Δημοσκόπηση Palmos Analysis: Υπέρ της απόφασης Κ. Πιερρακάκη για την απαγόρευση χρήσης των κινητών στα σχολεία

04/10/2024

Άκουσε το άρθρο

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα αποτελέσματα δημοσκόπησης  της Palmos Analysis που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Tvxs, για την απόφαση του υπουργού Παιδείας  Κ. Πιερρακάκη για την απαγόρευση  χρήσης των κινητών στα σχολεία.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας υπέρ της απαγόρευσης τοποθετείται η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτώμενων, καθώς το 86% θεωρεί σωστή την απόφαση του υπουργείου Παιδείας, ενώ μόλις ένα 12% την θεωρεί λανθασμένη.

Αξίζει να σημειωθεί  πως η έγκριση της απαγόρευσης είναι αρκετά μικρότερη μεταξύ των νεότερων, σε σχέση με τους μεγαλύτερους.

Τι ισχύει στα Γυμνάσια και Λύκεια

Σύμφωνα με τη  νέα   απόφαση του Κ. Πιερρακάκη,  η οποία ισχύει από το τρέχον έτος για τη χρήση κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές Γυμνασίου  και Λυκείου  εντός του σχολικού χώρου, από σήμερα, ισχύουν τα εξής:  

 α) Απαγορεύεται εντός των σχολικών χώρων - κτιρίων και υπαίθριων χώρων η εμφανής κατοχή ή και η χρήση κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής ή παιχνιδιών που διαθέτουν σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου, για συνομιλία, βιντεοσκόπηση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση από τους μαθητές/ τριες. Στην παραπάνω απαγόρευση δεν εμπίπτει η χρήση ιατρικών εφαρμογών μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών, αποκλειστικά και μόνο κατόπιν σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης. 

Οι εκπαιδευτικοί έχουν τα κινητά τηλέφωνά τους απενεργοποιημένα κατά τη διάρκεια του μαθήματος και δύνανται να τα χρησιμοποιούν στα διαλείμματα και μόνο εντός του γραφείου καθηγητών. 

Οι εκπαιδευτικοί δύνανται να χρησιμοποιούν τον προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό τους, πέραν των διαθέσιμων από το σχολείο ηλεκτρονικών συσκευών, μόνο κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τηρώντας απαρέγκλιτα τους κανόνες ασφαλείας και τις διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών/ εκπαιδευτικών. 

Ο/Η Διευθυντής/ντρια και ο/η Υπο- διευθυντής/ντρια δύνανται να κάνουν λελογισμένη χρήση των κινητών τηλεφώνων τους και πάντοτε σε σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία ή τη διοικητική οργάνωση της σχολικής μονάδας.

β) Ειδικότερα αν διαπιστωθεί ότι μαθητής/τρια κατέχει εμφανώς ή και χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνό του/ της, εντός σχολικών χώρων (κτιρίων και υπαίθριων χώρων), παρά την απαγόρευση  , εφαρμόζονται τα παρακάτω:

Ο/Η εκπαιδευτικός ενημερώνει σχετικά τον Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας ο οποίος εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μία (1) ημέρα, ενημερώνοντας για αυτό τους γονείς/κηδεμόνες/ασκούντα-ούσα την επιμέλεια του/της μαθητή/ τριας για τη συμπεριφορά του/της, ζητώντας τους είτε να προσέλθουν άμεσα στο σχολείο και να τον/την παραλάβουν είτε να συγκατατεθούν εγγράφως με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο για την αποχώρησή του/της από το σχολείο.

Επιπροσθέτως, αν διαπιστωθεί από εκπαιδευτικό ότι ο/η μαθητής/τρια κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ή κατά τη διάρκεια της προσέλευσης ή αποχώρησης μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της, τότε γνωστοποιεί το γεγονός αυτό στον/στη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας, ο/η οποίος/α ζητά από τον/τη μαθητή/τρια να απενεργοποιήσει και παραδώσει το τηλέφωνό του/ της, καλώντας να προσέλθουν στο σχολείο οι γονείς/ κηδεμόνες/ασκούντα-ούσα την επιμέλεια του/της των εμπλεκόμενων μαθητών/τριων, προκειμένου να λάβουν γνώση του περιστατικού. 

Παράλληλα, ο/η Διευθυντής/ ντρια οφείλει να αξιολογήσει παιδαγωγικά το περιστατικό και ανάλογα με τη βαρύτητά του και συνεκτιμώντας τις ειδικές περιστάσεις τέλεσης του περιστατικού, ιδίως την παραβίαση προσωπικών δεδομένων, εφόσον κρίνει ότι η συμπεριφορά δεν είναι ιδιαιτέρως αποκλίνουσα επιβάλλει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) μέρες. Εφόσον κριθεί εκ μέρους του/της Διευθυντή/ντριας ότι η συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας είναι ιδιαιτέρως αποκλίνουσα, τότε το παραπέμπει στον Σύλλογο Διδασκόντων προκειμένου ο τελευταίος συνεκτιμώντας τις ειδικές περιστάσεις τέλεσης του περιστατικού, ιδίως την παραβίαση προσωπικών δεδομένων, να επιληφθεί και να επιβάλει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες. Στην περίπτωση που η φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων, επιλαμβάνεται ο Σύλλογος Διδασκόντων και υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.

Σχόλια (47)

Φιλόλογος πρώην
|

ΠΡΟΣ > @ Ζητώ συγνώμη κιόλας αν παρεξηγώ | 7 Οκτ 2024 18:18
Χμ! Έτσι λοιπόν! Αναρωτιέμαι πάντως μήπως θα ήταν πιο ντόμπρο να κραυγάζατε πανηγυρικά: Αλτ! Σ' έπιασα, αγράμματε φιλόλογε, και τώρα θα σε ξεμπροστιάσω ενώπιον όλων, για να πάρουν το αίμα τους πίσω όσοι σού έχουν μαζεμένο άχτι!
Λυπάμαι ωστόσο, αλλά θα σας χαλάσω την κακοστημένη παράσταση! Σας ενημερώνω λοιπόν ότι είναι λανθασμένη η πανηγυρική και μεγαλόστομη επισήμανσή σας για την ορθή γραφή της λέξης "συγ(γ)νώμη", γιατί προφανώς αγνοείτε ότι η συγκεκριμένη λέξη έχει επικρατήσει πλέον να γράφεται σ' αυτή την απλοποιημένη μορφή (όπως είναι και η γενικότερη τάση της γλώσσας μας ως ζωντανού οργανισμού) και παρακαλώ να ρίξετε μια ματιά σε έγκριτα σύγχρονα λεξικά.
Ομολογώ πως πράγματι μού διέφυγαν δύο κόμματα στο επίμαχο (μάλλον βιαστικό) σχόλιό μου κι αν περιοριζόταν η επίκρισή σας σ' αυτό (χωρίς τους συνοδευτικούς χονδροειδείς χαρακτηρισμούς), θα τη δεχόμουν ως καλοπροαίρετη. Δεν μπορώ όμως να εκλάβω ως καλοπροαίρετο ένα σχολιαστή που σπεύδει ισοπεδωτικά και καταφανώς αυθαίρετα να αμφισβητήσει τη "σοβαρότητά μου ως φιλολόγου" βασιζόμενος σε ένα ανύπαρκτο λάθος, την ώρα μάλιστα που το δικό του προσβλητικό σχόλιο έχει ουκ ολίγα ορθογραφικά λάθη (έχω επισημάνει τρία), από αυτά πάντως που αποδέχεται κανείς σε πρόχειρα διαδικτυακά σχόλια, όχι ικανά επομένως να με οδηγήσουν στην ανταπόδοση των προσβολών!
Προσθέτω ότι ηχεί εξόχως υποκριτικό, μετά τα παραπάνω, να δηλώνετε κιόλας ότι "πολύ επί προσωπικού έγινε το esos" και να παρακινείτε να "επιστρέψουμε στην ουσία", την οποία ήδη ο ίδιος φροντίσατε άνευ λόγου να ευτελίσετε! Γιατί έχετε αγνοήσει πλήρως τόσα και τόσα δικά μου σχόλια μακροσκελή και εμπεριστατωμένα που καθημερινά σχεδόν καταθέτω, χωρίς επ' αυτών να έχετε πει το παραμικρό επιλέγοντας να περιορίσετε τη σχολιαστική μου δραστηριότητα σε ένα φευγαλέο και ασήμαντο, αλλά μάλλον βολικό για σας, σχολιάκι! Πολύ έντιμο όλο αυτό, μα το Θεό!
Γιαυτό και ο επίλογος του απρεπούς σχολίου σας [@όσους δεν κατανοούν : ας ασχοληθούν με άλλα , δεν κάνουν για σοβαρά Σχόλια (έστω πυκνά) με σ κεφαλαίο] αποτελεί την κορύφωση της κακοπροαίρετης παρέμβασής σας, αφού δείχνετε ότι δεν μπορείτε να αποδεχθείτε μια ευγενική και ειλικρινή έκφραση απορίας που διατύπωσα, ούτε φυσικά ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε την τεκμηριωμένη ανάπτυξη της σκέψης μου...

@@ Ζητώ συγνώμη κιόλας αν παρεξηγώ
|

Ας ξεκαβαλήσουμε τα καλάμια μας λιγάκι, μιας και δε γνωριζόμαστε όλοι εδώ μεσα, ποιός είναι "σοβαρός φιλόλογος" και ποιός δεν είναι και τέτοια. Η λέξη "συγνώμη" εδώ και αρκετά χρόνια γράφεται και θεωρείται σωστή και με ένα "γ". Βλέπε και αρκετά λεξικά, π.χ. της Ακαδ. Αθηνών, του Τριανταφυλλίδη κ.α. Ας βρούμε πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθούμε.

@ Ζητώ συγνώμη κιόλας αν παρεξηγώ
|

φιλόλογος σοβαρός ΔΕΝ γράφει τη "συγγνώμη" με ένα γ ή υπόταξη (υποθετικό λόγο μάλιστα) χωρίς κόμμα... και μετά λέμε για τον γλωσσαμύντορα εδώ (που έχει σοβαρέψει επικίνδυνα πάντως)
πολύ επί προσωπικού έγινε το esos και είναι κρίμα, ας επιστρέψουμε στην ουσία

@όσους δεν κατανοούν : ας ασχοληθούν με άλλα , δεν κάνουν για σοβαρά Σχόλια (έστω πυκνά) με σ κεφαλαίο !

@ Μήτσος, ο Ά | 6 Οκτ 2024 20:36
|

Ω! Σας ευχαριστώ τρισμέγιστε Μεγάλε Δάσκαλε.

@ - εκτός αν... - αλλά όχι πια
|

Ψάξε ψάξε, δεν θα το βρεις....
Το "με μικρό μ" έχει τρία μ. Το "φλατ δάσκαλο" δεν έχει κανένα μ, ούτε μικρό ούτε μεγάλο.

Φιλόλογος πρώην
|

ΠΡΟΣ > @ Δεν ανήκω σε καμία ομάδα σοφών ή διδασκάλων εδώ στο esos | 7 Οκτ 2024 12:59
Δεν πολυκατάλαβα τι γράφεις. Αν δεν είσαι ο ίδιος στον οποίο απηύθυνα το προηγούμενο εκτενές μου σχόλιο, τι ακριβώς προσπαθείς να μου πεις τώρα και δεν το καταλαβαίνω; Ομολογώ ότι ο λόγος σου με μπερδεύει με την περίεργη συντακτική του δομή. Ζητώ συγνώμη κιόλας αν παρεξηγώ τη σκέψη και τις προθέσεις σου...

@ Να και ο Σερλοκ Χολμς των σχολίων
|

άντε καλέ ! έχει πέσει τρομερά όξω , αλλά όταν έχει κάποιος φλατ δάσκαλο με μικρό μ αυτά παθαίνει ! καλή σου ώρα , σχολιαστά on spot σε αρκετά !

@ Δεν ανήκω σε καμία ομάδα σοφών ή διδασκάλων εδώ στο esos
|

με διακριτό ύφος και περιεχόμενο, κυρίως (θα συμπλήρωνα , ασχέτως ψευδωνύμου - μόνη παραφωνία σε αυτό που γράφεις είναι το υπερβολικό προδέρμ σε φλατ σχολιαστές , ακατανόητο για το όλο ύφος σου... γι' αυτό θεωρώ ότι τσουβαλιάστηκες σε γενικό σχόλιο - όχι δικό μου αλλά συμφωνώ με τον εν λόγω σχολιαστή στα γενικά σχόλια - για 1-2 άλλες περιπτώσεις , πιθανά του ιδίου σχολιαστή με σταθερά προφίλ που ζητά ο αποκαθηλωμένος κάπελας και εγκρίνει ... πολύ καλός κι εκείνος - εκτός αν... - αλλά όχι πια)

Φιλόλογος πρώην
|

ΠΡΟΣ > @ Το χρυσό αγαλματίδιο πάραυτα please.... | 6 Οκτ 2024 13:08 | 6 Οκτ 2024 18:59
Δεν είναι εύκολο να ψυχαναλύσω ένα τόσο μικροπρεπές και ακραία ειρωνικό σχόλιο, αλλά θα ήθελα να δώσω μερικές εξηγήσεις που ίσως φανούν χρήσιμες στον αόρατο σχολιαστή:
Α) Δεν ανήκω σε καμία ομάδα σοφών ή διδασκάλων εδώ στο esos, αλλά σχολιάζω αυτοτελώς όσα με ενδιαφέρουν και εκφράζω την απολύτως προσωπική μου γνώμη για τα πράγματα, οπότε οποιοσδήποτε συμψηφισμός ή τσουβάλιασμα με άλλους - αξιόλογους ή μη - σχολιαστές είναι αυθαίρετος, ανεπίτρεπτος και ολίγον φασιστικός!
Β) Τα σχόλιά μου, είτε αυτοτελή είτε απαντητικά, έχουν όλα, ΟΛΑ, τα εξής απλά και τίμια χαρακτηριστικά:
α) Γράφω πάντα με γνώμονα το καλό της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης και όχι το προσωπικό μου όφελος σε επίπεδο επαγγελματικό (συνταξιούχος είμαι), οικονομικό (έχω επαρκέστατα εισοδήματα) ή ιδεολογικό (είμαι ανένταχτος αριστερός χωρίς καμία κομματική εμπλοκή από μικρό παιδί).
β) Κρίνω τις αποφάσεις του υπουργείου παιδείας, εφόσον αυτές είναι αρνητικές για το σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή για την επαγγελματική υπόσταση των συναδέλφων εκπαιδευτικών.
γ) Δεν παριστάνω τον παντογνώστη επί παντός του επιστητού κι επομένως ως φιλόλογος δίνω το δικάιωμα στον εαυτό μου να σχολιάζω αρνητικά την κακή χρήση της ελληνικής γλώσσας, αλλά δεν είμαι τόσο ανόητος να μιλώ ως ειδήμων για ...μαθηματικά, νομικά ή αστρονομικά θέματα!
δ) Όταν κάποιος μαθηματικός, για παράδειγμα, δείχνει ενδιαφέρον για την ελληνική γλώσσα, αυτό το θεωρώ δικαίωμα και υποχρέωσή του. Όταν όμως ο ίδιος άνθρωπος πλασάρεται ως ειδήμων γλωσσολόγος αραδιάζοντας αντιεπιστημονικές ανοησίες και την ίδια στιγμή βιάζει την ελληνική γλώσσα με άθλιες ελληνικούρες, τότε εξανίσταμαι, το στηλιτεύω μετ' επιτάσεως και θεωρώ ότι το ίδιο οφείλει να κάνει ο καθένας που έχει επίγνωση της αξίας του μέγιστου εθνικού μας θησαυρού.
ε) Επίσης, όταν ένας σχολιαστής ως αυτόκλητη αυθεντία θεωρεί άσχετους όλους τους άλλους και τους απευθύνει νουθεσίες σαν να είναι άβγαλτα σχολιαρόπαιδα, αυτό το θεωρώ μέγιστη προσβολή της αξιοπρέπειας και της επιστημονικής υπόστασης των συναδέλφων και γιαυτό παρεμβαίνω πάντα και το στηλιτεύω, όπως το ίδιο θα 'πρεπε να κάνουν όλοι.
στ) Γενικότερα, θεωρώ ότι είναι εποικοδομητικός ο σχολιαστικός λόγος, όταν δεν προσπαθεί να καλοπιάνει την εξουσία και κυρίως δε δυσφορεί για όσους την κρίνουν αρνητικά. Θεωρώ απόλυτη γελοιότητα να βγαίνουν διάφοροι και να με επικρίνουν επειδή επισημαίνω λάθη του υπουργείου, χωρίς οι ίδιοι ΠΟΤΕ να μπορούν να αρθρώσουν την ελάχιστη τεκμηριωμένη άποψη για το αντίθετο. Ρητά και κατηγορηματικά δηλώνω ότι σχόλια που το κάνουν αυτό, είναι αποκρουστικά και καταφανώς βλαπτικά για το καλό της ελληνικής εκπαίδευσης, ενδεχομένως μάλιστα - ιδίως όταν το κάνουν επώνυμα - είναι και ύποπτα για δόλιες επιδιώξεις...

@ Master chef (αμπελοφιλοσοφίες από άλλο πλανήτη) | 7 Οκτ 20
|

Να και ο Σερλοκ Χολμς των σχολίων. Είναι πράγματι απίστευτα δύσκολο από τεχνικής άποψης να πάρει κάποιος το σχόλιο κάποιου άλλου και να το κάνει copy-paste. Εδώ έχουμε ποιηματάκια και φναταστικούς διαλόγους από Τρισμέγιστους Μεγάλους Δασκάλους. Απορώ που ασχολείστε με τους ταπεινούς και καταφρονεμένους σχολιαστές της σειράς. Αλλά, αναμφίβολα, έτσι δείχνετε την αγάπη σας. Και μπράβο σας, που λέει μια ψυχή.

ilias
|

Και πριν απαγορεύονταν (θεωρητικά), δεν υπήρχαν όμως συγκεκριμένες ποινές (δηλαδή "φέξε μου και γλίστρησα").

@ Master chef (αμπελοφιλοσοφίες από άλλο πλανήτη) | 7 Οκτ 20
|

Οι υπόλοιποι 999 σχολιαστές απλά κάθονται ήσυχα και ρουφούν τα λόγια που οι Τρισμέγιστοι Μεγάλοι Δάσκαλοι καταδέχονται να πληκτρολογήσουν, χωρίς καμια εμπάθεια και στράτευση. Όπως αυτό το σχόλιο που δεν ασχολείται με άλλους σχολιαστές, αλλά παρουσιάζει ριξικεύλευθες και σημαίνουσες θέσεις για το άρθρο στο οποίο σχολιάζει. Και, δικαίως, λοιπόν, εγκαλεί τους τιποτένιους σχολιαστές που δεν έχουν τη θεματική που αρμόζει στο άρθρο. Και που μας εγκαλεί, είναι για το καλό μας, ταπεινοι και καταφορνεμένοι συν-σχολιαστές. Μην παρεξηγείτε αν τυχόν νομίσετε, εσφαλμένα φυσικά, ότι διακατέχονται από ψύγμα αλαζονικού ύφους. Απλά, έτσι μας δείχνουν την αγάπη τους. Και μπράβο τους, που λέει και μια ψυχή.

@ Master chef (αμπελοφιλοσοφίες από άλλο πλανήτη) | 7 Οκτ 20
|

Δεν κάνεις άλλη δουλειά, ασχολείσαι με τον κανένα που λες. Άρα μάλλον τα καταφέρνει καλά.

Master chef (αμπελοφιλοσοφίες από άλλο πλανήτη)
|

- Εκτός από "τους τιτανοτεράστιους Μεγάλους Δασκάλους".... 999 περίπου άνθρωποι σχολιάζουν καθημερινά στο esos. Όλοι βάζουν ένα όνομα-τίτλο-ψευδώνυμο στα σχόλιά τους, έτσι ώστε να ξέρουν όλοι οι υπόλοιποι, ποιος γράφει τι και ποιος απαντά σε ποιον.... εκτός από τον "Κανένα", άντε κι άλλους 1-2, που παίζουν κρυφτούλι ως στρουθοκάμηλοι.
- Ο "Κανένας" μάλιστα, είναι και ο μόνος που διαθέτει την ικανότητα-χάρισμα να κάνει copie paste, ολόκληρο σχόλιό του από προηγούμενο άρθρο. Πχ στο παρόν άρθρο ως @Έλεν | 5 Οκτ 2024 16:43 6 Οκτ 2024 00:34.... και ως Ταπεινός και καταφρονεμένος 3 Οκτ 2024 21:09 σε προγενέστερο.
https://www.esos.gr/arthra/90081/800-apoboles-mathiton-gia-kinita-kateg…
- Τέλος, είναι ο μόνος που δεν τοποθετείται στα άρθρα ή έστω τα επιχειρήματα των άλλων σχολιαστών επί των άρθρων.... αλλά απλά σχολιάζει τους ίδιους τους σχολιαστές.
ΥΓ. Το καλυτερότερο απ' όλα είναι, ότι πιστεύει ότι ασχολείται κανείς μαζί του στα σοβαρά και όχι προς τέρψιν του.

Λεφτά υπάρχουν στο Υπουργειο
|

Ναι για τις πληρωμενες αναλύσεις υπερ του Πιερρακάκη .
Καμιά δημοσκοπηση για την ασφαλεια των σχολειων, την γραφειοκρατια , τις αναθεσεις σε μεγαλοεργολαβους , την ανικανότητα να λύσουν διοικητικά θεματα εκει στο υπουργειο . Α εδω ολα και όλα:
Πιερρακάκης ο καλυτερότερος όλων .

Ποια είναι η palmos analysis
|

Πρώτη Φορά την ακούω.. εμένα πάντως δεν με ρώτησε..άλλον εδώ μέσα?

Μήτσος, ο Ά
|

Την ευλογία μου, παιδιά μου.

@ Το χρυσό αγαλματίδιο πάραυτα please.... | 6 Οκτ 2024 13:08
|

Ω, να και η χωροφυλακή των σχολίων. Έχετε δίκιο Μεγάλε Δάσκαλε. Είναι πραγματικά σοκαριστικό να επιτρέπεται να σχολιάζει κάποιος άλλος εκτός από τους τιτανοτεράστιους Μεγάλους Δασκάλους του esos. Τι θα μπορούσε να προσθέσει ένας ταπεινός και καταφρονεμένος σχολιαστής της σειράς, στη σοφία που αναβλύζει από την κάθε λέξη Τους. Την σοφία που τόσο απλόχερα καταδέχονται να μας προσφέρουν έστω και στην ταπεινή μορφή σχολίων του esos. Αλλά πως αλλιώς να καταλάβουμε εμείς οι απλοί, ταπεινοί και καταφρονεμένοι σχολιαστές αν μιλήσουν στο φυσικό Τους τιτανομέγιστο επίπεδο; Είμαστε ευλογημένοι αγαπητοί/ες ταπεινοί και καταφρονεμένοι συν-σχολιαστές, που ψύγματα της σκέψης των τιτανοτεράστιων Μεγάλων Δασκάλων, πραγματικά αποστάγματα μοναδικής αντίληψης, που οργανικά μετουσιώνονται σε ένα συλλογικό υπερεγώ, μας παρέχονται απλόχερα και ακούραστα. Είναι, αναμφίβολα, μια πράξη αγάπης. Και μπράβο τους, όπως λέει μια ψυχή.

Ηλίας
|

Από το 2006 απαγορευόταν.

@ Τεταρτομέγιστος Μεγάλος Δάσκαλος | 6 Οκτ 2024 13:54
|

Σωστά μόνο ινστρούχτορες με PhD ν' ακούμε. Θα πάει το κόμμα στο 0.3%.

@ Το χρυσό αγαλματίδιο πάραυτα please.... | 6 Οκτ 2024 13:08
|

Για να παρήγαγε τόσο, δεν είναι ο κανένας. Τιτανοτεράστιοι εστιατορο/επαγγελματίες σχολιαστές όμως που χτυπιώνται μέρα-νύχτα για τον ¨Κανένα" ακόμα να αναφέρουν την ταυτότητά τους. Εκτός αν ένα ψευδώνυμο είναι ταυτότητα. Αν το πιστεύει κάποιος αυτό, καλό είναι να βγει και λίγο στον πραγματικό κόσμο.

Τεταρτομέγιστος Μεγάλος Δάσκαλος
|

@6 Οκτ 2024 11:42
Εάν ο ινστρούχτορας σας έλεγε όταν σας "επιτειθονται", τότε καλά κάνατε και δεν τον ακούγατε.

Το χρυσό αγαλματίδιο πάραυτα please....
|

6 Οκτ 2024 00:34 / 00:35 / 00:38 / 00:52 / 00:55 / 01:05
Μεταμεσονύχτιος οίστρος και υπερπαραγωγή επιχειρημάτων και σοφίας από τον Κανένα.
Τέσσερα σχόλια εδώ.... κι επειδή δεν έφταναν.... άλλα δύο και στο : https://www.esos.gr/arthra/90143/deytera-i-triti-i-anakoinosi-proslipsi…
ΥΓ. Συνέχισε να λάμπεις κι έγινε η νύχτα μέρα....

jim
|

Γνωρίζει η palmos analysis ότι και πριν την απόφαση Πιερρακακη απαγορευονταν τα κινητά στα σχολεία;

Φιλόλογος πρώην
|

ΠΡΟΣ @ Έλεν | 5 Οκτ 2024 16:43 / 6 Οκτ 2024 00:34
Αν και πιθανολογώ ότι το σχόλιό σας περιλαμβάνει κι εμένα μέσα στο κατηγορητήριο, οφείλω να ομολογήσω ότι μου άρεσε πολύ για τον άριστο εκφραστικό του λόγο με τα πετυχημένα λεκτικά του σχήματα. Δεν είναι μικρό πράγμα αυτό.
ΥΓ. Ελπίζω να μην εκλάβετε ως ειρωνικό το σχόλιό μου.

@ Έλεν | 5 Οκτ 2024 16:43
|

Όταν ήμουν φοιτητής γράφτηκα στις ΠΚΣ. Ο ινστρούχτορας έλεγε συχνά: "Να γίνεσαι αγέλη με τους συντρόφους όταν σας επιτειθονται[sic]". Μέχρι τα 25 ανέστρεψα την πλύση εγκεφάλου. Σε μερικούς/ες έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Αλήθεια η πεφωτισμένη πνευματική ηγεσία των σχολίων στο esos, οι τρισμέγιστοι Μεγάλοι Δάσκαλοι, αν ήταν εκεί, θα μου τον διόρθωναν τον καημένο τον ινστρούχτορα; Θα ήταν, αναμφίβολα, μια πράξη αγάπης. Και μπράβο τους, όπως λέει μια ψυχή.

@ Φιλόλογος πρώην | 5 Οκτ 2024 19:33
|

Δηλαδή το θέμα είναι ότι οι πολιτικοί κάνουν πολιτική; ΟΚ. Τα ίδια κάνουν όλοι.

@ Έλεν | 5 Οκτ 2024 16:43
|

Να κι ένα εμπεριστατωμένο επιχείρημα: μην τον πειράζετε γιατί είναι ο καλυτεροτερο-τεροτεροτερος. Έχω μείνει άναυδος από τη πολυπλοκότητα της σκέψης, τη λογική συνέχεια και την εννοιολογική λεπτότητα που υφαίνει μια πολυσχιδή αλλά ταυτόχρονα αφαιρετική προσέγγιση. Και μπράβο σας, που θα έλεγε και μια ψυχή.

@ Έλεν | 5 Οκτ 2024 16:43
|

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Συνεπώς θεωρείτε ότι χρίζει υποστήριξης; Ή απλά δεν σας αρέσουν οι διαφορετικές απόψεις; Είναι γνωστό γνώρισμα των "δημοκρατών" αυτό.

@ Master chef (λάμπεις Μπάμπη μου) | 5 Οκτ 2024 17:09
|

Με βάση την ετεροχρονισμένη δομική αντιπαλότητα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ