Ποιοι τοποθετήθηκαν σε θέσεις Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Ποιος είναι ο ρόλος των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

11/11/2024

Άκουσε το άρθρο

Εκδόθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η απόφασης τοποθέτησης εκπαιδευτικών -Συμβούλων Εκπαίδευσης  στις θέσεις των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης . 

Οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης τοποθετούνται με θητεία που λήγει την 31η Ιουλίου 2028, με την προϋπόθεση ότι διατηρούν την ιδιότητα του/της Συμβούλου Εκπαίδευσης.

Οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης, για όσο διάστημα ασκούν τα καθήκοντά τους, λαμβάνουν το σύνολο των επιδομάτων που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις για τους Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

Οι τοποθετούμενοι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης υποχρεούνται να αναλάβουν υπηρεσία μέχρι την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024.

Ποιος είναι ο ρόλος των  Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης  

1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συνιστάται από μία (1) θέση Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. Οι ανωτέρω θέσεις καταλαμβάνονται από Συμβούλους Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιλέγονται, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 38  του Ν. 4823/2021.

2. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης υπάγεται διοικητικά στον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εποπτεύεται ως προς την άσκηση του έργου του από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

3. Έργο των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης είναι η άσκηση παιδαγωγικής εποπτείας και η επίτευξη του βέλτιστου συντονισμού, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, του έργου των:

α) Συμβούλων Εκπαίδευσης,

 β) Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών,

 γ) Υπευθύνων Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, 

δ) Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, 

ε) Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων, 

στ) Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, 

ζ) Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, 

η) Υπευθύνων Πολιτιστικών Θεμάτων, 

θ) Υπευθύνων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και 

ι) σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.).

4. Στις αρμοδιότητες του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης συγκαταλέγονται ιδίως:

 α) η προώθηση και εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής, της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, η εποπτεία, ο συντονισμός και η στήριξη του εκπαιδευτικού έργου των δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων, καθώς και των Ε.Κ. αρμοδιότητάς του, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου,

β) η οργάνωση και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων ή σεμιναρίων και εν γένει εκπαιδευτικών δράσεων, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη του Ειδικoύ Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικoύ Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), με τη συμμετοχή των οργάνων και μονάδων της παρ. 3 και σε συνεργασία με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, επιστημονικούς φορείς, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα ή και εμπειρία σε συγκεκριμένα θέματα,

γ) ο συντονισμός του παιδαγωγικού και υποστηρικτικού έργου των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, καθώς και των Συμβούλων Εκπαίδευσης, των οποίων η αρμοδιότητα εκτείνεται στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης,

δ) η εισαγωγή και υλοποίηση καινοτομιών και προγραμμάτων αναβάθμισης της ποιότητας της εκπαίδευσης και η στήριξη του συλλογικού προγραμματισμού και της αυτοαξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων,

ε) η εποπτεία και καθοδήγηση στον τρόπο, με τον οποίο ασκούν τα καθήκοντά τους οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης παρακολουθεί τον ετήσιο και τριμηνιαίο προγραμματισμό δραστηριοτήτων των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και εποπτεύει τουλάχιστον ανά μήνα την εφαρμογή του. Στο πλαίσιο αυτό, ελέγχει τις μετακινήσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης προς πραγμάτωση του προγραμματισμού τους, ενημερώνεται για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μεταφέρει τις οδηγίες του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, καθώς και των κατά περίπτωση αρμόδιων οργανικών μονάδων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης είναι πειθαρχικός προϊστάμενος για τα πειθαρχικά παραπτώματα των περ. ι), κζ) και κη) της παρ. 1 του άρθρου 107 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ν.π.δ.δ. (ν. 3528/2007, Α’ 26), των Συμβούλων Εκπαίδευσης που υπάγονται στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή των οποίων η αρμοδιότητα εκτείνεται σε αυτήν αποκλειστικά για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων τους ως Συμβούλων,

στ) η συστηματική μελέτη των εκθέσεων που συντάσσουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης για τον προγραμματισμό και την αποτίμηση της συμβολής τους στην αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στην περιοχή αρμοδιότητάς τους. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης παρουσιάζει τις ανωτέρω εκθέσεις στον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης με σκοπό τον σχεδιασμό, προγραμματισμό και την ανάληψη δράσεων,

ζ) η μέριμνα για τη διευθέτηση θεμάτων επιστημονικής παιδαγωγικής καθοδήγησης,

η) η εισήγηση προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης για επιστημονικά παιδαγωγικά θέματα,

θ) η σύγκληση σε συνεδρίαση του σώματος των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, κατά την έναρξη και τη λήξη του διδακτικού έτους, καθώς και τουλάχιστον μια φορά τον μήνα,

ι) η συνεργασία και οι μηνιαίες συναντήσεις με διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ. ή οι από κοινού συναντήσεις με διευθυντές σχολικών μονάδων, που ανήκουν σε ομάδα όμορων σχολείων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, καθώς και οι προγραμματισμένες επισκέψεις σε σχολικές μονάδες και Ε.Κ.,

ια) η έγκριση των επιμορφωτικών ημερίδων και εν γένει των εκπαιδευτικών δράσεων που διοργανώνουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης,

ιβ) ο ορισμός προσωρινού αναπληρωτή ή αναπληρωτών για Σύμβουλο Εκπαίδευσης, ο οποίος απουσιάζει ή κωλύεται και του οποίου η περιοχή ευθύνης εκτείνεται εντός της ίδιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, με την επιφύλαξη όσων ορίζονται στην περ. ιστ) της παρ. 4 του άρθρου 6 του Ν. 4823/2021. Ως αναπληρωτής ορίζεται ένας από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της ίδιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

5. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης συντάσσει εκθέσεις για τον τριμηνιαίο και ετήσιο προγραμματισμό του έργου του και αποτιμά ανά έτος τη συμβολή του στην αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στην περιοχή αρμοδιότητάς του. Οι εκθέσεις προγραμματισμού εγκρίνονται από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και πρόσβαση σε αυτές έχουν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και το Ι.Ε.Π.. Πρόσβαση στις εκθέσεις αποτίμησης έχουν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης και το Ι.Ε.Π..

6. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης υποστηρίζεται στο έργο του από: 

α) τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, 

β) το Ι.Ε.Π. και 

γ) τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Τμήμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και τις κατά περίπτωση αρμόδιες λοιπές οργανικές μονάδες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

7. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, καθώς και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, των οποίων η περιοχή ευθύνης εκτείνεται στη συγκεκριμένη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, συνιστούν το σώμα των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Το σώμα των Συμβούλων Εκπαίδευσης συγκροτείται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης και συνεδριάζει κατά την έναρξη και τη λήξη του διδακτικού έτους, καθώς και τουλάχιστον μια φορά τον μήνα ή εκτάκτως, όποτε κριθεί αναγκαίο. Πρόεδρος του σώματος είναι ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης και γραμματέας μέλος της γραμματείας του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, με αναπληρωτή του άλλο μέλος της ή, αν δεν υφίσταται, διοικητικό υπάλληλο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή αποσπασμένο σε αυτήν εκπαιδευτικό.

Το σώμα των Συμβούλων Εκπαίδευσης επιλαμβάνεται θεμάτων, όπως: 

α) ο ετήσιος προγραμματισμός των δράσεων των Συμβούλων Εκπαίδευσης στην αρχή του σχολικού έτους, με τη θέση συγκεκριμένων στόχων,

 β) η παρακολούθηση της υλοποίησης του προγραμματισμού κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, με σκοπό την επανεξέταση και ανατροφοδότηση του προγραμματισμού αυτού και τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου,

 γ) η ενημέρωση και η συζήτηση επί θεμάτων σχετικών με την υλοποίηση των δράσεων του συλλογικού προγραμματισμού και της αυτοαξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων και 

δ) η τελική αποτίμηση του ετήσιου προγραμματισμού κατά τη λήξη του σχολικού έτους, με σκοπό την εκτίμηση του βαθμού επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί, τον εντοπισμό των δυσκολιών και των προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμού, καθώς και τη διατύπωση προτάσεων βελτίωσης για το επόμενο σχολικό έτος. Οι αποφάσεις των συνεδριάσεων κοινοποιούνται στον Διευθυντή Εκπαίδευσης και στον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης μεριμνά για την υλοποίηση των αποφάσεων της συνεδρίασης και ενημερώνει σχετικά τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. Για τη λειτουργία του σώματος των Συμβούλων Εκπαίδευσης εφαρμόζονται οι διατάξεις περί συλλογικών οργάνων του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Το σώμα των Συμβούλων Εκπαίδευσης δύναται να συνεδριάζει και με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, σύμφωνα με την παρ. 13 του άρθρου 14 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.

8. Για τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης των Εποπτών Ποιότητας Εκπαίδευσης, αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο είναι το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) των παρ. 1 και 2 του άρθρου 1 του π.δ. 1/2003 (Α’ 1) της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία υπηρετεί ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης, ανάλογα με τον κλάδο και τη βαθμίδα εκπαίδευσης από την οποία προέρχεται. Για την απαλλαγή των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους,   γνωμοδοτεί το Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) των παρ. 4 και 5 του άρθρου 1 του π.δ. 1/2003.

9. Για τη διοικητική υποστήριξη του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης συνιστάται στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης γραμματεία του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης χωρίς αύξηση των θέσεων διοικητικού προσωπικού των υπηρεσιών της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Μέλος της γραμματείας του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης μπορεί να είναι και αποσπασμένος εκπαιδευτικός στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Η τοποθέτηση των διοικητικών υπαλλήλων ή αποσπασμένων εκπαιδευτικών στη γραμματεία του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης γίνεται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

 

Σχόλια (24)

Δεν καταλαβαίνω τίποτα
|

@po 11 Νοε 2024 18:10
Δηλαδή εσείς (και οι πολλοί άλλοι ΣΕ που γνωρίζετε) δεν υποβάλατε υποψηφιότητα για ΔΔΕ κι έγινε κάποιος με λιγότερα μόρια?
Κι εγώ γνωρίζω εκπαιδευτικούς "της τάξης" που έχουν όσα προσόντα και άρα μόρια έχουν κάποιοι ΣΕ. Ε και τι σημαίνει αυτό?
Τέλος, όταν υποβάλατε υποψηφιότητα για ΣΕ (σύμφωνα με τον "καλυτερότερο" της Κεραμέως) δεν γνωρίζατε ότι θα υπάγεστε στους ΔΔΕ? Τι νόημα έχει λοιπόν να μιλάτε τώρα για "ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ", όταν μόνος/η σας επιλέξατε και να είστε υποψήφιος/α και να αποδεχθείτε και την τοποθέτησή σας?

po
|

@Εκπαιδευτικός ακόμη
ΕΙμαι ΣΕ και έχω περισσότερα μόρια ...απο τον Διευθυντή της ΔΔΕ ....όπου υπηρετώ!
Δυστυχώς γνωρίζω και πολλούς άλλους ΣΕ...
Η υπαγωγή των ΣΕ στον Διευθυντή Εκπαίδευσης είναι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ των Συμβούλων Εκπαίδευσης!!!

Εκπαιδευτικος ακομη
|

Αναφέρθηκε ότι οι επόπτες και ΣΕ έχουν περισσότερα μόρια από τους ΔΔΕ. Φυσικα ψευδεστατο. ΟΙ ΔΔΕ έχουν τα περισσότερα μόρια και θα έχουν ακόμη περισσότερα αφού ετοιμάζεται αλλαγή στην μοριοδοτηση και θα δοθούν επιπλέον μόρια στους ήδη υπηρετούντες.
Σας το λέει ένας κομμένος από ΔΔΕ για να μην θεωρηθεί μεροληψία

κρίιιιιιιιμαααααααααααααααα
|

δεν καθυστερούσαν τους πίνακες και την αποφαση 2 μήνες να πάνε μέχρι ιούλιο του 29 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ε, τώρα..........................

@ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΕΩΣ ΤΕΛΗ ΔΕΚΕΜΒΡΗ
|

ειχαν πει για το τελευταίο τετράμηνο όντως (αναμέναμε τις τελευταίες μέρες του έτους ίσα για να είναι συνεπείς) για τους ΠΔΕ. υπολογίζεις πότε θα αναλάβουν; όχι μέσα στις εξετάσεις φαντάζομαι , αν και ουσιαστικοι λόγοι δεν υπάρχουν, μέσα στο καλοκαίρι; υπάρχει χρονοδιάγραμμα ; με συνοπτικές διαδικασίες δεν νομίζω ... για λέγε, αν ξέρεις. καλό θα ήταν από αυγουστο ή 1/9 (αν και αυτό δεν το νομίζω)

ΤΑΣΟΣ
|

ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΕΩΣ ΤΕΛΗ ΔΕΚΕΜΒΡΗ. ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ/ΕΣ...!

Χψω
|

Στη δευτεροβαθμια ρεθυμνου εχει διορισμενο εποπτη απο καιρο, γι αυτο ειναι το κενο στον πινακα

Μήτσος
|

Αφεντικό, σε συμπαθώ πάρα πολύ. Έχεις τα πάντα εκτός από λίγη τρέλα και όλοι οι άνθρωποι χρειάζονται λίγη τρέλα... Αλλιώς δεν μπορεί να σπάσει το σκοινί της σκουριασμένης άγκυρας.
Μη βάλεις επόπτες! Να γίνουν κι αυτοί σύμβουλοι, να αυξηθεί το πλήθος τους. Και μετά, ρίξ' τους όλους στη μάχη να βοηθήσουν τον δάσκαλο που παλεύει μοναχός του στο πέλαγος. Στήριξε τον δάσκαλο, όπως έπραξε η Αθηνά!
Φρόντισε μόνο οι σύμβουλοι να είναι πολύτροποι.

Ο Νέος
|

Οι επόπτες και οι σύμβουλοι πότε θα αξιολογηθούν; Καθηγητές πότε θα έρθουν στα σχολεία; Γραπτός διαγωνισμός για την επιλογή συμβούλων και εποπτών άμεσα με βάση το 90%. Αύξηση πότε θα πάρουν οι καθηγητές;

Σύμβουλος που εποπτεύει τον Επόπτη του
|

Σύμβουλος εποπτευόμενος θα είναι επόπτης σε άλλη περιφερειακή ενότητα και θα εποπτεύει τον επόπτη του.
Ο απόλυτος παραλογισμός!!!

Maria
|

@ΑΛΛΟΥ ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΣ; Ολόσωστα...αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες, θα λέμε και θα κλαίμε...
τι μας έλειπε για να βοηθηθούν περισσότερο τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί; ο επόπτης, του επόπτη, ω επόπτη! οι εποπτευόμενοι, των εποπτευόμενων , ω εποπτευόμενοι!
μήπως θα ήταν καλύτερα να αύξαναν λίγο τον αριθμό συμβούλων και να μαζέψουν τις ομάδες σχολείων που πραγματικά χάνει η μάνα το παιδί και τη μάνα, με σχολεία απ΄ άκρη σ΄ άκρη, ώστε να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα; και φυσικά να εποπτεύονται ουσιαστικά και να ελέγχονται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Περιφ. επόπτη
αλλά, σε δουλειά να βρισκόμαστε...

απλά Μ Υ Λ Ο Σ....

Μαρία
|

Εκπαιδευτικούς για να διδάξουν θα στείλετε;

@Εκπαιδευτικός
|

Στη ΔΔΕ Ρεθύμνου δεν υπάρχει ούτε Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων… ο ένας μετά τον άλλον παραιτήθηκαν…

Βαμβακάς Ιωάννης
|

Ακόμα περιμένουμε την προκήρυξη των προισταμένων εκ/ κων θεμάτων, ΚΕΔΑΣΥ, Περιφερειακοί. Πόσο ακόμα? Οι προκηρύξεις έχουν αργήσει κάτι χρόνια μόνο...

Κ.Κ.
|

Οι Προϊστάμενοι Διοικητικού, Προσωπικού κλπ στις Διευθύνσεις ποτε θα προκηρυχθούν;

45 μάστοροι 60 μαθητάδες (μπορεί και ανάποδα)
|

Κατηγορούσαν τα ΠΕΚΕΣ για δυσλειτουργία και αναποτελεσματικότητα και αντί να γίνει κάτι καλύτερο, τώρα χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ-ΜΙΑ κοντά στον κ. Υπουργό, να του πει ότι αυτός είναι ο "Πύργος της Βαβέλ"?

Εκπαιδευτικος
|

ΔΔΕ Ρεθύμνου κανείς;;;;;;;

TAΚΗΣ
|

ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

Αξιοι
|

Αξιοι καλή δύναμη

ΑΛΛΟΥ ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΣ
|

Όσοι έκαναν το λάθος να μπουν επόπτες σε Διεύθυνση διαφορετική από αυτή στην οποία έχουν την έδρα τους, έπαιξαν και έχασαν από τώρα. Θα είναι επόπτες και παράλληλα εποπτευόμενοι στη Διεύθυνση που έχουν την παιδαγωγική τους ευθύνη. Να τους δω πότε θα τρέχουν για αξιολογήσεις και για επίλυση προβλημάτων στα σχολεία ευθύνης τους και πότε θα εποπτεύουν όλα αυτά που ορίζονται στο ΦΕΚ, στην άλλη Διεύθυνση που ορίστηκαν επόπτες. Άραγε θα τους τραβήξει κανείς το αυτάκι όταν δεν θα πατάνε στα σχολεία ευθύνης τους και δεν θα μπορούν να επιλύσουν κανένα απολύτως πρόβλημα γιατί θα είναι απασχολημένοι με το να εποπτεύουν άλλους;;;;Για να δούμε....μην ξεχνάμε ότι κι αυτοί λογοδοτούν και έχουν προϊσταμένους.

11
|

ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ?

Π.Σ.
|

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ελένη
|

Οι επόπτες δεν είναι αυτοί που σηκώνουν το σημαιάκι για το οφσάιντ;

ΛΙΖΑ
|

Πόσους προϊσταμένους θα έχει ένας σύμβουλος εκπαίδευσης; Ένα σύστημα γραφιοκρατικοτητο με αρμοδιότητες που επικαλύπτονται οι διοικητικές με τις παιδαγωγικές αρμοδιότητες και με επιδόματα χωρίς φειδώ....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ