Καταλήψεις: Τροποποιήθηκε η απόφαση περί υποχρεωτικής περικοπής εκδρομών και αργιών ακόμη κι αν έχει γίνει τηλεκπαίδευση

Δείτε τη νέα τροποποιητική απόφαση

28/09/2024

Άκουσε το άρθρο

Με νέα τροποποποιητική απόφαση , η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ανακαλέιται η εφαρμογή  της διάταξης η οποία προέβλεπε ρητά περικοπή εκδρομών και αργιών,  τόσων ημερών όσων κρατάει η κατάληψη, ακόμη και αν έγινε τηλεκπαίδευση (σ.σ. η οποία είναι υποχρεωτική για τους μαθητές που δεν συμμετέχουν στην κινητοποίηση)  στη διάρκεια που το σχολείο είναι κατειλημμένο.

Ειδικότερα η   παρ. 8 του άρθρου 1 της  102791/ΓΔ4/ 10-09-2024  απόφασης αντικαθίσταται ως εξής:

«8. Στην περίπτωση που η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθίσταται αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερής λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας εφαρμόζεται η δι- αδικασία του πρώτου εδαφίου της παρ. 7. Στη συνέχεια, αφού αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, και εφόσον η παρεμπόδιση προκλήθηκε από μαθητές/ τριες της σχολικής μονάδας, με απόφαση που λαμβάνεται σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 7, δύναται να παρέχεται επιπλέον και δια ζώσης ο απαραίτητος, ανα- λόγως των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών, αριθμός διδακτικών ωρών, σύμφωνα με το έκτο εδάφιο της παρ. 7. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολι- κής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επι- τρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.».

Τι ίσχυε

Η  υπουργική απόφαση η οποία τροποποιήθηκε όριζε  τα εξής:

"Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/ τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, οι σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Στη συνεχεία, αφού αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, το σχολείο υποχρεωτικά παρέχει και δια ζώσης τον ίδιο αριθμό διδακτικών ωρών που παρείχε εξ αποστάσεως, λόγω της παρεμπόδισης, με τους παρακάτω τρόπους:

α) με περιορισμό των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών,

β) με περικοπή περιπάτων και εκδρομών και

γ) με αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Σχόλια (26)

Σώστης
|

@@
Εύκολο να το λέτε ε! Ποιο είναι το εισόδημά σας; Για τον απλό πολίτη το δημόσιο είναι ευλογία! Όταν κάποιοι ανεγκέφαλοι το καταλαμβάνουν, ο ΝοΜΟΣ λέει ξεκάθαρα: εισαγγελέας, αστυνομία! Για ένα παιδί και μόνο ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανοιχτό, είναι δημόσιο αγαθό και είναι δικαίωμα!!! Δεν τίθεται σε αμφισβήτηση… χρειάζεται να αγωνιστούμε για να πιεστεί η κυβέρνηση να λάβει μέτρα. Εννοείται απαιτούνται αγώνες! Όλοι μαζί κινητοποιήσεις μετά τις δύο, όπως κάναμε στη Γαλλία! Στη Γερμανία! Και φαντάζομαι σε κάθε προοδευμένη χώρα. Εδώ κάποιοι κάφροι φασίστες επιβάλλουν το «δίκιο» τους, αγνοώντας την καταστροφή που προκαλούν και την οπισθοδρόμηση στην οποία μας καταδικάζουν.

@ριστεία, όχι αστεία
|

@@
Όσο πιο ακριβό το ιδιωτικό, τόσο πιο ακριβό το ιδιαίτερο. Δεδομένο.

@
|

Συμφωνώ. Ιδιωτικά σχολεία να τελειώνουμε. Ούτε ιδιαίτερα, ούτε καταλήψεις ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Αν κα΄θε σχολείο σε κατάληψη
|

άνοιγε την πόρτα του παρουσία εισαγγελέα, αστυνομίας και πυροσβεστικής, τα παιδιά θα έπαιρναν το μήνυμα ότι δε γίνεται τίποτα και α σταμάταγαν.
Πολιτική βούληση υπάρχει ή το Υπουργείο παίζει παιχνίδια;

Γιώτα Κ.
|

Παρτε το απιφαση. Αν δεν θεσπιστεί αυτόφωρο για τους 10-20 παραβατικούς μαθητές που βρίσκονται μέσα στην κατάληψη και τους 5 δικαιωματιστες γονείς, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Οι καταλήψεις κάνουν τους περθωριακους ήρωες.

Σώστης
|

Κάθε μέρα χρειάζεται!! Κάθε ώρα που χάνεται είναι πλήγμα! Επομένως, στην ουσία δεν αλλάζει κάτι. Ό,τι είπατε ισχύει. Κρίνει ο σύλλογος… απλώς! Ας είμαστε σωστοί απέναντι στο παιδαγωγικό μας έργο κι όχι λαικιστές!

Απελπισμένος πατέρας
|

Παραιτηθείτε να τελειώνουμε

kostan2
|

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ....
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡ 8 ΣΥΝΔΥΑΣΜΌ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ. 7
1. Η παρ. 8 του άρθρου 1 αντικαθίσταται ως εξής:
«8. Στην περίπτωση που η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθίσταται αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερής λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας εφαρμόζεται η διαδικασία του πρώτου εδαφίου της παρ. 7.
ΔΗΛΑΔΗ [ ΠΑΡ .7. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/ τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα οι σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση…εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) και κοινοποιείται στον/στην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.. Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών οφείλει να διασφαλίσει την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στους/στις μαθητές/τριες. Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας της σχολικής μονάδας με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.]
ΚΑΙ ΠΑΡ 8.
Στη συνέχεια, αφού αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, και εφόσον η παρεμπόδιση προκλήθηκε από μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας, με απόφαση που λαμβάνεται σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 7,
ΔΗΛΑΔΗ [ ΑΠΟ ΤΗΝ παρ7 ...…Αν δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να πραγματοποιηθεί η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και υπάρχει απώλεια διδακτικών ωρών, παρέχεται η δυνατότητα αναπλήρωσή τους με τους ακόλουθους τρόπους:
α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων,
β) περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και
γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών.
Την απόφαση για την αναπλήρωση, αλλά και τον τρόπο υλοποίησής της λαμβάνει:
α) ο Σύλλογος Διδασκόντων, κατόπιν εισήγησης του/της Διευθυντή/ντριας της σχολικής μονάδας, όταν η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών αφορά μία σχολική μονάδα, και η απόφαση κοινοποιείται στον/ην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης,
β) ο/η Διευθυντής/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόπιν εισήγησης των Διευθυντών/ντριών των σχολείων αρμοδιότητάς του, όταν αφορά σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες της ίδιας Διεύθυνσης, και η απόφαση κοινοποιείται στον/ην οικείο/α Περιφερειακό/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και
γ) ο/η Περιφερειακός/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης όταν αφορά σε σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κατόπιν εισήγησης των Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης, και η απόφαση κοινοποιείται στην Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ]
ΚΑΙ ΠΑΡ 8
δύναται να παρέχεται επιπλέον και δια ζώσης ο απαραίτητος, αναλόγως των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών, αριθμός διδακτικών ωρών, σύμφωνα με το έκτο εδάφιο της παρ. 7. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.».

Απελπισία...
|

Κάθε χρόνο, άλλα...
Επισης το προβλημα δεν είναι οι τυρόπιτες που λένε κάποιοι "έξυπνοι"...
Το προβλημα δεν είναι καν οι καταλήψεις!

Για σκεφτείτε... αν υποθέσουμε οτι δεν γινόταν καμία κατάληψη, καμία κινητοποίηση θα ήταν όλα εντάξει στην παιδεία???

Δεν θα έγραφαν τα μισά παιδιά κάτω από τη βάση στις πανελλαδικές?
Δεν θα υπήρχαν τμηματα 28 παιδιών?
Δεν θα υπήρχαν κενά εκπαιδευτικών?
Θα υπήρχε παράλληλη στήριξη όπου χρειάζεται?
Θα υπήρχε επαρκής αριθμός καθαριστριών?
Θα υπήρχαν σχολικοί φύλακες?
Θα υπήρχαν επιστάτες και γραμματειακή υποστήριξη?
Απλά ερωτήματα, ρητορικού χαρακτήρα...

Το πρόβλημα δεν είναι οι κινητοποιήσεις, αλλά οι συνθήκες που επικρατούν στα Σχολεία και στην Παιδεία γενικότερα. Ισα ίσα που μάλλον χρειάζεται περισσότερες και μαζικότερες κινητοποιήσεις από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινοτητας (εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές). Και -για να προλάβω τους καλοθελητές- όχι κατ ανάγκη καταλήψεις! Υπάρχουν κι άλλοι, πιο έξυπνοι τρόποι διεκδίκησης...

@Πλατάρος Γιάννης
|

Ωραίο ανέκδοτο. Έστειλα τα παιδιά μου σε ιδιωτικό και ήταν τα καλύτερα χρήματα που ξόδεψα ποτέ. Δεν έχασαν ούτε ώρα με απεργίες, εκλογές ΟΛΜΕ και άλλες σαχλαμάρες, είχαν αξιοπρεπείς υποδομές και κτίρια, και κυρίως όταν υπήρχαν φαινόμενα μπούλινγκ οι "δράστες" έφαγαν σουτ από το σχολείο χωρίς δεύτερη σκέψη. Α, και είχαν κανονικές τουαλέτες και χαρτί υγείας. Οπότε ας αφήσουμε τα ιδιωτικά, εκεί είναι μια χαρά για όποιον μπορεί να πληρώσει και ας δούμε το μαύρο χάλι του δημόσιου σχολείου το οποίο πρέπει να γίνει καλύτερο για να μη χρειάζονται γονείς σαν εμένα να ξοδεύουν τα λεφτά τους σε κάτι για το οποίο έχουν ήδη πληρώσει μέσω των φόρων μας.

MB
|

Δυστυχώς ο Κυριάκος δείχνει πολύ αδύναμος!

Τεο
|

Να υποψιαστώ ότι άλλαξε μετά από έντονες πιέσεις από τα τουριστικά/ ταξιδιωτικά γραφεία?

Κ
|

Δηλαδή έχει γίνει τόσο πολύ δεδομένη η κατάληψη στα σχολεία, που εμείς ως ενήλικες διαφωνούμε αντί να επικροτούμε κάθε προσπάθεια ποινής για αποτροπή αυτής της γελοιότητας που συμβαίνει από το δημοτικό; Φυσικά να έχουν ποινή τις εκδρομές. Κάπως πρέπει να σταματήσουν αυτές οι δεδομένες παράλογες καταστάσεις, τύπου, δεν έχει τυρόπιτα το κυλικείο, ας κάνουμε μια κατάληψη..
Και μετά έχει φτάσει αυτή η νοοτροπία μέχρι τα πανεπιστήμια να χάνουν εξάμηνα. Πού αλλού σε πολιτισμένες χώρες συμβαίνουν αυτά τα τραγελαφικά;

Γελοιοτητες...
|

Κάναμε έναν καλό νόμο χθες αλλά σήμερα που το ξανασκεφτήκαμε θα τον κάνουμε καλύτερο....
Αν χρειαστεί θα το ξανασκεφτούμε και αύριο και θα τον κάνουμε καλυτερότερο.

Γφ
|

Συνεχίστε τις καταλήψεις παιδιά.... αλήθεια ποιος θα βάλει απουσίες στους καταληψίες και γιατί...εδώ έφαγε ξύλο δντης στο Ηράκλειο γιατί απλά ενημέρωσε το γονέα ότι το παιδί του ήταν στην κατάληψη....η πολιτεία διαιωνίζει τις καταλήψεις......με τα γελοία μέτρα που λαμβάνει.

Πλατάρος Γιάννης
|

Μάλλον διαμαρτυρήθηκαν οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων, ότι θα κλείσουν...

ΠΧ
|

Το ξέρουμε που το πάνε. Διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, διάλυση της παιδείας γενικότερα, διάλυση της κοινωνίας.... Έχουμε πρότυπα εμείς: αμέρικαν μπαρ.. γίναμε.

X
|

Κάποιοι στο υπουργείο παιδείας (πιθανόν και όλοι) δεν έχουν καμία επαφή με την σκληρή πραγματικότητα της καθημερινής σχολικής ζωής. Απογοήτευση. Δηλαδή όταν κάποιοι "μαθητές" κλείνουν το σχολείο, η "τιμωρία" τους θα είναι να μην συμμετέχουν στο διαδικτυακό μάθημα και να παίρνουν απουσία. Εξοντωτικό μέτρο.

Δ/ΝΤΗΣ
|

Συνάδελφοι, κόψτε τις 2/3/πολυ- ήμερες εκδρομές πριν τον Μάρτιο-Απρίλιο, να δείτε αν ξανακάνουν κατάληψη...

Πέτρος
|

Για πολλοστή φορά το Υπουργείο μας αδειάζει και μας εξευτελίζει. Δεν έχει σημασία αν συμφωνούσα ή διαφωνούσα με την προηγούμενη απόφαση. Είχαμε ενημερώσει τους μαθητές και είχαμε ήδη κάνει Σύλλογο για κατάληψη που πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας.
Τώρα θα τα γυρίσουμε και τα παιδιά θα μας χλευάζουν.
Πλέον είμαι σίγουρος ότι στο τέλος της χρονιάς που θα δει το αγαπητό και αξιόπιστο Υπουργείο μας, ότι μένει ένας σκασμός μαθητές από απουσίες, θα βγάλει μια νέα απόφαση και θα τις διαγράψουμε όλες.
Μια απορία έχω χρόνια τώρα. Όλοι εσείς στο Υπουργείο, Γενικός Γραμματέας, Νομικοί σύμβουλοι, άλλοι Σύμβουλοι, πληρώνεστε; Κι αν ναι, γιατί πληρώνεστε;

Γιωργος
|

Αχ Πλαταρε οι ίδιοι οι δικοί σου σε άδειασαν όταν ζητωκραυγαζες ότι ήταν ο καλύτερος νόμος ,ότι με αυτόν οι καταλήψεις ήταν παρελθόν και κατηγορούσες τον εαυτό σου πως δεν το σκέφτηκες ο ίδιος
Μεγάλη μπουκιά φάε ,μεγάλο λόγο μην πεις
Αχ κρίμα με αυτή την τροποποίηση χάθηκε ένα επιχείρημα των μαθητών
Ότι κάνουμε κατάληψη για να κάνουμε τελικά περισσότερο μάθημα
Τέτοιος παραλογισμος

Φιλόλογος πρώην
|

Κάποιος εδώ μέσα θριαμβολογούσε πριν από λίγο καιρό για τη σατανική έμπνευση του υπουργείου που κανείς άλλος δε σκέφτηκε νωρίτερα, με την οποία έμπαινε τέλος στις καταλήψεις! Ο ίδιος άλλωστε θριαμβολογούσε και για τον "καλυτερότερο ever" νόμο της Κεραμέως που ήδη ξηλώνεται μεθοδικά από το νέο υπουργό. Γενικώς οι μεγάλες και άφρονες κραυγές οδηγούν σε θεαματικές διαψεύσεις και φέρνουν πολλά χαμόγελα στην ομήγυρη...

Κατάληψη
|

δημοσίου κτηρίου και παρεμπόδιση λειτουργίας εκπαιδευτικού ιδρύματος και δεν τιμωρείται κανείς;;;;
Δηλαδή αν ένας γείτονας βάλει ένα ηχείο στο μπαλκόνι του και δεν αφήνει 2-3 τμήματα απέναντι να κάνουν μάθημα, εκείνος γιατί θα τιμωρηθεί αφού ούτε ώρα κοινής ησυχίας είναι και γιατί εκείνος παρενοχλεί την λειτουργία του εκπαιδευτικού ιδρύματος ενώ η κατάληψη όχι;;
τι κράτος είναι η Ελλάδα;

Σώστης
|

Κι ενώ έστειλαν το φεκ τελευταία στιγμή, ενώ απαιτούν από εμάς- και σωστά -να χουμε προγραμματιαμό έτους από την πρπηγούμενη χρονιά!

@διευθυντής
|

Πόσο δίκιο έχεις, και να σκεφτείς συνάδελφε ότι χθες τύπωσα την ΥΑ για να σημειώσω κάποια σημεία για να ενημερώσω τους γονείς στην συνάντηση γονέων.

Διευθυντής
|

Δεν έχει κανένα νόημα ένας διευθυντής να διαβάζει και να αποθηκεύει νόμους και υπουργικές αποφάσεις όταν σε 19 ημέρες μπορεί ένα βράδυ να έχουν αλλάξει. Πορευόμαστε στο φλου και όταν και αν χρειαστεί, ψάχνουμε τον κωδικοποιημένο νόμο στο ίντερνετ.
Πολυνομία και κακονομία, ένα από τα πολλά και σοβαρά προβλήματα της Ελλάδας

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ