Συνάφεια Μεταπτυχιακών: Δεκτές από το ΑΣΕΠ οι 111 από τις 115 ενστάσεις

Κατάταξη υποψηφίων Εκπαιδευτικών: 1.622 δεκτές και 220 εν μέρει δεκτές από τις 5.610 ενστάσεις

22/11/2024

Ενημερώθηκε: 22/11/2024, 08:38

Άκουσε το άρθρο

Κατά το έτος 2023 εξετάσθηκαν από ο ΑΣΕΠ συνολικά 115 ενστάσεις, από τις οποίες 111 έγιναν δεκτές και 4 απορρίφθηκαν. 

Οι ενστάσεις αξιολογήθηκαν, αφού συνεκτιμήθηκαν 

  • το αντικείμενο - σκοπός του συγκεκριμένου Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, 
  • οι κατηγορίες πτυχιούχων που γίνονταν δεκτοί σε αυτά, 
  • τα μαθήματα τα οποία παρακολούθησε ο/η υπάλληλος, 
  • η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε, 
  • το θέμα της διδακτορικής διατριβής, σε περίπτωση εξέτασης διδακτορικού τίτλου σπουδών, 
  • σε σχέση με το αντικείμενο απασχόλησης του/της υπαλλήλου, όπως προκύπτει κατά την πλήρωση ή την περιγραφή της θέσης εργασίας.

Η Ειδική Τριμελής Επιτροπή για την εξέταση ενστάσεων που υποβάλλονται κατά αποφάσεων που απορρίπτουν τη συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων αποτελείται, κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3β του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α ́ 176), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 146 του ν. 4483/2017 (Α ́107), από ένα μέλος του ΑΣΕΠ, ως Πρόεδρο, και δύο μέλη του ΑΣΕΠ, ως Μέλη. 

Λειτουργεί ως δευτεροβάθμιο όργανο επιλαμβανόμενο επί ενστάσεων που υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους κατά των απορριπτικών αποφάσεων των αρμόδιων για την αναγνώριση της συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (μεταπτυχιακών ή διδακτορικών διπλωμάτων), οργάνων.

Κατάταξη   υποψηφίων Εκπαιδευτικών:  1.622 δεκτές και 220 εν μέρει δεκτές από τις 5.610 ενστάσεις

Επίσης το έτος 2023 εκδόθηκαν από τα τριμελή Τμήματα συνολικά

  • 192 αποφάσεις που αφορούσαν στον έλεγχο νομιμότητας των πινάκων για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα υποψηφίων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την εξέταση συνολικά 5.610 ενστάσεων, από οποίες 1.622 έγιναν δεκτές, 220 εν μέρει δεκτές και 3.768 απορρίφθηκαν.
  • 3 αποφάσεις αφορούσαν στην εξέταση 110 αιτήσεων θεραπείας, οι οποίες υπεβλήθησαν έπειτα από την αναμόρφωση των πινάκων κατάταξης υποψηφίων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Προσκλήσεων των ετών 2019 και 2022.

Οι ενστάσεις που εξετάσθηκαν στο πλαίσιο διαδικασιών:

  • κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων Εκπαιδευτικών ήταν συνολικά 5.610 (1.622 δεκτές, 220 εν μέρει δεκτές, 3.768 απορρίφθηκαν).

Σχόλια (5)

Ακούμε διαφορα
|

Γθα την εκπαίδευση δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά συναφή. Μετά πρέπει Να εξεταστούν τι απαιτήσεις είχε το κάθε μεταπτυχιακό. Μη τα ευτελίζουμε όλα

Μήτσος
|

Στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια χρειάζεται να αλλάξει ο νόμος για τις μεταπτυχιακές σπουδές. Μόρια μόνο για συγκεκριμένα μεταπτυχιακά που θα τα ανακοινώνει το Υπουργείο, αφού προηγουμένως έχει έρθει σε συνεννόηση με τα πανεπιστήμια. Το διδακτορικό ας το πάρει κάποιος που θέλει να φύγει για αλλού...
Κι όχι ίσα μόρια. Περισσότερα να είναι όταν το θέμα έχει σχέση με την ειδική διδακτική μεθοδολογία, λιγότερα για τα άλλα θέματα.
Είναι καιρός να τελειώνουμε με τα μεταπτυχικά των δασκάλων που έχουν θέμα τις πεταλούδες, την απελευθέρωση της Καλαμάτας κλπ.

Χαρίλαος
|

Και για τη μελισσοκομικη νακάνεις συνάφεια θα ζητήσουν.

Σημαντικο προς τα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων:
|

Για όσα μέλη υπηρεσιακών συμβουλίων δεν το έχουν υπόψιν η Απόφαση 1211 / 2019 του Αρείου πάγου (όπως και η Γνωμοδότηση 15/2010 του ΝΣΚ) ορίζει μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

1.... Η συνάφεια αυτή, όμως, δεν εξαντλείται στον τίτλο των μεταπτυχιακών - διδακτορικών σπουδών με την έννοια του θέματος της γενόμενης διατριβής, το οποίο είναι πάντοτε εξειδικευμένο, αλλά στο αντικείμενο των εν λόγω σπουδών και δη στον κλάδο που ο διδάκτωρ έχει ειδικευθεί. Πρέπει, επομένως, ο κλάδος στον οποίο έχει ειδικευθεί να είναι συναφής προς ένα εκ των αντικειμένων αρμοδιότητας της υπηρεσίας στην οποία έχει τοποθετηθεί....

2.... είναι η συνάφεια της απασχόλησης όχι προς τον τίτλο του μεταπτυχιακού ή διδακτορικού, αλλά προς το περιεχόμενο των σπουδών. Επομένως, ειδικά για τους διδάκτορες δεν θα ληφθεί υπόψη το θέμα της διατριβής τους, το οποίο είναι πάντοτε εξειδικευμένο....

3ο και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ:.... Η έννοια της συνάφειας δεν σημαίνει ούτε πλήρη, ούτε καν μερική ταύτιση του περιεχομένου των σπουδών και της απασχόλησης του υπαλλήλου. Το περιεχόμενο των σπουδών του υπαλλήλου μπορεί να είναι ακόμη και ξένο προς το καθ' εαυτό αντικείμενο της απασχόλησης του, αρκεί να περιλαμβάνεται σε μια έστω, από τις αρμοδιότητες της υπηρεσίας του.

Με λίγα λόγια ΜΗΝ παίρνετε την ευθύνη να ΜΗΝ δώσετε τη συνάφεια διότι το ΑΣΕΠ που γνωρίζει πολύ καλά τις παραπάνω ΔΙΚΑΙΕΣ και ΟΡΘΕΣ αποφάσεις και γνωμοδοτήσεις, θα δώσει τελικά τη συνάφεια στο 99% των περιπτώσεων και εκτός αυτού μπορεί να βρεθείτε και ΝΟΜΙΚΑ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ για κακή εφαρμογή της νομοθεσίας.

Sxolio
|

Σχετικά με τις συνάφειες:
α) ο Βρετανοκαναδός που πήρε φέτος Nobel Φυσικής για τα Νευρωνικά δίκτυα έχει πρώτο πτυχίο στην ψυχολογία ! Στη συνέχεια ασχολήθηκε με το χώρο μεταξύ γνωστικής ψυχολογίας και επιστήμης υπολογιστών. Η ειρωνεία είναι ότι είχε ξεκινήσει να σπουδάσει φυσική και την εγκατέλειψε ! (Όπως εγκατέλειψε και την ιστορία τέχνης, αλλά και τη φιλοσοφία !)
β) Και ο Βρετανοκύπριος που πήρε Νόμπελ Χημείας έχει πρώτο πτυχίο πληροφορικής και ύστερα πήγε στη γνωστική νευροεπιστήμη.
γ) Ο Τούρκος που πήρε το Νόμπελ Οικονομίας είναι όντως οικονομολόγος. Όμως η δουλειά για την οποία πήρε το Νόμπελ είναι διαθεματική μεταξύ οικονομικών, πολιτικής, γεωγραφίας, ιστορίας, ακόμη και φιλοσοφίας. Η δουλειά του ήταν η σύνδεση της λειτουργίας των θεσμών ενός κράτους με την οικονομική ευμάρεια του κράτους !

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ