Οι παρακάτω αλλαγές ισχύουν ΜΟΝΟ για τους υποψηφίους που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής:
Οι παρακάτω αλλαγές ισχύουν ΜΟΝΟ για τους υποψηφίους που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής:
Το ζήτημα της "μάχης" μεταξύ των κατευθύνσεων πρέπει κάποτε να σταματήσει. Όλα τα γνωστικά πεδία είναι απαραίτητα για έναν επιστήμονα. Αν πρέπει να αρχίσουμε να ελέγχουμε ποια λυκειακή γνώση είναι προαπαιτούμενη για το εκάστοτε πανεπιστημιακό τμήμα θα χαθούμε. Απόδειξη περί αυτού, αντιστρόφως ανάλογη προς τον ισχυρισμό που προηγήθηκε για την Ψυχολογία: Και η ιατρική χρειάζεται τα λατινικά! Άρα να ενταχθεί και στο πεδίο των Ανθρωπιστικών; Η λύση θα ήταν κατάργηση των κατευθύνσεων και απλώς προσθήκη συντελεστών βαρύτητας από κάθε σχολή.
Πολύ σωστά πραξανε, αλλά θα πρέπει να γίνουν και άλλες αλλαγές. Τα τμήματα πληροφορικης θα πρέπει να ανήκουν μόνο στο 4ο επιστημονικό πεδίο. Και όχι στο 2ο. Λόγω του μαθήματος πληροφορικης. Τα τμήματα βιολογίας θα πρέπει να είναι ενταγμένα στο 3ο επιστημονικό πεδίο λόγω του μαθήματος βιολογίας. Όχι στο 2ο. Δεν έχει σημασία που ανήκει στις θετικές επιστήμες. Το μάθημα βιολογίας όμως βρίσκεται στο πεδίο επιστημων υγειας και θα πρέπει να το δίνουν υποχρεωτικά για τα τμήματα βιολογίας. Τα τμήματα ψυχολογιας να είναι ενταγμένα και στο τρίτο επιστημονικό πεδίο. Και στο 1ο και στο τρίτο. Η βιολογια χρειάζεται στη ψυχολογια. Είναι λίγο περίεργο τμημα η ψυχολογία. Από την μία δεν χρειάζονται τα αρχαία, τα λατινικά και η ιστορία και από την άλλη δεν χρειάζεται η φυσική και η χημεια. Είναι μπέρδεμα.
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Βασίλη, στην ιατρικη από πού και ως που χρειάζονται τα λατινικά; τέλος πάντων. Είναι άλλο όμως ένα τμημα να έχει ένα μάθημα από διαφορετικό επιστημονικό πεδίο και άλλο το μεγαλύτερο μέρος των σπουδών του τμηματος να βασίζεται μόνο σε ένα πεδίο. Θα γράψω ένα παράδειγμα για να το καταλάβεις. Ας πάρουμε ως παράδειγμα την ιατρικη μιας και την ανέφερες. Σε κάποιο τμήμα της ιατρικης σε ένα εξάμηνο μόνο μπορεί οι φοιτητές να διδάσκονται μαθηματικά. Αρκούν, όμως οι γνώσεις των μαθηματικων γενικης παιδειας του λυκείου. Δεν χρειάζεται να δώσουν οι μαθητές τρίτης λυκείου μαθηματικά ομάδας προσανατολισμου.
Αντί για μαθηματικά δίνουν βιολογια, διότι όλο το πρόγραμμα σπουδών ιατρικης έχει άμεση σχέση με την βιολογια. Η βιολογια δεν χρειάζεται μόνο σε μαθήματα βιολογίας και γενετικής πανεπιστημιου, αλλά χρειάζεται και στην παθολογια, νευρολογια κ.α. είναι το βασικό υποχρεωτικό μαθημα που πρέπει να μάθεις για να μπορείς να κατανοείς και τα υπόλοιπα. Τα μαθηματικά όμως δεν θα χρειαστουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, διότι θα χρειαστούν μόνο σε δύο μαθήματα της ιατρικης. Την στατιστική που κάνουν και την ιατρικη φυσικη. Τα υπόλοιπα μαθήματα ιατρικης βασίζονται στη καλή γνώση της νεοελληνικής γλωσσας, στη βιολογια και στη χημεία. Οι πανελλαδικές εξετασεις γιαυτό το λογο χρειάζονται.