Έρευνα για τη μετάβαση σε μια Νέα Σχολική Τάξη και την επανεξέταση των υφιστάμενων κτιριολογικών προγραμμάτων για σχολικές μονάδες

Κονδύλι 1.488.000,00 ευρώ

04/12/2024

Ενημερώθηκε: 04/12/2024, 09:07

Άκουσε το άρθρο

Έρευνα για τη μετάβαση των σχολείων σε μια Νέα Σχολική Τάξη και την επανεξέταση των υφιστάμενων κτιριολογικών προγραμμάτων για σχολικές μονάδες, θα διεξάγει  το Πολυτεχνείο Κρήτης, σύμφωνα με απόφαση την οποία υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ήδη το έργο, με προϋπολογισμό  1.488.000,00 ευρώ εντάχθηκε, με απόφαση του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη, στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.

Σκοπός της έρευνας είναι η παραγωγή επιστημονικής έρευνας για την αναβάθμιση του σχολικού χώρου, αποκλειστικά προς όφελος του δημόσιου συμφέροντος, με την ενσωμάτωση σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών στην εκπαιδευτική διαδικασία για τον εμπλουτισμό της καθημερινής μαθησιακής εμπειρίας μαθητών και εκπαιδευτικών και με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Ο πρώτος βασικός στόχος της πράξης είναι η αναβάθμιση της σχολικής τάξης του δημόσιου σχολείου -Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου- σε επίπεδο εκπαιδευτικού χώρου και εξοπλισμού, και η μετατροπή της σε ένα θετικό, υποστηρικτικό και σύγχρονο περιβάλλον εκπαίδευσης, με ερεθίσματα για μάθηση και για την καλλιέργεια ικανοτήτων και δεξιοτήτων. 

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την πειγραφή της απόφασης, η τυποποιημένη διαμόρφωση της σημερινής σχολικής τάξης θα αναβαθμιστεί χωρικά και τεχνολογικά έτσι ώστε να εξυπηρετεί διαφορετικά εκπαιδευτικά σενάρια, να προάγει την αυτενέργεια, την ομαδικότητα, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, καθώς και να προσαρμόζεται στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες και επιθυμίες των παιδιών. 

Ειδικός στόχος της συνεργασίας είναι η νέα σχολική τάξη να έχεις τις σωστές διαστάσεις ενός καινοτόμου χώρου μάθησης, να είναι δηλαδή ψηφιακή, κυκλική, ευέλικτη, συμπεριληπτική και συνεργατική.

Ο δεύτερος στόχος είναι η επανεξέταση των υφιστάμενων κτιριολογικών προγραμμάτων για σχολικές μονάδες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης και η ανάπτυξη ενός νέου παραμετροποιημένου μοντέλου κτιριολογικών προγραμμάτων για σχολικά κτίρια Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Το ψηφιακό παραμετροποιημένο μοντέλο κτιριολογικών απαιτήσεων θα προσφέρεται ανοιχτά, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας στους αρμόδιους φορείς, ώστε να μπορούν επεξεργαστούν διαφορετικά σενάρια για κτιριολογικές μελέτες.

 

Σχόλια (4)

ΚΑΛΥΨΩ
|

Υπάρχει μια πραγματικότητα εδώ στα σχολεία .Υποθέτω την γνωρίζετε.
Αισθάνομαι όμως ότι δεν ζητάτε την ουσιαστική συμβολή των Δ/ντών/ντριών.Κάποιο πρόβλημα με τους διαμεσολαβητές υπάρχει.΄

Με εκτίμηση και απορία

Προσχολική
|

Είναι καλό να διεξάγονται έρευνες, όμως δεν πρέπει να εξαιρείται η υποχρεωτική βαθμίδα της προσχολικής εκπαίδευσης η οποία ανήκει στην Πρωτοβάθμια. Τα νηπιαγωγεία στην συντριπτική τους πλειοψηφία χρειάζονται κτηριακη αναβάθμιση για να υποστηρίζουν και να εκπαιδευουν κατάλληλα μαθητές τυπικής αλλά ιδιαίτερα μη τυπικής ανάπτυξης- Αμεα.

λεφτά υπάρχουν!!
|

μόνο για τις εταιρίες όμως ... τα σχολεία δεν έχουν να πάρουν ούτε μελάνι για τον εκτυπωτή ούτε φωτοτυπικό χαρτί γιατί οι οι σχολικές επιτροπές και οι δήμοι δεν έχουν χρήματα να δώσουν. να μην αναφέρω ούτε χαρτί τουαλέτας για τα παιδιά. Ρωτήστε σχολεία μέσα στην Αθήνα ακόμα και σε "καλές" περιοχές π.χ Ψυχικό, Χολαργό κλπ και θα τραβάτε τα μαλλιά σας με αυτό που συμβαίνει!!

Μήτσος
|

Πεταμένα λεφτά. Δε χρειάζεται έρευνα για τα αυτονόητα. Ο αρχιτέκτονας, αφού μιλήσει με τον δάσκαλο, θα σχεδιάσει το σωστό σχολείο. Λεφτά θα δοθούν για να χτιστεί;
Να ασχοληθείτε με τα προβλήματα της καθημερινότητας, είπε ο πρωθυπουργός.
Αυτά προέχουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ