Υφ. Εσωτερικών: Γιατί εξαιρέσαμε τους εκπαιδευτικούς από την κινητικότητα

Σταθμίζοντας κατά μείζονα λόγο την ανάγκη στελέχωσης των σχολικών μονάδων εξαιρέθηκαν οι εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το πεδίο εφαρμογής του ΕΣΚ

30/11/2024

Ενημερώθηκε: 30/11/2024, 11:09

Άκουσε το άρθρο

"Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων της κινητικότητας το Υπουργείο Εσωτερικών, ως αρμόδιο για το σχεδιασμό και τον έλεγχο εφαρμογής του σχετικού νομοθετικού πλαισίου στο ανθρώπινο δυναμικό, έγινε αποδέκτης ερωτημάτων για ζητήματα εφαρμογής των διατάξεων της κινητικότητας σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς, δεδομένων των ειδικότερων ρυθμίσεων που ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς, που διαφοροποιούνται από όσα προβλέπονται για τους πολιτικούς διοικητικούς υπαλλήλους, καθώς οι εκπαιδευτικοί υπάγονται στον Υπαλληλικό Κώδικα (ν.3528/2007) μόνο για όσα θέματα ρητά παραπέμπονται σε αυτόν ή δεν ρυθμίζονται από ειδικές διατάξεις".

Τα παραπάνω τονίζει η υφυπουργός Εσωτερικών Παρασκευή Χαρλαμπογιάννη, απαντώντας, εγγράφως, στη Βουλή, σε σχετική ερώτηση του προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κ. Βελόπουλου, κι εξήγεί:

Λαμβάνοντας υπόψη συγκεκριμένα προβλήματα που είχαν ανακύψει κατά την εφαρμογή των διατάξεων του ΕΣΚ σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς και επιπλέον ότι:

α) οι υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ δεν εξαιρούνται από το ΕΣΚ και δύνανται να καλύπτουν τις ανάγκες τους μέσω αποσπάσεων ή μετατάξεων διοικητικού προσωπικού,

β) για τους εκπαιδευτικούς, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), σύμφωνα με το άρθρο 19 του ν. 4440/2016, διατηρούνται σε ισχύ ειδικές διατάξεις που αφορούν σε απόσπαση σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε όλη την επικράτεια και σε Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και Ανεξάρτητες Αρχές που εποπτεύονται από αυτό και σε φορείς του άρθρου 68 παρ. 1 υποπ. 3 του ν. 4235/2014 (Α’ 32) και του άρθρου 26 παρ. 3 υποπ. β’ του ν. 3432/2006 (Α’ 14), καθώς και σε φορείς και υπηρεσίες του ΟΑΕΔ για την υλοποίηση της μαθητείας των εκπαιδευτικών δομών του ίδιου Υπουργείου. Συνεπώς, το ΥΠΑΙΘΑ, βάση της έκτασης των υπηρεσιών του (περιφερειακών, αποκεντρωμένων και φορέων που εποπτεύονται από αυτό) σε όλη την επικράτεια, δύναται να αξιολογεί ενδοϋπουργικά τα αιτήματα των εκπαιδευτικών για τη διενέργεια αποσπάσεων ένεκα σοβαρών λόγων υγείας και γενικότερα να ρυθμίζει τα ζητήματα σχετικά με την πολιτική κινητικότητας και την στελέχωση των υπηρεσιών του, και

γ) σταθμίζοντας κατά μείζονα λόγο την ανάγκη στελέχωσης των σχολικών μονάδων με το άρθρο 57 του ν. 5143/2024 «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις» (Α’ 161) εξαιρέθηκαν οι εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το πεδίο εφαρμογής του ΕΣΚ.

Η σχετική ρύθμιση κρίθηκε απαραίτητη καθώς, όπως προκύπτει και από την αιτιολογική έκθεση

«Με την προτεινόμενη ρύθμιση, εξορθολογίζεται το ενιαίο σύστημα κινητικότητας και διασφαλίζεται η αποτελεσματικότητα της κινητικότητας των πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων, αλλά και η στελέχωση κρίσιμων υπηρεσιών, όπως τα σχολεία, τα σωφρονιστικά καταστήματα και τα νοσηλευτικά ιδρύματα και καταργούνται διατάξεις που ρύθμιζαν ευνοϊκότερα θέματα κινητικότητας υπαλλήλων που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα.»

Επισημαίνεται δε ότι σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου: «7. Αποσπάσεις και μετατάξεις εκπαιδευτικών, που έχουν εγκριθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016, ολοκληρώνονται σύμφωνα με τον ν. 4440/2016, όπως ίσχυε μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος. Οι αποσπάσεις του πρώτου εδαφίου έχουν διάρκεια ενός (1) έτους, μετά το πέρας του οποίου οι εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στην οργανική τους θέση χωρίς άλλη διατύπωση. Για τις μετατάξεις των εκπαιδευτικών του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζεται συμπληρωματικά η παρ. 5 του παρόντος.»

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ

Σχόλια (28)

εσωτερική έστω κινητικότητα?
|

όχι? έστω αντι για αποσπάσεις σε φορείς να γινόταν με εσωτερική μετάταξη στους φορείς του ΥΠΑΙΘ αντί να πάνε με αποσπάσεις κάποιοι 10 χρόνια και βάσλε κρατώντας μια οργανική σε σχολείο που μάλλον δε τη θέλουν..

xa
|

Περισσότεροι παίρνουν απόσπαση στους φορείς του υπαιθ παρά φεύγουν με την κινητικότητα. Εκεί τους αφήνουμε;

Σαράντα ΤΑΚΑΤΟ
|

Με αυτό που γίνεται, εν ολίγοις, είναι σαν να παραδέχονται ανοιχτά ότι οι εκπαιδευτικοί περνάνε πολλές δυσκολίες και έτσι δεν αφήνουν να φύγουν οι υπάρχοντες, γιατί δε θα βρίσκουν μετά προσωπικό. Ή μήπως όχι;

Το κουκί και το ρεβύθι
|

Η "απαγόρευση" αυτή αποτελεί καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων στον κλάδο μας. Δηλαδή αν κάποιος είναι εκπαιδευτικός, θεωρείται πως δεν πρέπει να επιδιώκει την εξέλιξή του σε άλλα πεδία και την προσφορά του σε άλλους τομείς, εφόσον έχει τα προσόντα.
Εκτός από αυτό, αν είναι τόσο ιδανικές οι συνθήκες στο χώρο της εκπαίδευσης σήμερα, λογικά η επιθυμία για μετάταξη σε άλλα υπουργεία μέσω ΕΣΚ, θα είναι μικρή, άρα δεν υπάρχει και λόγος να εμποδιστούν οι εκπαιδευτικοί να φύγουν από τη δουλειά τους. Δηλαδή ΔΕ θα βρίσκει το ΥΠΑΙΘΑ προσωπικό που να θέλει 'να κάθεται' δυο βδομάδες Χριστούγεννα Πάσχα και δυο μήνες το καλοκαίρι; (Ρητορική ερώτηση).

@ σχετικό επιδομα διαφοροποίησης;;
|

θεούλης ! το καλύτερο σχόλιο. εκεί να σταθεί ο κλάδος (που έχει πολύ κοσμο στην αναμονή να καλύψει τα κενά όσων φύγουν, αλλά άλλο τους καίει, κακεντρέχεια είναι ο λόγος και ταπείνωση του κλάδου)
αν είναι τόσο κρίσιμη η υπηρεσία και τους δένεις , δώσε κάτι παραπάνω μπαρμπααααααααα

οργανική και απώλεια
|

η μπαρούφα κάποιων όποιος έχει αποσπαση να χάνει την οργανική του είναι αστεία και κακιασμένη. την οργανική (σε σχολείο) την έχει κάποιος με τα όποια μόρια ΚΑΝΟΝΙΚΑ και ΔΙΚΑΙΑ. οι θέσεις μπορούν να καλυφθούν άμεσα , αν θέλει το υπουργείο. σιγά την ανωμαλία, κάθε χρόνο τα σχολεία αρχίζουν και τελειώνουν το έτος με νέα προσωπα (μαθητες οπωσδήποτε και εκπαιδευτικούς ενίοτε), δεν είναι υπηρεσία σερί, άρα τι λες; άλλο τα κενά. ειδικά όσοι λείπουν συνέχεια είναι γνωστό το κενό. και τελικά η "οργανική" είναι ψευδεπίγραφη, το κενό πρέπει να καλύπτεται ΑΠΛΑ. τι δεν καταλαβαίνεις ; επίσης, δεν σας νοιάζει που λείπουν για χρόνια επαγγελματίες-στελέχη, αυτό δεν είναι πρόβλημα; τέλος γράφεις " είτε άλλου υπουργείου, είτε του παιδείας" : πόσοι αποσπώνται σε άλλο υπουργείο , δε μας λες; μέσω ΕΣΚ ήταν ελάχιστοι , με ποιον άλλον τρόπο; μας λες κάποια περίπτωση να δούμε; ξέρεις τι γράφεις ή έχεις εμμονή με θέματα δευτερεύοντα και όχι τα μείζονα; (θες να πας κάπου που παίρνει άλλος απόσπαση και βγάζεις μένος; ή εσύ σκοτίζεσαι για κενά και βρήκες λύση; την απώλεια της οργανικής; για γυναίκες σε άδεια κύησης φαντάζομαι θα έχεις και χειρότερες προτάσεις ε; να σε πάρει ο πιερ για συμβουλάτορα)

Qwerty
|

Δεν μπορεί να εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί από την κινητικότητα, ενώ επιτρέπεται κάθε χρόνο η απόσπασή τους σε διάφορες διοικητικές θέσεις με πρόσχημα την κάλυψη των διδακτικών κενών. Αρνούμαι να πιστέψω ότι επιτρέπονται οι αποσπάσεις, για να συντηρούνται οι πελατειακές σχέσεις μέσω των οποίων πραγματοποιούνται. Θα ζούσαμε σε κοτζαμπασικό-κομματικό κράτος και όχι σε κράτος δικαίου...

Ρομπέρ των Πελοποννησίων
|

Επιστράτευση το 2013, αφαίρεση Μ.Κ. το 2017, υποχρεωτική τηλεκπαίδευση χωρίς εξοπλισμό το 2020-21, εξαίρεση από την κινητικότητα το 2024, συμμετοχή σε εκδρομές χωρίς νομική κάλυψη και αμοιβή εκτός έδρας και εκτός ωραρίου, ψευτοαξιολόγηση με εκφοβισμούς κλπ. Και το κυριότερο : μια κοινωνία απέναντι στους εκπαιδευτικούς. Αμφιβάλλετε ότι αυτή η χώρα επιδιώκει την πρόοδο ;

Αντεμπαγιώργης
|

Άνιση μεταχείριση των δημοσίων υπαλλήλων λέγεται αυτό και η ΟΛΜΕ πρέπει να καταφύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Αλλά γνωρίζουν ότι έτσι που έχουν καταντήσει τα σχολεία ο άλλος κάθεται από ανάγκη και όχι επειδή του αρέσει. Πολλοί θα έφευγαν, αν μπορούσαν.

Νίκος
|

Για τους τραγικούς μισθούς των εκπαιδευτικών, ούτε μια λέξη...
Και κάποτε αυτό το ανέκδοτο της κινητικότητας πρέπει να σταματήσει, γενικώς. Στο σχολείο μου τρεις εκπαιδευτικοί με οργανικές θέσεις απουσιάζουν πολλά έτη, αποσπασμένοι δεξιά κι αριστερά και περιμένουμε αναπληρωτές, οι οποίο κάποια στιγμή μέσα στο σχολικό έτος θα εμφανιστούν. Η αναστάτωση που προκαλείται δεν είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτή.
Ας εισαχθούν μερικά απλά μέτρα, με κυριότερο ότι ουδείς/ουδεμία δύναται να αποσπάται πέραν των δύο ετών από την οργανική θέση του/της (για οποιαδήποτε θέση, είτε άλλου υπουργείου είτε του Υπουργείου Παιδείας) και η περαιτέρω απόσπαση αυτομάτως να σημαίνει απώλεια της οργανικής θέσης του ή ακόμα και της εκπαιδευτικής ιδιότητας. Πώς μπορείς να επανέλθεις στη σχολική αίθουσα μετά απο μακροχρόνια απουσία σε άλλες υπηρεσίες; Κι επειδή το βιώνουμε, οι αιτούντες απόσπασης, μέχρι την έγκριση του αιτήματος, απλώς εισέρχονται και εξέρχονται της αίθουσας χαζεύοντας. Αλήθεια, από πού πηγάζει αυτή η βεβαιότητα της θετικής απάντησης του αιτήματός τους; Ελλάς το μεγαλείο σου...

ΔΑΣΚΑΛΑ
|

Και γιατι παρακαλώ, δεν θα πρεπει να αποσπωνται στα γραφεία βουλευτών ,εκπ/κοί ; Είναι μορφωμένοι , εντιμοι, έχουν άποψη, έχουν πολλά να προσφέρουν και κυρίως μπορούν να αναδείξουν προβλήματα του κλάδου μας. Το θέμα είναι να μην κάθονται εκει για πολλά έτη και στο τέλος δεν μπορούν να επανενταχθούν στη σχολική ζωή και στη σχολική τάξη. Γιατι να αποσπώνται από άλλες υπηρεσίες μόνο; Παντού υπάρχουν ελλειψεις σε προσωπικο αλλά το κράτος οφείλει να βρίσκει λύσεις.

Εκπαιδευτικός
|

Το είναι αντισυνταγματική αύτο το μέτρο δεν σας νοιάζει; Δημόσιοι υπάλληλοι είναι και οι εκπαιδευτικοί και μάλιστα με λιγότερα δικαιώματα και αποδοχές. Το μόνο θετικό είναι πλέον οι μεγαλύτερες διακοπές το καλοκαίρι. Αλλά θα φάτε μαύροοοοοο...

Κα Υφυπουργέ
|

πρέπει κάποια στιγμή να διορίσετε και εσείς υπαλλήλους στους ΟΤΑ όπως διορίζονται καθηγητές. Φεύγουν χιλιάδες με συντάξεις κάθε χρόνο και δεν αναπληρώνεται κανείς με διορισμό!
Επίσης η κινητικότητα είναι άχρηστη για αυτούς αφού τους κόβουν οι επιτροπές με την αιτιολογία ότι δεν υπάρχει στελέχωση στο 60% στο οργανογράμματος του οργανισμού!!!
Άρα μπλοκάρετε και τις εσωτερικές μετακινήσεις αφού όλες οι υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες. Ξέρω άτομα που κάνουν κάθε χρονο αίτηση και δεν τους αφήνουν να φύγουν αφού χρησιμοποιούν τον όρο του 60% και ο κάθε υπάλληλος έχει πια 3-4 παράλληλα καθήκοντα και δουλεύει για 4 άτομα άρα κορόϊδο είναι να τον αφήσει να φύγει ο διευθυντής του;
Όλα φτιαγμένα μίζερα και πλασματικά σε αυτό το κράτος.

@Πλατάρος Γιάννης
|

Κε Γιάννη ειλικρινά..λες και ζεις σε άλλο πλανήτη:
"Όσοι δεν αντέχουν την τάξη και θέλουν να φύγουν, μπορούν να πάνε 7.00-15.00 στην ΔΔΕ, ΠΔΕ, Δπε, αρχεία ,βιβλιοθήκες, εκφε, ΚΠΕ, ΑΕΙ, ΤΕΙ, και να προσφέρουν."

Δεν είναι έτσι απλό, πρέπει να υπάρχουν οι θέσεις και να μπορούν να φύγουν είτε με αντικατάσταση από αναπληρωτή είτε με μέσο (όπως θα ξέρεις και θα έχεις δει και εσύ τέτοιες αποσπάσεις). Εσύ το θεωρείς εύκολο;Υπάρχουν χιλιάδες αποσπάσεις κάθε χρόνο που δεν ικανοποιούνται.

"Αυτοί που θέλουν να φύγουν από το υπουργείο και να πάνε σε άλλο, ξέρουν ότι έχει δουλειά και θέλουν να πάνε χαλαρότητα άλλου.
Μπορει να θέλουν άλλου για καλύτερες αποδοχές επειδή έχουν μέσο να πάνε εκεί."

Ντροπή να ρίχνεις λάσπη στους εργαζόμενους άλλων Υπουργείων ότι υπάρχει χαλαρότητα ενώ ο καθηγητής όλη μέρα σκάβει στο λαγούμι; πχ Για πήγαινε δες αυτούς που κάνουν έλεγχο δαπανών..δεν σηκώνουν κεφάλι όλη ημέρα, δεν μπορούν να πα΄ρουν άδεια στο τέλος του χρόνου γιατί έχει του κόσμου τις εκκαθαρίσεις που το κράτος καθυστερεί να πληρώσει και δεν πρέπει να πάνε στο άλλο έτος.
Ο καθηγητής έχει και τα καλά του: δεν δουλεύει με κάρτα 7¨00-15:00 (σε 4 ώρες έχει πάει σπίτι του) , μετά από 2-3 χρόνια ξέρει την ύλη και τα βιβλία απ έξω, βάζει διαγωνίσματα που έχει ήδη φτιάξει παλαιότερα, κάθεται 3 μήνες το χρόνο και πληρώνεται ενώ δεν προσφέρει εργασία στο διάστημα αυτό!!! και θα ξέρεις ότι δεν υπάρχει πια εβδομάδα που να γίνεται 5 ημέρες μάθημα..
Τώρα για τις καλύτερες αποδοχές επιβεβαιώνεις ότι οι καθηγητές είναι κακοπληρωμένοι και μετά απορείς γιατί δεν εμφανίζονται να εργαστούν...
Πραγματικά αυτοαακυρώνεσαι..

dimitris
|

Θα πρέπει να εφαρμοστεί η κινητικότητα και στο υπουργείο παιδείας. Αυτή η διαδικασία θα δώσει την δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς που δεν τους ταιριάζει η εκπαίδευση να κινηθούν σε μια άλλη δημόσια υπηρεσία και να ακολουθήσουν αυτό που τους ταιριάζει. Αντίθετα δημόσιοι υπάλληλοι κάτοχοι πτυχίων εκπαιδευτικών σχολών θα μπορουν να βρεθούν στην εκπαιδευση και να γίνουν χαρισματικοί εκπαιδευτικοί.

Η κλίμακα...
|

ΟΚ αφού ... "διαφοροποιούμαστε από τους άλλους υπαλλήλους γιατί δεν λαμβάνουμε και "σχετικό επιδομα διαφοροποίησης;; όπως οι στρατιωτικοί;; αλλιώς προσωπική διαφορά"μςε την οποία εισπράττουν περισσότερα, όλοι αυτοί που δεν ¨διαφοροποιούνται" αλα ξέχασα ειμαστε ¨εθελοντικό σχολείο! γιατί δε ρωτάνε πόσα λαμβάνουν στην Κύπρο οι ¨εθελοντές"εκπαιδευτικοί όπως εμείς;; υΓ κατά τα λοιπά έχουμε συνδικαλισμό...

εκπαιδευτικός δημοσίου
|

Πάντως, εξακολουθεί να ισχύει το απαράδεκτο: να αποσπώνται εκπαιδευτικοί σε γραφεία βουλευτών.
Αυτό πρέπει να καταργηθεί οπωσδήποτε!
Δημιουργεί ανισότητες, ανισορροπίες, διαπλοκές, πελατειακές σχέσεις, αδικίες στις κρίσεις στελεχών, κλπ., κλπ.

Ελπίδα
|

Πολύ πειστική απάντηση...
Πάντως, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια! Και εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν να φύγουν άρα μειώνεται η ανάγκη νέων προσλήψεων μονίμων και αναπληρωτών και υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες χωρίς δυνατότητα κάλυψης κάποιων αναγκών σε προσωπικό από τη μεγάλη δεξαμενή των εκπαιδευτικών - άρα, με μια κίνηση, επιπλέον υποβάθμιση και ασφυξία σε όλο το δημόσιο τομέα.

Κώστας
|

Με απλά λόγια, είπε αυτό που γνωρίζουμε όλοι από την καθημερινή ζωή μας στα σχολεία: πολλοί συνάδελφοι, προκειμένου να ξεφύγουν από την κόλαση της τάξης και την τεράστια πίεση, έκαναν αιτήσεις για να φύγουν από την εκπαίδευση και πάνε...οπουδήποτε.
Σε αυτό έπρεπε να μπει κόφτης και τον έβαλαν,

Εκπαιδευτικος
|

Εμένα πιο πολύ μου θυμίζει, μιας και φωνάζετε (αξιολόγηση, κενά, δυσκολίες, καμία αύξηση) θα σας κόψω μερικά δικαιώματα ακόμη. Για να μας φοβάστε και να το βουλωσετε.

Γεωργία
|

Σταθμιζοντας λοιπόν αυτά τα δεδομένα τους δώσαμε και 400 ευρώ παραπάνω... Που είναι οι κύριοι που υπερασπιζονται εδώ τις πολιτικές να μας πούνε γιατί δεν έγινε ή γιατί δεν το κάνουν; Που είσαι κύριε υπερασπιστη των πολιτικών στην εκπαίδευση - γνωστός στις συζητήσεις - να μας πεις την άποψή σου; Ουσιαστικά να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα;

Εκπαιδευτικός
|

Στάθμισε η κ. υπουργός το γεγονός ότι εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη ενώ είναι εξαίρετοι σε δουλείες γραφείου καταδικάζονται να ταλαιπωρούν τα παιδιά και να ταλαιπωρούνται οι ίδιοι ????
ΕΙΔΙΚΑ για τους εκπαιδευτικούς Επιβάλεται να μπορούν να πάρουν μετάταξη σε διοικητική θέση.
Κύριοι της κυβέρνησης η παιδεία δεν είναι Excel

jim
|

Με άλλα λόγια δύο μέτρα και δύο σταθμά, για να μην προβείτε σε διορισμούς.

Πέτρος
|

Με τον ίδιο τρόπο, θα σας εξαιρέσουν και οι εκπαιδευτικοί από την επόμενη Βουλή! Αναφαίρετο δικαίωμά τους, το να κρίνουν αρνητικά την συγκεκριμένη ρύθμιση, που κάνατε εις βάρος τους. Στις εκλογές, λοιπόν, θα θυμηθούν τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Να είστε σίγουροι για αυτό! Πάρτε το πίσω, όσο είναι καιρός! Το μόνο που προσφέρει είναι μια αδικία εις βάρος των εκπαιδευτικών!

Μπανανία
|

Πείτε μας ποιά άλλη δυτική χώρα έχει αυτόν τον θεσμό όπου σε προσλαμβάνω για να δουλεύεις στη θέση Α αλλά την κάνεις απ'το παραθυράκι και πας σε άλλη άσχετη θέση Β σε άλλη υπηρεσία. Θα περιμένουμε. Αυτά είναι απόνερα ρουσφετολογικών νοοτροπιών του παρελθόντος. Κατά τα άλλα, όποια υπηρεσία και οργανισμός χρειάζεται προσωπικό θα μπορούσε να προκυρήσει ανοικτές θέσεις και όποιος θέλει να πηγαίνει να δουλέψει, αφήνοντας την προηγούμενη θέση του σε περίπτωση επιτυχίας.

Πλατάρος Γιάννης
|

Είναι αρχαίο....
Αν λείψει εκπαιδευτικός από τάξη διαχρονικά γίνονται τουλάχιστον 100 λαϊκα δικαστήρια....
Όσοι δεν αντέχουν την τάξη και θέλουν να φύγουν, μπορούν να πάνε 7.00-15.00 στην ΔΔΕ, ΠΔΕ, Δπε, αρχεία ,βιβλιοθήκες, εκφε, ΚΠΕ, ΑΕΙ, ΤΕΙ, και να προσφέρουν.
Είναι κύριοι και έχουν αυτό αξιολογηθεί ότι δεν αντέχουν τα παιδιά .Έχουν επίγνωση και τα έχουν 400. Είναι χρήσιμοι , διότι προσφέρουν στην εκπαίδευση. Δίπλα. ...Και γιατί δουλεύουν παραγωγικά εκτός τάξης, και γιατί δεν δημιουργούνται έκτακτα κενά.
Αυτοί που θέλουν να φύγουν από το υπουργείο και να πάνε σε άλλο, ξέρουν ότι έχει δουλειά και θέλουν να πάνε χαλαρότητα άλλου.
Μπορει να θέλουν άλλου για καλύτερες αποδοχές επειδή έχουν μέσο να πάνε εκεί.
Δεν είναι δίκαιο...

χμ
|

Αυτό σημαίνει ότι ανησυχεί η υφυπουργός πως θα φύγουν εκπαδευτικοί σε άλλες υπηρεσίες. Γιατί άραγε να θέλουν να φύγουν οι εκπαιδευτικοί; Αναρωτήθηκε;

Η απαντηση
|

παραθέτει αριθμητικά δεδομένα;
Εάν όχι, που εδράζεται, ώστε να αιτιολογείται η καθολική επιβολή μιας τέτοιας απαγόρευσης;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ