Αξιολόγηση: Διευθυντής Εκπαίδευσης εξηγεί στη Βουλή γιατί παρέπεμψε εκπαιδευτικούς να δικαστούν

"Η ΔΠΕ Εύβοιας παρέπεμψε να δκαστούν όσους εκπαιδευτικούς αρνήθηκαν να λάβουν μέρος , να διευκολύνουν και να προβούν ατομικώς ... στην αυτοαξιολόγησ και σε κάθε στάδιο της διαδιακασάς..."

06/11/2024

Ενημερώθηκε: 07/11/2024, 09:19

Άκουσε το άρθρο

Έγγραφο του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας Δρ. Κώστα Ζημιανίτη, με το οποίο εξηγεί γιατί παρέπεμψε εκπαιδευτικούς να δικαστούν για την αξιολόγηση, διαβίβασε στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή.

Ακολουθεί το έγγραφο 

Σχόλια (17)

Μήτσος
|

Αλήθειες γράφει η Georgia. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό να κριθεί ως «πολύ καλή» ή «Άριστη», αν και το πρώτο είναι πιο πιθανό για να μη χάσει το φαίνομαι την αξία του. Η πραγματικότητα βεβαίως είναι άλλη· η Georgia, η κάθε Georgia και ο κάθε Giorgos, χρειάζονται συχνά σωστά στοχευμένη επιστημονική υποστήριξη, που έχει σχεδιαστεί από σύμβουλο που έλαβε στα χέρια του τα κριτήρια αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στην τάξη της/του.
Πρέπει να αλλάξουμε. Ελπίζω το νέο ΠΑΣΟΚ να αφουγκραστεί, να συζητήσει με τον μάχιμο δάσκαλο και να πράξει ό, τι δεν έπραξε τότε που έπρεπε.

Φιλόλογος πρώην
|

@Georgia B
Έχετε απόλυτο δίκιο! Έτσι έχουν τα πράγματα και γιαυτό φωνάζουμε εδώ και καιρό κάποιοι εδώ μέσα για γραφεικρατικό νομοθετικό έτρωμα της Κεραμέως που έχει αναχθεί σε εθνική προτεραιότητα με τυμπανοκρουσίες, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα εμπόδιο στην απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου.
Βέβαια επί της ουσίας δεν είναι απλώς ένα εμπόδιο, αλλά κάτι πιο πολύ: Είναι ο εύσχημος τρόπος να περάσουν στον κόσμο την αντίληψη ότι ο εκπαιδευτικός που αντιδρά σε όλο αυτό είναι ο υπεύθυνος για την κακή κατάσταση της εκπαίδευσής μας κι επομένως, αν αξιολογηθεί, αίφνης θα εκλείψουν τα προβλήματα!!! Στ' αλήθεια, υπάρχει έστω κι ένας που πραγματικά το πιστεύει αυτό; Πιστεύει δηλαδή κανείς ότι με την εφαρμοζόμενη αξιολόγηση, όταν αυτή καλύψει το σύνολο του εκπαιδευτικού σώματος, θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για την ελληνική εκπαίδευση και θα έχουν εκλείψει τα χρόνια προβλήματα που τη μαστίζουν;
Το ερώτημα φυσικά είναι ρητορικό. Γιατί πίσω απ' αυτή τη δόλια μεθόδευση συγκαλύπτεται βέβαια πολύ αποτελεσματικά η απροθυμία των κυβερνώντων να αγγίξουν τα πραγματικά προβλήματα, τα οποία απαιτούν γενναία χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης, ώστε να προσεγγίσει τα ευρωπαϊκά επίπεδα, με τα οποία ωστόσο δε διστάζουν να κάνουν επιλεκτικά βολικές συγκρίσεις. Όχι μόνο δεν το κάνουν αυτό, όχι μόνο συρρικνώνουν συνεχώς τα εκπαιδευτικά δικαιώματα, αλλά καταπατούν απροσχημάτιστα την ίδια την εκπαιδευτική νομοθεσία, η οποία - μεταξύ πολλών άλλων - προβλέπει εδώ και 40 χρόνια (ν. 1566/1985) την ύπαρξη μόνιμου βοηθητικού και διοικητικού προσωπικού στα σχολεία για την υποστήριξη του έργου τους!
Αντί λοιπόν κάποιοι υποκριτές "νομοταγείς" σχολιαστές εδώ μέσα να σταματήσουν τις νουθεσίες περί τήρησης του νόμου (δηλαδή αυτού του εκτρώματος της λεγόμενης "αξιολόγησης"), εκείνοι συνεχίζουν με αυστηρό - τρομάρα τους! - τόνο να σχολιάζουν αφ' υψηλού ποδοπατώντας την αξιοπρέπεια πολλών συναδέλφων ως να είναι υπουργοί οι ίδιοι, χωρίς ποτέ να έχουν ενοχληθεί που η εκπαιδευτική νομοθεσία για τις πραγματικές ανάγκες της επαίδευσης καταπατάται ανελέητα επί σειρά ετών από το ίδιο το κράτος! Φαρισαϊκή νομολαγνεία...

@ NOMIKOS | 6 Νοε 2024 21:45
|

Καλά αυτοί ας το δεχτώ ότι έχουν παρωπίδες. Κι εσύ όμως δεν πας πίσω. Απλά το χρώμα τους αλλάζει.

Georgia B
|

Η αξιολόγηση δε γίνεται μόνο για τους νεοδιοριστους. Έχω 21 χρόνια υπηρεσία και πέρασα αυτή τη βδομάδα αξιολόγηση. Έχω να πω αυτό. Γιατί όλη αυτή η γραφειοκρατία πριν και μετά τη διαδικασία; Μας βάζουν να γράφουμε εκθέσεις ιδεών για τις οποίες πρέπει να έχουμε master στη παιδαγωγική και στη διδακτική. Έλεος!! Πραγματικά κουράστηκα. Δεν είναι αυτό αξιολόγηση. Αυτό είναι τιμωρία. Το μόνο που πήρα από αυτή τη διαδικασία όπως και από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι ότι δε θέλω να ξαναγίνει με αυτόν τον τρόπο και δε θέλω να ξανασυμμετασχω. Απλά υποχρεώνομαι από το νόμο. Μας εξοντώνουν όλα αυτά. Αφήστε μας να κάνουμε επιτέλους το μάθημα μας.

@Άχαστος
|

μην κοιμηθείς αν δεν τελειώσει η αξιολόγηση. Το μόνο πρόβλημα εφαρμογής των νόμων είναι αυτό της περίπτωσης της αξιολόγησης. Παντού αλλού η Ελλάδα είναι στο Γκίνες εφαρμογές των Νόμων.
Η τέρμα ταγμένος ή τέρμα σε άλλο πλανήτη είσαι...

@Άχαστος
|

- Νόμοι για την καταπάτηση των παραλιών; πόσοι πολιτικοί έχουν βόλες σε παραλίες αυθαίρετες; ο νόμος από τις πολεοδομίες που πληρώνονται από τον ελληνικό λαό γιατί δεν εφαρμόστηκε;
- Νόμοι για τις δασικές εκτάσεις; Πόσες έχουν καταπατηθεί και τους έδωσε και το κράτος και ρεύμα!!! όντας αυθαίρετα:!!!! Τώρα γίνονται παζάρια να νομιμοποιηθούν. Οι υπάλληλοι της δασικής και της πολεοδομίας και της ΔΕΗ που πληρώνονταν από το κράτος γιατί δεν εφάρμοσαν το Νόμο;;
- Νόμοι για τους πολιτικούς; Ασυλία. Τον γράφει ο τροχονόμος και τον απειλεί να τον στείλει στη Γαύδο. Τα έχουμε δει σε εφημερίδες πολλές φορές. Παίρνει μίζα ο πολιτικ΄ςο και πρέπει να ψηφίσουν στη Βουλή !!! (άκουσον - άκουσον) αν θα δικαστεί και ας πιάστηκε στα πράσα!!!Αυτοί που ψηφίζουν τους Νόμους πρώτοι δεν τους εφαρμόζουν ..είναι για τους άλλους ..τους μακακες.
- Άσε τον Υπουργό εργασίας που φέρεται να είχε τους ανασφάλιστους εργάτες στη βίλα του, τον άλλο που έβγαλε βόλτα το αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες για να φορτίσει η μπαταρία..(από το τώρα κυβερνών κόμμα!!) .
Να μην πούμε για την περίοδο των μνημονίων που έφυγαν τεράστια εμβάσματα χωρίς ΄πόθεν για επενδύσεις στο εξωτερικό από πολιτικούς και τα σόγια τους..ενώ μας έλεγαν να κρατήσουμε τα χρήματα στις τράπεζες οι πολίτες και αν επενδύσουμε εμείς στην Ελλάδα τώρα που είναι ευκαιρία!!!
Πολλοί από αυτούς δεν είναι το 41% που κάνει το ηθικό και άμεμπτο στοιχείο που νομοθετεί για το καλό της κοινωνίας;;

@Άχαστος
|

πρίν βγάλεις όλο το δηλητήριο σου εναντίον των εκπαιδευτικών αυτών, σκέψου (αν μπορείς):
α) "το αυτονόητο, την εφαρμογή δηλαδή του νόμου." Η οδήγηση μιλώντας στο κινητό απαγορεύεται. Πόσους βλέπεις κάθε μέρα να οδηγούν μιλώντας στο κινητό και ποιες ποινές έχουν με την εφαρμογή του νόμου; Εμείς δεν πληρώνουμε την τροχαία να εφαρμόζει το νόμο; γιατί δεν εφαρμόζεται; - να μην πώ για τις καταλήψεις μαθητών.
β) Πές ότι αξιολογούνται. Αν έχεις διαβάσει το νόμο της αξιολόγησης είναι έκθεση ιδεών και συμπλήρωση φορμών που πουθενά δεν θα βελτιώσουν κάτι. Απλά θέλουν να γίνει για να εναρμονιστούμε με την Ευρώπη (αλλά όχι στους μισθούς και την εφαρμογή των
Νόμων - Ευρωπαίοι στους καθηγητές με την αξιολόγηση - Έλληνες σε όλα τα άλλα...)
Αν κατάλαβες κατάλαβες..αλλιώς λέγε λόγια μίσους μέχρι να ηρεμήσεις

Εκπαιδευτικόςυ@Αχαστος
|

Η αξιολόγηση όπως σπρωχνεται από το υπουργείο γίνεται για να γίνεται και όχι για την αναβάθμιση της παιδείας. Έχει τιμωρητικο χαρακτήρα και όχι βοηθητικό. Τότε τι ρόλο εξυπηρετεί εάν όχι παιδαγωγικό;

NOMIKOS
|

Αναρωτιέμαι κ. Πλατάρε, κ. Άχαστε, κ. ERT κλπ. δεξιοί υποστηρικτές της πιο ακραίας δεξιάς κυβέρνησης,
αναρωτιέμαι πραγματικά, έχετε παρωπίδες;
Για ποια αξιολόγηση μιλάτε; Ζείτε στην Ελλάδα ή σε έναν φανταστικό κόσμο; Έχετε ορθώσει ποτέ το κεφάλι ή συνεχώς οδεύετε σκυφτοί, πιστά στρατιωτάκια σε ό,τι σας πλασάρουν, αποδεχόμενοι ότι εΊναι "Νόμος"; Δεν είναι μήπως νόμος, να κάνουν οι εκπαιδευτικοί στα μονοθέσια σχολεία 25 ώρες και να πληρώνονται τις 24 (ωσάν να είναι δούλοι και κορόιδα); Δεν είναι νόμος να διαβιούν οι 25 ή 27 μαθητές σε αίθουσες, που τους αναλογούν 2 τ.μ./μαθητή κι όχι σε κλουβιά; Δεν είναι νόμος το Α, το Β και το Γ; Έχετε ποτέ ζητήσει ή διαμαρτυρηθεί για αυτά και τόσα άλλα; ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ! Μόνον σκύβουμε το κεφάλι και λέμε ναι στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού κι αρχίζουμε τις αμπελοφιλοσοφίες, περί παράνομης απεργίας-αποχής, περί ανεκπλήρωτου καθήκοντος κλπ. ... Οι ευθύνες του Υπουργού σας, του Δ/ντή Εκπ/σης και τόσων άλλων για το χάλι που επικρατεί στα οικονομικά των εκπαιδευτικών, στη στέγαση, στην θέρμανση, στην υλικοτεχνική υποδομή, στις παροχές και τόσα άλλα ΔΕΝ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ από εμάς κι ΕΣΑΣ αγαπητοί κύριοι (δεξιόστροφοι) σχολιαστές;

Άχαστος
|

Πολύ καλά έκανε.Καθόμαστε και συζητάμε ημέρες επί ημερών το αυτονόητο, την εφαρμογή δηλαδή του νόμου.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά:
Όποιος/α δεν επιθυμεί να αξιολογήσει ή να αξιολογηθεί, είτε θα έχει τις ανάλογες συνέπειες είτε μπορεί να παραιτηθεί και να ασχοληθεί με κάτι άλλο.Να ανοίξει για παράδειγμα το δικό του μαγαζί και να μην του καίγεται καρφί για το τι κάνουν οι υπάλληλοί του.
Όσο όμως θα πληρώνεται από το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή από τους φορολογούμενους πολίτες, θα εκτελεί αδιαλήπτως τα καθήκοντά του

Πλατάρος Γιάννης
|

Κατά την γνώμη μου πρόκειται αυστηρά για δικονομικό πρόβλημα.
Ποιος επιβάλλει την ποινή με ποια διαδικασία.....
Ο ΔΙΔΕ νομίζω ότι εξουσιοδοτείται από τον νόμο να την επιβάλλει, ας ξεπερνά την πειθαρχική δυνατότητα ποινής.
Οι ποινές είναι πειθαρχικού τύπου και όχι ποινικού....
Δηλ. Ένας μισθός, παύση διοικητικής ανέλιξης.....Δεν λέει φυλάκιση, πρόστιμο...
Αν ένα αδίκημα είναι ποινικό, διώκεται και πειθαρχικά, ανεξάρτητα....
Αν είναι πειθαρχικό , στενά, διώκεται μόνο πειθαρχικά.....
Αν είναι σοβαρό πειθαρχικό και υποπίπτει στην αντίληψη της διοίκησηςως ποινικό , η διοίκηση την
στέλνει και στον εισαγγελέα.
Κατα την γνώμη μου, μπορούσε να υποβάλλει την ποινή ο ΔΙΔΕ ή να την στείλει στο πειθαρχικό της περιφέρειας το πολύ....
Επειδή η εισαγγελία ξέρει καλά τους νόμους της δικονομίας, αν είναι αναρμόδια θα το επιστρέψει....
Την αυθεντική διαπίστωση της παράβασης του νόμου την διαπιστώνει ο ΔΙΔΕ και επειδή είναι πειθαρχικός προϊσταμενος την επιβάλλει αυτός, κατ' εξουσιοδότηση του νόμου.
Εκτός αν κάνω λάθος στην " εξουσιοδότηση" διότι δεν θυμάμαι τι ακριβώς λέει ο νόμος...

Λάθος αντίληψη
|

Αναρωτιέται κανείς, γιατί η αξιολόγηση εφαρμόζεται αποκλειστικά στους νεοδιόριστους; Γιατί δεν εφαρμόζεται καθολικά σε όλη την εκπαίδευση; Γιατί δεν ξεκίνησε πρώτα από τα υψηλόβαθμα στελέχη που καλούνται να αξιολογησουν ενώ δεν έχουν ποτέ τους αξιολογηθεί; Ποιοι θεωρούν πώς έτσι είναι δυνατόν να εφαρμοστεί μία αντικειμενική διαδικασία αξιολόγησης προσωπικού και να γίνει αποδεκτή χωρίς ανασφάλεια και ενδοιασμούς; Τέσσερα χρόνια έχουν περάσει, ποια τα αποτελέσματα; Πόσο σωστή ή πόσο λάθος είναι όλη αυτή η διαδικασία;

Το αυτονόητο
|

που έγινε ειδησο

ERT
|

ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, θα ήταν ήδη στον ΟΑΕΔ να ψάχνουν δουλειά.

Κώστας
|

Θλίψη για ένα μικρό φτωχό κράτος που νομίζει ότι με έναν νόμο θα γίνει σπουδαίο.

Μπράβο
|

Σωστά έκανε

Σωτήρης
|

Συγνώμη αλλά είμαι άλλης λογικής κ δ ν θεωρώ ότι αυτά τα θέματα λύνονται κατά αυτόν τον τρόπο. Κι εγώ υπέρ της αξιολόγησης είμαι κ αλίμονο πως θα μπορούσα κάτι άλλο τη στιγμή που σπούδασα όσα σπούδασα εννοείται ότι δεν θα ακυρώσω τις σπουδές μου όμως ακριβώς επειδή δεν θέλω να τις ακυρώσω λέω ότι αυτός δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης...Δεν λύνεται ένα πρόβλημα με το να εξαναγκάζεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει κ που αν το δούμε κ με βάση το σύνταγμα... έχει δίκιο. Η διδασκαλία είναι ελεύθερη... όπως κ οι τέχνες η ερευνα κ η επιστήμη! Φτάνει πάντα να μην απειλούν την υγεία κ την ασφάλεια. Αυτό θεωρείται αυτονόητο φαντάζομαι...Η ατομική αξιολόγηση έχει θέμα... Ο τρόπος είναι ξεπερασμένος είναι κ εφαρμοσμένος λάθος...Δεν βάζεις τόσα υπερβολικά κ εξουθενωτικά κριτήρια όταν θες να αξιολογήσεις κάποιον. Οι πρακτικές σας για μία ακόμη φορά είναι αντιδημοκρατικές. Προσωπικά πιστεύω ότι μόνο από το κατά πόσο ή όχι εφαρμόζει τα καθήκοντα του ένας εκπαιδευτικός νοείται αξιολόγηση. Κ αν το αρνηθεί αυτό... απλά ή δεν προχωρά ή μεταβιβάζεται σε άλλη θέση. Κι όλα αυτά βέβαια οφείλει να τα ξέρει που καταλήγουν από την αρχή! Στον δικό μου τον κλάδο η απόλυση νοείται μόνο όταν θίγεται η ασφάλεια ή η ψυχική ή σωματική υγεία των άλλων υπαλλήλων που οδηγεί σε μείωση απόδοσης ή παραγωγής! Εννοείται απόλυση του ατόμου που το πράττει όχι που το δέχεται....Όταν μάλιστα φτάνεις να το κάνεις αυτό... έχεις προειδοποιήσει τον άλλον πολλές φορές για το που θα καταλήξει η συμπεριφορά του... αλλά κι εκεί ακόμη όταν φτάνεις...έχεις υποχρέωση να προτείνεις στον άλλον ένα εργασιακό περιβάλλον που πιστεύεις ότι θα μπορούσε να εργαστεί με βάση τα όσα έχεις δει. Γιατί η συμπεριφορά όντως κάποια αιτία κρύβει από πίσω αλλά αν κάποιος δεν μπορεί να ανεχτεί το διαφορετικό κ προκαλεί ψυχικό πόλεμο στους άλλους που μειώνει την παραγωγή τότε δεν μπορεί να μείνει. Άρα του προτείνεις περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται άνθρωποι της ίδιας φιλοσοφίας με αυτόν. Λύσεις υπάρχουν! Χωρίς ποινές κ χωρίς δικαστήρια! Αυτά είναι για όσους θέλουν να εξαναγκάσουν τους άλλους να κάνουν πράγματα έξω από τη φιλοσοφία τους...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ