Ανοιχτή επιστολή των δυο καθαιρεμένων Διευθυντών Σχολείων Αχαΐας

"Το επιχείρημα δε ότι ο νόμος 4823 προβλέπει την καθαίρεση των στελεχών που ‘εμποδίζουν’ την αξιολόγηση είναι, αν μη τι άλλο, αστείο, καθώς η στάση μας πηγάζει αποκλειστικά και μόνο από την συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή κι όχι από άρνηση"

05/11/2024

Άκουσε το άρθρο

Των: Ντάφλου Γιώργου και Καζάκου Μαρίας, καθαιρεμένων Διευθυντών του 19ου Γυμνασίου Πάτρας και ΕΝΕΕΓΥΛ Πάτρας, αντίστοιχα.

Στις 21/10 λάβαμε από τη Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, κα. Πιερρή, και οι δύο, την καθαίρεσή μας από τη Διεύθυνση των δύο προαναφερθέντων σχολείων της Πάτρας. Επειδή πολλά γράφονται και ακόμα περισσότερα διαδίδονται, ας ακουστεί κι η θέση μας, ως άμεσα εμπλεκομένων.

Η καθαίρεσή μας αφορούσε τη μη συμμετοχή μας στην ατομική αξιολόγηση. Όχι όμως λόγω αμέλειας, τεμπελιάς ή άρνησης, αλλά γιατί όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, από τα μέσα δηλαδή της προηγούμενης σχολικής χρονιάς συμμετείχαμε σε αλλεπάλληλες κηρύξεις απεργίας-αποχής από την ατομική αξιολόγηση, των ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ. Συγκεκριμένα, από 21/3/2024 βρισκόταν σε ισχύ η απεργία-αποχή της ΕΛΜΕ Αχαΐας η οποία κρίθηκε παράνομη με την απόφαση του Πρωτοδικείου της Πάτρας μόλις στις 17/10/2024 και βέβαια, χωρίς να αργοπορήσει καθόλου, στις 18/10/2024 η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας μας καθαίρεσε!!!

Παράλληλα, από 15/7/2024 και μέχρι σήμερα είναι σε ισχύ η απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η οποία δεν έχει προσβληθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Συμπερασματικά, πρόκειται για άδικη απόφαση που στόχο έχει να τρομοκρατήσει τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή.

Με λίγα λόγια το Υπουργείο και η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας νομοθετούν πάνω από το σύνταγμα και απαγορεύουν τη συμμετοχή μας σε μια απεργία-αποχή που έχει νόμιμα προκηρυχθεί και βρίσκεται σε ισχύ. Το επιχείρημα δε ότι ο νόμος 4823 προβλέπει την καθαίρεση των στελεχών που ‘εμποδίζουν’ την αξιολόγηση είναι, αν μη τι άλλο, αστείο, καθώς η στάση μας πηγάζει αποκλειστικά και μόνο από την συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή κι όχι από άρνηση ή για άλλους λόγους, όπως προαναφέρθηκε.

Πέρα όμως από αυτά, υπάρχει άλλο ένα κομμάτι εξίσου σοβαρό, ίσως και ακόμη σοβαρότερο, κι αυτό είναι ο λόγος της συμμετοχής μας στην απεργία-αποχή. Ας σημειωθεί λοιπόν, για όσους δε γνωρίζουν, ότι ο Σύμβουλος ειδικότητας και ο Διευθυντής του σχολείου καλούνται να αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό για την διδακτική του επάρκεια, τη διαχείριση της τάξης κλπ, αφού παρακολουθήσουν 2-3 διδακτικές ώρες του. Αυτό σημαίνει ότι εκπαιδευτικοί που έχουν  δουλέψει στις εσχατιές της χώρας για 10, 15 και 20 χρόνια, ως αναπληρωτές, πρέπει τώρα να αξιολογηθούν από εμάς, ως νεοδιόριστοι (!) κι αυτό μέσα από 2-3 παρακολουθήσεις! Αλήθεια, μπορούν οι εγκέφαλοι του Υπουργείου Παιδείας να μας υποδείξουν ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος διδασκαλίας; Μπορούν να μας υποδείξουν προτάσεις παιδαγωγικών τμημάτων που περιγράφουν τον ιδανικό τρόπο διδασκαλίας; Πόσο μετρήσιμο είναι αυτό; Ή μήπως το επόμενο βήμα είναι να γίνεται η αξιολόγηση αυτή από την απόδοση των μαθητών; Με την κατηγοριοποίηση των σχολείων σε σχολεία της φτωχογειτονιάς και σε σχολεία των high περιοχών; Και συνεχίζοντας για την αξιολόγηση: ποιος ορίζεται ως ‘καλός εκπαιδευτικός’; Αυτός που κάνει μόνο καλό μάθημα; Ποιος δε θυμάται άραγε από τη σχολική του ζωή τον εκπαιδευτικό εκείνο που άνοιξε μπροστά μας άλλους κόσμους, που μας γνώρισε με λογοτεχνικά βιβλία, με το θέατρο, με τη μουσική, που ασχολήθηκε και δούλεψε με εμάς πέρα από το διδακτικό του ωράριο, που μας αγκάλιασε και μας βοήθησε να αντιμετωπίσουμε τη δυσκολία που βασάνιζε την εφηβική μας ψυχή, πολύ πέρα από το μάθημά του και τη διδακτική του ώρα! Και πώς θα αξιολογηθούν όλα αυτά; Πώς θα μετρηθούν όλα αυτά; Με την παρακολούθηση 2-3 ωρών μαθήματος; Όλα αυτά είναι αστειότητες. Για να μην αναφερθούμε στο γεγονός ότι στην Ειδική Εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αξιολογηθούν από Συμβούλους που καμία σχέση δεν έχουν με τον χώρο της Ειδικής Αγωγής. Εκπαιδευτικοί που μπορεί να έχουν προϋπηρεσία 15 χρόνων στην Ειδική Εκπαίδευση, διδακτορικά, μεταπτυχιακά, σεμινάρια και επιμορφώσεις επί επιμορφώσεων αξιολογούνται από ανθρώπους που όχι μόνο δεν έχουν διδάξει αλλά δεν έχουν βρεθεί καν, ούτε μία ώρα σε τάξη ειδικού σχολείου, και το χειρότερο, δε διαθέτουν ούτε καν στοιχειώδεις γνώσεις στην ειδική αγωγή. 

Για ποια αξιολόγηση μιλάμε; Έχει χαθεί και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας. 

Δεν είναι η αξιολόγηση που λείπει από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, η οποία το μόνο που θα κάνει, είναι να αυξήσει την ήδη απίστευτη γραφειοκρατία, να κατηγοριοποιήσει τους εκπαιδευτικούς, να σπείρει στα σχολεία ένα κλίμα αρρωστημένου ανταγωνισμού, με τελικό στόχο να φορτώσει στις πλάτες του εκπαιδευτικού την κακοδαιμονία του σχολείου. Έχει αναρωτηθεί το Υπουργείο πώς θα ανταποκριθεί στην αξιολόγηση ένας Διευθυντής Ειδικού σχολείου όταν έχει 17 δόκιμους εκπαιδευτικούς, πολλαπλασιάζοντας τις ώρες διδασκαλίας που πρέπει να παρακολουθήσει σε καθέναν από αυτούς; Μήπως όλες αυτές τις ώρες πρέπει να τις αφιερώσει στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών του και όχι σε μια στείρα γραφειοκρατία; Μάλλον το Υπουργείο είναι μακριά από τη σχολική πραγματικότητα και μάλλον δεν έχει βρεθεί ποτέ μέσα σε ειδικό σχολείο ή σχολείο γενικότερα, για να ζυγίσει την ανάγκη της γραφειοκρατίας με την ανάγκη της ουσίας, της πραγματικής στήριξης των μαθητών και των γονέων τους με τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αντί λοιπόν, το Υπουργείο να δημιουργήσει συνθήκες ώστε να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να "ανθίσουν", να εξασφαλίσουν αξιοπρεπή διαβίωση με αξιοπρεπείς μισθούς, να οργανώσουν κατάλληλη και συνεχή επιμόρφωση με βάση τις ανάγκες τους κι όχι με βάση την εκάστοτε διαχείριση κονδυλίων που πρέπει να ροκανιστούν στα γρήγορα, να ενισχύσουν την παιδαγωγική ελευθερία, να έχουν κίνητρα για μάθημα πέρα από τη στείρα γνώση και το κυνήγι της ύλης, να τους παρέχεται η απαραίτητη στήριξη για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τα φαινόμενα βίας που έχουν κατακλύσει το ελληνικό σχολείο και όλες τις παθογένειες που καθημερινά συναντούμε…αντί για όλα αυτά, κοροϊδευόμαστε όλοι μεταξύ μας, σιωπηρά μα και ηχηρά, κάτω από την επίφαση μιας τέτοιας αξιολόγησης. 

Έτσι, λοιπόν, το λιγότερο που είχαμε να κάνουμε ως Διευθυντές που παλεύουμε για το δημόσιο σχολείο, για την αξιοπρέπεια τη δική μας, των μαθητών μας αλλά και των γονέων τους, ήταν να αντισταθούμε στην απονομιμοποιημένη αξιολόγηση, που αν προχωρήσει, θα επιφέρει ένα ακόμη χτύπημα. Και βέβαια, είναι άξιο-λόγου ότι στο πλαίσιο της αξιολόγησης, κανείς δε μπήκε στον κόπο να αξιολογήσει εμάς και το έργο μας, πριν μας καθαιρέσει! Κανείς δε ρώτησε τους συναδέλφους μας και τους γονείς, μα κυρίως κανείς δε ρώτησε τους μαθητές μας. Και έτσι, στον βωμό της αξιολόγησης για ένα καλύτερο σχολείο…επήλθε το χάος και η διάλυση σε δύο από τα πιο ευαίσθητα σχολεία της πόλης… Γιατί, πέρα από την αξιολόγησή μας… που δεν ‘αξιολογήθηκε’, δε φάνηκε να ένοιαξε καθόλου τη Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αναστάτωση που θα προκαλούσε με την διαπιστωτική της πράξη στα δύο σχολεία και στους πληθυσμούς τους (συναδέλφους, μαθητές και γονείς), δε φάνηκε να την ένοιαξε καθόλου για το πώς θα επηρέαζε την καθημερινότητα των δύο σχολείων, μα πιο πολύ δε φάνηκε να την ένοιαξε καθόλου για το πώς μαθητές με ειδικές ανάγκες, με ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, με αυτισμό και άλλες διαταραχές θα διαχειρίζονταν την τεράστια και βίαιη αυτή αλλαγή μεσούσης της χρονιάς. Για εμάς, αυτά είναι προς…αξιολόγηση.

Υγ. Ο διευθυντής του 19ου Γυμνασίου Πάτρας στις 17/9 ήταν θύμα ξυλοδαρμού από γονέα στο γραφείο του. Τα τηλέφωνα που δέχτηκε από μέσα ενημέρωσης πατρινά αλλά και αθηναϊκά για μια δήλωση σχετικά με το γεγονός ξεπέρασαν τα 20! Για το θέμα της καθαίρεσης σε κανέναν από τους δυο διευθυντές δεν ζητήθηκε η παραμικρή δήλωση, μια εξήγηση για τους λόγους της καθαίρεσης ή για την στάση τους. Προφανώς το θέμα δεν πουλάει! 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (31)

Δ..
|

Επειδή στην παρούσα συζήτηση κάπως τέθηκε ένα τέτοιο θέμα...
Ερώτηση:
Για θέσεις ευθύνης πιστεύετε ότι δικαιούνται να κάνουν αίτηση όλοι οι ενδιαφερόμενοι ή μόνο αυτοί που ταυτίζονται ιδεολογικά με την πολιτική ηγεσία; (γιατί όποιος αναλαμβάνει θέση ευθύνης τα ιδεολογικά διλήμματα κάποια στιγμή θα τα βρει μπροστά του). Λοιπόν, δικαιούται να κάνει αίτηση κι ας διαφωνεί ιδεολογικά; Ή να μην κάνει καθόλου;

Δ..
|

Αν θέλουμε να πάμε μπροστά, όλοι πρέπει να αξιολογούνται!
Όχι όμως μόνο οι εκπαιδευτικοί...
Σε άλλους εργαζόμενους του δημοσίου -παράξενο αλλά- δεν προκύπτουν τέτοια θέματα...
Το θέμα είναι από ΠΟΙΟΝ θα γίνει αυτή η αξιολόγηση;
Από κάποιον "ανεξάρτητο" ή από κάποιον που συμπεριφέρεται ως "L' Etat c' est moi";

Μικρός λαός
|

Φτάνει η ώρα της αλλαγής...."Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί"... "Ο αναμάρτητος υμών πρώτος τον λίθον βαλέτω". Κάποιο βγήκαν μπροστά και λιθοβόλησαν την εκπαίδευση με πρόσχημα το νόμο. Και τι εστί νόμος κυρίες και κύριοι. Το δίκαιο του κράτους. Και ποιος είναι το κράτος; Ο λαός....

@Παρείσακτος
|

Οι παιδαγωγοί δεν αξιολογούνται; Όσοι διδάσκουν είναι παιδαγωγοί και γνωρίζουν τι κάνουν επειδή έχουν πάρει κάποιο πτυχίο; Μάλιστα… L'État, c'est moi

daskala
|

Η Αξιολογηση υπηρετει τους παρακατω σκοπούς:1. Να εξασκηθουν οι εκπκοι στο word, γι'αυτο εχει τοσο γραψιμο.
2. Να τους φοβισει, γιατι οπως ολοι μας γνωριζουμε τον φοβισμενο ανθρωπο , τον διαχειριζεσαι ευκολα.
3.Να παρουν οι διευθυντες την ρεβανς γι' αυτό που εγινε το 2015 με την ψηφοφορια των συλλογων για την επιλογη δντων, (καλα που δεν ειχαν κανει και ...κληρωση στα γραφεια των δνσεων τοτε.)
4.Να φανει η αποδυναμωση πολλων θεσμικων οργανων
5. Να τρεχουν και να εξαντλουνται οικονομικα οι εκπκοι στην προσπαθεια να αποκτησουν τιτλους σπουδων, προκειμενου να ..γεμισει ο φακελος.
Περιμενω τον αντιλογο σας...

Παρείσακτος
|

Με προβληματίζει ότι πολλοί από τους συναδέλφους μιλάνε περισσότερο
σαν στυγνοί γραφειοκράτες και διεκπεραιωτές εντολών παρά σαν εκπαιδευτικοί .
'' Όποιος διαφωνεί δεν γίνεται Δ/ντής '' . ''Και οι μαθητές αξιολογούνται ''
και άλλες κοινοτυπίες.
Για την κατάσταση στην Εκπαίδευση , τις συνθήκες που δουλεύουν πάρα πολλοί συνάδελφοι , τους μισθούς πείνας ,την επαγγελματική και κοινωνική απαξίωση του κλάδου κουβέντα .
Εμείς να αξιολογηθούμε αλλά οι προιστάμενοι Δ.Δ.Ε όχι ;
Οι εκάστοτε Υπουργοί ; Οι σύμβουλοι ;
Γιατί να μην αξιολογούμε σαν κλάδος αυτούς που έχουν την ευθύνη
για την σημερινή κατάσταση ;
Γιατί είμαστε υπάλληλοι και όχι εκπαιδευτικοί λειτουργοί ;
Είμαστε διεκπεραιωτές εντολών και όχι παιδαγωγοί ;
Οι συνάδελφοι μας διδάσκουν Αξιοπρέπεια και στάση ζωής .
Κάποιοι όμως ονειρεύονται μόνο καρέκλες και προνόμια
μέσα σε ένα κλάδο που πένεται και υποτιμάτε .

Ελλάδα και Έλληνες first....
|

Μακάρι όλοι οι διευθυντές και οι διευθύντριες να ακολουθούσαν το παράδειγμά σας. Αυτό και μόνο θα ήταν αρκετό, για να καταπέσει μια ώρα νωρίτερα το έκτρωμα της κυρίας Κεραμέως και οι σχεδιασμοί της "αριστείας" για το δημόσιο σχολείο και την εκπαίδευση.
Όσο για μερικούς νόμους.... με νόμους έβαλαν οι πολιτικοί μας τη χώρα στα μνημόνια, με νόμους πήραν οι Τράπεζες και τα fund τα σπίτια του κόσμου, με νόμους πληρώνουμε ρεύμα, καύσιμα και τρόφιμα για χρυσάφι.... και τέλος, με νόμους έχουν ασυλία και ακαταδίωκτο αυτοί που αποφασίζουν τους νόμους.

Φιλόλογος πρώην
|

@Ειρήνη
Ενδιαφέρον το σχόλιό σου, Ειρήνη, γραμμένο με νηφαλιότητα και μεγάλο βαθμό πειστικότητας.
Ωστόσο επίτρεψέ μου να σταθώ στο μέρος του σχολίου σου που λέει: "...Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τους εκπαιδευτικούς. Να πηγαίνει κάποιος στην ώρα του, να μπορεί να σταθεί στην τάξη, να συμμετέχει στο σχολείο και όχι να κάνει τις ώρες του και να φεύγει χωρίς να πεί ούτε ένα "γεια" μήπως του ζητηθεί κάποια βοήθεια ή να ζητά τελευταίες ώρες τη Δευτέρα και πρώτες την Παρασκευή χωρίς "κενά", να γνωρίζει τους στόχους του προγράμματος σπουδών που θα πρέπει να διδάξει και να προσπαθεί, με βάση τους μαθητές του, να τους προσαρμόσει, ώστε να τους βοηθήσει να βελτιωθούν...".
Αν αυτά που περιγράφεις, καλείται όντως να κρίνει η εφαρμοζόμενη "αξιολόγηση", τότε προς τι όλος αυτός ο θόρυβος και η πίεση από μεριάς του υπουργείου, αφού αυτά τα πράγματα πάντα τα έκανε και συνεχίζει να τα κάνει ο κάθε διευθυντής σχολείου; Μήπως τελικά έχουμε τρελαθεί όλοι, εκπαιδευτικοί, διευθυντές, αλλά και υπουργείο, ώστε να έχουμε μετατρέψει σε πόλεμο χαρακωμάτων μια τόσο απλή διαδικασία που έτσι κι αλλιώς προϋπήρχε;
Όχι, δε νομίζω. Αυτό που εφαρμόζεται δεν έχει σχέση με όλα αυτά τα προφανή και αυτονόητα που περιγράφεις. Έχουν άλλωστε αναλυθεί διεξοδικά όλα αυτά, ώστε να μην πιστεύει πια κανείς ότι είναι τόσο αθώες οι στοχεύσεις του υπουργείου. Κι εγώ έχω αναλύσει την προσωπική μου αντίρρηση για την κατ' επίφασιν αξιολόγηση. Και πιστεύω πως ακριβώς επειδή όλο αυτό το πράγμα έχει άλλη σκοπιμότητα κι έχει συσπειρώσει τη συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών εναντίον του, μοιραία θα αποτύχει και προφανώς με πρώτη ευκαιρία (έστω με κάποια κυβερνητική αλλαγή) θα αποσυρθεί, για να δώσει τη θέση του σε κάτι διαφορετικό, χωρίς φυσικά να είμαι βέβαιος ότι αυτό το διαφορετικό θα είναι όντως και καλύτερο. Βασική προϋπόθεση πάντως για να προκύψει κάτι καλύτερο, είναι η συμμετοχή των ίδιων των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση ενός κοινής αποδοχής συστήματος αξιολόγησης.

@Μ.Μ.
|

το πιο εύστοχο σχόλιο , spot on .
αλλά δεν πιάνει τους πάντες. ναι εντάξει, υπάρχει και το διάλειμμα ! και οι multitasking και ο αντίλογος.
ΥΓ. ακόμα και μπλε άριστοι ημέτεροι λένε δεξιά αριστερά σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι δεν δουλεύει τίποτα...τα βλέπουν (οι διαδικασίες, οι διατάξεις , οι ΥΑ).

Ειρήνη
|

Συνάδελφοι, αξιολογηθήκατε και γίνατε Διευθυντές με τον ίδιο νόμο που τώρα καταδικάζετε. Λογικά, γνωρίζατε ότι θα πρέπει ως Διευθυντές να αξιολογήσετε, όπως και να αξιολογηθείτε. Επομένως, γιατί κάνατε αίτηση, περάσατε συνέντευξη και γίνατε Διευθυντές; Για να γίνετε στη συνέχεια ήρωες, όπως γράφουν σχολιαστές στο κείμενό σας; Ο Νόμος είναι για να εφαρμόζεται. Αν είναι γελοίος, όπως λέτε, τον καταδικάζετε, δεν τον χρησιμοποιείτε αλά καρτ και δεν ψηφίζετε όσους τους υποστηρίζουν. Αν αυτοί που τον υποστηρίζουν χάσουν τις εκλογές, ας έρθουν κάποιοι άλλοι για να φτιάξουν καλύτερους. (τους μαθητές πώς τους αξιολογούμε; έχουν όλοι το ίδιο επίπεδο και την ίδια υποστήριξη; κάνουν όλοι τον ίδιο αγώνα, την ίδια προσπάθεια; υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες ρουμπρίκες αξιολόγησης για τους μαθητές; γιατί να τους αξιολογούμε; Τέλος πάντων, μπορεί κάποιος να υποστηρίξει εύκολα και τα υπέρ και τα κατά της αξιολόγησης. Το θέμα, όπως και με τους μαθητές μας, είναι να βρίσκονται σε μια κατάσταση ικανοποιητική. Δεν είναι όλοι οι μαθητές άριστοι, όπως γνωρίζουμε όλοι μας. Να είναι γύρω στη βάση τουλάχιστον και όχι στο 5 στα 20 ή και λιγότερα. Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τους εκπαιδευτικούς. Να πηγαίνει κάποιος στην ώρα του, να μπορεί να σταθεί στην τάξη, να συμμετέχει στο σχολείο και όχι να κάνει τις ώρες του και να φεύγει χωρίς να πεί ούτε ένα "γεια" μήπως του ζητηθεί κάποια βοήθεια ή να ζητά τελευταίες ώρες τη Δευτέρα και πρώτες την Παρασκευή χωρίς "κενά", να γνωρίζει τους στόχους του προγράμματος σπουδών που θα πρέπει να διδάξει και να προσπαθεί, με βάση τους μαθητές του, να τους προσαρμόσει, ώστε να τους βοηθήσει να βελτιωθούν. Ας αφήσουμε τις μεταξύ μας κόντρες και ακόμα και εκεί που διαφωνούμε να προσπαθούμε να βρίσκουμε λύσεις σύννομες.)

Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΡΟΣ
|

Να μην αξιολογηθεί με προσχηματικά επιχειρήματα, δικολαβικής φύσης.
Το ήξεραν και οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές ότι υπάρχει διαδικασία αξιολόγησης πριν την μονιμοποίηση.
Αν είναι να γίνεται αυτόματα, ποιος ο λόγος να διορίζονται ως δόκιμοι και όχι κατ΄ ευθεία ως μόνιμοι;
Είναι όντως προσοντούχοι και με πλούσια εμπειρία και κανείς δεν κινδυνεύει.
Ως προσοντούχοι θα γνωρίζουν ότι στις εκπαιδευτικές επιστήμες υπάρχει και ένας κλάδος Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, η ύπαρξή του από μόνη της λέει πολλά και η μελέτη του περισσότερα.

Άχαστος
|

Και τώρα τρέχουμε...Ανακοινώσεις απελπισίας χωρίς νόημα.Αγαπητοί συνάδελφοι, εφόσον διαφωνείτε με την αξιολόγηση, ας μην εκδηλώνατε ενδιαφέρον για θέση ευθύνης.
Πάντως μην περιμένετε στήριξη από τους συνδικαλιστές.
Καλή τύχη

ΔΕΠ
|

Συγχαρητήρια! Παράσημο είναι αυτή σας η καθαίρεση, για την οποία οι μαθητές και οι συνάδελφοί σας, οι δημοκρατικά σκεπτόμενοι, θα σας επαινούν δια βίου. Ο νόμος είναι νόμος αλλά και το δικαίωμα στην απεργία νόμος είναι, και μάλιστα συνταγματικός. Αλίμονο αν απεμπολήσουμε την μαχητικότητά μας γιατί "δεν επιτρέπεται". Αν ήταν έτσι, ακόμα σκλαβιά θα είχαμε, γυναίκες χωρίς δικαιώματα, εργασία άνευ ωραρίου κλπ. Όλοι ξέρουμε ότι η συγκεκριμένη αξιολόγηση είναι μια γραφειοκρατική και αντιπαιδαγωγική διαδικασία, μεθοδευμένη από το υπουργείο ώστε να πετάξει το μπαλάκι της ευθύνης (εν τέλει και της χρηματοδότησης) από την κεντρική διοίκηση στις τοπικές κοινωνίες και το κάθε σχολείο. Και φυσικά να δείξει "καλό πρόσωπο" στην Ευρώπη, ότι δήθεν αξιολογεί, ώστε να συνεχίζει να καταχράται τα ΕΣΠΑ για να προσλαμβάνει αναπληρωτές, αντί να διορίζει μόνιμους.

Τάκης ΔΕΠ
|

Θα μπορούσε να είναι και το μανιφέστο ενός καλύτερου σχολείου. Μπράβο στους δύο φωτισμένους αυτούς ανθρώπους!

Νίκος_2024
|

Αν δεν ήθελαν να αξιολογήσουν να μην έκαναν αίτηση για Διευθυντές. Το πλαίσιο ήταν γνωστό σε όλους. Αφήστε το μελόδραμα

Νικος
|

καλά έκαναν και τον καθαίρεσαν
Ο Δντης πρεπει να εφαρμοζει τον νομο

Η μη εφαρμογή του νόμου...
|

Ο ν. 4823/21 είναι σαφής. Τα στελέχη της εκπαίδευσης κάνουν αξιολόγηση. Όταν υπάρχει θέμα συνείδησης δεν εφαρμόζουν τον νόμο και αναλαμβάνουν πλήρως την ευθύνη.
Όσοι δεν θέλουν να εφαρμόσουν τον ν. 4823/21 δεν πρέπει να κάνουν αίτηση για στελέχη εκπαίδευσης.
Ο νόμος είναι ένα εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί έξυπνα από τη Διοίκηση. Η καθαίρεση των συναδέλφων συνήθως δεν λύνει το πρόβλημα αλλά δημιουργεί περισσότερα προβλήματα, επομένως πιθανώς πρόκειται για κακή χρήση του νόμου.
Η υπουργική απόφαση αριθμ. 9950/ΓΔ5 χρειάζεται τροποποίηση. Τα κριτήρια είναι πολύ γενικά. Απαιτείται εξειδίκευση ανά γνωστικό πεδίο.
φιλελεύθερος

George
|

Διδάσκεται σε όλους μας : ΦΙΛΟΤΙΜΟ και ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!

Μ.Μ.
|

Κύριε Πλατάρε,
γράφετε αυτό το σχόλιο και το δημοσιεύετε στις 5 Νοε 2024 12:41.
Φαντάζομαι γράφατε για πάνω από 30'.
Είχατε άδεια σήμερα ή απασχοληθήκατε με κάτι άσχετο με τα (τυπικά και με ΥΑ και εγκυκλίους καθορισμένα) καθήκοντά σας μέσα στο εργασιακό σας ωράριο;
Αν όχι, θα σας γίνει περικοπή μισθού; Έτσι για να είναι ο προϊστάμενός σας και τυπικά εντάξει, όπως λέει και ο Αγανακτισμενος εκπαιδευτικος, 5 Νοε 2024 13:37:
«Η υποχρέωση των στελεχών εκπαίδευσης είναι να εφαρμόζουν τους νόμους και τις υπουργικές αποφάσεις.....».

Νίκος Δημ.
|

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
|

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ???
ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ?

Και πολύ σωστά
|

Μίλησαν. Ωραιότατο πετσοκομμα προς το υπουργείο της καρδιάς μας και τους καλοθελητες του

Βασιλης
|

ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΟΛΑ! ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΑΤΕ ΠΛΗΡΩΣ!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

ΕΙΣΤΕ ΗΡΩΕΣ!

Δημήτρης Πατιυχεας
|

Συγχαρητήρια. Διδάσκεται σε όλους μας κάτι που έχει χαθεί Φιλότιμο ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ

ERT
|

"Συμπερασματικά, πρόκειται για άδικη απόφαση.." ΑΡΚΕΤΑ, ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ. ΕΠΟΜΕΝΟΣ....

Αγανακτισμενος εκπαιδευτικος.
|

Η υποχρέωση των στελεχών εκπαίδευσης είναι να εφαρμόζουν τους νόμους και τις υπουργικές αποφάσεις..... καλά έκανε η διευθύντρια εκπαίδευσης.

Βαμβακάς Ιωάννης
|

Η επιστολή αυτή θα ορέπει να διαβαστεί από όλους τους συναδέλφους κι ειδικά από τους διευθυντές και συμβούλους. Η αξιολόγηση όπως έχει θεσμοθετηθεί και κυρίως όπως γίνεται στο πεδίο, είναι απαράδεκτη. Έωλη. Τα κριτήρια μπάζουν από παντού. Το Υπουργείο δεν έχει πράξει τα αυτονόητα. Στα ΚΕΔΑΣΥ δεν έχουν προκηρυχθεί οι θέσεις προισταμένων για πάνω από 2 χρόνια, το ίδιο με τους Περιφερειακούς, κλπ. Υποστελέχωση σχολείων, ανύπαρκτα εργαστήρια, σχολικά κτήρια παλαιωμένα κι επικίνδυνα, βιβλία ξεπερασμένα, επιμορφώσεις ανύπαρκτες, άνθρωποι σε θέσεις ευθύνης που αδυνατούν να ανταποκριθούν και προσπαθούν μέσω του κύρους της θέσης τους να επιβληθούν εις μάτην.

antizervas
|

Εσείς για ποιο λόγο δεχτήκατε να αξιολογηθείτε με τον ίδιο νόμο που τώρα καταδικάζετε; Δεν θα έπρεπε για χάρη των συναδέλφων σας που δεν μπορούν να μονιμοποιηθούν εξαιτίας σας να αντιδράσετε διαφορετικά; δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Πλατάρος Γιάννης
|

Γράφετε επί λέξει :
" Με λίγα λόγια το Υπουργείο και η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας νομοθετούν πάνω από το σύνταγμα και απαγορεύουν τη συμμετοχή μας σε μια απεργία-αποχή που έχει νόμιμα προκηρυχθεί και βρίσκεται σε ισχύ..."
Απάντηση:
1.Κανείς δεν διανοήθηκε να χαρακτηρίσει τον παλιό νόμο αντισυνταγματικό. Δεν έγινε καν καμία προσφυγή εναντίον του , άρα γράφετε
ένα πρώτο ψέμα.
2. Η προκήρυξη της απεργίας δεν ήταν νόμιμη, διότι:
Α) Δεν έγινε τυπικά με δικαστικό επιμελητή , τέσσερις μέρες πριν. Εύκολο, τυπικό, δεν έγινε.
Β) Δεν έγινε προσφυγή σε επιδιαιτησια όπως προβλέπει η νομοθεσία. Ποτέ δεν γίνεται, παρανόμως.
Γ) Δεν καθορίστηκε προσωπικό ασφαλείας. Ποιος θα κάνει την δουλειά σας , το καθήκον σας, από το οποίο απεχετε επ αόριστον. Νομικά, απαράδεκτο, ας είναι οιονει έθιμο.
Δ)Δεν ελήφθη η προκήρυξη με συμμετοχή των εργαζομένων αλλά μόνο από το Δ.Σ της ΟΛΜΕ. Η πιο σοβαρή παρανομία.
Ε) Δεν σας έγινε περικοπή μισθού, διότι η διοίκηση θεωρούσε αυτονόητη την παρανομία της απεργίας. Έτσι φαίνεται...
ΣΤ) Το ιδιώνυμο μη εφαρμογής του νόμου 4823/21 είναι μια εξαίρεση στην νομική πρακτική και συνιστά ξεκάθαρη εξήγηση του νομοθέτη. Πριν γίνετε διευθυντές, το ξέρατε πολύ καλά.
Ζ) η ΔΙ.Δ.Ε. ήταν υποχρεωμένη να εφαρμόσει τον νόμο, που όλοι ξέρουμε πολύ καλά.
Η) η τήρηση του νόμου είναι συνταγματικό μας καθήκον για το οποίο έχουμε δώσει όρκο όλοι. Δεν υπακουσατε στον νόμο, αλλά στο συνδικάτο.
Θ) Δεν ξέρατε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ , ότι όλες οι απεργίες είναι από την προκήρυξη τους παράνομες, διότι δεν τηρείται η νομιμότητα που προανέφερα; Τα συνδικάτα εδώ και δεκαετίες δεν συμμορφώνονται με τον νόμο... Το ξέρατε....
Ι) τα 3/4 της διαμαρτυρίας σας, είναι για τον νόμο που είναι γελοίος, άδικος , άσχετος κτλ. Ξέρετε, ότι μόνο το αντισυνταγματικό σας αφορά. Και γελοίος να είναι ο νόμος τον εφαρμοζουμε...Αρκεί να είναι συνταγματικός....Μπορούσατε να δηλώσετε στην διοίκηση ότι ο νόμος είναι αντισυνταγματικός και δεν τον εφαρμόζετε, εγγράφως. Μετά την εγγραφη απάντηση ότι είναι, τον εφαρμόζετε αμελητι και δεν έχετε καμία ευθύνη.
Τα συνδικάτα που σας είπαν να απεχετε, δεν θα σας υποστηρίξουν νομικά, αν θέλετε να επιμείνετε. Το πολύ πικετοφορίες έξω από τα δικαστήρια. Νομική υποστήριξη όχι...
Τα συνδικάτα ξέρουν καλύτερα από σας ότι οι απεργίες που προκηρύσσουν είναι παράνομες.
Περιμένω να τα καταγγείλετε λογικά...
Δεν θα το κάνετε όμως, το ξέρουμε....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ