεύονται και το κλείσιμο των τραπεζικών λογαριασμών αυτών.
Ζ. Όπου απαιτείται η μεταφορά του εξοπλισμού αυτή θα πραγματοποιηθεί με ευθύνη της διοίκησης της Σ.Α.Ε.Κ. στην οποία συγχωνεύονται και η δαπάνη θα καλυφθεί από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Η. Η παράδοση του αρχείου, όλων των σχετικών θεμάτων και του εξοπλισμού των Σ.Α.Ε.Κ. τα οποία συγχωνεύονται θα πραγματοποιηθεί με υπογραφή σχετικού πρωτοκόλλου παράδοσης και παραλαβής.
Να συγχωνευθούν οι τομείς των επαλ που είναι ολιγομελείς (και κακώς πήραν έγκριση) με αυτούς που έχουν αρκετούς μαθητές.