Με απόφαση του υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη, εκπαιδευτικός σε Γυμνάσιο της Ανατολικής Αττικής τίθεται σε αναστολή άσκησης καθηκόντων μετά από την παραπομπή του στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.
Ο εν λόγω καθηγητής , σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα από το γραφείο του υπουργού Παιδείας φέρεται να "μοίρασε σε μαθητές φυλλάδιο με ρητορική μίσους (ομοφοβικές αναφορές)".
"Τα σχολεία είναι χώροι εκπαίδευσης, φιλίας, σεβασμού και αλληλεγγύης. Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να σέβεται και να προωθεί αυτές τις αρχές" τονίζει στο ενημερωτικό σημείωμα ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
Το φυλλάδιο ανέφερε , μεταξύ άλλων:
«Ο φύλακας άγγελός μας είναι δίπλα μας και βλέπει δυστυχώς όλες τις αμαρτίες μας, εκτός αυτής της αρσενοκοιτίας (ομοφυλοφιλία). Εκεί στρέφει το πρόσωπό του και δεν βλέπει», καθώς και «οι ομοφυλόφιλοι είναι χειρότεροι από τους δολοφόνους, γιατί είναι καλύτερα να πεθάνει κανείς, παρά να ζει και να προσβάλλεται έτσι. Καθότι ο δολοφόνος χωρίζει την ψυχή από το σώμα, ενώ ο ομοφυλόφιλος καταστρέφει την ψυχή μαζί με το σώμα. Δεν υπάρχει πιο σιχαμερό, πιο φοβερό, πιο ανόητο, πιο ατιμητικό πράγμα από την ομοφυλοφιλία».
Σύμφωνα με πληροφορίες του esos σήμερα το μεσημέρι Διευθυντής Γυμνασίου απέστειλε στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής Ανδρέα Μαρίνο αναφορά, σύμφωνα με την οποία καθηγητής , φιλόλογος του συγκεκριμένου σχολείου, φέρεται να μοίρασε σε μαθητές, χωρίς να αναφέρει σε πόσους, φυλλάδια με με ρητορική μίσους.
Αμέσως ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημέρωσε τον υπουργό Παιδείας για το περιεχόμενο της αναφοράς, ενώ παράλληλα κίνησε τις διαδικασίες παραπομπής του καθηγητή στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.
Ο ίδιος ο καθηγητής σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να υποστήριξε πως δεν μοίρασε τα συγκεκριμένα φυλλάδια σε μαθητές, αλλά τα είχε εναποθέσει στην έδρα της αίθουσας.
- Για "αναστολή άσκησης καθηκόντων" πρόκειται κι όχι για αργία.
- Η "ρητορική μίσους" (αντιρατσιστικός νόμος) δεν έχει σχέση ούτε με το έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ούτε με αυτό της οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής.