"Ομπρέλα" για τα κινητά τηλέφωνα στα σχολεία, επαναφορά των Σχολικών Συμβούλων και αξιολόγηση η πλατφόρμα για τη ενδοσχολική βία

Η συνάντηση του πρωθυπουργού με το Συμβουλευτικό ΄Όργανο , η οποία ήταν προγραμματισμένη για τη Δευτέρα αναβλήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες του esos.

09/11/2024

Ενημερώθηκε: 10/11/2024, 21:49

Άκουσε το άρθρο

"Πακέτο" δεκάδων προτάσεων, με γενική κατεύθυνση την πρόληψη για την πάταξη του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας θα καταθέσει το Συμβουλευτικό  Όργανο του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη.

Η συνάντηση  του πρωθυπουργού με  το Συμβουλευτικό ΄Όργανο , η οποία ήταν προγραμματισμένη για τη Δευτέρα αναβλήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες του esos. 

Το Συμβουλευτικό Όργανο, μεταξύ άλλων, θα εισηγηθεί στον πρωθυπουργό:

  •  Να απαιτηθεί από τους τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας , να βάλουν "ομπρέλα" σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας,τις ώρες λειτουργίας τους, η οποία θα αφορά τον περιορισμό σύνδεσης των μαθητών με πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. 
  • Την επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, με μοναδική αρμοδιότητα τα περιστατικά βίας, επιμόρφωση γονέων , εκπαιδευτικών κλπ. 
  • Την επαναξιολόγηση του θεσμού ηλεκτρονικής υποδοχής καταγγελιών από γονείς και μαθητές για περιστατικά ενδοσχολικής βίας.

Ο πρωθυπουργός θα ζητήσει μέσα από δημόσια διαβούλευση να γίνουν προτάσεις από εκπαιδευτικούς και Διευθυντές σχολείων , προκειμένου να αρθούν ενδεχόμενες "αγκυλώσεις".

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε αυτές τις προτάσεις από το Συμβουλευτικό του Όργανο , ενόψει του νέου νόμου, το οποίο ετοιμάζουν τα συναρμόδια υπουργεία Δικαιοσύνης και Παιδείας για την  αντιμετώπιση των φαινομένων βίας και παραβατικότητας ανηλίκων   μέσα και έξω από τα  σχολεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η οδηγία που δόθηκε από το γραφείο του πρωθυπουργού προς τους   δυο συναρμόδιους υπουργούς είναι: Πολύ αυστηρές διατάξεις  για μαθητές και γονείς αλλά και για εκπαιδευτικούς που διαπιστώνεται ότι κάνουν τα "στραβά μάτια" σε πραγματικά περιστατικά.

Το συμβουλευτικό όργανο  αποτελείται από τους:

1. Βασιλική Αρτινοπούλου, Καθηγήτρια Εγκληματολογίας του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, ως Πρόεδρο.

2. Βασιλική Γεωργιάδου, Καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης και Πολιτικής Κοινωνιολογίας του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών.

3. Θωμά Μπαμπάλη, Καθηγητή Παιδαγωγικής και Δια Βίου Μάθησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

4. Αγάπη Κανδυλάκη, Καθηγήτρια Κοινωνικής Εργασίας και Πολυπολιτισμικότητας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

5. Βασίλειο Βαμβακά, Αναπληρωτή Καθηγητή Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

6. Κωνσταντίνο Πατσάκη, Αναπληρωτή Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθυντή του Εργαστηρίου Κυβερνοασφάλειας.

7. Παρασκευή Ζαγούρα, Διδάκτορα της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Επιμελήτρια Ανηλίκων.

8. Αθανάσιο Αλεξανδρίδη, Ψυχίατρο, Παιδοψυχίατρο, Ψυχαναλυτή.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, η Πρόεδρος αναπληρώνεται από το μέλος της Επιτροπής, Βασιλική Γεωργιάδου.

Έργο - Αρμοδιότητες

1. Έργο της Επιτροπής είναι:

α) Η σύνταξη και υποβολή πρότασης εθνικής στρατηγικής στον Πρωθυπουργό για την ανάπτυξη και υλοποίηση πλήρους και συνεκτικού πλαισίου πολιτικών και δράσεων πρόληψης, ανάσχεσης και εν γένει αντιμετώπισης της βίας και παραβατικότητας ανηλίκων, με εστίαση ιδίως στους τομείς: αα) της σχολικής και εξωσχολικής βίας, αβ) της ενδοοικογενειακής βίας, αγ) της σεξουαλικής και έμφυλης βίας, αδ) της φυλετικής και κοινοτικής βίας, αε) της αθλητικής βίας, αστ) της διαδικτυακής βίας και αζ) του βίαιου εξτρεμισμού, τόσο από την πλευρά του θύματος, όσο και από την πλευρά του θύτη,

β) η μέτρηση της απόδοσης των επιμέρους εφαρμοσμένων πολιτικών και δράσεων και

γ) η υποβολή προτάσεων για την αναπροσαρμογή τους, εφόσον απαιτείται.

2. Στο πλαίσιο του ανωτέρω έργου της, η Επιτροπή είναι αρμόδια για:

α) Τη συνολική επισκόπηση των μέτρων, δράσεων και πολιτικών ανά υπουργείο και τομέα άσκησης πολιτικής, περιλαμβανομένων των σχεδίων δράσης των αρμόδιων υπουργείων που προβλέπουν επιμέρους πολιτικές και μέτρα ανά τομέα δράσης και την αποτύπωση της κατάστασης στα ανωτέρω πεδία, με τη συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών,

β) την αποτύπωση του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου και των υφιστάμενων μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων της βίας και παραβατικότητας στους ανηλίκους, με έμφαση στους τομείς της περ. α) της παρ. 1,

γ) την καταγραφή και επεξεργασία των βέλτιστων πρακτικών που έχουν αναπτυχθεί, σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, για την πρόληψη και αντιμετώπιση των φαινομένων της βίας και παραβατικότητας στους ανήλικους και την επισκόπηση υφιστάμενων επιστημονικών μελετών, ερευνών και δεδομένων που έχουν αναλύσει και αξιολογήσει τα φαινόμενα αυτά,

δ) την επεξεργασία και πρόταση νέων ερευνών επιστημονικής παρατήρησης των ανωτέρω φαινομένων,

ε) τη διαμόρφωση και υποβολή πρότασης ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής στον Πρωθυπουργό για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των εν λόγω φαινομένων,

στ) την υποβοήθηση του έργου των διυπουργικών ή επιστημονικών ομάδων ή υποομάδων με έργο την επεξεργασία επιμέρους αξόνων που σχετίζονται ή συνάπτονται με την εθνική στρατηγική στον τομέα αυτόν, ιδίως με τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις των εν λόγω ομάδων, μέλους ή μελών της Επιτροπής που ορίζονται για τον σκοπό αυτόν από την Πρόεδρο.

3. Στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων της και για την υποβοήθηση του έργου της, η Επιτροπή:

α) Δύναται να καλεί στις συνεδριάσεις της, χωρίς δικαίωμα ψήφου, εμπειρογνώμονες, ειδικούς επιστήμονες και υπηρεσιακούς παράγοντες, εκπροσώπους επιστημονικών και επαγγελματικών φορέων, συμπεριλαμβανομένων και εκπροσώπων θεσμικών οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή διεθνών οργανισμών,

β) έχει πρόσβαση σε στατιστικά και άλλα στοιχεία, καθώς και βασικούς δείκτες απόδοσης σχετικά με την εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής και των επιμέρους πολιτικών των συναρμόδιων υπουργείων στον ανωτέρω τομέα, τα οποία παρέχονται από κάθε φορέα του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα που δραστηριοποιείται στο εν λόγω πεδίο,

γ) υποστηρίζεται για την καταγραφή όλων των υφιστάμενων επιμέρους δράσεων, μέτρων, πολιτικών και του θεσμικού πλαισίου από τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού της Προεδρίας της Κυβέρνησης.

4. Η Επιτροπή υποβάλλει και παρουσιάζει στον Πρωθυπουργό, σε τακτά χρονικά διαστήματα που η ίδια καθορίζει ή οποτεδήποτε ύστερα από σχετικό αίτημα του Πρωθυπουργού, προτάσεις, εισηγήσεις, εκθέσεις και αναλύσεις, σχετικά με τα ζητήματα που έχει πραγματευτεί, τις εργασίες και τα πορίσματά της, καθώς και οποιαδήποτε άλλη αναφορά σε οποιοδήποτε αντικείμενο που εμπίπτει στις αρμοδιότητές της, κατά την κρίση του Πρωθυπουργού.

 

Σχόλια (49)

θα μπερδεύονται με τα γλωσσολογικά όλοι
|

σχολικοί σύμβουλοι εκπαιδευσης σχολείων :
και συντονιστές σχολικής ζωής και ένα υπόμνημα να ξέρουμε ποιος κάνει τι ! άλλο ένα πετυχεσμένο σχέδιο φαίνεται να έρχεται
μη σπρώχνεστε τα στελέχη, μη μπερδευτούν οι αρμοδιότητες , ο επόπτης θα είναι η εκπαιδευτική τροχαία ; θα έχει σφυρίχτρα;

Γελάστε
|

Η πολλή πρόληψη μας έφαγε. Άλλο πράγμα χρειάζεται.

Σώστης
|

@Δ/ντης ΓΕΛ, πολύ ρομαντική η θεώρησή σας. Δεν έχουν φτιαχτεί για να βοηθούν στη μάθηση. Έχουν φτιαχτεί για να μην μπορείς να τα αφήσεις από το χέρι σου και το μυαλό σου. Αν νομίζετε ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε να μάθει με την παρουσία έστω του κινητού του, με συγχωρείτε, αλλά είστε εκτός τόπου. Δείτε τις νέες μελέτες! Ο μαθητοπατερισμός κανέναν δεν βοήθησε ΠΟΤΕ!

AI
|

Οι εκπαιδευτικοί να γίνουν αστυνομικοί όλο το πρωί και όλη τους η προσοχή να είναι στα κινητά, από τις 2 που φεύγουν οι μαθητές τι θα αλλάξει; Εκτός αν το επόμενο βήμα είναι να μας ορίσει συνοδούς - φύλαξη παιδιών και στο σπίτι. Όλα με προχειρότητα.

αχρηστία όχι αστεία
|

Να μπει ομπρέλα αχρηστίας ξέρετε που …

Κλειδί
|

Περισσότεροι σχολικοί σύμβουλοι και λιγότερα σχολεία για να γίνει σωστή δουλειά. Όχι ένας σχολικός σύμβουλος για όλο το Αιγαίο πέλαγος...

Καθηγητής
|

Καλά, δεν απαγορεύεται η χρήση του κινητού στο σχολείο; Ή μήπως το ξανασκεφτόμαστε; Το κινητό είναι χρήσιμο εργαλείο αν μάθεις να το χρησιμοποιείς στο μάθημα αλλά και στο διάβασμα. Θα δείξει κάποιος στα παιδιά ή θα τα αφήνουμε στην ημιμάθειά τους; Μπορούμε να τους μάθουμε να μην λαμβάνουν ειδοποιήσεις από διάφορες εφαρμογές κοινωνικών δικτύων την ώρα που πρέπει να συγκεντρωθούν, στο σχολείο αλλά και στο σπίτι.

@ριστεία, όχι αστεία
|

Από τη μια ομπρέλα και κόφτες στα social για τους μαθητές, κυριακάτικα ποσταρισματα στο Facebook απο την άλλη.
Άριστος ο αρχηγός , δίνει το παράδειγμα.

Αποστόλης Μ.
|

Προτείνω απλοποίηση της αξιολόγησης για να πέσει ο φόρτος των σεμβ εκπαίδευσης κ να μπορούν να κάνουν κ παιδαγωγικό έργο. Επιπλέον επιμόρφωση τους στα θέματα που αναφέρεται το άρθρο.
Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί ας φύγει από τη θέση του κ ας πάει αλλού στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα . Πρέπει οι μετατάξεις εκπαιδευτικών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα να επιτραπούν ξανά.
Τέλος χρειάζεται να υπάρχει νομική υπηρεσία για τους εκπαιδευτικούς. Μας ταλαιπωρεί ο κάθε γονιός για αστεία θέματα κ καλουμαστε να τα αντιμετωπίσουμε μόνοι μας. Αυτό μας εξαντλεί οικονομικά κ ψυχικά!

Δεν καταλαβαίνω...
|

Δίαβασα ότι καταργείται η αξιολόγηση. Εκτός και αν η αξιολόγηση είναι στο κλπ.
Τι θα κάνει με τον ν. 4823/21;
φιλελεύθερος

Θεατής (στο ίδιο έργο)
|

Όταν κάποιος με θέση ευθύνης δε θέλει να κάνει τίποτα τι κάνει;;;;;
Κάνει μία επιτροπή!!!!!!

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
|

1) Η επιτροπή να "ζήσει" σε σχολεία πριν νομοθετήσει από τα γραφεία της
2) Εκπαιδευτικοί μάχιμοι στις επιτροπές
3) Προστασία εκπαιδευτικών από αλαλάζοντες γονείς/κηδεμόνες

Δ/ντης ΓΕΛ
|

Υπάρχουν πολλά "gadgets" με τα οποία μπορεί να γίνει βιντοσκόπηση ή ηχογράφηση όπως γιαλιά στυλό κ.τ.λ. Επιπλέον το κινητό μπορεί να είναι ένα βοήθημα στην τάξη παρά εχθρός. Μπορεί επι παραδείγματη να κάνει γραφικές παραστάσεις ή να λύνει εξισώσεις που ούτε πανάκριβοι "Graphing Calculator" δεν τα κάνουν γιαυτό και έχουν σχεδόν εξαληφθεί. Ακόμα και οι διαδραστικές οθόνες που έβαλε το υπουργείο (5000 € η μία) δίνουν τη δυνατότητα να συνδεθούν οι μαθητές με κινητό ή tablet. Το πρόβλημα είναι η μη "ορθή χρήση" κινητού, όπως με πολλά άλλα τεχνολογικά επιτεύγματα (κυριολεκτικά επιτεύγματα). Το κινητό για πολλούς συναδέλφους δεν αποτελεί πρόβλημα διότι "μια χαρά τα καταφέρνουν" είτε διότι είναι πραγματικά "κύριοι ή κυρίες" είτε είναι σε "εύκολο" σχολείο. Άρα μήπως αντι να παίρνουμε αμφίβολα μέτρα ποινών και καταστολής να προσπαθήσουμε να μάθουμε όλοι την ορθή χρήση τεχνολογίας και πολύ περισσότερο κοινωνικής συμπεριφοράς; Αυτό δεν θα ήταν ένα απείρως πιό παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο. Στο σχολείο "μου" (είναι "μου" ΄'οσο είναι όλων των φορολογούμενων) δεν δόθηκε καμία αποβολή για κινητό (κανα δυό τα κράτησα στο γραφείο λέγοντας στο τέλος "αυτό δεν είναι iphone θέλω 100 €, τα iphone 200...) και δεν υπάρχει μέχρι στιγμής ούτε βίντεο με "πρωταγωνιστές" μαθητές ούτε μπαρούφες. Ακόμα και αν υπάρχει ως δάσκαλος νομίζω ότι και εγώ και ο σύλλογος κάναμε κάτι "εκτός" αλλά "ορθώς" νόμου και όσο για την Δ/νση Β/θμιας που ρωτάει για τα στατιστικά, δε βαριέσαι αδελφε 30.000 ώρες στην τάξη άντε να γίνουν και 50.000, μεγάλη δουλειά.

Σωτήρης
|

Λογικά τα βλέπω όλα αυτά. Τουλάχιστον να βελτιώσουν την κατάσταση.

ΠΕ19
|

Επιστήμονες λένε αυτές τις βλακείες ??? δηλαδή άντε και κόβουν Instagram & fakebook το πρωί το βραδύ στο σπίτι τους γίνονται όλες οι παρεμβάσεις και διακινήσεις φωτογραφειών . Μήπως η φάση θυμίζει λίγο τη χλωρίνη και τη Βότκα σαν αντίδοτο στον Covid που έλεγαν δίαφοροι φωτισμένοι ηγέτες που (ξανά)εχουν δίαφορες χώρες !!!!!

Μήπως
|

Ο κύριος πρωθυπουργός μήπως να μας πει καλύτερα πότε θα ξεχρεωθεί η χώρα και οι πολίτες της ή πότε θα επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα αντί να κυνηγάει εκπαιδευτικούς ανεμόμυλους;

απλώς για γέλια
|

λες και απευθύνεται σε ψηφοφόρους των ΒΠ ... χωρίς παιδιά , ούτε καν στα ιδιωτικά...
εκτός τόπου και χρόνου
μπαρουφολογίες εν μπαχαλιστάν τόμος 45467, κεφάλαιο 3ο, σειρά 5η και κάτι ψιλά... και η βρόχα αναμένεται ράι θρου... μεσα στην αναβροχιά κρατάτε ομπρέλα !

ΠΕ800
|

@Γονέας 9 Νοε 2024 17:28
Η πρόταση του Διευθυντή είναι απόλυτα σωστή και αναγκαία, όπως το έχουν αντιληφθεί δεκαετίες τώρα σε πολλές χώρες και το εφαρμόζουν.
Είμαι και εγώ διευθυντής σε μεγάλο ΕΠΑΛ της Αθήνας με εκατοντάδες μαθητών και με συστεγαζόμενο σχολείο. ΔΕΝ υπάρχει άλλη λύση, ειδικά για τα μεγάλα σχολικά συγκροτήματα και ειδικά της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από τη χρήση καμερών σε κοινόχρηστους χώρους για την επιτήρηση χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων κτιρίων.
ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ; ΠΟΙΑ ΠΤΥΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ Η ΒΙΝΤΕΟΠΙΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ;
Ας έρθουν οι αγαπητοί νομοθέτες να ζήσουν μαζί μου μια εβδομάδα, όχι παραπάνω, και να κάτσουν ξανά στο ασφαλές γραφείο τους να νομοθετήσουν.....
ΕΛΕΟΣ !!!

Ρίτα
|

Τι πτυχίο πρέπει να έχει ο Σχολικός Σύμβουλος για να μπορεί να κάνει τα ανωτέρω; Γιατί με πτυχίο φιλολόγου ή μαθηματικού δεν γίνεται... Αερολογίες της επιτροπής.

Πλατάρος Γιάννης
|

Εγώ διάβασα ότι καταργείται η αξιολόγηση...
Μόνο εγώ το διάβασα;

Lucius Artorius
|

Τα προβλήματα ξεκινούν από το πόσο μπορούν να εφαρμοστούν τα ανεφάρμοστα. Π.χ.
α) αν έχουμε μαθητές που έχουν σχολάσει με 6ωρο και βιντεοσκοπούν απ' έξω από το σχολείο, κατάσχεση δεν μπορείς να κάνεις ούτε να αποδείξεις ποιος ανέβασε βίντεο αν δημοσιευτεί...
β) έχουμε συστεγαζόμενα με τριψήφιο αριθμό μαθητών, όπου οι εκπαιδευτικοί του ενός σχολείου δεν γνωρίζουν αν στην αυλή βρίσκονται μαθητές του άλλου σχολείου η εξωσχολικοί, άντε να επιβληθείς και να καταλάβεις ποιος είναι μαθητής, ποιανού σχολείου και ποιος θα του επιβάλλει ποινή. Ειδικά όταν έρχονται από αλλά σχολεία της περιοχής.

Τα σχολεία χρειάζονται οπωσδήποτε φύλακες - επιστάτες, κλειδαριές ασφαλείας και κάλυψη των κενών απο την αρχή της χρονιάς... Ας έχουμε κάποια από αυτά τα αυτονόητα και μετά μοιράζουμε ευθύνες για εκπαιδευτικούς...

@ Χ.Ψ.
|

Ο επιθεωρητής από την πίσω πόρτα??? Χαχαχα. Θα γελάσει κάθε πικραμένο χείλι.

ΔΑΣΚΑΛΑ
|

Αν δεν επικεντρωθουν οι γονεις και κηδεμονες στην ανατροφη διαπαιδαγωγηση των παιδιων τους, όσα σχεδια δρασης και να κανουμε εμεις στο σχολειο, ειναι ματαιο.
Οι γονεις πρεπει να ειναι εντιμοι στα λογια και τις πραξεις, σοβαροι, καλοι οικογενειαρχες ,Να στηριζουν την οικογενεια τους και αν χρειαστει να βαλουν στην ακρη προσωπικες τους αναγκες, τουλαχιστον οσο τα παιδια ειναι σε κρισιμες ηλικιες(κατω απο 18 ετη). Δυστυχως , η επιλογη τα διαλυω ολα και απο 1000 χλμ αποσταση διαπαιδαγωγω, δεν ειναι εφικτη. Αρα λοιπον αφοσιωνομαι στα παιδια μου ,μεσα σε αυτες τις δαιδαλωδεις συνθηκες που υπαρχουν στη σημερινη κοινωνια, και το αποτελεσμα ειναι σιγουρα το επιθυμητο. (Αποψη μητερας και εκπκου , μετα απο πολλες δεκαετιες ενασχολησης με τα παιδια..)

χμμ...
|

αχαχαχα! Αυτοι ειναι ασχετοι! Αφου πρωτα ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ να μπουν τα κινητα μεσα στα σχολεια (μεσα στην τσαντα, και καλα) τωρα ψαχνουν τροπους να κοψουν το σημα στα σχολεια! Δεν υπαρχουν οι τυποι... 🤦‍♂️

Με δράκο η χωρις
|

Παραμυθι όπως τα campus η Ασπαιτεκαι τόσα αλλά.Κραταω ημερομηνία του ρεπορτάζ και σε ένα χρόνο επανερχόμαστε να δούμε τι έγινε από όλα αυτα

Μήτσος
|

Ακόμη και το «Μπουρδιστάν» βλέπει το σωστό, το αποτελεσματικό, το εύκολο. Καιρός να τελειώνουμε με τα εύκολα, να λιγοστέψουν τς προβλήματα, να πάρουμε μια ανάσα, να προχωρήσουμε στα δύσκολα.
Σαράντα χρόνια….

Δεν έχω λόγια
|

Ο κύριος υπουργός που επαίρεται για τις τιμωρίες είναι εκείνος α κ ρ ι β ώ ς που νομιμοποίησε την κατοχή του κινητού από τους μαθητές. Καιρός να το "μαζέψει". Όλα τα άλλα καθρεφτάκια για ιθαγενείς και προφάσεις εν αμαρτίαις.

...
|

Τα βίντεο που τραβούν οι μαθητές μια χαρά μπορούν να ανέβουν κι εκτός σχολείου μια δυο ώρες αργότερα. Το πρόβλημα είναι ότι ο κύριος υπουργός έβαλε το κινητό στο σχολείο, ενώ πριν απαγορευόταν και τιμωρούνταν η κατοχή του. Ας έχει το θάρρος να παραδεχτεί την αστοχία του και να το απαγορεύσει.

Φιλόλογος πρώην
|

Σε πρώτη ανάγνωση ασφαλώς και είναι θετικό που ασχολείται ο πρωθυπουργός προσωπικά με το θέμα.
Από 'κει και πέρα βέβαια δε βλέπω και πάλι να υπάρχει σοβαρή επίγνωση του προβλήματος και ασφαλώς είναι απογοητευτικό να εξαιρούνται μονίμως οι μόνοι πραγματικοί γνώστες της σχολικής καθημερινότητας, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί. Προφανώς από τη λογική αυτή επιβεβαιώνεται η συστηματική απαξίωση του εκπαιδευτικού λειτουργηματος, πράγμα που οδηγεί αναπόφευκτα στην αποτυχία κάθε σχετικής προσπάθειας, όσο ειλικρινείς προθέσεις κι αν έχει.
ΥΓ. Όσον αφορά στο θέμα των κινητών, από τις λιγοστές τεχνικές γνώσεις που κατέχω, θεωρώ αδύνατον να εφαρμοστούν τέτοιου είδους φραγές, χωρίς να προκαλέσουν μεγαλύτερα προβλήματα. Μια χαρά ήταν ρυθμισμένο το θέμα των κινητών εδώ και πολλά χρόνια με την απαγόρευση κατοχής και χρήσης. Η απόφαση Πιερρακάκη να επιτρέψει την κατοχή είναι καταστροφική κι ας κόπτεται για τη μεγάλη του ...μεταρρύθμιση!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ