Αγωγή υπ. Παιδείας κατά ΔΟΕ για την αυριανή 24ωρη απεργία

Η υπόθεση εκδικάζεται σήμερα στη 1 το μεσημέρι

22/10/2024

Ενημερώθηκε: 22/10/2024, 11:43

Άκουσε το άρθρο

Νέα κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατέθεσε σήμερα  ο  υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης  κατά της ΔΟΕ με αίτημα να κριθεί  παράνομη και καταχρηστική  η 24ωρη αυριανή 9(Τετάρτη)24ωρη  απεργία, την οποία κήρυξε η ΔΟΕ για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς ,με αιτήματα κλαδικά.

Η υπόθεση εκδικάζεται σήμερα  στη 1 το μεσημέρι.

  • Δείτε εδώ τους λόγους που η ΔΟΕ κήρυξε την απεργία

Ακολουθεί απόσπασμα από την αγωγή του υπουργού Παιδείας:

Τι λέει ο υπουργός στην αγωγή

Σχετικά με τους λόγους που προσέφυγε στη δικαιοσύνη, ο υπουργός Παιδείας, αναφέρει στην αγωγή:


 

Σχόλια (55)

Από άλλο κόσμο και από άλλο ανέκδοτο
|

@23 Οκτ 2024 18:13
Είναι προφανές ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα και για άλλους "κόσμους".
Εγώ μίλησα για το σύνολο της κοινωνίας και για το εάν είναι "μια χαρά" (όπως μας είπε ότι τη "βλέπει" κάποιος).
Εσείς μιλήσατε για κυβερνήσεις, για κόμματα, για αριστερά, για ακροδεξιά, για πολιτικά δεκανίκια και για εκλογικές νίκες και ήττες.
Δυστυχώς απευθύνεστε σε λάθος άνθρωπο. Οι μόνες νίκες που με συγκινούν, είναι αυτές στον αθλητισμό και υπό την προϋπόθεση του "Ευ Αγωνίζεσθαι".... και οι μόνες επιτυχίες που με απασχολούν, είναι όσες αφορούν την ευημερία των πολλών.
Τέλος, ακόμη και οι νεαρότεροι από τους χιλιάδες καθημερινούς αναγνώστες και αναγνώστριες του esos, είναι βέβαιο ότι είναι σε θέση να διακρίνουν με ευκολία, ποια σχόλια έχουν κοινωνικό πρόσημο και ποια κομματικό. Όπως επίσης και ποια επιχειρήματα διακρίνονται για την ωριμότητά τους, σε αντίθεση με άλλα που παλιμπαιδίζουν επικίνδυνα.
ΥΓ. Συγχωρείστε με που δεν θα αφιερώσω περισσότερο χρόνο σε "παιχνίδια" που δεν με αντιπροσωπεύουν.

@ Από άλλο κόσμο και από άλλο ανέκδοτο | 23 Οκτ 2024 16:59
|

Η μόνη αριστερή κυβέρνηση της μεταπολίτευσης κυβέρνησε με το δεκανίκι της ακροδεξιάς και λιγότερους από 24/100 σε σύνολο πληθυσμού. Έτσι είναι αυτά. Είναι καλό να ενηλικιωθούν και τα επιχειρήματά μας: μειώνουμε τη νίκη και αυξάνουμε την ήττα. Είναι λίγο παλιό.

Από άλλο κόσμο και από άλλο ανέκδοτο
|

@23 Οκτ 2024 10:23
Η απάντησή μου αφορούσε στ' ότι : "Στον πραγματικό κόσμο, μια χαρά τη βλέπω την κοινωνία" που διατυπώθηκε στις 22 Οκτ 2024 20:24.
Είχε δηλαδή να κάνει με το σύνολο της κοινωνίας και δεν συνδέεται με τα ερωτήματά σας για την κυβέρνηση.
Κυβερνούν νομίμως και δικαίως γιατί τους ψήφισαν 24 στους 100 πολίτες. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι ΟΛΗ η κοινωνία είναι μια χαρά. Στην καλύτερη περίπτωση σημαίνει, ότι 24 (ή και λιγότεροι πια) τη "βλέπουν" μια χαρά την κοινωνία.
ΥΓ. Ένας ιδιώτης πάροχος ενέργειας, πώς πιστεύετε πχ ότι "βλέπει" την κοινωνία? Ένα fund κόκκινων δανείων? Ένα ιδιωτικό κέντρο υγείας? Μια εταιρία με άγνωστα υπερκέρδη? Ένας εργαζόμενος με μισθό 800 ευρώ και υποχρεώσεις-κόστος ζωής 1.000?

@ Από άλλο κόσμο και από άλλο ανέκδοτο | 23 Οκτ 2024 00:34
|

Α καλά. Γιατί κυβερνουν τότε αν ο κόσμος δεν τους θέλει; Έγινε πραξικόπημα και δεν το άκουσα; Δεν πάμε καλά.

@έλεν
|

Nick να με λες..άρα συστηθήκαμε..
Θα μας πεις τώρα κι εσύ τι ψηφίζεις; Γιατί εγω ναι ψήφισα το κόμμα που ανέφερες, δε θα το ξανακάνω όμως για διάφορους λόγους

Οχι στην ποινικοποίηση των απεργιών
|

Το νομικό μέρος:
άρθρο 23 του συντάγματος και άρθρα 91-95 του ν. 4808/2021 (Α΄ 101).
Όμως, Πολιτική δεν κάνεις με δικαστικές αποφάσεις, γιατί:

α) Οι νόμοι δεν είναι ουδέτεροι. Ψηφίζονται από τη βούλή η σύνθεση της οποίας αντανακλά ένα συγκεκριμένο συσχετισμό δυνάμεων.
β) Ο χώρος της πολιτικής απόφασης είναι πολυδιάστατος. Οι νόμοι είναι μόνο μια διάσταση
γ) Οι καλοί πολιτικοί είναι αυτοί που κινούνται με άνεση στον πολιτικό πολυδιάστατο χώρο.
Η Κεραμέως κινήθηκε στην νομική διάσταση. Ο Πιερρακάκης κινείται στην ίδια κατεύθυνση. Την ευθύνη την έχει ο πρωθυπουργός.
Τα πολιτικά ζητήματα αντιμετωπίζονται με μέσα πολιτικά.
φιλελεύθερος

@@@@@απεργία και φιλελευθερισμός
|

Η απάντηση στο πρώτο ερώτημα είναι: Ναι .
Σχετικά: άρθρο 23 του συντάγματος και άρθρα 91-95 του ν. 4808/2021 (Α΄ 101).
Η απάντηση στο δεύτερο ερώτημα είναι : Όχι .

Που διαφωνούμε:
α) Οι νόμοι δεν είναι ουδέτεροι. Ψηφίζονται από τη βούλή η σύνθεση της οποίας αντανακλά ένα συγκεκριμένο συσχετισμό δυνάμεων.
β) Ο χώρος της πολιτικής απόφασης είναι πολυδιάστατος. Οι νόμοι είναι μόνο μια διάσταση
γ) Οι καλοί πολιτικοί είναι αυτοί που κινούνται με άνεση στον πολιτικό χώρο
Η Κεραμέως κινήθηκε στην νομική διάσταση. Ο Πιερρακάκης κινείται στην ίδια κατεύθυνση. Την ευθύνη την έχει ο πρωθυπουργός.
Τα πολιτικά ζητήματα αντιμετωπίζονται με μέσα πολιτικά.
φιλελεύθερος

Από άλλο κόσμο και από άλλο ανέκδοτο
|

@ 22 Οκτ 2024 20:24
Στον πραγματικό κόσμο του ΣΚΑΙ κι εγώ μια χαρά τη βλέπω την κοινωνία.
Αν κάποιος φοράει επιπλέον και μπλε γυαλιά, τη βλέπει μέχρι και για τον παράδεισο.

Έλεν
|

Προς @έλεν
Μα φοβάσαι ή βαριέσαι να βάλεις ένα όνομα άνθρωπε; Δεν μπορώ έτσι. Εσύ, προφανώς και δεν έχεις αντιληφθεί τι έγινε σήμερα. Χαμπάρι δεν πήρες . Δε σου θυμίζει η τακτική της κυβέρνησης κάποιο άλλο πολίτευμα; Εγώ πάντως απεργία θα κάνω.Δε γίνεται να απειλούνται συνάδελφοι κι εγώ να πάρω την τσαντούλα μου και να πάω στο σχολείο σαν να μην τρέχει τίποτα. Συμφωνώ με όλα τα δίκαια αιτήματα του κλάδου. Εσύ ,ως πιστός υπηρέτης της ΝΔ απλά σκύψε το κεφάλι.

Μικρός λαός
|

Κάποιοι δεν το κατανόησαν. Η απεργία θα γίνει κανονικά!

Μικρός λαός
|

Πέτυχε αυτό που ήθελε η κυβέρνηση. Την προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ την απεργία και συμμετέχει και η ΟΛΜΕ.

@@@απεργία και φιλελευθερισμός
|

Τέλεια. Άρα συμφωνειτε ότι το κράτος ή οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον έχει δικαίωμα να προσφύγει στη δικαιοσύνη για να κριθεί μια απεργία ως παράνομη/καταχρηστική; Αυτό τον κάνει αυτόματα "νεοφιλελεύθερο";

@ Γιάννης | 22 Οκτ 2024 17:41
|

Και γι αυτό υπάρχει κάτι που λέγεται εκλογές και, αν η πλειοψηφία το επιθυμεί, μπορεί ν α ψηφίσει ένα κόμμα που θ' αλλάξει τους νόμους.

@ Έλεν | 22 Οκτ 2024 16:27
|

Εγω δεν εξοργίστηκα. Ίσα ίσα συμφωνώ. Στον πραγματικό κόσμο (και όχι στον Κομματικο-ιδεολογικό σας) χιλιάδες γονιών ανακουφίστηκαν με την απόφαση. Εσύ γιατί μιλάς στο όνομα των υπολοίπων; Έχεις δικαιοδοσία;

@ Μικρός λαός | 22 Οκτ 2024 17:36
|

Στον πραγματικό κόσμο, μια χαρά τη βλέπω την κοινωνία. Είναι απρεπές να μιλάτε στο όνομα άλλων.

@@απεργία και φιλελευθερισμός
|

Γράφεις "Δηλαδή αν μια απεργία είναι παράνομη ή καταχρηστική, μην απευθύνεστε στη δικαιοσύνη για να το κρίνει! " .
Από το κείμενο δεν προκύπτει κάτι τέτοιο. Στο κείμενο αποσαφηνίζεται η θέση του φιλελευθερισμό απέναντι στην απεργία".
Mon Dieu , Δεν κατάλαβες το κείμενο. Ξαναδιάβασε το. Ο νεοφιλεθευρισμόςσχετίζεται αντιθετικά με το φιλελευθερισμό. Είναι η άρνηση του.
"Κάντε μόκο"
«Ο Μώκος ο βουβός άνθρωπος, που δεν εκφράζεται, δε λέει τη γνώμη του, δεν έχει σκέψη, δεν έχει φωνή, είναι ο χαρακτηριστικότερος τύπος μιας κοινωνίας που κυβερνιέται τυραννικά».
Δεν κάνω μόκο. Οι φιλελεύθεροι έχουν πάντα φωνή.
φιλελεύθερος

Σώστης
|

@Μικρός Λαός, Μπράβο για την τοποθέτησή σας! Έχετε απόλυτο δίκιο. Ο Νεοέλληνας νομίζει ότι είναι ξύπνιος, ότι πλερώνει, ενώ φοροδιαφεύγει συστηματικά και απαιτεί ΜΟΝΟ. Για τόσα προβλήματα στην κοινωνία η ευθύνη βαρύνει ίσα πολίτες και πολιτικούς. Φροντίστε το σχολείο της γειτονιάς σας. Οργανωθείτε σε Συλλόγους Γονέων να είστε κοντά σε ό,τι χρειάζονται τα παιδιά σας και οι καθηγητές τους! Φροντίστε με αγάπη για το πιο σημαντικό δημόσιο αγαθό: το σχολείο= Παιδεία. Μην γυρνάτε την πλάτη. Νοιαστείτε! Αγαπήστε! Μείνετε ενωμένοι σε αυτό. Όσον αφορά τον συνδικαλισμό μας: χρόνια το λέω, μας κάνουν κακό. Οι εκπρόσωποί μας χωρίς ρεαλιστικές προτάσεις . Δεν μπορούν να κινητοποιήσουν τον κλάδο ούτε για καφέ όχι για απεργία…! Αλλά αν ο κλάδος ΔΕΝ θέλει να απεργήσει, πώς να προκηρυχθεί απεργία;;;

Όσοι αναφέρεστε
|

σε άλλες μορφές διαμαρτυρίας πέραν της απεργίας έχετε να προτείνετε κάτι; Ποια μορφή διαμαρτυρίας θα είναι αποδεκτή από όλους καθώς δεν θα "ενοχλεί" κανέναν (π.χ. πορείες = κλείσιμο δρόμων, απεργία = κλείσιμο σχολείων, κλπ); Ποια μορφή διαμαρτυρίας θα την προσέξει η κοινωνία; Καμιά πρόταση;;;
Επίσης, όσοι γράφετε ότι είστε φορολογούμενοι και ότι ΕΣΕΙΣ πληρώνετε τους εκπαιδευτικούς οπότε αντί να απεργήσουν ας κάνουν τη δουλειά τους, θυμηθείτε ότι και οι εκπαιδευτικοί είναι φορολογούμενοι.

@φιλόλογος πρώην
|

Βεβαίως φταίνε οι συνδικαλιστές.Τότε, αγαπητέ/ή, πώς εξηγείται το γεγονός ότι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι πήραν το επίδομα; Το αμφισβητείτε; Όσοι πίεσαν το πήραν, όσοι ασχολούνταν με ατέρμονες θεωρίες και ήσσονος σημασίας θέματα, δεν το πήραν.
Καταλαβαίνω την αγωνία σας να υποστηρίξετε τους εκπροσώπους σας, όμως η ιστορία γράφτηκε και δεν αλλάζει

Γιάννης
|

Το νομοθετικό πλαίσιο για τις απεργίες το έχει διαμορφώσει η παρούσα κυβέρνηση. Καί φρόντισε να το διαμορφώσει έτσι, ώστε να μην εφικτή καμία κινητοποίηση, δείχνοντας το μέγεθος του αυταρχισμού της. Οι απεργοί έχουν σημαντικό κόστος όταν απεργούν, οπότε δεν το κάνουν για πλάκα. Αποτελεί έσχατη λύση απέναντι σε μια κυβέρνηση που κωφεύει στα αιτήματά τους, για χρηματοδότηση και αναβάθμιση των σχολείων. Το κλείσιμο των σχολικών επιτροπών, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή τα σχολεία να μην διαθέτούν ούτε ένα ευρώ για πάγια έξοδα , καθώς και συγχωνεύσεις τμημάτων, πρέπει να οδηγήσουν εκτός από τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς στους δρόμους.

Μικρός λαός
|

Κάποιοι δεν κατάλαβαν ακόμη ότι στην απεργία το μεροκάματο δεν πληρώνεται. Είναι λυπηρό να ακούς κραυγές μίσους και δήθεν αυτοαποκαλούμενους εκπροσώπους της πλειοψηφίας της ομάδας στην οποία θεωρούν ότι ανήκουν. ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΦΙΛΟΤΙΜΟ. Για τα Τέμπη δεν άκουσα τέτοιες φωνές,για το γεγονός ότι τα σχολικά κτίρια είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης δεν είδα κανέναν να γράφει με τόσο μένος. Για τα σχολεία που έχουν μείνει χωρίς χρήματα μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών, κάποιοι ποιούν τη νήσσα. Και το παραμύθι εμείς σας πληρώνουμε να λήξει. Όλοι πληρώνουμε όλους, αφού όλοι φορολογούμενοι πολίτες είμαστε. Τέρμα τα ψέματα. Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Κύριοι ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΡΑΖΕΙ. ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΟΝΑΝΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.

Φιλόλογος πρώην
|

@2006 | 22 Οκτ 2024 16:52
A! Eδώ η έννοια της κοινής λογικής αποκτά νέες διαστάσεις! Αναφέρομαι στο χαριτωμένο: "...Ποιοι φταίνε; Μα φυσικά οι εκπρόσωποι του κλάδου, αυτοί που τώρα είναι ενάντια στην αξιολόγηση...". Η υπερβατική λογική σας δηλαδή λέει το εξωφρενικό ότι δεν πήραμε - μόνοι οι εκπαιδευτικοί απ' όλο το δημόσιο τομέα - το επίδομα των €176 εξαιτίας ...των κακών συνδικαλιστών και ΟΧΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ!!!
Αναρωτιέμαι από πότε μοιράζουν επιδόματα και μισθούς και αυξήσεις οι συνδικαλιστές και δεν το πληροφορηθήκαμε! Εύλογα βέβαια μετά από αυτή την τετραγωνισμένη λογική μπορώ να φανταστώ ότι και σήμερα έχετε ανάλογη άποψη, ενισχυμένη μάλιστα με το πέρασμα του χρόνου, ότι δηλαδή η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών στην έσχατη θέση συγκριτικά με όλο το δημόσιο τομέα οφείλεται προφανώς στους συνδικαλιστές μας που εμποδίζουν τη χορήγηση αυξήσεων και όχι στα καλοπροαίρετα κυβερνητικά επιτελεία που δεν μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ αναζητώντας εναγώνια τρόπους να μας μοιράσουν χρήματα! Αχ!...

Πλατάρος Γιάννης
|

Κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε, ή δεν καταλαβαίνετε...
Εδω και χρόνια τα συνδικάτα, τα Δουσου τους, δεν έχουν δικαίωμα προκήρυξης απεργίας.
Λόγω σοβαρότητας του διεκδικητικου μέσου, ο νόμος απαιτεί απόφαση γενικής συνέλευσης του σωματείου. 50% συν μία ψήφο επί των παρόντων ,εφ όσον υπάρχει απαρτία των ταμειακώς εν τάξει μελών και έχουν δικαίωμα ψήφου.
Πρακτικά, κανένα σωματείο δεν είναι διατεθειμένο να εκχωρίσει άμεση δημοκρατία στα μέλη του, αφού τότε δεν θα έχει εξουσία για κομματικές υποτιμήσεις.
Οι απεργίες των πολλών τελευταίων ετών, έχουν α απίστευτα ποσοστά συμμετοχής 0.5% -1%
Όλες κηρύσσονται παράνομες αν κινηθεί ο εργοδότης, διότι τις εξαγγέλλουν τα Δ.Σ., χωρίς καμία νομιμότητα
Η τήρηση της άμεσης δημοκρατίας γίνεται με διαδικασίες ψηφοφορίας εξ αποστάσεως....Για αυτό δεν την ήθελαν την τηλε ψηφοφορια στις εκλογές αιρετων.
Η απεργία είναι παράνομη με το που το εξηγγηλαν.
1. Έγκαιρη προειδοποίηση σύμφωνα με τον νόμο.
2. Ενεργοποίηση θεσμού διαιτησίας.
3. Το κυριότερο: λήψη απόφασης για απεργία από το ανώτατο όργανο την Γ.Σ. και όχι το Δ.Σ.
Τα έχουμε γράψει 100 φορές.
Όλες οι απεργίες είναι παράνομες.Μπορουν να γίνουν νόμιμες με καθολικές ψηφοφορίες.
Αυτό θα είναι ο θάνατος του κρατικού συνδικαλισμού που θεσμοθετήθηκε την δεκαετία του 80.
Αυτό θα είναι η έλευση της πραγματικής δημοκρατίας..: Της άμεσης.
Τα τρολ κάνουν ότι δεν ξέρουν τίποτα για την εκ των προτέρων παρανομία των απεργιών.
Οι συνδικαλιστές δεν κάνουν τίποτα για να έλθει η πραγματική δημοκρατία στους χώρους εργασίας.
Κατανοητό, διότι χάνουν εξουσία, που εκχωρείται στους εργαζόμενους.
Ότι όμως κι αν κάνουν στο τέλος θα αποφασίσουν οι εργαζόμενοι...
Πρέπει να αντιληφθεί όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος το μέγεθος της κοροϊδίας...
Όσο απίστευτο κι αν σας φαίνεται, δεν υπάρχει ίχνος ουσιαστικής νομιμότητας.!
Οι απλοί, άδολοι, καλής πίστεως συνάδελφοι πρέπει να εγκαλεσουν όσους τους δουλεύουν απροκάλυπτα....
Με ένα ερώτημα:
Γιατί δεν ακολουθείτε την νομιμότητα στην προκήρυξη απεργίας!

@@@1OOο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΛΥΔΩΝΙΑΣ | 22 Οκτ 2024 14:46
|

Το πρόβλημά σου είναι ότι ρωτάς δύσκολες ερωτήσεις και περιμένεις να υπάρχει λογική "συνέπεια". Απαγορεύονται τέτοιες ερωτήσεις. Αυτά είναι "για τους άλλους", "άλλο αυτοί άλλο εμείς".

@απεργολάγνοι
|

Ποιο προσωπικό ασφαλείας; Η φράση αυτή είναι η αμέσως πιο μισητή μετά την αξιολόγηση.
Και προφανώς αν κάποιος από αυτούς πάει στο νοσοκομείο και απεργούν όλοι οι γιατροί, θα τα βάλει πάλι με το εκάστοτε κράτος.Όλοι στη θέση τους εκτός από τους ίδιους.Απεργία κατά το δοκούν δηλαδή.
Όποιος/ α μπορεί ας πάει σε ιδιωτικό μπας και σωθεί.Οι υπόλοιποι είναι καταδικασμένοι

The end
|

παιδιά κρίθηκε παράνομη η απεργία, βγήκε η απόφαση. Μπορεί να μην αρέσει σε μερικούς από εμάς, αλλά η δικαιοσύνη υπάρχει για να κρίνει όταν έχουμε τέτοιου είδους διαφωνίες. Ας βρούμε (και) άλλο τρόπο να ενημερώσουμε τον κόσμο για τα προβλήματα, δεν μπορεί να είναι "μονόδρομος" πάντα το κλείσιμο του σχολείου, δεν προχωράμε καθόλου έτσι.

@έλεν
|

Μειοψηφία εννοούσα

@έλεν
|

Τα έμαθες τα νέα; παράνομη κρίθηκε η απεργία.
Ακυρώστε καφέδες και εκδρομές αύριο, πρέπει να είστε στα σχολεία σας.
Καταλαβαίνω την ταραχή σας, όμως στην Ελλάδα εφαρμόζονται οι νόμοι, δεν επικρατεί πλέον μια ισχνή πλειοψηφία

2006
|

Σωστά Κ.Α.
Και συμπληρώνω: Το 2006, νέος αναπληρωτής τότε, κάναμε απεργία για πάνω από έναν μήνα.Αιτία, το περιβόητο επίδομα των 176 ευρώ, το οποίο τελικά, οι εκπαιδευτικοί ήμασταν οι μόνοι στο δημόσιο που δεν το πήραμε.Γιατί άραγε; Ποιοι φταίνε; Μα φυσικά οι εκπρόσωποι του κλάδου, αυτοί που τώρα είναι ενάντια στην αξιολόγηση, αυτοί που το 2010 δεν έκαναν τίποτα, αυτοί που πάντα φωνάζουν αλλά δεν αποφέρουν τίποτα ουσιαστικό.
Από τότε λοιπόν, που έμεινα άφραγκος έναν μήνα, αποφάσισα να μην ξανακάνω ποτέ απεργία, γιατί δεν έχει νόημα.
Είναι δικαίωμά μου και θα το λέω όσο πιο δυνατά μπορώ

@ @1OOο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΛΥΔΩΝΙΑΣ | 22 Οκτ 2024 14:46
|

Να δω τους απεργολάγνους τι θα λένε αν χρειαστεί να πάνε το παιδί τους στο νοσοκομείο και έχουν απεργία οι υγειονομικοί. Εκεί θα θέλουν προσωπικό ασφαλείας, σωστά; Εσείς γιατί να μην έχετε;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ