Το Συντονιστικό καλεί τους μαθητές σε καταλήψεις και αποχή από τα μαθήματα

Ποια είναι τα αιτήματα

03/11/2024

Άκουσε το άρθρο

Η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας , με ανακοίνωσή της, καλεί:

  1. Τα μαθητικά συμβούλια  να συζητήσουν και να αποφασίσουν , για αύριο Δευτέρα 4 Νοεμβρίου,  συμμετοχή  στην πανελλαδική μέρα μαθητικών κινητοποιήσεων, καταλήψεων, αποχής από τα μαθήματα  και άλλων δράσεων.
  2. Να οργανωθούν, πέρα από την Αθήνα, και σε άλλες πόλεις, μαθητικές πορείες μαζί με φοιτητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.
  3. Οι μαθητές να αναρτήσουν στα σχολεία  στα σχολεία  πανό με τα συνθήματα και τα αιτήματα.
  4. Σε συγκέντρωση , στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια.

Τα αιτήματα, όπως είναι διατυπωμένα από τη  Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, είναι τα εξής:  

  • Φτάνει με άδικες αποβολές και την τρομοκρατία σε συμμαθητές μας
  • Να γίνουν όλες οι εκδρομές και να στηριχτούν οικονομικά όλα τα παιδιά για να πάνε.
  • Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών
  • Πάρτε πίσω τις συγχωνεύσεις τμημάτων
  • Επιδιορθώσεις και έλεγχοι στα σχολικά κτήρια και τις υποδομές
  • Ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί σε όλα τα σχολεία
  • Δωρεάν σνακ στους μαθητές, μείωση των τιμών στα κυλικεία με κατάργηση του ΦΠΑ!
  • Καμία σκέψη για τριπλές πανελλαδικές! Κατάργηση ΕΒΕ και Τράπεζας Θεμάτων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (31)

Γιώργος
|

Ποιός ψήφισε το «ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ»;

Γονιός
|

Θέλω voucher για να πάω στο ιδιωτικό. Ασε τα δημόσια για τις καταλήψεις.

@ { @Μήτσος | 4 Νοε 2024 07:35 }
|

Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου.

Μήτσος
|

@ { @Μήτσος | 4 Νοε 2024 07:35 }
Αγαπητέ συνάδελφε,
Από αυτά που έχω γράψει μέχρι τώρα σε αυτή τη στήλη, προκύπτει ότι δε συμφωνώ - είναι παράλογο και ταυτοχρόνως υποτιμητικό - με τις διάφορες εξωτερικές παρεμβάσεις που επιχειρούνται κατά τη διάρκεια των μαθητικών συνελεύσεων στα Λύκεια.

Χρήστος
|

Αυτή η κυβέρνηση είναι και αντιεκπαιδευτική. Το σύστημα κατάντησε χειρότερο απο αυτό του 97 επί Αρσένη. Οι κινητοποιήσεις πρέπει να έχουν πίεση, διάρκεια και αποτέλεσμα. Ώστε να πετύχουν την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, την μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων και την τρομοκρατία εναντίον των μαθητών. Ας πετύχουν κάποια φορά το εκπαιδευτικό σύστημα που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει

Μήτσος
|

@ { @Μήτσος / 3 Νοε 2024 22:40}
Δεν καταλαβαίνω αυτή την επιλεκτική θεώρηση αρχών και θεμάτων που αναφέρατε στο σχόλιό σας. Οι μαθητές του Λυκείου έχοντας ως βασικές αρχές: α) το άρθρο 4 και το άρθρο 16 του Συντάγματος,
β) τους στόχους του βασικού αλλά και του συμπληρωματικού προγράμματος σπουδών που νομοθετήθηκε πρόσφατα για τον ενεργό πολίτη,
μπορούν να συνέρχονται και να συζητούν για όλα τα προβλήματα που αφορούν τις σπουδές του.
Οι σύννομες πράξεις/δράσεις είναι αυτονόητες.

@Μήτσος
|

Ο γιος μου μένει με το κορίτσι του σε δικό του σπίτι. Έχουν αυτοκίνητο αλλά όχι δίπλωμα. Του ζητώ να πάει να το πάρει και για να αποκτήσει επιπλέον εμπειρία για τη ζωή του αλλά και των υπολοίπων αλλά και γιατί είναι παράνομο. Ακόμα δεν το έχει πάρει. Δική του είναι η απόφαση αλλά, ως πατέρας του, οφείλω να του πω ότι αυτό που κάνει είναι και λάθος αλλά και παράνομο. Το ίδιο λέω και στους μαθητές μου. Ότι η κατάληψη είναι παράνομη πράξη και θα έχουν προβλήματα και αυτοί και οι γονείς τους (για όσους είναι ανήλικοι όταν η Αστυνομία, ο Εισαγγελέας αποφασίσουν να κάνουν τη δουλειά τους, όπως πρόσφατα ο Εισαγγελέας ζήτησε στοιχεία καταληψιών από Διευθυντή Σχολείου. Στο ΕΠΑΛ ως έθιμο, για να χάνονται και μαθήματα, έχουμε καταλήψεις και καταστροφές. Ευκαιρία ζητούν την οποία προσφέρει κάποιο συντονιστικό. Επειδή, όπως καταλαβαίνεις, έχω κάποια ηλικία, μπορώ να έχω άποψη για το συντονιστικό. Αν θέλει να είναι αξιόπιστο ας γίνει διάφανο. Ποιοι είναι; Πώς έχουν εκλεγεί και από ποιους; κτλ

Κ.Α.
|

Kαι να κάνουν το υπουργείο θα πει webex,το εμπεδώσαμε ...αλλά καλό να βγει να συστηθεί το συντονιστικό ντόμπρα και σταράτα...

@Μήτσος
|

Οι βασικές αρχές οποιασδήποτε ομάδας, οργανισμού, το βασικό πλαίσιο αρχών που πρέπει να ακολουθούν περιλαμβάνει την αρχή της νομιμότητας και την αρχή της αποδοτικότητας. Η κατάληψη είναι παράνομη πράξη ενώ δεν ενισχύεται η αποδοτικότητα των μαθητών στα μαθήματα με τις καταλήψεις. Βεβαίως, οι συζητήσεις χρειάζεται να γίνονται και αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται, ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν κριτική σκέψη και όχι να ακολουθούν άκριτα το εύκολο ή το λαϊκίστικο μονοπάτι. Εξάλλου η κοινωνικοποίηση στα σχολεία κατέχει σημαντικό ρόλο. Να συζητήσουν λοιπόν σε συνελεύσεις οι μαθητές για τα κενά που μπορεί να έχουν, για τα προβλήματα με το κάπνισμα των συμμαθητών τους στις τουαλέτες, για τους μάγκες που πέφτουν τυχαία πάνω σε μικρότερους, για την καθαριότητα του χώρου τους, για τις καταστροφές που γίνονται στις κλειδαριές και στα παράθυρα για να χαθούν κάποιες σχολικές ώρες αλλά και για το αν συμφωνούν με τα παραπάνω καθώς και για το ποιο είναι το συντονιστικό που τους προτρέπει να κάνουν καταλήψεις, με ποιες δημοκρατικές διαδικασίες εξελέγη, αν και κατά πόσο το ψήφισαν για να τους εκπροσωπεί.

Μήτσος
|

Οι μαθητές είναι στο σχολείο για να μαθαίνουν. Η γενική συνέλευση είναι μάθημα κοινωνικής και πολιτικής αγωγής. Ε, ναί λοιπόν, ας συζητήσουν και το παράνομο!
Ό,τι κι αν αποφασιστεί, θα κριθεί από την Πολιτεία και τον Νόμο. Αρκεί η Πολιτεία να διδάσκει σωστά!...

Απαράδεκτες καταστάσεις
|

Οι καταλήψεις είναι παράνομες. Την προηγούμενη σχολική χρονιά η Διευθύντρια του σχολείου μας ζήτησε χρήματα για να καλύψει τις καταστροφές των μαθητών. Ή δεν είχε ή δεν ήθελε να τα διαθέσει για τις καταστροφές που προκάλεσαν άγνωστοι. Που δεν είναι άγνωστοι, απλά κανείς δεν θέλει από φόβο να αναφέρει ανοιχτά τα ονόματά τους. Είναι μαθητές του σχολείου που δημιουργούν προβλήματα και στις τάξεις και εκφοβίζουν τους μαθητές. Στις καταλήψεις να αναλαμβάνει η Αστυνομία και να είναι υπεύθυνοι και οι γονείς των ανήλικων παιδιών που έχουν ξεφύγει από τον έλεγχό τους. Φτώχεια μεγαλύτερη υπήρχε και παλαιότερα. Υπήρχε όμως σεβασμός στο σχολείο, στους καθηγητές, στους μεγαλύτερους. Οι κυβερνήσεις δεν ήταν ούτε τότε άριστες. Όμως, αυτή η κατάσταση δεν υπήρχε. Τα προβλήματα δεν λύνονται με τις καταλήψεις αλλά χειροτερεύουν.

Θολούρα
|

ποιό είναι αυτό το "Συντονιστικό"; Έχει νομική υπόσταση; Είναι ένα παρεάκι; Είναι τηλεκατευθυνόμενο; Αυτοί που μιλάνε εξ'ονόματος του "Συντονιστικου" ποιοί είναι και ποιός τους έβαλε εκεί; Μπορώ να δηλώνω κι εγώ "Συντονιστικό" και να λέω ότι θέλω;

@ εικοσιτετράωρη φύλαξη των σχολείων
|

στις άλλες χώρες τα φυλάνε ; έχουν κουλτούρα από το σπίτι ; έχουν οργανωμένο σοβαρό πρόγραμμα και υποδομές ξενοδοχείου; έχουν ομάδες να βανδαλίζουν-κλέβουν (καταλαβαίνεις ποιους ) ή σεβονται όλοι τον δημόσιο χώρο και δεν πετάνε σκουπίδι κάτω ; γίνεται κοινωνικός έλεγχος άρα παρατηρήσεις για συμπεριφορά χωρίς να φάνε ξύλο; άλλα είναι τα προβλήματα ! δεν θέλει κανόνες (όχι φωνές, φασαρία, βρωμιά πουθενά) Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΡΑ Η ΑΡΙΣΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, αναθέσεις, διαπλοκή, τρελά λεφτά και κανονική ληστεία των κόπων του λαού

@Λευτέρης
|

Η 24ωρη φύλαξη είναι πάρα πολύ ακριβή. Πάνω από 4000 ευρώ τον μήνα για κάθε σχολείο (επιπλέον των χρημάτων του ενός φύλακα που υπάρχει ήδη). Επομένως, δεν είναι εφικτή. Τα κάγκελα και οι κάμερες τοποθετούνται γιατί οι καταστροφές και τα χρήματα που πρέπει να δίνονται είναι αρκετά. Αν είναι να υπάρχουν ζημιές 2 με 4 χιλιάδες ευρώ σε κάθε σχολείο κάθε έτος είναι πιο φθηνά από τα χρήματα που θα πρέπει να πληρώσει ο Δήμος για τη φύλαξη του κτιρίου για ένα μήνα. Φυσικά τα κάγκελα και οι κάμερες δεν είναι όμορφα, όμως τα σούπερ μάρκετ, οι τράπεζες, τα σπίτια μας τα έχουν γιατί οι κλέφτες και οι παραβάτες υπάρχουν. Δεν μπορώ να έχω σεκιούριτι στο σπίτι μου. Είναι ασύμφορο. Γι' αυτό έχω βάλει κάγκελα και κάμερες. Δεν θέλω να με κλέψουν. Τις καταστροφές στα Δημόσια κτίρια τα πληρώνουμε όλοι εμείς, σε κάποιο ποσοστό. Ας βρούμε λύσεις εφικτές και όχι να προτείνουμε πράγματα που δίνουν τη δυνατότητα να συμβαίνουν κάθε χρόνο τα ίδια παράλογα πράγματα. Φυσικά, θα μπορούσε να επεμβαίνει η Αστυνομία και ο Εισαγγελέας σε περιπτώσεις κατάληψης (να εφαρμόζεται ο Νόμος) αλλά καμιά κυβέρνηση δεν θα θέλει να έχει αυτό το πολιτικό κόστος για τους γνωστούς λόγους.

@Μήτσος
|

Ποιοι να συζητήσουν και πότε; Το ΣΚ; Πώς θα κάνουν ψηφοορία; Ποιοι θα ψηφίσουν από κάθε σχολείο; Ποια θα είναι τα θέματα; Να κάνουμε κατάληψη στο σχολείο μας; Δηλαδή, θέτουμε προς ψήφιση παράνομη κατάληψη χώρου;

@Φυτώρια
|

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Ο εισαγγελέας όμως θα πρέπει να επεμβαίνει μόνος του χωρίς να χρειάζεται να το ζητήσει ο κάθε Διευθυντής, ο κάθε Σύλλογος Καθηγητών ή Γονείς. Θα τους σπάσουν τα αυτοκίνητα και θα τους λένε αυταρχικούς, φασίστες, εχθρούς της Δημοκρατίας κτλ που δεν αφήνουν τους παραβάτες να κάνουν καταλήψεις.

Λευτέρης
|

Πας σε άλλες χώρες πχ Κύπρο, Σουηδία κλπ και βλέπεις καλαίσθητα σχολεία, όχι όπως τα δικά μας με κάγκελα φυλακή!!! Φυσικά η κατάληψη και οι καταστροφές είναι άγνωστες, ενώ τα σχολεία είναι γεμάτα με πανάκριβο εκπαιδευτικό υλικό!!!!
Μία είναι η λύση, γιατί από νόμους χορτάσαμε: εικοσιτετράωρη φύλαξη των σχολείων από τη Δημοτική αστυνομία με παράλληλη αυστηρή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας !!!!!
Το συντονιστικό είναι εφεύρημα πολιτικών ομάδων και εξυπηρετεί πολιτικούς σκοπούς!!!!

Φυτώρια
|

Αντί να κάτσουν να ανοίξουν κανένα βιβλίο ασχολούνται με καταλήψεις και πράξεις βίας.Αυτά είναι τα φυτώρια των αυριανών εχθρών της δημοκρατίας.Από την κατάληψη του σχολείου, στην κατάληψη των ΑΕΙ( χωρίς απαραίτητα να έχουν φοιτητική ιδιότητα).
Τολμάνε να δώσουν τα στοιχεία τους;Όχι βέβαια.
Μακριά από τα παιδιά μας λοιπόν και να παρέμβει άμεσα ο εισαγγελέας

Ερώτηση
|

Γιατί οι δικτυακοί τόποι αναρτούν προτροπές σε παράνομες πράξεις κάποιων που δεν γνωρίζουμε καν ποιοι είναι για να πάρουν και την ευθύνη των καταστροφών που γίνονται στα σχολεία;
Γιατί αυτοί που είναι στο συντονιστικό δεν αναφέρουν τα ονόματά τους και με ποια δημοκρατική διαδικασία εκπροσωπούν τους μαθητές της Χώρας μας;

Μαθηματικός
|

Το "Συντονιστικό" να βγει και να συστηθεί ώστε να δούμε ποιοι είναι και πως ακριβώς έχουν εκλεγεί. Το να προπαγανδίζεις καταλήψεις ανώνυμα είναι ύποπτο.

Γιάννης
|

Εμείς οι γονείς αντί να ζητήσουμε συγγνώμη από τα παιδιά μας γιατί με την ψήφο μας όλα αυτά τα χρόνια τους έχουμε καταστρέψει το μέλλον τους μας φταίνε οι μαθητές που θέλουν ευρωπαϊκά σχολεία.. Και φυσικά με τα λάθη τους γιατί είναι νέα παιδιά που τουλάχιστον κάτι κάνουν, εμείς οι γονείς?? Τα λάθη μας τα σκεφτόμαστε καθόλου? ??

Παύλος
|

Τι σημαίνει συντονιστικό ? Ποιοι είναι αυτοί που παρακινούν όλους τους μαθητές τις Ελλάδας σε καταλήψεις ,δηλαδή σε παράνομες ενέργειες, και η πολιτεία τους αφήνει ?

Παύλος
|

Η κατάληψη ειναι παράνομη πράξη.
Δεν περνάει στην κοινωνία πια. Βρείτε κάτι άλλο.

Πολίτες
|

Μπορεί το Υπουργείο παιδείας, γραπτά να πει στον Ελληνικό λαό;
1. Τι είναι το Συντονιστικό μαθητών;
2. Πως δημιουργήθηκε;
3. Από ποιους αποτελείται ;
4. Πως εκλέχθηκε, πότε και από ποιους;
5. Είναι νόμιμη η παρουσία του και οι ενέργειες του;
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ......ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...
Γιατί πολιτική σε γκρίζο φόντο και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν πάνε μαζί.

Εικόνες ντροπής
|

Η εικόνα του άρθρου αποτυπώνει την όλη κατάντια μας. ΝΤΡΟΠΗ. Όσοι δεν θέλουν να πηγαίνουν σχολείο να κάνουν κάτι άλλο. Όσοι θέλουν να το βελτιώσουν να συζητούν τα προβλήματα στο σχολείο (5μελή, 15μελές, Σύλλογος Διδασκόντων, Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων, 7μελές, Δήμο, Διευθύνσεις) για να βρουν λύσεις. Όχι να δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα.

Ειρήνη
|

Πάλι καταλήψεις, πάλι προβλήματα και καταστροφές. Ποιος τις πληρώνει τελικά, αν όχι αυτοί που τις προκαλούν και οι ηθικοί αυτουργοί; Το Δημόσιο, δηλαδή, όλοι μας. Μήπως θα πρέπει να πληρώνουν αυτοί που προκαλούν τη ζημιές στο σχολικό χώρο και όχι όλοι;
Ας παρθεί απόφαση να επιλέγει ο κάθε οικογένεια το σχολείο που θέλει. Αυτοί που επιθυμούν καταλήψεις (μαθητές, γονείς κτλ) ας μαζευτούν όλοι μαζί και όσοι θέλουν να κάνουν μαθήματα σε άλλα σχολεία. Εναλλακτικά, ας μας δοθεί η υποστήριξη να πληρώσουμε ιδιωτικό σχολείο.

@Φ.
|

Αυτό θα πρέπει να κάνει η Αστυνομία και η Εισαγγελία. Το συντονιστικό (ποιοι είναι αλήθεια;) προτρέπει σε παράνομες πράξεις που καταλήγουν, κάθε χρόνο, σε φθορές και καταστροφές κτιρίων. Θέλουμε καλύτερα σχολεία αλλά τα καταστρέφουμε, θέλουμε καθηγητές που λείπουν αλλά κάνουμε κατάληψη και χάνουμε μαθήματα, θέλουμε να μην υπάρχει τιμωρία στον ενδοσχολικό εκφοβισμό. Αυτοί/ ές που τον δέχονται το θέλουν; Κάθε βδομάδα βλέπουμε δεκάδες παραδείγματα στους δικτυακούς τόπους. Όσοι στα σχολεία κάνουμε εφημερίες τα αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Τα προβλήματα δεν λύνονται με καταστροφές, έλλειψη δημοκρατίας και παράνομες πράξεις. Πώς κατάντησε η κατάληψη να είναι πράξη Δημοκρατίας και όσοι θέλουν ανοιχτά σχολεία να είναι οι αυταρχικοί και οι φασίστες; Έχουμε χάσει τη λογική;

...
|

Εδώ γιατί δεν επεμβαίνει κάποιος υπεύθυνος (υπουργείο Παιδείας, εισαγγελέας); Μήπως τελικά δεν τους νοιάζει;
Ποιοι είναι οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών αυτού του σκιώδους συντονιστικού που καλεί σε καταλήψεις;

Κώστας
|

Τι θα πει "συντονιστικό" μαθητών; Ας συντονιστούν πρώτα για τα αυτονόητα, ας ξεβάψουν τους τοίχους από τα σχολεία που έχουν γεμίσει βρισιές και συνθήματα και έχουμε κουραστεί να ξαναβάφουμε αφού δε μας τα βάφουν και οι Δήμοι πλέον, ας αποκαταστήσουν κανένα διακόπτη φώτων που τους έχουν σπάσει όλους επαναλημένα, ας αφήσουν καμιά βρίση λειτουργική που έχουν καταστραφεί το ίδιο κ.τ.λ. Ας πάμε και στους Δήμους να διαμαρτυρηθούν για τις σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα των σχολείων και ας αφήσουν τις καταλήψεις που απλά θα επιδεινώσουν τα προβλήματα.

Μήτσος
|

Να συζητήσουν πρότεινε.
Πού είναι η παρανομία;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ