Τροπολογία "Πιερρακάκη": Προσλήψεις αναπληρωτών εκτός πινάκων ΑΣΕΠ και συνταξιούχων ηλικίας έως 67 ετών με τοπικές Προσκλήσεις

Για σχολεία που δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την κάλυψη κενών από εκπαιδευτικούς που είναι στους πίνακες του ΑΣΕΠ

26/11/2024

Ενημερώθηκε: 26/11/2024, 08:38

Άκουσε το άρθρο

 Με τροπολογία την οποία κατέθεσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης , προς ψήφιση, στη Βουλή -επιβεβαιώνοντας πλήρως χθεσινό αποκλειστικό ρεπορτάζ του esos- αντιμετωπίζεται   το ζήτημα της κάλυψης λειτουργικών αναγκών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά από γενική και ειδική προκήρυξη θέσεων, σι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν με πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) λόγω εξάντλησης των υποψηφίων.

Η  τροπολογία   δίνει τη δυνατότητα στους Περιφερειακούς Διευθυντές, μετά από σχετική εισήγηση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης να εκδίδουν πρόκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εφόσον  υφίστανται λειτουργικές ανάγκες για θέσεις εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) λόγω εξάντλησης των υποψηφίων.

Αιτήσεις εκπαιδευτικών εκτός πινάκων ΑΣΕΠ

Στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων δύναται να συμμετέχουν υποψήφιοι, οι οποίοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα ένταξης και διορισμού στον οικείο κλάδο/ειδικότητα και δεν είναι ενταγμένοι στους ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ

Κριτήρια πρόσληψης

Οι υποψήφιοι κατατάσσονται σε αξιολογικούς πίνακες επιλογής ανά κλάδο/ειδικότητα με βάση αποκλειστικά τον βαθμό του πτυχίου τους.

 Σε περίπτωση ισοβαθμίας των πτυχίων, προηγούνται οι υποψήφιοι με το παλαιότερο πτυχίο σύμφωνα με την ημερομηνία απονομής του. 

Σε περίπτωση που τα πτυχία έχουν απονεμηθεί κατά την ίδια ημερομηνία, τότε η κατάταξη γίνεται με βάση την παλαιότητα εγγραφής των υποψηφίων στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.).

Ειδική Αγωγή

Ειδικά οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) κατατάσσονται στους αξιολογικούς πίνακες επιλογής με βάση μόνο τον βαθμό του βασικού πτυχίου τους, αλλά σε περίπτωση ισοβαθμίας των πτυχίων, προηγούνται οι υποψήφιοι με το παλαιότερο ειδικό τυπικό προσόν ένταξης στον κλάδο Ε.Α.Ε..

Για τους νηπιαγωγούς και δασκάλους Ε.Α.Ε. η κατάταξη πραγματοποιείται ενιαία για τους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. και ΠΕ 71 και ΠΕ 70 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε., αντίστοιχα.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α' 75) για τα στοιχεία που διαλαμβάνονται σε αυτήν.

Οι αξιολογικοί πίνακες επιλογής ισχύουν έως τη λήξη του διδακτικού έτους.

Κατά την υποβολή των αιτήσεων οι υποψήφιοι βεβαιώνουν ότι δεν εμπίπτουν στην παρ. 5Α του άρθρου 62, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. που έχουν διοριστεί ή διορίζονται από νέο διορισμό ή πρόσληψη για τρία (3) έτη, και στην παρ. 5Α του άρθρου 63, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. οι οποίοι προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και αρνούνται να αναλάβουν υπηρεσία ή παραιτούνται, κατά το έτος πρόσληψης και το επόμενο σχολικό έτος, του παρόντος, καθώς και στην παρ. 4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. οι οποίοι προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές κατόπιν ειδικής πρόσκλησης και αρνούνται να αναλάβουν υπηρεσία ή παραιτούνται, κατά το έτος πρόσληψης και κατά το επόμενο σχολικό έτος.

Οι αξιολογικοί πίνακες

Οι αξιολογικοί πίνακες επιλογής της παρ. 3 καταρτίζονται με ευθύνη του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, κυρώνονται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και αναρτώνται στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Αναμόρφωση των πινάκων, που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης και οι μη δικαιούμενοι να προσληφθούν βάσει της νέας κατάταξης απολύονται. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.

Συνταξιούχοι

Εφόσον δεν καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες για θέσεις εκπαιδευτικών   και μετά την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος , είναι δυνατή η πρόσληψη συνταξιούχων εκπαιδευτικών, που δεν έχουν υπερβεί το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας τους, σύμφωνα με την παραπάνω διαδκασία.

Από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης οι προλήψεις

Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τον αριθμό των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο/ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης, που έχουν εγκριθεί με σχετική πράξη του υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ανεξάρτητα από την πηγή χρηματοδότησης αμέσως μετά την ανάρτηση των αξιολογικών πινάκων επιλογής των υποψηφίων.

Όταν προκύπτουν επιπλέον λειτουργικές ανάγκες για θέσεις σε σχολική μονάδα και κλάδο/ειδικότητα που συμπεριλήφθηκε στην τοπική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος , δύναται να καλούνται, καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους, οι εγγεγραμμένοι στους αξιολογικούς πίνακες επιλογής που προαναφέραμε, που δεν έχουν ήδη προσληφθεί, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για πρόσληψη.

Η προϋπηρεσία  δεν προσμετράται

Η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με την παραπάνω  διαδικασία   δεν προσμετράται στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας που προκηρύσσει και διενεργεί το Α.Σ.Ε.Π. σε εφαρμογή των διατάξεων που ισχύουν κάθε φορά, αλλά λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και λαμβάνεται υπόψη μετά τον μόνιμο διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση για κάθε συνέπεια.

 

Σχόλια (25)

Master chef (θα γίνω αστροναύτης)
|

@Νικος 27 Νοε 2024 16:48
- "Λέτε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν παραπάνω διακοπές και δουλεύουν λιγότερες ώρες από τους υπόλοιπους εργαζόμενους για αυτό δικαιολογείται και ο μισθός ανιδεικευτου εργάτη που λαμβάνουν".
Κακώς τα λένε. Τις ίδιες περίπου διακοπές και τις ίδιες περίπου ώρες εργασίας έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ανά τον κόσμο. Εκτός κι αν γνωρίζει κανείς κάποια χώρα, που τα σχολεία λειτουργούν 24ώρες/7ημέρες/12μήνες και οι εκπαιδευτικοί εργάζονται 8-10-12ώρα/ημέρα.
Ο δε μισθός ανειδίκευτου εργάτη που λαμβάνουν στη χώρα μας ΔΕΝ δικαιολογείται με τίποτα και ΔΕΝ συμβαίνει σε καμιά άλλη "σοβαρή χώρα". Εξηγείται μόνο, από την αξία και τη σημασία που προφανώς δίνουν οι πολιτικές ηγεσίες-εξουσίες στην παιδεία και την εκπαίδευση των πολιτών-της νέας γενιάς, δηλαδή στο παρόν και το μέλλον της χώρας.
- "μια δεύτερη δουλειά η να μετεχουμε σε μια επιχείρηση", "part time πωλητής με σύμβαση αορίστου χρόνου πχ, η ντελιβερας η μηχανικός η ότι ξέρει να κάνει ο κάθε ένας τέλος πάντων".
Δεν ξέρω εάν συμβαίνει σε άλλες "σοβαρές χώρες" αλλά δεν το θεωρώ λύση. Πιστεύω ότι α) απαξιώνεται το κύριο επάγγελμα με κίνδυνο να γίνει δευτερεύων-λιγότερο σημαντικό β) είναι μια επαγγελματική-οικονομική-κοινωνική στρέβλωση γ) ενέχει πιθανές αρνητικές συνέπειες-επιπτώσεις (συνέπεια-αποτελεσματικότητα-υποχρεώσεις-καθήκοντά) στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού δ) αποτελεί "κρύψιμο του προβλήματος κάτω από το χαλί" και ε) "ευκαιρία" αποποίησης της ευθύνης του Κράτους για παροχή μισθών στους υπαλλήλους-λειτουργούς του, που να επιτρέπουν την αξιοπρεπή τους διαβίωση.
.
@27 Νοε 2024 15:52 Όχι σε όλα....
.
@27 Νοε 2024 15:33 Απορώ πως δεν το σκεφτήκαν να γίνουν όλοι πιλότοι ή διευθυντές ΔΕΚΟ ή πολιτικοί. Και όσοι δηλαδή δεν μπορούν να γίνουν, καλώς δηλαδή τους κατάντησε το Κράτος επαίτες?

Νικος
|

Έγραψα το σχόλιο με κάθε ειλικρίνεια. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω αποδεχτεί ότι για το κράτος και την κοινωνία δεν έχω καμία διαφορά από έναν ανιδεικευτο εργάτη, με κάθε σεβασμό στη συγκεκριμένη κατηγορία εργαζομενων. Το μεν κράτος μου το αποδεικνύει έμπρακτα με το μισθό που με πληρώνει και με τα εμπόδια που βάζει κάθε μέρα (πχ απαγόρευση κινητικότητας κλπ) και η κοινωνία δεν δίνει δεκάρα για την προσφορά μας. Την ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το τι έκανε η τάδε influencer παρά το τι κάνει ο δάσκαλος. Να αυξήσω τον μισθό μου από την εργασία μου δεν προβλέπεται, το ειπε άλλωστε και ο πρωθυπουργός (το 2027 ξανά θα πάρουμε κανένα 20αευρο αύξηση), οπότε ζητώ κάτι απλό: Να μπορώ να έχω μια επιχείρηση παράλληλα η μια δεύτερη δουλειά για να ζήσω αξιοπρεπώς την οικογένεια μου. Δεν νομίζω να ζηταω κάτι παράλογο. Για λόγους ισότητας ας μπορεί και ο ελεύθερος επαγγελματίας / επιχειρηματίας να κάνει τα χαρτιά του για εκπαιδευτικός, αν έχει τα προσόντα, κρατοντας παράλληλα την επιχείρηση του. Κανένα πρόβλημα. Ελεύθερη αγορά έχουμε.

@Νικος
|

Εντελώς λάθος σχόλιο εκτός αν έγινε επιτηδευμένα. Παντού οι εκπαιδευτικοί αυτές τις ώρες κάνουν χωρίς να παίρνουν λιγότερα από άλλους δημόσιους υπαλλήλους ή τουλάχιστον τους περισσότερους. Δεν είναι ίδια δουλειά η διδασκαλία με τις άλλες. Είναι πραγματικά απίθανο το 2024 να κατηγορούμε δασκάλους γιατί ... δουλεύουν λίγο την ώρα που ο μισθός τους έχει φτάσει στον κατώτατο του ιδιωτικού κατά παγκόσμια πρωτοτυπία!Μόνο κατάντια αυτή η χώρα...

@
|

Οι απαντήσεις "γίνε πιλότος αν μπορείς" απαντώνται ως εξής:
"Γίνε εκπαιδευτικός αν μπορείς" και μην ξανασχολιάσεις αρνητικά. Αλλιώς μάθε να δέχεσαι κριτική.
Έλεος πια με τα "ιερά και τα όσια" που μας κρατάνε στο μεσαίωνα.

ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ
|

ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ;

@@@@Μανος Π, Νίκος κλπ
|

Θεωρώ όλες τις απαντήσεις απαράδεκτες διότι:
α) Δεν έγινε σύγκριση δασκάλου - πιλότου. Έγινε παράθεση παραδείγματος επαγγέλματος που δεν δουλεύει οκτάωρο. Τα περί του πόσο άξιος είναι ως απάντηση δε νομίζω να χρειάζονται σχολιασμού από τη στιγμή που ο μισθός του είναι 3-4 φορές μεγαλύτερος και δεν πάει στα 67 (και πολλά άλλα). Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε πως για κάποιο λόγο ο δάσκαλος σε ολάκερο πλανήτη έχει λιγότερες ώρες από 8ωρο!!!
β) Οι μισθοί των εκπαιδευτικών ΔΕΝ είναι μικρότεροι από μισθούς ΕΝΤΟΣ του εκεί δημοσίου. Μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά. Με τα ειδικά μισθολόγια για δουλειές γραφείου, με τα διάφορα απίθανα επιδόματα κλπ. Ψευδές πως παντού παίρνουν λίγα. ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ δεν παίρνουν λίγα. Η σύγκριση με το εκεί δημόσιο των εκεί εκπαιδευτικών μετράει. Παράδειγμα Κύπρος, Πορτογαλία, πάρτε ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΙΣΘΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!
γ) Και 3 και 13 μεταπτυχιακά χρειάζονται Διαρκής βελτίωση. Η εκπαίδευση χρειάζεται τους καλύτερους. Η απάντηση με τον χρόνο σπουδών θα μπορούσε να απαντηθεί και με ένα πτυχίο κι ένα μεταπτυχιακό. Όταν απόφοιτοι λυκείου παίρνουν περισσότερα χωρίς σπουδές ΟΛΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ.
δ) Ποιο γνωρίζαμε όταν ξεκινήσαμε; Μετά τα μνημόνια ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΑΔΟΥ ΠΗΡΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣ! Το ότι τα αναγνώρισαν τα δικαστήρια τι σημαίνει; Γνώριζα εγώ όταν διορίστηκα πως όλοι οι άλλοι είναι .. "συνταγματικοί" κι εγώ όχι;
Επιστροφές σε πανεπιστημιακούς, ενστόλους, γιατρούς, εφοριακούς, μηχανικούς - σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε ΟΛΟΙ έχουν πάρει πίσω - εκτός από ποιους;; Μάντεψε!

Νικος
|

Λέτε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν παραπάνω διακοπές και δουλεύουν λιγότερες ώρες από τους υπόλοιπους εργαζόμενους για αυτό δικαιολογείται και ο μισθός ανιδεικευτου εργάτη που λαμβάνουν. ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ αν και δεν είναι ακριβώς ετσι! Το θέμα είναι ότι ο μισθός αυτός δεν επαρκεί πλέον για τα προς το ζην και μας απαγορεύεται να κάνουμε μια δεύτερη δουλειά η να μετεχουμε σε μια επιχείρηση για να συμπληρώσουμε το εισόδημα μας.

Αφού λοιπόν δεν θέλει το κράτος, η δεν έχει, η νομίζει ότι δεν αξίζει να δώσει επιπλέον χρήματα από αυτά του ανιδεικευτου εργάτη στους εκπαιδευτικούς, τότε ας απελευθερώσει την δεύτερη εργασία και τη συμμετοχή σε επιχειρήσεις χωρίς καμια άδεια από πυσδε και λοιπές γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Κάποιος δάσκαλος να μπορεί να δουλεύει part time πωλητής με σύμβαση αορίστου χρόνου πχ, η ντελιβερας η μηχανικός η ότι ξέρει να κάνει ο κάθε ένας τέλος πάντων. Να μπορούμε να δουλεύουμε σε ένα ταξί, να έχουμε στο όνομα μας μια μικρή επιχείρηση η να κόβουμε μια απόδειξη παροχής υπηρεσιών.

Τα ιδιεταιρα μαθήματα τα αφήνω έξω γιατί όντως δεν συμβαδίζουν. Ας τα κάνουν οι συνάδελφοί του ιδιωτικού τομέα για τους οποίους είναι η κύρια πηγή εισοδήματος.

Αλλά γιατί ρε κράτος μου απαγορεύεις να συμπληρώσω το εισόδημα μου κάνοντας μια επιπλέον νόμιμη δουλειά που ξέρω να κάνω? Πχ λογιστικά. Να ανοίξω ένα λογιστικό γραφείο και να το δουλεύω μετά το μεσημέρι? Που είναι το παράλογο και που είναι το παράνομο?

Επιτρέπεις στον ανιδεικευτο εργάτη να δουλεύει σε μια δεύτερη δουλειά νόμιμα η να έχει και μια καφετέρια ταυτόχρονα. Εμένα που με πληρώνεις με μισθό ανιδεικευτου εργάτη γιατί μου απαγορεύεις να εργαστώ επιπλέον η να ανοίξω ένα σαντουιτσαδικο για να ζήσω αξιοπρεπώς την οικογένεια μου?

@@@Μανος Π, Νίκος κλπ
|

Συγνώμη αλλά με όλο το σεβασμό, το ότι έχετε κάνει 3 μεταπτυχιακά είναι αξιοθαύμαστο. Αλλά το σχολείο δε χρειάζεται κάποιον με 3 μεταπτυχιακά. Καλά είναι, αλλά δε χρειάζονται για να μπω στην τάξη και να κάνω το μάθημα με το βιβλίο που μου έχουν επιβάλει, το πρόγραμμα που μου σερβίρουν έτοιμο και τους μηδέν βαθμούς ελευθερίας που έχουν οι εκπαιδευτικοί στο ελληνικό σχολείο. Οπότε και σε επίπεδο μισθού λογικό είναι να μην πληρώνεται αρκετά το 1ο, 2ο, 3ο μεταπτυχιακό σε μια δουλειά που δεν είναι απαραίτητα.
Οι μισθοί των εκπαιδευτικών είναι χαμηλοί γενικά (σε σχέση με το μέσο μισθό της χώρας), στις περισσότερες δυτικές χώρες, μπορεί και σε όλο τον πλανήτη. Τόσο αποτιμά η κοινωνία αυτό το επάγγελμα. Το γνωρίζαμε όταν ξεκινήσαμε.

@@@Μανος Π, Νίκος κλπ
|

Τότε γίνε πιλότος αν μπορείς. Ατυχής η σύγκριση, το επάγγελμα είναι σκληρό, λίγοι καταφέρνουν να πάρουν την άδεια, και κρατάς ανθρώπινες ζωές στα χέρια σου κάθε μέρα, αυτό έλειπε να πληρώνεσαι όσο ένας δάσκαλος του Δημοτικού. Τις συνθήκες και τους μισθούς τους γνωρίζεις πριν ακόμη ξεκινήσεις να σπουδάζεις. Αν θεωρείς ότι αξίζεις περισσότερα πας εκεί που παίρνεις περισσότερα. Αν δεν μπορείς, σημαίνει ότι δεν μπορείς. Το να πληρώνεσαι για 12 μήνες ενώ δουλεύεις 9 μήνες με 5ωρα ενώ η full time εργασία είναι 11 μήνες με 8ωρο, κάπως πρέπει να το λάβεις υπόψη, δε νομίζεις;

@@Μανος Π, Νίκος κλπ
|

Αυτά που λες ισχύουν σε όλο τον πλανήτη! Πουθενά όμως δεν υπάρχει ανάλογη μείωση!!!
Κι εγώ έκανα 3 μεταπτυχιακά κι ο άλλος παίρνει παραπάνω με απολυτήριο λυκείου με ειδικό μισθολόγιο χωρίς κανένα απολύτως λόγο με δουλειά γραφείου!!!! Σε παρακαλώ πάρα πολύ! Και οι πιλότοι 8 ωρο αν το πάμε έτσι!!!

@Μανος Π, Νίκος κλπ
|

Συμφωνούμε να είναι αξιοπρεπείς οι μισθοί. Απ'την άλλη, ο εκπαιδευτικός δεν εργάζεται για 2,5 μήνες κάθε καλοκαίρι και για 1 μήνα Χριστούγεννα-Πάσχα, ενώ το ωράριο είναι κάπο μεταξύ 18-28 ώρες την εβδομάδα αναλόγως κατηγορίας και ετών προϋπηρεσίας. Ναι, δεν είναι μόνο οι ώρες "μέσα στην τάξη", το καταλαβαίνουμε αυτό. Αλλά όταν διεκδικούμε μισθούς καλό είναι να τα λαμβάνουμε υπόψη και τα παραπάνω, γιατί συνήθως όταν μιλάμε για μισθό εννοούμε 8ωρο/40ωρο, και άδεια που δεν έχει καμία σχέση με τους 3,5 μήνες το χρόνο που δεν πάμε στο σχολείο εμείς.
Αν κάνετε αναγωγή ανά εργάσιμο 8ωρο θα δείτε ότι οι μισθοί δεν είναι τόσο χάλια όσο θέλουμε να λέμε.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ,ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ,ΚΛΕΙΣΤΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.

ΓΙΏΡΓΟΣ Μ
|

ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ Η ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ

Μανος Π
|

Δώστε αξιοπρεπή μισθό να μπορεί να ζήσει κάποιος και θα καλύπτονται και οι θέσεις.
Κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε;

Ας έρθει να ζήσει ο όποιος ιθύνων με τις συνθήκες του αναπληρωτή και τα λέμε μετά...

Καλά αυτό με την μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας είναι απλά γελοίο, εκτός από προδήλως παράνομο...

Αλήθεια, τέτοια απαξίωση;;;

Νικος
|

Κύριε υπουργέ, για να το πούμε απλά: Ο μισθός του εκπαιδευτικού ΔΕΝ επαρκεί ούτε για τα βασικά (ενοίκιο - σιτηση - λογαριασμοί κοινής ωφέλειας). Αν λυθεί πρώτα το θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ των υπαλλήλων σας από την ΚΥΡΙΑ εργασία τους, τότε αυτόματα θα λυθεί και το θέμα του παρόντος άρθρου όπως και πολλά άλλα.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΤΣΙΟΥΛΑΚΗΣ
|

Να γίνουν μόνιμες προσλήψεις είναι η λύση.

Hipierakaki
|

Ότι να ναι. Πολλά μπορούν να γίνουν. Καταρχάς κάποιος που δε δήλωσε περιοχές μπορεί αργότερα να θαλει να δηλώσει. Τόσο δύσκολο τους είναι να το επιτρέψουν? Επίσης να ξερει ο άλλος 1 μηνα πριν που θα πάει και όχι να του λέει σε 3 μέρες θα πας στα Ψαρά (τυχαίο παραδειγμα).Το ίδιο και για τους μόνιμους πιο πολλές προσλήψεις και όχι τελευταία στιγμή. Καλά αυτό το δε μετράει η προϋπηρεσία απο την ειδική πρόσκληση...είναι αλλο περίεργο. Πάτε καλά εκεί στο υπουργείο?

@Αναπληρώτρια
|

Τα λάθη πληρώνονται, ας είμαστε προσεκτικοί όταν συμπληρώνουμε φόρμες. Υπάρχουν χιλιάδες που θέλουν θέση εργασίας. Ας δηλώνουμε ΜΟΝΟ περιοχές στις οποίες είμαστε διατεθημένες να πάμε, είναι τόσο απλό. Όσο για τα 2 χρόνια, αν αρνηθείς προφανώς θα κάνεις κάποιο κουμάντο, θα απασχοληθείς αλλού για τουλάχιστον 1 χρόνο, ας κάτσουμε 1 παραπάνω.

Άννα
|

Το να λειτουργήσουν πίνακες ανά ΔΔΕ με εντοπιότητα μετά τη δεύτερη φάση ας πούμε δεν περνάει από το μυαλό κανενός......?

ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ
|

Να ανοίγουν κάθε χρόνο οι πίνακες κι όχι κάθε διετία.

Σημαντικές οι ειδικότητες στην Α’βάθμια
|

Οι μαθητές στις ηλικίες αυτές δεν μπορούν να κάθονται συνεχόμενες ώρες και να εργάζονται, θα πρέπει να εναλλάσσεται η νοητική προσπάθεια με σωματική ενεργοποίηση. Έρευνες έχουν δείξει ότι η σχολική επίδοση σχετίζεται με την άσκηση, (έχουν καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις οι μαθητές που αθλούνται). Επιπλέον η εκτόνωση των μαθητών, ανάμεσα στα μαθήματα του θρανίου βοηθάει στη συγκέντρωση, ακόμα και εμπειρικά το διαπιστώνουμε!
Θελουμε οι μαθητές μας να έχουν υγεία και ηρεμία, να ξεφύγουν από τη μάστιγα της παχυσαρκίας και να είναι μακριά από κάθε επιθετική συμπεριφορά!

Εκπαιδευτικός
|

Η λύση ΔΕΝ είναι αυτή.
Η λύση είναι τα παρακάτω:
Διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών έτσι ώστε οι αναπληρωτές να είναι ελάχιστοι κάθε χρόνο.
Αύξηση μισθών.
Τίποτα άλλο. Όλα τα άλλα είναι απλά για να περνάμε την ώρα μας....

Αναπληρώτρια
|

Γιατί δεν καταργείται η ποινή; αν αρνηθεί τη θέση τοποθέτησης ο αναπληρωτής δε θα δουλέψει για τα επόμενα δύο χρόνια.
Όταν δηλώνουμε περιοχές προτίμησης κάπου αρχές Καλοκαιριού που να ξέρουμε αν θα αλλάξουν οι συνθήκες ζωής μας μετά από 3-4 μήνες που θα περιμένουμε αν θα μας καλέσουν και που. Το λογικό είναι να μπορεί κάποιος να εκτιμήσει αν θα αποδειχθεί τη θέση που του έλαχε από τη μοίρα χωρίς να έχει το μαχαίρι στο λαιμό.
Έκανε ένα λάθος βρε παιδί μου και δήλωσε κάποιος περιοχή που δεν τον βολεύει, δε βρίσκει να νοικιάσει κλπ. Ας έχει την επιλογή να παραιτηθεί και ας δουλέψει τον επόμενο χρόνο (όχι μετά από 2).

ΓΙΑΝΝΗΣ Ν
|

@Ειδικότητες
Οι δάσκαλοι στο στο δημοτικό είναι ένας ανά τάξη και τις ώρες που περισσεύουν κάνουν μελέτη στο ολοήμερο. Μακάρι οι δάσκαλοι να έκαναν τις πρώτες ώρες και οι ειδικότητες να έμπαιναν τις τελευταίες ώρες και στο ολοήμερο. Μπες να κάνεις μάθημα τρίτη ώρα μαθηματικά μετά από πχ γυμναστική και μουσική να δεις πως χάνεται η μισή διδακτική ώρα. Από τότε που γυμνασιοποιήθηκε το δημοτικό με τις ειδικότητες να εναλλάσσονται σε μονόωρα μαθήματα, υπάρχει πολύ σοβαρό θέμα κι ας εθελοτυφλούμε για να μπουν στα δημοτικό διάφορες ειδικότητες. Βεβαίως και να μπουν ειδικότητες αλλά μετά την 4η διδακτική ώρα..

Ειδικότητες
|

Αυτά γίνονται όταν βάζεις δασκάλους να κάνει μαθήματα ειδικοτήτων, ειδικά στα ολοήμερα και εργαστήρια δεξιοτήτων. Μετά δεν έχεις για τα βασικά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ