Δραστικά μέτρα για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας προανήγγειλε η Ζ. Μακρή

Στην πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr, από την 1η έως τις 19 Σεπτεμβρίου έχουν γίνει ήδη 27 καταγγελίες, 12 από γονείς και 15 από μαθητές

28/09/2024

Άκουσε το άρθρο

"Η συχνότητα και η ένταση των φαινομένων της ενδοσχολικής βίας μάς προβληματίζει πολύ και απαιτεί από εμάς, ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, δραστικά μέτρα για την πρόληψη και αντιμετώπισή της στο σχολικό περιβάλλον", ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ζέττα Μακρή.

"Θέλουμε τα σχολεία μας να είναι ασφαλή για όλους τους μαθητές και θα εφαρμόσουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της σχολικής κοινότητας", επεσήμανε.

Η υφυπουργός χαρακτήρισε "ανησυχητικό" το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και της εξάπλωσής του και τόνισε ότι η δράση του υπουργείου είναι πολυεπίπεδη:

"Η πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr για την καταγραφή καταγγελιών από γονείς και μαθητές, ο διπλασιασμός των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία, η θεσμοθέτηση του συμβούλου σχολικής ζωής, οι 150.000 επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, η ενδυνάμωση των υποστηρικτικών φορέων με αύξηση του συνολικού προϋπολογισμού τους κατά 152%, η συνεργασία με αρμόδιους φορείς για στοχευμένες παρεμβάσεις στα σχολεία, η ένταξη αρχών και αξιών στη διδασκαλία των παιδιών μας, όπως ο σεβασμός, η ανεκτικότητα, η διαφορετικότητα κ.α. μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, την υλοποίηση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και τις δράσεις Ενεργού Πολίτη, είναι τα δικά μας όπλα για να προλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε το bullying".

Ειδικότερα, όσον αφορά στην πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, από την 1η έως τις 19 Σεπτεμβρίου έχουν γίνει ήδη 27 καταγγελίες, 12 από γονείς και 15 από μαθητές.

Το πιο πρόσφατο μέτρο που έλαβε το υπουργείο Παιδείας είναι η αυστηροποίηση στην αντιμετώπιση του φαινομένου της χρήσης των κινητών τηλεφώνων στο σχολικό περιβάλλον, που, όπως ανέφερε η κα. Μακρή, "συνδέεται σε πολλές περιπτώσεις και με εκδηλώσεις ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, μέσα από ένα καθορισμένο και δομημένο πλαίσιο συνεπειών".

"Απαγορεύεται ρητά, η εμφανής κατοχή και η χρήση κινητών τηλεφώνων ακόμη και στο διάλειμμα και οι κυρώσεις θα είναι αυστηρές για τους μαθητές που φωτογραφίζουν, μαγνητοφωνούν ή βιντεοσκοπούν συμμαθητές ή καθηγητές τους μέσα στο σχολείο, ξεκινώντας από ημερήσια έως και πενθήμερη αποβολή και θα καταλήγουν ακόμα και στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για παιδιά που παραβίασαν τα προσωπικά δεδομένα των συμμαθητών τους", εξήγησε η κα. Μακρή.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (28)

ΣΠΥΡΟΣ
|

Πραγματικά έχει πλάκα η κυρά ΖΕΤΑ.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου οι της Κυβέρνησης επαναλαμβάνει τα ιδια και τα ίδα και ξεναγυρνά στον 1566, ένα καλό για την εποχή του ΝΟΜΟ, αλλά όχι για σήμερα ΚΑΙ πάνω από όλα μας σκότισαν με την πλατφόρμα ...
ελεος

ΣΠΥΡΟΣ
|

Πραγματικά έχει πλάκα η κυρά ΖΕΤΑ.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου οι της Κυβέρνησης επαναλαμβάνει τα ιδια και τα ίδα και ξεναγυρνά στον 1566, ένα καλό για την εποχή του ΝΟΜΟ, αλλά όχι για σήμερα ΚΑΙ πάνω από όλα μας σκότισαν με την πλατφόρμα ...
ελεος

ΓΙΑΝΝΗΣ Ν
|

Ας ετοιμαζόμαστε για αυτοδικίες πολύ σύντομα. Όσο η κυβέρνηση αρνείται να πάρει μέτρα και να κυρίως να εφαρμόσει τους νόμους, αργά ή γρήγορα κάποιος/οι θερμοκέφαλοι θα τσακίσουν κεφάλια θυτών με το πρόσχημα της προστασίας των θυμάτων. Και τότε όλοι θα εκπλαγούμε και θα πέσουμε από τα συννεφάκια που καθόμαστε με πρώτους και κύριους υπεύθυνους τους Κυβερνώντες.

Μ
|

Στην Κύπρο δημιουργειται σχολείο για έντονα παραβατικους μαθητές με καθημερινή παρέμβαση από ειδικούς.μακαρι να βοηθήσει...

Φιλόλογος πρώην
|

Ξεκινώ από τον τίτλο του άρθρου: "Δραστικά μέτρα για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας προανήγγειλε η Ζ. Μακρή".
Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω! Το ρήμα "προανήγγειλε" δεν έχει καμία αντιστοιχία με το περιεχόμενο του άρθρου. Γιατί στο κείμενο δε διαβάζουμε τίποτε καινούργιο πέρα από μια αυτάρεσκη περιαυτολογία της υφυπουργού για τα "δραστικά" μέτρα που ήδη εφαρμόζει το υπουργείο, τα οποία μάλιστα προβάλλει ως υπερόπλα για την αντιμετώπιση του προβλήματος, ενώ είναι φανερό ότι ήδη έχουν αποδειχθεί εντελώς αλυσιτελή, καθώς η ενδοσχολική (και γενικότερα η εφηβική) βία κλιμακώνεται συνεχώς προς το χειρότερο. Ποια είναι λοιπόν τα νέα μέτρα που προαναγγέλλονται;
Φυσικά το αστείο κορυφώνεται με την τελευταία παράγραφο, όπου η υφυπουργός μοιάζει να επιχαίρει για την ανόητη απόφαση να επιτρέπονται τα κινητά στα σχολεία, χωρίς βέβαια να χρησιμοποιούνται! Κι αυτό είναι η απόδειξη ότι εκεί μέσα στο υπουργείο ζουν σε παράλληλο σύμπαν και δεν έχουν καταλάβει απολύτως τίποτε από αυτά που συμβαίνουν γύρω τους. Όσες αποβολές κι αν δοθούν σε μαθητές για χρήση του κινητού τους, δεν υπάρχει καμία απολύτως πιθανότητα να σταματήσει η χρήση. Όπως έχω ξαναγράψει, αρκεί να σταθεί για λίγο κάποιος έξω από την αυλή ενός σχολείου σε ώρα διαλείμματος, για να διαπιστώσει ότι αποτελεί εξαίρεση η εικόνα μαθητή χωρίς κινητό στα χέρια του!

Χάρης
|

Κοινωνικό το θέμα. Δυσεπίλυτο. Έχε γεια. Αντίο.

Ελένη
|

όπου ακούς πολλά κεράσια....

Μαρία
|

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα....

Κική
|

Το παιχνίδι έχει πλέον χαθεί!Υπάρχει τέτοιος ψυχολογικός πόλεμος ,τέτοια βία μέσα στην ελληνική Οικογένεια που δεν μπορούν να διορθωθούν με τίποτα!Θα πρέπει να αλλάξουν πολλά, να γυπαρχει σεβασμός και εκτίμηση μεταξύ των μελών μιας Οικογένειας!Από τη στιγμή που αυτά έχουν εκλείψει δεν υπάρχει σωτηρία!Τι να σου κάνει το σχολείο και οι πλατφόρμες!

Q
|

Το σύστημα που δημιουργεί το πρόβλημα, θα πάρει ... δραστικά μέτρα.

Master chef (λαχανοντολμάδες με 4 πιπέρια )
|

Βρήκαμε πιπέρι, το βάζουμε και στα λάχανα. "Ανακαλύψατε" τις πλατφόρμες και νομίζετε ότι είναι φάρμακο "δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν"?
Μήπως τότε να πάτε σπίτια σας εσείς οι πολιτικοί κυρία Μακρή μου και να βάλουμε καμιά πλατφόρμα να κυβερνά τη χώρα?
Ούτε βασιλικοί μισθοί, ούτε συντάξεις με δύο θητείες, ούτε ασυλίες και ακαταδίωκτα, ούτε ακριβοπληρωμένες (από εμάς) προεκλογικές καμπάνιες, ούτε ρουσφέτια, ούτε 1000δες μετακλητοί, ούτε τα δικά μας παιδιά, ούτε 10 νόμοι/εβδομάδα με 10 τροποποιήσεις ο καθένας.

Μήτσος
|

Να γυρίσει η Κεραμέως που είναι αυστηρή. Ο Πιερ δεν ειναι…. πώς να το πω τώρα;….
- Εεεεε…..
- Εεεε….

Σώστης
|

Το πρόβλημα είναι κοινωνικό. Μεταφέρεται στα σχολεία και δεν γεννιέται στα σχολεία. Το παιδί που κακοποιείται ή βλέπει τη μητέρα του να κακοποιείται, το παιδί που από τα 3 είναι εκτεθειμένο σε εικόνες βίαιες και σκληρές, αφημένο στο τικ τομ κλπ, το παιδί που βλέπει αστυνομικούς να σκοτώνουν με βασανιστήρια αδύναμους ανθρώπους… χρειάζονται πολλά άλλα; Η νοσηρότητα της κοινωνίας εκπαιδεύει…. Η οικογένεια είναι το ανάχωμα! Πρώτα αυτή, το σχολείο ακολουθεί!

Σαγιά Αντρέ
|

Για πρώτο βήμα, επαναφορά της ποδιάς στα σχολεία
2) να επιτραπεί μια ελάχιστη τιμωρία στο σχολείο προς παραδειγματισμό (όχι απαραίτητα αποβολή και Πάρο σπίτι του και κάτι τρέχει )
3) η επέμβαση των γονιών στα σχολεία να επιτρέπεται μόνο για σοβαρούς λόγους
4) ποιο ουσιαστικό ρόλο να έχει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων
5) να εισαχθούν μαθήματα μα ομαδικά παιχνίδια για να τονιστεί η αλληλεγγύη που φέρνει την νίκη
6) εκτός από την αναφορά των δικαιωμάτων των παιδιών να τονίζονται παράλληλα και οι υποχρεώσεις τους (να μην θεωρείται αυτονόητο ότι τα παιδιά γνωρίζουν τος υποχρεώσεις τους προς την κοινωνία από μόνα τους η από τους γονείς τους)
7) να εισαχθεί στην σχολική ύλη μάθημα σεβασμού προς τον συνάνθρωπο και προς ότι είναι ζωντανό επάνω στη γη.

Χρήστος
|

Κυρίες και κύριοι, χαλαρώστε λίγο. Τι φυλακές και διώξιμο από το σπίτι. Εδώ δεν
έχουν εφαρμοστεί απλά και καλά πράγματα. Μην είστε υπερβολικοί. Καλή η πλατφόρμα,
αλλά δεν αρκεί. Επίσης, δεν χρειάζονται οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί
στα σχολεία, διότι οι μαθητές θα τα ακούν απλά για να τα ακούν. Ούτε έτσι
αντιμετωπίζετε το πρόβλημα. Θέλετε να μάθετε ποια είναι η καλύτερη θεραπεία;
Και θέλω να μου γράψετε την γνώμη σας οι εκπαιδευτικοί. Η καλύτερη θεραπεία
αποτελείται από δυο πράματα. 1. παρακολούθηση μαθητών από έναν καθηγητή
σε κάθε σχολείο, περπατώντας σε ολόκληρο το σχολείο. 2. να μπουν κάμερες στα σχολεία. Αυτά. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

Μαίρη Μαίρη
|

Τι να σου κάνει μια πλατφόρμα που έχει αποδέκτες το σχολείο ??????? Η πλατφόρμα θα έπρεπε να συνδέεται με ομάδα/ επιτελείο ειδικών κι όχι με το σχολείο . Το οποίο δεν προλαβαίνει να ανασανει. Κι έχει να διαχειριστεί τα κατεβατά που γράφει ο καθένας εκεί πέρα μεσα...
Πιο δραστικά μέτρα: φυλάκιση για ανάρμοστη συμπεριφορά και αλλαγή σχολείου . ..

Ηλέκτρα Παλάς
|

Οι γονείς να πηγαίνουν φυλακή . Να δείτε πως θα σταματήσει το φαινόμενο.

Καθηγήτρια Αθήνας
|

Αλλαγή σχολείου . Και στις δύο φορές...διωξιμο παντελώς στο σπίτι. Το εφαρμόζουν στο εξωτερικό. Και δεν κουνιέται κανείς!!!!!!!!! Επιτέλους...εφαρμοστε και κάτι ορθό !!!!!!!!!!

Δ/ντής Ανατ. Αττικής
|

Μια είναι η λύση : αλλαγή σχολείου. Και στις 3 αλλαγές διακοπή παντελώς από την εκπαίδευση...

nik
|

α)άμεση κατάργηση των μαθητικών κοινοτήτων, αλήθεια είναι νόμιμο ο ανήλικος που δεν ψηφίζει να κάνει ότι θέλει ;
β)απαγόρευση των γονέων να συνδιαλέγονται με τους διευθυντές, ο διευθυντής δεν είναι μαθητοπατέρας και πυροσβέστης του συλλόγου διδασκόντων. Ο διευθυντής υπηρετεί το υπουργείο παιδείας και επιβάλει ποινές με συνοπτικές διαδικασίες
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΡΟ ΤΟΥ 1981. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΆΛΛΟΝ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!!

με πλαρτφόρμες
|

δεν δίνεται λύση..άμα είναι έτσι κάντε και μια πλατφόρμα να μας δίνει λεφτά ή δωρεάν ψώνια...
λύθηκε το πρόβλημα της ακρίβειας και της φτώχειας ή θα μετατεθεί αλλού (σε χρέωση για τα λεφτά)...έτσι κάνετε και εδώ πλατφόρμες πλατφόρμες αλλά από σοβαρές ποινές και ουσία επίλυσης του προβλήματος...μηδέν εις το πηλίκο.

Εκπαιδευτικός
|

Η πλατφόρμα για τη σχολική βία όχι μόνο δεν έχει φέρει αποτελέσματα αλλά έχει επιδεινώσει τα πράγματα στη σχολική πραγματικότητα. Με το παραμικρό γονείς και μαθητές λένε θα κάνω καταγγελία και μετά για να διαχειριστεί το σχολείο την καταγγελία θέλει ανθρωπομήνες δουλειάς να γράφει εκθέσεις για τους τύπους και όχι την ουσία. Για να καταπολεμηθεί η σχολική βία πρέπει οι εκπαιδευτικοί να έχουν τον χρόνο να ασκήσουν τον παιδαγωγικό τους ρόλο. Η τωρινή κατάσταση είναι οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής να ασχολούνται με τις γραφειοκρατικές εργασίες εις διπλούν (χειρόγραφα και ψηφιακά) και να τρέχουν οι διδάσκοντες από το ένα σχολείο στο άλλο. Η πρόσληψη διοικητικών γραμματέων στα σχολεία θα απαλλάξει τους εκπαιδευτικούς από τις διοικητικές εργασίες και θα μπορέσουν με ηρεμία να ασχοληθούν με τα προβλήματα των παιδιών, να κάνουν δημιουργικές ομαδικές δράσεις και να αφοσιωθούν αποκλειστικά στο διδακτικό και παιδαγωγικό τους ρόλο. Η πρόληψη της βίας είναι καλύτερη από την αντιμετώπισή της με καταγγελίες σε πλατφόρμες. Οι διευθυντές ασχολούνται από το πρωί έως το βράδυ με τη γραφειοκρατία. Τουλάχιστον να μην έχουν διδακτικό ωράριο για να έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν ουσιαστικά με το παραμικρό συμβάν και να μη γίνεται μεγαλύτερο στο μέλλον. Δεν θέλουμε να γράφουμε ατέλειωτες εκθέσεις αλλά θέλουμε να έχουμε χρόνο με τους μαθητές μας για να αποκτήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης. Να συζητάμε με τα παιδιά στα διαλείμματα, να παίζουμε, να συμμετέχουμε σε διαγωνισμούς, να οργανώνουμε εκδηλώσεις κλπ χωρίς να έχουμε το άγχος να προλάβουμε τις προθεσμίες για την ενημέρωση δεκάδων πλατφόρμων. Τα παιδιά επιζητούν την επικοινωνία, το ενδιαφέρον και δεν τα βρίσκουν ούτε στην οικογένεια ούτε στο σχολείο οπότε καταφεύγουν σε πράξεις βίας για να ασχοληθούν μαζί τους. Ελπίζω κάποιος να διαβάσει αυτές τις προτάσεις και να τις εφαρμόσει.

Βίκη
|

Τα μέτρα αυτά είναι ημίμετρα . Ακόμη και εάν ένα σχολείο έχει λύσει όλα τα σοβαρά θέματα λειτουργίας , το μεγάλο πρόβλημα είναι ο ίδιος ο νόμος που δεν αφήνει τους εκπαιδευτικούς, τους ψυχολόγους , τους κοιν.λειτουργούς, τους ειδικούς παιδαγωγούς κλπ να κάνουν τη δουλειά τους γιατί πολύ απλά ο νόμος προβλέπει ότι για κάθε πρόταση του σχολείου θα πρέπει να υπάρχει και μια έγγραφη συναίνεση του αντίστοιχου γονέα. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι υπάρχει μαθητής ο οποίος διαρκώς δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο με τη συμπεριφορά του ή υπάρχουν εμφανείς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και χρειάζεται είτε υποστήριξη, είτε βραχυχρόνιο πρόγραμμα , είτε παραπομπή σε ΚΕΔΑΣΥ, είτε παράλληλη, είτε τμήμα ένταξης κλπ. Εφόσον ο νόμος λέει ρητώς και κατηγορηματικώς ότι για όλα τα παραπάνω χρειάζεται να συμφωνήσει και να υπογράψει ο γονέας, όλοι όσοι εργάζονται στην εκπαίδευση για την εκπαίδευση είναι ουσιαστικά αφοπλισμένοι. Τι κι αν υπάρχουν τόσα όπλα στα χέρια τους…. Ο μαθητής αυτός του οποίου η οικογένεια μπορεί να του ασκεί και ενδοοικογενειακή βία ή να είναι και ο ίδιος μάρτυρας , δεν υπάρχει περίπτωση ούτε 1 στο 1.000.000 να συναινέσει για βοήθεια . Μόνο με εισαγγελική εντολή μπορεί να γίνει. Δηλαδή τι θα γίνεται ; Κάθε φορά που οι εκπαιδευτικοί θα θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους θα στέλνουν υπόμνημα στον εισαγγελέα; Δηλαδή ο γιατρός όταν χορηγεί αγωγή σε ασθενείς γίνεται με την εγγραφή συναίνεση του ασθενή; Όχι φυσικά. Αυτά γίνονται στην απίστευτη νομοθεσία που διέπει την παιδεία τα τελευταία 20 χρόνια που μπήκαν όλα αυτά τα εργαλεία για το καλό της παιδείας αλλά ουδείς ε τόλμησε να πάρει την εξουσία των γονέων και να την παραδώσει στους επιστήμονες. Και μην ελπίζετε σε τίποτε καλό αν αυτή η νομοθεσία δεν αλλάξει .

@ριστεία, όχι αστεία
|

Καταγγελίες έγιναν. Πόσες ήταν οι σοβαρές και πόσες ήταν ο Γιαννάκης χώρισε τη Μαιρούλα και η Μαιρουλα τον κατήγγειλε γιατί τα έφτιαξε με την Ελενιτσα;

Υπουργοί Παιδείας ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
|

Είστε στις γραφειάρες σας, δίνετε συνεντεύξεις αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια. Καμια επαφή με τον χώρο του σχολείου πέρα από πόζες την ημέρα του Αγιασμού. Πρέπει να υπάρξει ΝΕΚΡΟΣ μαθητής ή εκπαιδευτικός για να δράσετε; Αν δεν μπορείτε, ΜΙΝΙ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ κι ας έρθει άλλος να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. ΤΩΡΑ όμως! Όχι όταν θα έχουν καεί!!!

Ναι χρειάζονται και τιμωρίες
|

Αν δεν τιμωρούνται τους μαθητές τότε αυξάνεται η βία.
Ένα καλό μέτρο για την εξάλειψη φαινομένων βίας είναι να στερούμε απο κάποιες ομάδες δικαιώματα.
Βλέπω ότι οι μαθητές ενδιαφέρονται πολύ να πάνε εκδρομή. Θα πρότεινα λοιπόν ανάμεσα στα μέτρα συμμόρφωσης να είναι η αναβολή ή η μη πραγματοποίηση εκδρομών ή η στέρηση εκδρομών απο κάποιους μαθητές που πράττουν βία.
Το όλο σκεπτικό είναι ότι εφόσον δεν υπάρχει το κατάλληλο κλίμα στο σχολείο για την πραγματοποίησή εκδρομής, αυτή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Γγ
|

Για γέλια..... πλατφόρμα.......θα λύσει το πρόβλημα.....Καταστολή δε σχολείο και κοινωνία και αυστηρά πρόστιμα....

Χρήστος
|

Μπραβο! Αλλά να ξέρετε, υπάρχει μεγαλύτερος αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης της σχολικής βίας. Ένας καθηγητής αυστηρός σε κάθε σχολείο της Ελλάδας μπορεί να παρακολουθεί την συμπεριφορά των μαθητών/τριών σε όλα τα διαλείμματα και τις μονοημερες εκδρομες. Όπως, επίσης και την ώρα που υπάρχει κενό σε κάποιο τμήμα, να παρακολουθει ένας καθηγητής τους μαθητές.
Η παρακολούθηση όμως να γίνετε την ώρα των διαλειμματων συγκεκριμένα και μέσα στις αίθουσες. Να κυκλοφορεί ο καθηγητής σε ολο το σχολειο. Όχι να κάθετε στο προαύλιο έξω και να επιβλέπει μόνο έξω. Διότι υπάρχουν μαθητές την ώρα των διαλειμματων που βρίσκονται στις αίθουσες και μπορεί να χτυπάει ο ένας τον άλλον για πλακα χωρίς να το ξέρουν οι καθηγητές. Έχω εμπειρία σε αυτά. Υπήρξα μαθητής και εγω και ξέρω τι συμβαίνει στα σχολεια. Όποιος καθηγητής παρατηρήσει κάποιον μαθητή να χτυπάει άλλον μαθητή να τον πάει αμέσως στον διευθυντή και ο διευθυντής να ρίξει αποβολή τουλάχιστον μια μέρα για αρχή.

Εύχομαι το esos που θα διαβάσει το σχόλιό μου να αναφέρει στον υπουργό παιδείας ότι ένας σχολιαστής του συγκεκριμένου άρθρου έγραψε τα τάδε λόγια για την βία στα σχολεια. Και μακάρι ο υπουργός να το κάνει νόμο.
Εγώ πρότεινα αυτήν την καλή ιδέα.
Δικαίωμα τους τι θα πράξουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ