800 αποβολές μαθητών για κινητά κατέγραψε το υπ. Παιδείας από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι σήμερα

Την "πρωτιά" σε αριθμό αποβολών κατέχει η Αττική και ακολουθεί η Θεσσαλονίκη.

27/09/2024

Ενημερώθηκε: 27/09/2024, 18:14

Άκουσε το άρθρο

Συνολικά 800 μονοήμερες αποβολές, σε ισάριθμους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, έχουν δοθεί από την αρχή του διδακτικούς έτους , από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι και σήμερα Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία τα οποία άντλησε το esos από τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας.

Οι 800 μονοήμερες αποβολές αφορούν αποκλειστικά μαθητές που είχαν το κινητό σε εμφανές σημείο μέσα στην  τάξη ή στο διάλειμμα.

Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν στο υπουργείο Παιδείας είναι ότι στην συντριπτική πλειονότητα οι γονείς, όταν κλήθηκαν από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων  να ενημερωθούν  ήταν συναινετικοί ως προς την επιβολή της ποινής και δεν έφεραν αντιρρήσεις.  
  
Την "πρωτιά" σε αριθμό αποβολών κατέχει η Αττική και ακολουθεί η Θεσσαλονίκη.

Τι ισχύει  για τα κινητά τηλέφωνα στα Γυμνάσια και Λύκεια

Σύμφωνα με τη  νέα   υπουργική  απόφαση, για τη χρήση κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές εντός του σχολικού χώρου, ισχύουν τα εξής:  

 α) Απαγορεύεται εντός των σχολικών χώρων - κτιρίων και υπαίθριων χώρων η εμφανής κατοχή ή και η χρήση κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής ή παιχνιδιών που διαθέτουν σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου, για συνομιλία, βιντεοσκόπηση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση από τους μαθητές/ τριες. Στην παραπάνω απαγόρευση δεν εμπίπτει η χρήση ιατρικών εφαρμογών μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών, αποκλειστικά και μόνο κατόπιν σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης. 

Οι εκπαιδευτικοί έχουν τα κινητά τηλέφωνά τους απενεργοποιημένα κατά τη διάρκεια του μαθήματος και δύνανται να τα χρησιμοποιούν στα διαλείμματα και μόνο εντός του γραφείου καθηγητών. 

Οι εκπαιδευτικοί δύνανται να χρησιμοποιούν τον προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό τους, πέραν των διαθέσιμων από το σχολείο ηλεκτρονικών συσκευών, μόνο κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τηρώντας απαρέγκλιτα τους κανόνες ασφαλείας και τις διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών/ εκπαιδευτικών. 

Ο/Η Διευθυντής/ντρια και ο/η Υπο- διευθυντής/ντρια δύνανται να κάνουν λελογισμένη χρήση των κινητών τηλεφώνων τους και πάντοτε σε σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία ή τη διοικητική οργάνωση της σχολικής μονάδας.

β) Ειδικότερα αν διαπιστωθεί ότι μαθητής/τρια κατέχει εμφανώς ή και χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνό του/ της, εντός σχολικών χώρων (κτιρίων και υπαίθριων χώρων), παρά την απαγόρευση  , εφαρμόζονται τα παρακάτω:

Ο/Η εκπαιδευτικός ενημερώνει σχετικά τον Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας ο οποίος εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μία (1) ημέρα, ενημερώνοντας για αυτό τους γονείς/κηδεμόνες/ασκούντα-ούσα την επιμέλεια του/της μαθητή/ τριας για τη συμπεριφορά του/της, ζητώντας τους είτε να προσέλθουν άμεσα στο σχολείο και να τον/την παραλάβουν είτε να συγκατατεθούν εγγράφως με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο για την αποχώρησή του/της από το σχολείο.

Επιπροσθέτως, αν διαπιστωθεί από εκπαιδευτικό ότι ο/η μαθητής/τρια κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ή κατά τη διάρκεια της προσέλευσης ή αποχώρησης μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της, τότε γνωστοποιεί το γεγονός αυτό στον/στη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας, ο/η οποίος/α ζητά από τον/τη μαθητή/τρια να απενεργοποιήσει και παραδώσει το τηλέφωνό του/ της, καλώντας να προσέλθουν στο σχολείο οι γονείς/ κηδεμόνες/ασκούντα-ούσα την επιμέλεια του/της των εμπλεκόμενων μαθητών/τριων, προκειμένου να λάβουν γνώση του περιστατικού. 

Παράλληλα, ο/η Διευθυντής/ ντρια οφείλει να αξιολογήσει παιδαγωγικά το περιστατικό και ανάλογα με τη βαρύτητά του και συνεκτιμώντας τις ειδικές περιστάσεις τέλεσης του περιστατικού, ιδίως την παραβίαση προσωπικών δεδομένων, εφόσον κρίνει ότι η συμπεριφορά δεν είναι ιδιαιτέρως αποκλίνουσα επιβάλλει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) μέρες. Εφόσον κριθεί εκ μέρους του/της Διευθυντή/ντριας ότι η συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας είναι ιδιαιτέρως αποκλίνουσα, τότε το παραπέμπει στον Σύλλογο Διδασκόντων προκειμένου ο τελευταίος συνεκτιμώντας τις ειδικές περιστάσεις τέλεσης του περιστατικού, ιδίως την παραβίαση προσωπικών δεδομένων, να επιληφθεί και να επιβάλει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες. Στην περίπτωση που η φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων, επιλαμβάνεται ο Σύλλογος Διδασκόντων και υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.

Σχόλια (63)

Ταπεινός και καταφρονεμένος
|

Με κατάνυξη και τρισμέγιστη προσοχή ρουφώ τη σοφία έμπειρων σχολιαστών και μεγάλων δασκάλων στα σχόλια. Είναι τόσο έμπειροι και σοφοί που, όταν, ο μη γένοιτο, κάποιος νέος ταπεινός και καταφρονεμένος τολμήσει να σχολιάσει και να έχει αντίθετη άποψη, ενώνονται ως μια συμπυκνωμένη δέσμη εμπειρίας και μεγαλείου, μια αχτίδα τρισαπίστευτης νόησης αλλά και αγάπης προς τον πτωχό, ταπεινό και καταφρονεμένο σχολιαστή να τον βάλουν στη θέση του, αραδιάζοντας τις δεκαετίες μεστής και σημαίνουσας εμπειρίας, τους τόνους που χάθηκαν κατά την πληκτρολόγηση, ακόμα και τα ορθογραφικά λάθη. Έτσι δείχνουν το μεγαλείο τους, διδάσκουν ακόμα και τους ταπεινούς και καταφρονεμένους σχολιαστές, πριν αναπαυθούν στο μεγαλείο της ύπαρξής τους. Και μπράβο τους, που λέει μια ψυχή.

@ Μήτσος | 3 Οκτ 2024 10:28
|

Δε φαντάζομαι ότι ένας "έμπειρος" σχολιαστής χρειάζεται χείρα βοηθείας από έναν άλλο "έμπειρο" σχολιαστή. Νόμιζα ότι τόση "εμπειρία" έχει την ικανότητα να απαντά από μόνη της.

@ Μήτσος | 3 Οκτ 2024 10:28
|

Σας εκνευρίσαμε "έμπειρε" σχολιαστά με τις απόψεις μας;

Μήτσος
|

Βρε παιδιά!
Αφήστε επιτέλους τον Αρχιμάγειρα ήσυχο να στέσει το τσικάλι του!
Αυτό το μπουρ-μπουρ πάνω από τη κεφαλή του είναι εκνευριστικό.
Έλεος!

Φιλόλογος πρώην
|

@Μήτσος | 2 Οκτ 2024 11:33
Κι εγώ το ίδιο! Θησαυρός...

@Μου έχει συμβεί αρκετές φορές να μη δημοσιεύονται σχόλια
|

αντί για αρκετές βάλε πολλές , για να μένουν εντυπώσεις αναπάντητες ! μια ορεα ατμοσφέεεεραααααααα. γραφτείτε σε φόρουμ ή φβ να έχετε προφίλ όσοι το απαιτείτε επανειλημμένως, ενώ εδώ το ζουμί είναι στο σχόλιο... αυτά παθαίνει κανείς όταν αντί για ζουμί βλέπει κονσομέ (πάνε τα αστερια τα μισελενάτα... μόνο για μπαρμπάδες τελευταία και ξεροσφύρι στο καπηλειό)

@ Master chef (τζάμπα καίει η λάμπα) | 2 Οκτ 2024 10:51
|

Μας έχεις μπλέξει. Μάγειρας/εστιάτορας δεν είσαι; Άρα ξέρουμε το ποιόν σου. Εκτός αν έχεις avatar και, συνεπώς, κρύβεις κι εσύ την ταυτότητά σου; Και εγκαλείς άλλους που κάνουν το ίδιο.

@ Master chef (τζάμπα καίει η λάμπα) | 2 Οκτ 2024 10:51
|

Δηλαδή επείδη εσύ γράφεις "Master chef ( ....)" έχεις δικαίωμα να κρίνεις ενώ εγώ που γράφω @.... δεν έχω; Καλά που μας το ανέφερες ξεκάθαρα γιατί μέχρι τώρα νόμιζα ότι σημασία έχει το επιχείρημα και όχι από που προέρχεται. Μάλλον σε κάποιους κύκλους "αριστείας" αυτό δεν είναι αποδεκτό.

Μήτσος
|

Για τα ορθογραφικά θέματα εγώ διαβάζω μόνο τα σχόλια του κυρίου Γιάννη.

Master chef (τζάμπα καίει η λάμπα)
|

@2 Οκτ 2024 07:36
- Το "ποιον" τονίζεται.
- Το "γέροντα", το "Τόση σοφία", το "μαϊντανός" και το "χομπίστας".... δεν είναι άραγε καλό να τα αποφεύγουμε όταν δεν ξέρουμε το ποιόν ή την ιδιότητα του συνομιλητή μας?
- Αποτελεί "επίδειξη ...ορθογραφίας ως επιχείρημα", η επισήμανση δύο ορθογραφικών λαθών.... σε μια πρόταση με πέντε λέξεις? Δηλαδή ένας εκπαιδευτικός που επισημαίνει ορθογραφικά λάθη, κινδυνεύει να κατηγορηθεί ως κατ' εξακολούθηση επιδειξίας χωρίς επιχειρήματα?
- Επιχειρήματα σας έχουν ήδη παρατεθεί περισσότερα απ' όσα χρειάζονταν (και όχι μόνο από εμένα).... αλλά αφού δεν σας έπεισε κανένα.... η μόνη λύση είναι πλέον οι γρίφοι και οι λαϊκές παροιμίες.
- Το ποιος έκαψε και τί.... δεν μπορεί να το κρίνει ο "Κανένας". Φτιάξτε ένα δικό σας "ονοματάκι" όπως οι υπόλοιποι 999 σχολιαστές εδώ μέσα.... και μετά κρίνετε όσο και όπως θέλετε (και σας επιτρέπει ο οικοδεσπότης μας).
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο esos για την υπομονή και την κατανόηση. Δεν θα σπαταλήσω επιπλέον το χώρο του αλλά ούτε και το χρόνο μου.

Άρια
|

Προς ΓΔ και @ΓΔ
Έχει κανένα νόημα να σχολιάζετε σχολιαστές; Τόσα σοβαρά θέματα διαβάζουμε καθημερινά στο esos και εσεις επικεντρώνεστε στα άτομα που γράφουν εδώ ;
Ο καθένας έχει την άποψή του και το esos δίνει την ευκαιρία να την πει δημόσια.
Αυτά τα « ομαδούλες» « στρατηγικές» κλπ επειδή ορισμένοι συμφωνούν και έχουν κοινές απόψεις είναι ανοησίες.
Συμπάθειες , αντιπάθειες ,διαφωνίες ειδύλλια , αγάπες και φιλίες υπαρχουν παντού. Φυσιολογικό λοιπόν να υπάρχουν και στο esos. Αυτά.

@ ΓΔ | 1 Οκτ 2024 16:57
|

Ναι! Τόση σοφία και εμπειρία, όμως. Σε σημείο που ακόμα κι όταν δεν έχουμε σοβαρά επιχειρήματα, προσφεύγουν στη ...de facto σοφία και τη εμπειρία. Είναι μάλλον κυκλικό γιατί τελικά η σοφία και η εμπειρία θα πάει στο ...άπειρο. Ή μήπως έχει ήδη πάει;

@ Master chef (ειδυλλιακές παρεμβάσεις πλέον) | 1 Οκτ 2024 2
|

Επειδή δεν ξέρεις το ποιον ή την ιδιότητα του "χωριάτη" καλό είναι να αποφεύγουμε τα σχόλια ως προς την "αριστεία" μερικών σχολιαστών σε σχέση με άλλους. Όταν φτάνει κανείς να κάνει επίδειξη ...ορθογραφίας (δυστυχώς τα ελληνικά και το autocorrect δε συνάδουν) ως επιχείρημα, μάλλον το έχουμε ....κάψει τελείως στην "αριστεία".

Master chef (ειδυλλιακές παρεμβάσεις πλέον)
|

@1 Οκτ 2024 17:46
Πράγματι "χάνετ(ε)" η σοφία.... Μάλλον κάνει κοπάνες.... και δεν έχει και κινητό για να τη βρουν οι κηδεμόνες της.
Όσο για τις "σ(υ)β(ι)λλικές" παρεμβάσεις.... σε ορισμένες περιπτώσεις, οποιαδήποτε παρέμβαση με περισσότερες από 2-3 φράσεις, τη θεωρώ πράγματι μεγάλη σπατάλη.
ΥΓ. Τη λεξούλα με τα 4 "ου" τη βρήκατε ή να την πάρει το ποτάμι?
.
@1 Οκτ 2024 20:51
Τ' ακούτε κύριε Διευθυντά μου?.... "Δώσε θάρρος στο χωριάτη (τον ανώνυμο) να σ' ανέβει στο κρεβάτι" που λέει κι ο λαός....

@ Μήτσος | 1 Οκτ 2024 09:54
|

OK, να το γνωρίζουμε και να κρίνουμε. Αυτό που πρέπει να είναι ξεκάθαρο είναι αν οι κριτές των σχολίων (πριν δημοσιευθούν) είναι και σχολιαστές οι ίδιοι. Μου έχει συμβεί αρκετές φορές να μη δημοσιεύονται σχόλια-απαντήσεις μου σε σχόλια "έμπειρων" σχολιαστών. Εύχομαι το esos να διατηρεί το διαχωρισμό αυτό.

@ ΓΔ | 1 Οκτ 2024 16:57
|

Αυτή την εντύπωση έχω διαμορφώσει κι εγώ. Είναι σύνηθες σε κάποιους πολιτικούς χώρους να υπάρχει οργανωμένη και συντεταγμένη αντιμετώπιση/απώθηση της διαφορετικής άποψης. Αυτή η στρατηγική τη διαπιστώνω σε διάφορους φοιτητικούς «συλλόγους» και σήμερα (ας είναι καλά το fb). Μάλλον εκεί μαθαίνεται αυτό.

@ Master chef ("The Professionals" 1966) | 1 Οκτ…
|

Ω μη μας κρατάτε σε αγωνία, γέροντα. Τόση σοφία χάνετε με συβιλλικές παρεμβάσεις.

ΓΔ
|

@@Έλεν
Αναμενόμενο. Αυτό γίνεται συνέχεια. Εκατέρωθεν……….
3 παλιοί , έμπειροι σχολιαστές( σεφ, δάσκαλος και φιλόλογος) πήραν στην «ομαδούλα» τους και την Έλεν κι όλα καλά.
Αυτά σε περίπτωση που είσαι καινούριος εδώ και δε γνωριζεις.

Μήτσος
|

Αλήθεια είναι, κύριε. Και δεν είμαι ο μόνος. Πολλοί δάσκαλοι και καθηγητές αρθρογραφώντας/σχολιάζοντας στην εφημερίδα του esos - διαφωνώ με την κυρία Υφυπουργό που αποκαλεί το esos ιστοσελίδα - μεταφέρουν καθημερινά τον παλμό των σχολικών μονάδων στους δημοσιογράφους της εφημερίδας στηρίζοντας έτσι το δύσκολο έργο τους. Κι αυτός ο παλμός συχνά δεν είναι ένας, αποτελεί πολλές φορές μια σύνθεση, αφού ο δάσκαλος/δημοσιογράφος αφουγκράζεται συχνά ό,τι «πάλλεται» στο σχολείο! Συνθέτει λοιπόν και μεταφέρει τις χαρές και τις λύπες, τις απογοητεύσεις, τις αγωνίες, τις ελπίδες. Κι αυτό δεν αποτελεί μικροπολιτική πάντοτε όπως το υπονοείτε. Εγώ προσωπικά έχω συγχαρεί βουλευτές, όλα αυτά τα χρόνια που γράφω στην εφημερίδα, που ανήκουν σε όλα σχεδόν τα κόμματα του Κοινοβουλίου. Τους ίδιους πάλι ή άλλους τους έχω κρίνει αρνητικά για τις λανθασμένες στάσεις/αποφάσεις τους στα εκπαιδευτικά δρώμενα της Πρωτοβάθμιας και μερικές φορές και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν λιβανίζω όπως πράττουν ελάχιστοι, άλλωστε κανείς αναγνώστης της εφημερίδας δεν μου έχει προσάψει μέχρι τώρα τέτοιον χαρακτηρισμό.

@ Έλεν | 30 Σεπ 2024 23:31
|

Ω, ήρθε το ιππικό.

Master chef ("The Professionals" 1966)
|

@"Ο Κανένας"
Συνεχίστε παρακαλώ να μας καταπλήσσετε με τα επιχειρήματά σας.... εμάς τους "χομπίστες"....
@30 Σεπ 2024 20:21
Εσείς παρεξηγείστε με ελεύθερα..... δεν σας παρεξηγώ....
ΥΓ. Το φαγώσιμο με τα 4 "ου".... ΔΕΝ είναι ο μαϊντανός. Περισσότερη βοήθεια δεν δικαιούμαι να δώσω.

@ Έλεν | 30 Σεπ 2024 23:31
|

Εγώ δεν είμαι μέγας σχολιαστής που διατείνονται οι φίλοι/ες μου. Είμαι ένας απλός ταπεινός σχολιαστής της οκκάς, που εξανίσταται όταν διαβάζει περίεργες απόψεις από τρισμέγιστους σχολιαστές.

@ Φιλόλογος πρώην | 1 Οκτ 2024 01:07
|

Ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε καθώς, όπως γράφετε, υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Νομίζω απλά ότι τα θετικά είναι περισσότερα των αρνητικών για τους περισσότερους.

@ Μήτσος | 30 Σεπ 2024 19:00
|

Ποιος είναι "δασκαλος/ρεπορτερ του esos"; Σε κανένα σοβαρό μέσο ο ρεπορτερ δεν κάνει πολιτική στα σχόλια. Παρακαλώ ξεκαθαρίστε αν είναι αλήθεια αυτό που γράφετε.

Φιλόλογος πρώην
|

ΠΡΟΣ > @ Φιλόλογος πρώην | 30 Σεπ 2024 10:50 | 30 Σεπ 2024 17:46
Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω στο επίμονα επιθετικό σας ύφος και στις ανερμάτιστες κουταμάρες περί "βολής του καναπέ" είναι ότι μάλλον είστε καινούργιος σ' αυτό το χώρο σχολιασμού και δε γνωρίζετε τις απόψεις αυτών που σχολιάζετε. Τι άλλο μπορώ να σκεφτώ, όταν μου παρουσιάζετε ως φαεινές ιδέες ("...νομοταγή και ήσυχα παιδιά που κρατούν το κινητό στην τσάντα όπως πρέπει και το χρησιμοποιούν για ώρα ανάγκης και μόνο, θα πρέπει να υφίστανται απαγόρευση γιατί οι δάσκαλοι/καθηγητές δεν μπορούν να ελέγξουν τους μαθητές τους.") αυτά που κι εγώ υποστηρίζω εδώ και καιρό για τα κινητά!!!
Συμφωνώ ασφαλώς ότι ο ρόλος του διευθυντή σταματά στο προαύλιο του σχολείου. Διετέλεσα άλλωστε (μέχρι πέρσι) διευθυντής λυκείου για πάνω από δέκα χρόνια! Από 'κει και πέρα ανήκει σε άλλους παράγοντες η ευθύνη. Αν λοιπόν όλο το σκεπτικό σας βασίζεται στη χρησιμότητα του κινητού από τη στιγμή που ο μαθητης εξέρχεται από το προαύλιο, θα σας απαντούσα ότι συμφωνώ μεν, αλλά αυτό είναι το έλασσον! Το μείζον είναι η γενικευμένη ζημιά που προκαλεί η κατοχή (που σημαίνει σίγουρα και χρήση) του κινητού εντός του σχολικού χώρου που επιφέρει πολλαπλά προβλήματα και δυνητικά πολύ σοβαρότερο bullying με τη διάχυση στο διαδίκτυο ευαίσθητων και απαγορευμένων στιγμών της εσωτερικής σχολικής ζωής. Ο καθένας βέβαια αξιολογεί τα θετικά και τα αρνητικά κάθε τεχνολογικού μέσου, αλλά είναι πια κοινός τόπος για την παιδαγωγική επιστήμη ότι το κινητό στο σχολείο αποτελεί σοβαρό πρόβλημα. Ως τέτοιο το εκλαμβάνω κι εγώ και σ' αυτό βασίζω την άποψή μου περί πλήρους απαγόρευσης στο σχολείο κάθε ηλεκτρονικής συσκευής επεξεργασίας ήχου και εικόνας, πλην αυτών που επίσημα υφίστανται στους ελεγχόμενους εργαστηριακούς χώρους. Θα πρέπει να σέβεστε την άποψή μου ακόμη κι αν δεν τη συμμερίζεστε. Άλλωστε είναι η κυρίαρχη άποψη μέσα στον εκπαιδευτικό κόσμο. Δεν είναι τυχαίο αυτό, ούτε φυσικά όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι αργόσχολοι του καναπέ, όπως μικρόψυχα το έχετε στο μυαλό σας...

Έλεν
|

Προς @ Μήτσος
Ναι παντέρμε ,ούτε καν ψευδώνυμο δικό σου δεν μπορείς να βρεις και ζητάς από τον άλλο να σου πει το όνομά του; Το γεγονός ότι είναι ένας εξαιρετικός, πνευματώδης, ιδιαίτερα αγαπητός σχολιαστής- αστέρι δεν σου αρκεί;

@ Μήτσος | 30 Σεπ 2024 19:00
|

Γιατί δε μας λέει το όνομά του τότε να μην τον παρεξηγούμε;

Μήτσος
|

Ο Master chef είναι Μέγας Δάσκαλος και κορυφαίος σκηνοθέτης. Είναι φυσιολογικό για έναν περαστικό από το esos να μην μπορεί να το αντιληφθεί αμέσως.
Γ.Π. δάσκαλος/ρεπόρτερ του esos εδώ και 6 χρόνια

@ Μaster chef (όχι δεν ξέρει εκείνος....) | 30 Σεπ 2024 10:1
|

Είσαι 38 χρόνια δάσκαλος; Αμφιβάλλω. Εκτός αν ψεύδεσαι με τα εστιατόρια και τις ιστορίες σου εδω μέσα. Αν μιλάς για άλλον, άσε τον άλλο να μιλήσει. Η λέξη μαϊντανός έρχεται πάλι στο προσκήνιο.

@ Φιλόλογος πρώην | 30 Σεπ 2024 10:50
|

Ο ρόλος του διευθυντή του σχολείου σταματάει στην είσοδο του προαυλίου. Το bullying συνεχίζεται στο δρόμο για το σπίτι. Εκτός αν ο διευθυντής του σχολείου είναι ο Ράμπο ή ο Superman και τα καταφέρνει όλα. Οι προκλήσεις είναι καινούργιες, γιατί κινητά έχουν όλοι. Με σχόλια από τη βολή του καναπέ μας και με αφορισμούς, νομοταγή και ήσυχα παιδιά που κρατούν το κινητό στην τσάντα όπως πρέπει και το χρησιμοποιούν για ώρα ανάγκης και μόνο, θα πρέπει να υφίστανται απαγόρευση γιατί οι δάσκαλοι/καθηγητές δεν μπορούν να ελέγξουν τους μαθητές τους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ