«Δεν μετανιώνω-Δεν ξέρω αν θα ήθελα να επιστρέψω στο σχολείο» απαντά ο καθηγητής που ο Κ. Πιερρακάκης τον έθεσε σε αναστολή άσκησης καθηκόντων

"Ήταν άκομψο το γεγονός ότι ο υπουργός Παιδείας με έθεσε σε αργία χωρίς να μπορέσω πρώτα να εξηγήσω τι συνέβη-Ούτε που πρόλαβα να μιλήσω με τον διευθυντή του σχολείου"

05/11/2024

Ενημερώθηκε: 05/11/2024, 18:05

Άκουσε το άρθρο

«Δεν μετανιώνω που έδωσα τα φυλλάδια», δήλωσε ο καθηγητής Γυμνασίου τον οποίο ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης τον έθεσε σε  αναστολή άσκησης καθηκόντων, με την κατηγορία ότι μοίρασε σε μαθητές φυλλάδιο με ρητορική μίσους

«Δεν μπορούμε να κρίνουμε τα κείμενα του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου αλλά δεν μπορεί βέβαια να το κατανοήσει ο καθένας αυτό. Ο ντόρος που έγινε δεν έκανε κακό μόνο σε εμένα αλλά και στα παιδιά», δήλωσε ο καθηγητής μιλώντας στο mega, και συνέχισε:

  • Ήταν άκομψο το γεγονός ότι ο υπουργός Παιδείας με έθεσε σε αργία χωρίς να μπορέσω πρώτα να εξηγήσω τι συνέβη. 
  • Ούτε που πρόλαβα να μιλήσω με τον διευθυντή του σχολείου. 
  • Δεν περίμενα ότι θα έπαιρνε τέτοια τροπή όλο αυτό, αλλά δεν μετανιώνω που έδωσα τα φυλλάδια. 
  • Δεν νιώθω αδικημένος με την απόφαση του υπουργείου. 
  • Είμαι 25 χρόνια στα σχολεία ως καθηγητής. 
  • Υπάρχουν μαθητές και γονείς που με στηρίζουν. 
  • Δεν ξέρω αν θα ήθελα να επιστρέψω στο σχολείο, θα το σκεφτώ.

Υπενθυμίζεται ότι με απόφαση του υπουργού  Κυριάκου Πιερρακάκη, εκπαιδευτικός σε Γυμνάσιο της Ανατολικής Αττικής τέθηκε , την περασμένη εβδομάδα, σε αναστολή άσκησης καθηκόντων μετά από την παραπομπή του στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Ο εν λόγω καθηγητής , σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα από το γραφείο του υπουργού Παιδείας φέρεται να "μοίρασε σε μαθητές φυλλάδιο με ρητορική μίσους (ομοφοβικές αναφορές)". 

"Τα σχολεία είναι χώροι εκπαίδευσης, φιλίας, σεβασμού και αλληλεγγύης. Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να σέβεται και να προωθεί αυτές τις αρχές" τονίζει στο ενημερωτικό σημείωμα ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Το φυλλάδιο ανέφερε , μεταξύ άλλων:

«Ο φύλακας άγγελός μας είναι δίπλα μας και βλέπει δυστυχώς όλες τις αμαρτίες μας, εκτός αυτής της αρσενοκοιτίας (ομοφυλοφιλία). Εκεί στρέφει το πρόσωπό του και δεν βλέπει», καθώς και «οι ομοφυλόφιλοι είναι χειρότεροι από τους δολοφόνους, γιατί είναι καλύτερα να πεθάνει κανείς, παρά να ζει και να προσβάλλεται έτσι. Καθότι ο δολοφόνος χωρίζει την ψυχή από το σώμα, ενώ ο ομοφυλόφιλος καταστρέφει την ψυχή μαζί με το σώμα. Δεν υπάρχει πιο σιχαμερό, πιο φοβερό, πιο ανόητο, πιο ατιμητικό πράγμα από την ομοφυλοφιλία».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (25)

Άχαστος
|

Ο εκπαιδευτικός αυτός τιμωρήθηκε ορθώς, με τις λάθος όμως διαδικασίες( για την ακρίβεια χωρίς καν διαδικασίες).
Και ρωτώ: Αν μοίραζε φυλλάδια με περιεχόμενο που π.χ αναφερόταν στην αναρχία ή ενάντια στη θρησκεία ή σε κάτι παρεμφερές( αριστερό plus πάντως) θα υπήρχαν τα ίδια αντανακλαστικά από τον συγκεκριμένο υπουργό; θα γινόταν τόσος ντόρος;
Ρητορικά ερωτήματα μάλλον

Φιλόλογος πρώην
|

@ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ | 6 Νοε 2024 14:25
Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σας με την πρώτη παράγραφο του σχολίου σας, γιατί πράγματι η προπέτεια του υπουργού (τα ίδια έκανε και η Κεραμέως) να παρακάμψει τους κανόνες της νόμιμης διαδικασίας πειθαρχικού ελέγχου είναι σοβαρό ατόπημα που εύλογα θα πρέπει να προκαλεί ανησυχία σε όλους.
Ωστόσο διαφωνώ τελείως με τη δεύτερη παράγραφο και κυρίως με το ατυχέστατο παράδειγμα περί Μαρξ ή Λένιν. Αναρωτιέμαι γιατί δεν επικαλεστήκατε τον Χίτλερ, ο οποίος συγκέντρωνε όλα τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου αιμοδιψούς, ρατσιστή, και ακραία ομοφοβικού. Σε κάθε περίπτωση, είτε Μαρξ, είτε Χίτλερ, αυτοί αποτελούν ιστορικές μορφές που έδρασαν σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αλλά τώρα πλέον ανήκουν στο μακρινό παρελθόν. Το παρόν έχει σημασία, αυτά που συμβαίνουν σήμερα μας ενδιαφέρουν, γιατί επηρεάζουν ευθέως την καθημερινότητά μας, την εκπαίδευση και τη δημοκρατία μας.
Φυσικά θα ξανασυμφωνήσω μαζί σας ότι μέσα στο σχολικό χώρο δεν επιτρέπεται ούτε μαρξιστικά φυλλάδια να διανέμονται στους μαθητές, ούτε κάθε άλλου είδους κομματικά έντυπα φιλο- ή αντι-κυβερνητικά. Ατυχώς με διάφορους εύσχημους τρόπους η φιλοκυβερνητική προπαγάνδα (μέσω υπουργών, υφυπουργών, γενικών γραμματέων ή τοπικών εκπαιδευτικών ηγεμονίσκων) καλά κρατεί και ουδείς διαμαρτύρεται!
Προφανώς λοιπόν, με βάση τα παραπάνω, θεωρώ άθλια την πράξη του εκπαιδευτικού που διαμοίρασε το συγκεκριμένο έντυπο επικαλούμενος υποκριτικά τα ιερά και όσια της εκκλησίας, με τη διαφορά ότι αυτή η επίκληση γίνεται με επιλεκτικό τρόπο παραβλέποντας το μείζον μήνυμα της χριστιανικής πίστης που είναι η αγάπη και ο ανθρωπισμός, όπως άριστα το αναλύει ο @Εκπαιδευτικός | 6 Νοε 2024 14:13.

ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ
|

εσεις που ευκολα δεχεστε και ακομα χειροτερα επιδοκιμαζετε την αποφαση του υπουργου, χωρις να τηρει τις προβλεπομενες πειθαρχικες διαδικασιες, θα φωναζετε οταν ερθουν στο κεφαλι σας αλλα κανεις δεν θα σας ακουει.
αν καποιος εκπαιδευτικος εκθειασει τον Μαρξ ή τον Λενιν μεσα στην ταξη (μη μου πειτε οτι δεν εχει συμβει) θα βγαινει σε αργια και εμεις δεν θα μπορουμε να κανουμε τιποτα.
θα μπορουσα να αναφερω δεκαδες περιπτωσεις,(καθε ειδους πολιτικης,οικονομικης ή κοινωνικης αποχρωσης) προσεξτε γιατι μονοι μας φερνουμε τον μεγαλο αδερφο πανω απο τα κεφαλια μας

Εκπαιδευτικός
|

Το κείμενο που αναφέρεται στο φυλλάδιο, παρά το ότι χρησιμοποιεί θρησκευτική γλώσσα, απέχει από τις κεντρικές αρχές των χριστιανικών ορθόδοξων αξιών, όπως αυτές εκφράζονται μέσω της διδασκαλίας της αγάπης, της συγχώρεσης και του σεβασμού προς κάθε άνθρωπο. Η Ορθόδοξη Εκκλησία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αγάπη προς τον πλησίον, ανεξαρτήτως αμαρτιών ή προσωπικών επιλογών, και αποφεύγει την προώθηση μίσους ή ακραίων χαρακτηρισμών.

Ειδικά το να παρουσιάζονται οι ομοφυλόφιλοι ως «χειρότεροι από τους δολοφόνους» και η ομοφυλοφιλία ως το «πιο σιχαμερό» αμάρτημα αντιβαίνει στο μήνυμα της χριστιανικής ευσπλαχνίας και της αποδοχής. Οι ορθόδοξες αξίες ενθαρρύνουν την κατανόηση και τη συμπόνια και δεν δικαιολογούν τη στοχοποίηση ή την ταπείνωση ατόμων με βάση τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό.

Επομένως, το κείμενο αυτό φαίνεται να παραμορφώνει τις θρησκευτικές διδασκαλίες, χρησιμοποιώντας τη θρησκεία ως μέσο για να προάγει ρητορική μίσους, γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με την ουσία των χριστιανικών ορθόδοξων αξιών.

Η χρήση τέτοιου περιεχομένου, ειδικά από έναν εκπαιδευτικό, είναι βαθιά προβληματική. Οι αναφορές στο φυλλάδιο δεν αποτελούν απλώς έκφραση απόψεων, αλλά συνιστούν ξεκάθαρη ρητορική μίσους, στοχοποιώντας και προσβάλλοντας άτομα με βάση τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό. Οι χαρακτηρισμοί αυτοί είναι ακραία προσβλητικοί και επικίνδυνοι, καθώς προωθούν ιδέες που στιγματίζουν και περιθωριοποιούν μια ομάδα ανθρώπων, ενισχύοντας προκαταλήψεις και στερεότυπα.

Σε ένα σχολικό περιβάλλον, που πρέπει να είναι χώρος ασφάλειας, αποδοχής και σεβασμού για όλους τους μαθητές, τέτοια κείμενα αντιβαίνουν στις αρχές της σύγχρονης εκπαίδευσης και της προστασίας των δικαιωμάτων των μαθητών. Η προώθηση ιδεών που βασίζονται σε θρησκευτικό φανατισμό ή σκοταδιστικές αντιλήψεις έχει σοβαρές επιπτώσεις, καθώς μπορεί να δημιουργήσει κλίμα φόβου και αποκλεισμού, θέτοντας σε κίνδυνο την ψυχική και συναισθηματική ευημερία των νέων.

Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει υποχρέωση να προάγει τη συμπερίληψη και την ανεκτικότητα και να αποτρέπει τη διάδοση τέτοιων επικίνδυνων μηνυμάτων.

Τόλης
|

Συνάδερφε μην τα παρατάς.
Οι καιροί διεθνώς αλλάζουν, κυνήγησέ το νομικά, θα επανέλθεις στην υπηρεσία.
Οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα πάντα ακολουθούσαν ό,τι γίνεται στο εξωτερικό.

Πολέμησε, πολέμησε, πολέμησε!

Peter
|

Άννα συμφωνώ μαζί σου ωστόσο:

Θα πρέπει όλοι οι άνθρωποι να βρουν τη θέση τους σε αυτή την κοινωνία.
Για παράδειγμα:
Να μην αποκλείονται άνθρωποι από δουλειές επειδή είναι ετεροφυλόφιλοι.
Να μπορείς να εκφέρεις ελεύθερα τη γνώμη σου ακόμη και αν είσαι ετεροφυλόφιλος.
Να μην αναγκάζεσαι να δέχεσαι κακοπροαίρετη κριτική όταν είσαι ετεροφυλόφιλος ενώ σε λιθοβολούν όταν κρίνεις κάποιον για τη δουλειά του και σε λένε ομοφοβικό.

Ξέρετε υπάρχουν και οι ετεροφοβικοί στην κοινωνία μας.

Πέντε και βάλε
|

Έχει ξανασυμβεί με την Νικασέως... ότι της σέρβιραν οι κομματικοί της σύμβουλοι (δεξιοί και δήθεν αριστερίζοντες) έκανε. Την πίεσαν πολύ, μας είπαν, για να καθεραίσει διευθύντρια σχολείου, χωρίς προηγούμενη ακρόαση και χωρίς να τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες. Μάλιστα την χαρακτήρισαν και "επικίνδυνη". Τώρα την γύρισαν πίσω στην υπηρεσία αυτή την "επικίνδυνη". Ποιοι μιλάνε για τον καθηγητή και σχολιάζουν ; Υπάρχουν και χειρότερα.

Άννα
|

Επιτέλους να γίνει διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας (οργανωμένης θρησκείας). Η πίστη του καθενός είναι σεβαστή αλλά στο σπίτι του με την οικογένειά του! @ΔΑΣΚΑΛΑ η ομοφυλοφιλία υπήρχε πάντα, απλά αυτοί οι άνθρωποι ήταν κρυμμένοι στις σκιές. Απλά τώρα που έγιναν περισσότερο αποδεκτοί , προσπαθούν να βρουν τη θέση τους .... όλα υπάρχουν στη φύση του ανθρώπου...πάντα ήταν έτσι ...πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας το 'ζήσε κι άσε τους άλλους να ζήσουν' ακόμη κι αν ενοχλούν την αισθητική μας.

το άρθρο 3
|

Σαν μεταπτυχιακός φοιτητής της σχολικής διοίκησης στο ULB είχα κάνει μια εργασία για το σύνταγμα της Ελλάδας. Ο καθηγητής σχολίασε την εργασία λέγοντας ότι το σύνταγμα της Ελλάδας είναι μια μοντέρνα κατασκευή αν εξαιρέσουμε το άρθρο 3. Του απάντησα ότι η παρουσία του οφείλεται σε λόγους ιστορικούς. Οι Βέλγοι είναι θρησκευόμενοι. Το βελγικό κράτος είναι λαϊκό. Το ULB είναι ένα καθολικό πανεπιστήμιο. Κανείς δεν με ρώτησε σε τι θεό πιστεύω. Συμπεριφορές σαν αυτές του φιλόλογου συναδέλφου και επιχειρηματολογίες σαν αυτή του Αρθούρου θα οδηγήσουν στην κατάργηση του άρθρου 3.
φιλελεύθερος

Κλαί-ανδρος
|

Απαράδεκτος ο καθηγητής !
Πρώτη φορά που συντάσσομαι με υπουργό του Μητσοτάκη...

ΔΑΣΚΑΛΑ
|

Με το κειμενο δεν συμφωνω ετσι κι αλλιως.Για την αποφαση του Υπουργου, παλι, δεν εχω αποψη.
Αυτο ομως που αποδοκιμαζω και απεχθανομαι ειναι οτι καποια πραγματα, πανε να μας τα περασουν ως φυσιολογικα, ενω δεν ειναι. Τις συνεπειες θα τις δουμε,οταν αφου περασει η μοδα και παμε παρακατω, θα αναζητησουμε αλλες καταστασεις ετσι για να μην πληττουμε.. Κι ετσι δεν θα εχει κανενας μυαλο να ασχοληθει με θεματα μορφωσης προοδου, πολιτισμου, ευημεριας, εργασιας, ολα θα ειναι μια συζητηση γυρω απο φτηνες απολαυσεις ...

Λυπημένος
|

Λυπηρό, το άρθρο 3 προτάσσεται του άρθρου 5 (ως εκ τούτου είναι ανώτερο στην ιεραρχία και υπερτερεί). Λυπηρό σε ένα συνταγματικά Ορθόδοξο κράτος να νομίζουν ορισμένοι οτι η παιδεία έχει άποψη και τα πως το βλέπει ο καθείς. Γενικά η κατάντια ξεκινά, πρώτα απο τους ψηφοφόρους και καταλήγει στους υπουργούς, και μετά στους πολίτες. Ψάξε brain drain.

Αρθούρος
|

Στο άρθρο 3, παράγραφος 1 του Συντάγματος διαβάζουμε: "Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Εκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει
κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Εκκλησία
της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Xριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες,
τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και
τις ιερές παραδόσεις..."
Αυτή η παράγραφος δεν αναφέρεται μόνο στους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες, αλλά και στις άγραφες παραδόσεις. Μόνο απ' αυτό δηλαδή, βλέπουμε την υπάρχουσα αντίθεση μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας στο θέμα των ομοφυλόφιλων το οποίο φυσικά είναι δευτερεύον.
Η Εκκλησία διαχρονικά πάλεψε μέσω των μαρτύρων και ομολογητών ανδρών και γυναικών να διαφυλάξει την αλήθεια της ορθόδοξης πίστης, η οποία εκφράστηκε μέσα από τους κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων. Γι' αυτό και η εμπιστοσύνη του λαού σ' αυτή δε χάθηκε μέσα στην Τουρκοκρατία όταν η κρατική δομή που προστάτευε την Εκκλησία εξέλιπε. Αντίθετα, το αίμα των μαρτύρων δε σταμάτησε να χύνεται γιά τους ίδιους λόγους. Το κυρίαρχο αίτημα ήταν η διαφύλαξη της ορθόδοξης πίστης μέσω της ταυτότητας. Αν πάλευε γιά τη συμπερίληψη, ποτέ δε θα χωριζόταν από τις αιρέσεις και τους αιρετικούς, ποτέ δε θα είχε πρόβλημα απόσχισης ολόκληρων γεωγραφικών περιοχών. Ποτέ δε θα μίκρυνε η αυτοκρατορία που διακονούσε.
Αν οι δύο υπουργοί επίσης, επιμένουν στο θέμα, χαρακτηρίζοντας τα γραφόμενα ως ομοφοβικά και ως τάχα ρητορική μίσους, απλά είναι ανιστόρητοι. Διότι απλά, δεν μπορούμε να κρίνουμε με τα αγνωστικιστικά, διεθνιστικά κριτήρια του σήμερα που ας σημειωθεί, δεν είναι ορθόδοξα, το μεγάλο πατέρα πριν από 1600 χρόνια.
Ο συγγραφέας του κειμένου, ο πολύς αρχιεπίσκοπος Ιωάννης Χρυσόστομος, ένας από τους τρεις ιεράρχες, δε διακρίθηκε μόνο γιά τις πύρινες ομιλίες του και τη θεία λειτουργία που είναι και σήμερα σε χρήση. Διακρίθηκε επίσης και γιά τη συγγραφή πολλών βιβλίων ενάντια στις αιρέσεις.
Στο θέμα της ιεροσύνης των γυναικών είχε σαφώς θετική στάση, αυτός που πάντα έβλεπε πιό μπροστά από ό, τι σήμερα κι αυτό το δείχνει η τακτική του αλληλογραφία με τη διακόνισσα Ολυμπιάδα όπου ενώ ήταν εξόριστος, την καθοδηγούσε γιά το έργο της ιεραποστολής.
Στο θέμα της ιεραποστολής, τόλμησε να υιοθετήσει τη γοτθική γλώσσα ακόμα και στη θεία λειτουργία γιά να προσεταιριστεί τους γότθους λαθρομετανάστες που είχαν πλημμυρίσει το στράτευμα.
Στον κοινωνικό τομέα, διοργάνωνε πλήθος από γεύματα, έχτισε κι αυτός ιδρύματα στην Κωνσταντινούπολη με αποκορύφωμα το λεπροκομείο, γιά το οποίο ήρθε σε σύγκρουση με τα συμφέροντα πλουσίων στην περιοχή που θα γινόταν.
Αλίμονο, η κυρία υφυπουργός θα έπρεπε να γνωρίζει καλύτερα ότι οι ανάξιοι επίσκοποι που καθαίρεσε, οργάνωσαν μαζί με την αυτοκράτειρα Ευδοξία ληστρική Σύνοδο και τον καθαίρεσαν με αποτέλεσμα να εξοριστεί και να πεθάνει στην εξορία, βασανιζόμενος.
Χαρακτηρίζουν ρήτορα μίσους, έναν αγωνιστή ιεράρχη, έναν παπά που συγκρούστηκε με την τότε φαύλη εξουσία. Λίγη ντροπή, δε βλάφτει.
Τέλος, εμείς στην Εκκλησία μας, δεν αναγνωρίζουμε ευθύνη στους αγίους που μαρτύρησαν και πέθαναν στο παρελθόν γιά ντροπές, διχασμούς και αμαρτίες που συνέβησαν σε μεταγενέστερες εποχές. Έτσι, δίνουμε τα ονόματα όλων των αγίων που πέθαναν μέχρι το 1054 που έγινε το σχίσμα ανεξάρτητα από γεωγραφική περιοχή σε νεοφώτιστους χριστιανούς.
Με τον ίδιο τρόπο, θα έπρεπε και η Πολιτεία να κρίνει τους πατέρες μας και όχι να τους σύρει ή ακόμα χειρότερα να τους κρίνει γιά τις αμαρτίες του σήμερα που τις βαφτίζει συμπερίληψη. Δηλαδή γιά ένα σημερινό σχίσμα πάνω στο θέμα. Εννοείται ότι και η σημερινή Εκκλησία δε δέχτηκε ποτέ τη συμπερίληψη με το νόημα που τις δίνει η πολιτική εξουσία.

<-
|

Μιας και είναι πνευματικό το ζήτημα ο υπουργός θα μπορούσε να πάρει την ευλογία του Πνευματικού του και στην συνέχεια να αποφάσιζε ...

@ τα επίσημα αναλυτικά προγράμματα
|

τα οποία είναι για πεταμα, δεν μαθαίνει κανείς τίποτα, προωθείται η πρωτοβουλία να φτιάχνεις υλικό (ποιος το κοιτάζει/αξιολογεί) και η κριτική σκέψη . κι αν πει ότι θα έκανα αγώνα λόγων (η ρητορική είναι κ-ε-νοτομία ή όχι; ) ;
προφανώς και είναι λίγο ακραίο όλο , αλλά το θέμα είναι να φανούν υπέρμαχοι της woke ατζέντας. όλο μπάζει δηλαδή , τόσο απλά !
έχει ξεφύγει το πράγμα σε όλα τα επίπεδα

Καμία παραβίαση συντάγματος
|

Είναι η επίσημη θρησκεία του κράτους, είναι επίσημα λόγια Αγίου. Η παραβίαση είναι του υπουργού που προσπερνά τις νόμιμες διαδικασίες και θέτει μόνος του με δική του απόφαση εργαζόμενο σε αργία. Σήμερα αυτός, αύριο εμείς

ERT
|

Να κάνει αγωγή εναντίον του Υπουργού, όχι του Υπουργείο. Σε καλή μεριά.

παραβίαση του Συντάγματος
|

Συνάδελφε Φιλόλογε είσαι εκτός γνωστικού αντικειμένου. Ο Χριστός είναι αγάπη. Ο λόγος σου παραβιάζει το άρθρο 5 του συντάγματος "Άρθρο 5 . Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων."
Σωστή η αντίδραση του κ. Υπουργού.
φιλελεύθερος

Νικος
|

Ξεκινάμε με την υπόθεση ότι ο λόγος που τέθηκε σε αργία ήταν ο διαμοιρασμός του φυλλαδίου και όχι καποιος άλλος η ΚΑΙ κάποιος άλλος.

Αν ήταν ΜΟΝΟ αυτός ο λόγος τότε τα πράγματα είναι απλά. Αν το κείμενο αυτό είναι όντως κειμένου Αγίου της ορθόδοξης εκκλησίας, τότε κακως τέθηκε σε αναστολή. Το υπουργείο εκτός από Παιδείας είναι και Θρησκευμάτων. Με έναν καλό δικηγόρο εκτός ότι μπορεί να επανέλθει άμεσα (εάν θέλει) μπορεί να πάρει και μεγάλη αποζημίωση από το υπουργείο για ηθική βλάβη.

Τώρα εάν ψεύδεται και το κείμενο δεν είναι κάποιου Αγίου όπως ισχυρίζεται η είναι παραλλαγμενο, το υπουργείο έπραξε ορθά.

Αν με ρωτάτε τη γνώμη μου τέλος, δεν συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου.

Ινώ
|

Δεν σχολιάζω το περιεχόμενο του φυλλαδίου, αλλά είναι ξεφτίλα να αποπέμπεται καθηγητής από απευθείας απόφαση του Υπουργού! Δεν υπάρχουν διαδικασίες, διευθυντές σχολείων και Διεύθυνσης , να επιληφθούν της καταγγελίας; Γιατί σπεύδει ο υπουργός να τους καπελώσει όλους;

Σωτήρης
|

Δεν νομίζω ότι έχει κανένας να μετανιώσει για τίποτα. Ο υπουργός εχειθτη νοοτροπία και τη φιλοσοφία του και πράττει με βάση αυτή. Εσύ έχεις τη δικηυσου φιλοσοφία και οπτική πάνω στο ζήτημα και εννοείται ότι θα πράξεις με αυτήν χωρίς να απολογηθείς σε κανέναν από τη στιγμή που δεν θέτεις με τη φιλοσοφία σου σε κινδύνου τη σωματική ή ψυχική υγεία του άλλου. Βλέπετε τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία. Δυστυχώς, αυτή είναι η οπτική γωνία που κυριαρχεί στη νεοελληνική παιδεία και οποιοσδήποτε έχει άλλη άποψη διώκεται, πολεμάται, λοιδορείται και ταυτόχρονα εφαρμόζουν πρακτικές εξαναγκασμού πάνω του. Το ερώτημα είναι το εξής: θέλεις να υπηρετήσεις κάτι τέτοιο; Εγώ που βρίσκομαι σε μια ανάλογη θέση απαντώ όχι. Δεν θα προδώσω ούτε τον τρόπο που με μεγάλωσαν οι γονείς μου , τις αρχές και τις αξίες που μου έδωσαν ούτε κκαι τις σπουδές μου. Εμένα οι σπουδές μου μού έμαθαν πως δεν είναι να περνά το δικό μου αλλά αυτό που έχει ανάγκη ο άλλος... Στη νεοελληνική παιδεία που πρεσβεύει το συγκεκριμένο υπουργείο γίνεται το ακριβώς αντίθετο.... Κατά συνέπεια δεν ξέρω το θα κάνεις εσύ μετά.... εγώ μια φορά έχω ήδη φύγει!!!

αν θέλεις να διδάσκεις στα παιδιά οτι σου καπνίσει
|

και να μην εφαρμόζεις τα επίσημα αναλυτικά προγράμματα, τότε ν ανοίξεις μια δική σου σχολή με τ όνομά σου και όχι να πληρώνεσαι μόνιμα και εκ του ασφαλούς, με τα λεφτά του φορολογουμένου.

Μήτσος
|

- Διδάσκουμε σύμφωνα με τα προγράμματα σπουδών. Ακόμη και τα ιδιωτικά σχολεία οφείλουν να πράττουν το ίδιο.
- Πρώτα ορκίζεσαι και μετά διδάσκεις.

Γονέας
|

Ναι, συμφωνώ ότι υπαρχουν διαδικασίες και ο καθηγητής έπρεπε να περάσει πρώτα από Δ/ντη και μετά παραπάνω και ο τελευταίος είναι ο Υπουργός. Δεν μπορεί ο Υπουργός να παρακάμπτει τα πάντα (καλώς ή κακώς), όποτε νομίζει. Δεν είναι βασιλιάς. Επί της ουσίας, το φυλλάδιο ήταν αηδιαστικό, δεν έχουν θέσει τέτοιες απόψεις στα σχολεία και ο καθηγητής θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να τα κάνει αυτά και καλώς θα φύγει αν δεν δεχτεί να αλλάξει τροπάριο. Αλλά για όλα αυτά υπάρχει μια διαδικασία, δεν μπορεί να τη βραχυκυκλώνει ο εκάστοτε υπουργός.

Δημήτρης
|

Ο Χριστός είναι αγάπη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ