Κ. Πιερρακάκης: Ο Διευθυντής Σχολείου θα γίνει Διευθυντής με "Δ" Κεφαλαίο

Νομική προστασία εκπαιδευτικών-Και ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να προστατευθεί από κάποιον που θα τον απειλήσει για έναν βαθμό έβαλε σε μαθητή ή εισηγήθηκε για μία αποβολή

03/01/2025

Ενημερώθηκε: 03/01/2025, 11:23

Άκουσε το άρθρο

"Ο Διευθυντής Σχολείου θα γίνει Διευθυντής με "Δ" Κεφαλαίο"ξεκαθάρισε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, με σημερινές δηλώσεις στον Σκάϊ, δίνοντας έτσι το "στίγμα" του νέου Σχεδίου Νόμου που ετοιμάζει να φέρει, στο αμέσως επόμενο διάστημα,  σε δημόσιο διάλογο.

Σχετικά με το "Τι σημαίνει αυτό;"ο υπουργός Παιδείας ανέφερε χαρακτηριστικά:

  • Να μπορεί να επιλέγει τους Υποδιευθυντές του 
  • Να μπορεί να λέει ότι κατά προτεραιότητα  θα αξιολογηθεί συγκεκριμένος  εκπαιδευτικός
  • Να μπορεί να έχει πιο αποφασιστικό ρόλο σε ότι αφορά το ωρολόγιο πρόγραμμα

Σε ερώτηση εάν "ο Διευθυντής θα μπορεί να μπαίνει απροειδοποίητα στην αίθουσα για να παρακολουθήσει το μάθημα που κάνει ο εκπαιδευτικός;", ο υπουργός απάντησε:"Θα μπορεί να κάνε όλα εκείνα που θα μπορούσε να κάνει εδώ και δεκαετίες".

"Θα κάνει ότι μπορεί να κάνει ένας Διευθυντής" τόνισε ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Νομική προστασία εκπαιδευτικών

"Και ο εκπαιδευτικός  θα πρέπει να προστατευθεί  από κάποιον που θα τον απειλήσει  για έναν  βαθμό έβαλε σε μαθητή  ή εισηγήθηκε για  μία αποβολή" ανέφερε ο υπουργός Παιδείας και σημείωσε: "Εξετάζουμε ,  πως θα  παρέχουμε στους εκπαιδευτικούς νομική προστασία  σε σχέση με τον πυρήνα των αρμοδιοτήτων , δηλαδή να μην φοβάται ο εκπαιδευτικός  να δώσει μια αποβολή , να μην φοβάται   τον βαθμό που θα βάλει  να πάει κάποιος και να τον απειλήσει . Αυτά είναι πράγματα αυτονόητα και τα ακούω από εκπαιδευτικούς".

Αυξήσεις στους μισθούς

Σχετικά με το αίτημα των εκπαιδευτικών για αυξήσεις στους μισθούς τους, ο Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε: "Έχουν δοθεί κάποιες αυξήσεις . Εγώ θα σας πω  γενικά οι αυξήσεις συσχετίζονται με το πόσο καλά θα τα πάει  εθνική οικονομία" .

16.000 αποβολές

Ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι σε πανελλαδικό επίπεδο δόθηκαν 16. 000 αποβολές σε μαθητές για την εμφανή κατοχή χρήση του κινητού τηλεφώνου ενός του σχολείου.

Επίσης ανέφερε επίσης ότι η παλιότερη εγκύκλιος που  γενικά απαγόρευε την κατοχή των κνητών τηλεφώνων εντός του σχολείου, δεν τηρήθηκε ποτέ.
 

Σχόλια (146)

ΔΗ
|

Εγώ θα το ξαναπώ... για όλα αυτά, καθώς και για τα "ωνάσεια" σχολεία ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ Η ΟΛΜΕ;;;;

@Διευθυντής
|

Δηλαδή ποια ακριβώς θα είναι η "λάντζα" που δε θα κάνει από δω και πέρα, μπορείς να μας το εξηγήσεις; Ποιος θα την κάνει δηλαδή, για να καταλάβω.

@
|

Όπως διαβάζουμε στα σχόλια, η εκπαίδευση βρίσκεται σε μεγάλο κατάντημα γιατί ... δεν έχει ο διευθυντής τις απαραίτητες εξουσίες!!! Σε όλες τις άλλες υπηρεσίες, ο διευθυντής τις έχει, γι αυτό και αριστεύουν, όπως βλέπουμε καθημερινά. Α, και μην ξεχάσω. Για κάποιες υπηρεσίες οι αυξήσεις, τα επιδόματα και τα "μπράβο" δημιουργούν καλύτερους υπαλλήλους. Τα μπόνους 15% του μισθού κλπ. Για κάποιες άλλες ο φόβος της τιμωρίας. Σε λίγο και η απόλυση.
Όπως όμως άλλωστε όλοι γνωρίζουμε, "πριν 100 χρόνια οι δάσκαλοι δούλευαν για ένα κομμάτι ψωμί κι έλεγαν κι ευχαριστώ και ήταν οι καλύτεροι. Γιατί όχι και τώρα;" Τι είναι άλλωστε η κοινή λογική μπροστά στην ιδεοληψία μας;;

@ Αρκετά
|

Μάλιστα ! Να μπορούν όμως και οι εκπαιδευτικοί να επιλέγουν σχολείο ανάλογα τον διευθυντή; Πέρα από μόρια ή να υπάρχει καλύτερα πλατφόρμα αμοιβαίων αποσπάσεων πατ-κιουτ on line . Αν δεν γουστάρει κανείς τον διευθυντάκο με δ μικρό ΠΑΝΤΑ και του φεύγουν όλοι ή πολλοί , θα ολοκληρώνει 4ετία; Να μια έμμεση αξιολόγηση

εκπαιδευτικός_χ
|

Αντε, και εις ανώτερα βρε ......
Από που κατεβηκατε εσείς οι επαΐοντες, είπαμε;;;;;

Διευθυντής
|

Μέχρι τώρα είχε τη λαντζα και άκουγε μόνιμα το όχι. Επιτέλους πρέπει να μπορεί να πάρει τη θέση του στελέχους που του αξίζει. Ένας περίεργος και του τίναζε ολομέλειες και συλλόγους στον αέρα. Αναλώνονταν με το αυτονόητο. Αρκετά.

Εκπαιδευτικός
|

Άρα υποδιευθυντές θα γίνονται οι κολλητοί του διευθυντή, χωρίς να μετράνε τα προσόντα, η προϋπηρεσία, η εμπειρία για μια θέση ευθύνης με επίδομα. Πώς τα σκέφτονται αυτά στο υπουργείο απορώ.

A. Kλαψάκης, δάσκαλος.
|

Όλα λάθος.

Μια μολυβιά μέσα στης μοίρας το τετράδιο
|

Tί λέτε τελικά για την άποψη ορισμένων να καταργηθούν τα αριστεία στη δευτεροβάθμια και το άριστα στα πανεπιστήμια ; Λέτε να βάλουμε άνω όριο το 15 στα σχολεία και το 5.2 στα ΑΕΙ δια νόμου να το λύσουμε με μια μολυβιά ;

Στηβ Ντούζος
|

Δεν τρώμε χαλβάδες στις γιορτές. Καλή δύναμη στο esos.

Ρομπέν των Πελοποννησίων
|

Τώρα είναι διευθυντές με δέλτα μικρό ; Αν ήθελε η εξουσία τα σχολεία να λειτουργούν σωστά και να βγάζουν μορφωμένους πολίτες θα το είχε κάνει. Αλλά δε συμφέρει οπότε το πρόβλημα είναι οι διευθυντές …..

ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
|

Στα νηπιαγωγεία πλην των τετραθέσιων και άνω οι προϊσταμένες ορίζονται με διαφορετικά κριτήρια και τις περισσότερες φορές λόγω αρχαιότητας. Για ποιο διευθυντή με Δ κεφαλαίο θα μιλάμε όταν η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου υπολείπεται ακαδημαϊκών και διοικητικών προσόντων έναντι ακόμη και των αναπληρωτών; Μήπως πρέπει να ασχοληθεί κάποιος σχετικά με το ζήτημα αναθεώρησης των κριτηρίων τοποθέτησης των προϊσταμένων στα νηπιαγωγεία; Έχουν αξιολογηθεί έως σήμερα για την ανάληψη πρωτοβουλιών ανάπτυξης των σχολικών μονάδων της ευθύνης τους; Π.χ. δημιουργία ολοήμερων τμημάτων, πρωινή ζώνη, δημιουργία Τμημάτων Ένταξης, λήψη πρωτοβουλιών για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των Παράλληλων στηρίξεων, των εργαστηρίων δεξιοτήτων;

Δημήτρης ΝτεΚρής
|

Πνεύμα Αγαθό(με άλφα κεφαλαίο)
«Την Πέμπτη, στις μιάμιση, σας θέλω όλους στο γραφείο για λίγο.»
Κανείς δε του 'λεγε «όχι». Και στις δύο χρειάστηκε μερικές φορές να βρεθούμε, «όχι» δεν άκουσε ποτέ. Ήταν πάντοτε πολύ καλά προετοιμασμένος και εύστοχος.
«Την επόμενη βδομάδα έχουμε την ενημέρωση των γονέων. Σας θυμίζω - θα σας τα δώσω και γραπτώς αύριο - τα θεμελιώδη που τα έχουμε αναλύσει παλαιότερα»:
«Δεν είμαστε απόλυτοι. Όλες οι αξιολογήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής. Σε κάποια άλλη περίσταση, μετά από μια επανορθωτική διδασκαλία, είναι πιθανό να δούμε κάτι άλλο. Ίσως να έφταιγε και... ». Και διατύπωνε πιθανές αιτίες για τα λάθη των μαθητών στα διάφορα κριτήρια αξιολόγησης. «Και γι' αυτό δεν γκρεμίζουμε ποτέ τις ελπίδες των γονέων στο δημοτικό σχολείο. Πρέπει να συνυπάρχει και η αισιοδοξία, η προσδοκία για μια καλύτερη πορεία του παιδιού». « Ό,τι εργασίες δίνετε, πρέπει να είναι σύμφωνες με το πρόγραμμα σπουδών το οποίο πρέπει να κατέχετε άριστα - τουλάχιστον για την τάξη που διδάσκετε - και να επιχειρηματολογείτε στηριζόμενοι πάντοτε σ' αυτό. Και το κυριότερο: οι εργασίες που δίνετε για το σπίτι θα πρέπει να είναι τέτοιες ώστε ο μαθητής να μπορεί μόνος του να τις κάνει. Αν έρθουν αρκετοί γονείς και σας πουν ότι ασχολούνται αυτοί με τις εργασίες που δίνετε, πρέπει να είστε έτοιμοι να διατυπώσετε μια πειστική απάντηση. Αν δεν μπορείτε, κάπου έχετε κάνει λάθος...». «Δεν επιτρέπουμε στους γονείς να παρεμβαίνουν σε θέματα διδακτικής και παιδαγωγικής μεθόδου. Τους εξηγούμε ότι ενεργούμε σύμφωνα με τα προγράμματα σπουδών που είναι νόμοι του κράτους και σύμφωνα με τις εγκυκλίους/οδηγίες των αρμόδιων οργάνων/προσώπων για τα θέματα που έχουν σχέση με το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του σχολείου. Υπενθυμίζουμε ότι ο δάσκαλος ενεργεί πάντοτε σύμφωνα με τις πανεπιστημιακές σπουδές του και τους ενημερώνουμε ότι όποιος θέλει να διατυπώσει αντιρρήσεις/διαφωνίες ή κάτι άλλο σχετικό, μπορεί να το πράξει γραπτώς καταθέτοντας το έγγραφό του στον διευθυντή του σχολείου για να πρωτοκολληθεί και να προωθηθεί στο Υπουργείο. Καμία άλλη συζήτηση επί του θέματος αυτού με τους γονείς».
Άλλοτε πάλι μας έλεγε:
«Όταν βλέπετε κάτι ασυνήθιστο στη συμπεριφορά του παιδιού που δεν έχει σχέση με τη ζωή στο σχολείο αλλά επιδρά αρνητικά στη σχολική του καθημερινότητα, θέλω να μου το λέτε. Θέλω να το ξέρω. Πρέπει να βρούμε τον κατάλληλο τρόπο για να παρέμβουμε.»
« Στις εφημερίες πρέπει να τηρούμε πιστά το σχέδιο που έχουμε καταρτίσει όλοι μαζί από πέρυσι. Επισημαίνω: Δε θέλω να δω εφημερεύοντα να μιλάει στην αυλή στο κινητό του. Αν επείγει το τηλεφώνημα, στείλτε ένα παιδί στο γραφείο να βγω εγώ έξω να σας αντικαταστήσω. Τα «πηγαδάκια» δεν είναι εφημερία. Ο αύλειος χώρος ελέγχεται το πρωί για σπασμένα μπουκάλια και ό,τι άλλο είναι επικίνδυνο. Άμεση εντολή στην καθαρίστρια να επέμβει... ».
Ο Γιάννης ήταν 21 χρόνια δάσκαλος στην τάξη πριν γίνει διευθυντής και ήταν πάντοτε πρόθυμος να συμβάλλει σε θέματα διδακτικής μεθόδου, όταν αυτά διατυπώνονταν στο γραφείο. Μάλιστα, είχε φέρει στη βιβλιοθήκη του γραφείου 18 ντοσιέ με πρωτότυπες σημειώσεις/εργασίες του που είχε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια που δίδασκε.
Όσα σεμινάρια ενδοσχολικής επιμόρφωσης έγιναν την περίοδο που υπηρετούσαμε μαζί, αυτός ήταν συμπρωταγωνιστής. Ως εισηγητές προτιμούσε τους μάχιμους της τάξης και σε συνεργασία με διευθυντές γειτονικών σχολείων σχεδίαζαν τα ειδικά σεμινάρια για ομάδες τάξεων. Το κλασικό σχήμα, Α-Β , Γ-Δ , Ε-ΣΤ. Ο σύμβουλος της περιφέρειας ήταν ο αναγκαίος συντονιστής.
Τον Γιάννη τον θυμούνται πολλοί για την ικανότητά του να διαχειρίζεται τις κρίσεις. Ειδικά σε θέματα όπου εμπλέκονταν και γονείς, ήταν άριστος. Ο γονέας έφευγε από το γραφείο με την αίσθηση ότι το πρόβλημα έχει αξιολογηθεί πλέον σωστά και η επίλυσή του θα είναι από εδώ και πέρα υπό την προσωπική εποπτεία του. Στις ακραίες περιπτώσεις έπαιρνε την ευθύνη επάνω του:
«Εγώ φταίω. Σε μένα θα κάνεις αναφορά. Έπρεπε να.... ». Και έδινε του γονέα μια κόλλα αναφοράς για να συντάξει την καταγγελία του, να την πρωτοκολλήσει για τη στείλει στο υπουργείο. Ο γονέας έμενε άναυδος, κανείς δεν συνέταξε καταγγελία στο γραφείο του στα οχτώ χρόνια που υπηρετήσαμε μαζί.
Κάποιοι θυμούνται την ευαισθησία που έδειχνε όταν νέες μητέρες/δασκάλες είχαν κάποιο πρόβλημα με το παιδί τους. Έμπαινε στην τάξη τους, συνέχιζε το μάθημα και τις έστελνε στο σπίτι. Άλλοι πάλι θυμούνται περιπτώσεις όπου συνόδευε τραυματισμένους μαθητές στο νοσοκομείο και καθόταν εκεί μέχρι να έρθει ο γονέας.
Ο Γιάννης μετά την επέλαση της γραφειοκρατίας δεν υπέβαλε αίτηση για να ξαναγίνει διευθυντής. Ξαναγύρισε στην τάξη και μετά από τέσσερα χρόνια υπέβαλε παραίτηση.

ΥΓ
Δεν τον λένε Γιάννη. Δε μου το επιτρέπει.

Καλή χρονιά
|

με γκρίνια και εξαγγελίες φωτοβολίδες.
Οι εξαγγελίες μοιάζουν περισσότερο με διοικητικές-πειθαρχικές, έχοντας το πνεύμα "όποιον βάλω εγώ διευθυντή θα έχει υπερεξουσίες για να επιβάλει την εκπαιδευτική πολιτική που εγώ θέλω και να διοικεί το σύλλογο με στρατιωτικού τύπου εντολές", παρά εξαγγελίες που θα βελτιώσουν τη λειτουργία του σχολείου και κυρίως την εκπαιδευτική.
Φυσικά πολλοί λένε "η παιδεία δεν θα φτιάξει ποτέ γιατί βολεύει η μεγάλη μάζα ελάχιστα μορφωμένων που άγονται και φέρονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις κούφιες εξαγγελίες των πολιτικών - όπως και η υγεία γιατί εκεί κυκλοφορεί πολύ χρήμα στον ιδιωτικό τομέα που αναλαμβάνει τις ανεπάρκειες του Δημοσίου (αν υπάρχουν στον πολίτη χρήματα)- αλλιώς διάλεξε χρώμα ξύλου και νεκρροταφείο.
Δυστυχώς ζούμε σε μια δοξασμένη χώρα την Ελλάδα μη "Ε" κεφαλαίο αλλά ηγέτες, πολιτικοί, επιχειρηματίες, πολίτες συμπεριφέρονται συνέχεια με τα γράμματα μικρά και έχοντας θεοποιήσει ένα μόνο πράγμα: το χρήμα.

Ο διευθυντής θα πρέπει να είναι manager
|

Δεν είναι συμβατό ένας διευθυντής που δεν επανεκλεγεί να επανέρχεται στις τάξεις των εκπαιδευτικών συγχρωτιζόμενος εκείνους τους οποίους προ ολίγου διοικούσε, έκρινε η τιμωρούσε. Ξεχωριστός κλάδος για τους διευθυντές. Δεν είναι απαραίτητο να είναι εκπαιδευτικοί. Στα σχολεία τις τελευταίες δεκαετίες επικρατεί μία διονυσιακή κατάσταση ένεκα του υφιστάμενου τρόπου διοίκησης και λήψης αποφάσεων.

Σωστά
|

Ο διευθυντής πρέπει να έχει ευθύνες αλλά και αρμοδιότητες , εξουσία. Μέχρι τώρα ο διευθυντής απλά κλειδώνει και ξεκλειδώνει το σχολείο. Κάτι σαν θυρωρός δηλαδή. Το προσωπικό εργάζεται κατά το δοκούν και στο τέλος απλά " ευλογά τα γένια του", υπογράφοντας απολυτήρια με γνώσεις από το φροντιστήριο και όχι από το σχολείο. Το φροντιστήριο εκτός από τα χρήματα του γονέα δαπανά και των πολύτιμο χρόνο του μαθητή, για γνώσεις που θα έπρεπε να είχε αποκτήσει το πρωί στο σχολείο.

Master chef (DeCourabien*)
|

Καλή χρονιά σε όλους και ιδιαίτερα στην ομάδα του esos.
Η αντίφαση και η υπερβολή αποτελούν σημαντικά στοιχεία της κωμωδίας.
"δεν θα φάω σήμερα δεν πεινάω" έλεγε πχ ο αείμνηστος Δ. Παπαγιαννόπουλος, ενώ παράγγελλε ολόκληρο το μενού του εστιατορίου.
Έξι χρόνια τώρα, θα το είχαμε καταλάβει εάν ο στόχος της κυβέρνησης ήταν η ενίσχυση της δημόσιας παιδείας και των εκπαιδευτικών, προς όφελος των μαθητών.
* Δανεισμένο από σχόλιο που διάβασα πρόσφατα στο esos.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ Φ. ΚΩΣΤΑΡΑΣ
|

Και τα δύσκολα γίνονται εύκολα.

Καθηγητής ΔΕ λαικής μουσικής
|

@ ΚΑΔ 85.59.19.07 ''υπηρεσίες καθηγητή'' . Σωστό. Καλά αυτό είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Το πρώτο πράγμα που σου λέει ο λογιστής και ο δικηγόρος.

Παναγής Γαλιατσάτος
|

Προϋπόθεση για την ανάπτυξη της οικονομίας είναι η παροχή άρτιας Εκπαίδευσης στους πολίτες. Αν πρέπει να βελτιωθεί η οικονομία για να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση τότε «καληνύχτα» …

Μηδενί δίκην δικάσης, πριν αμφοίν μύθον ακούσης
|

Από ό,τι φαίνεται για τον Καβαφικό που μας έκανε την τιμή να μας σχολιάσει όσοι δεν παραιτούνται μαζικά είναι οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες. Και σαν σύγχρονος Οδυσσέας μπορεί να μας προσφέρει και ένα κρασί σε μας Πολύφημους να μεθύσουμε. Τί να πω ''Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει''. Το λίγο κρασί κάνει καλό στην καρδιά. Μην έχουμε και τίποτα εμφράγματα και παραιτηθούμε για λόγους υγείας-μη γένοιτο. Ευχές για υγεία το 2025.

@ πρώτη δύναμη η ΔΑΚΕ
|

τόση γκρίνια για το διευθυντηλίκι , αλλά ελάχιστοι παραιτούνται , πολλοί ζητούν κι άλλες εξουσίες , κι άλλα λεφτά ... τι να πει κανείς ;

Παναγής Γαλιατσάτος
|

Οι εκπαιδευτικοί είναι οι χειρότερα αμειβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι….
Τα κτίρια που στεγάζουν σχολικές μονάδες είναι μιας άλλης εποχής….
Μήπως θα ήταν προτιμότερο να βελτιωθεί οικονομική θέση των εκπαιδευτικών και η κατάσταση των σχολικών κτιρίων και μετά να ψάχνουμε για διευθυντές με δέλτα κεφαλαίο;;;;;;
Ένας συνταξιούχος εκπαιδευτικός που διετέλεσε Δ/νταής Γυμνασίου πολλά χρόνια.

Γιώργος
|

Πρώτα γίνε εσύ Υπουργός με "Υ" κεφαλαίο και μετά απαιτείς από τους Διευθυντές Σχολείων να γίνουν Διευθυντές με "Δ" κεφαλαίο.

--
|

Οι υπερεξουσίες έχει αποδειχθεί ότι κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό.

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ -ΜΑΝΑΤΖΕΡ
|

Σε όλο τον προηγμένο κόσμο ανέκαθεν ο δ/ντής ήταν πραγματικός δ/ντής με υπερεξουσίες.Στον μακάριο ετούτο τόπο στις αρχές της δεκαετίας του '80 έκαναν τον δ/ντή υπηρέτη του συλλόγου διδασκόντων ή της κυρίαρχης ομάδας(το λέω κομψά) που ήθελε να διοικεί το σχολείο κι έκανε δύσκολη τη ζωή του ταλαίπωρου δ/ντή.Ο δ/ντής πρέπει να παίρνει όλες τις αποφάσεις ,να έχει όλη την ευθύνη και να είναι υπόλογος για τις πράξεις του.

Ο Τζάμπας πέθανε
|

Έχω 3 χρόνια που παραιτήθηκα από Διευθυντής. Δεν ανέχομαι να είμαι το τζάμπα κορόιδο κανενός! Κάνω το υποχρεωτικό μου ωράριο... και γειά σας! Ασχολούμαι νε άλλες εξωσχολικές εργασίες (νόμιμα και κατόπιν άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου) και έχω και το κεφάλι μου ήσυχο, βγάζοντας πολλαπλάσια χρήματα από το ψωροεπίδομα του δήθεν Διευθυντή (με Δ κεφαλαίο). Δεν είμαι πλέον λογιστής, καθαριστής, μηχανικός, οικονομολόγος, γραμματέας, φύλακας, τεχνίτης, υδραυλικός, κλειδαράς, ψυχολόγος, νοσηλευτής, νομικός, κλπ. κλπ. κλπ..... ! Είμαι αφεντικό του εαυτού μου και γειά σας και χαρά σας κύριε Υπουργέ, με τις μεγάλες σας αυξήσεις που ΘΑ μας δώσει η κυβέρνησή σας! Κι όσο για τους/τις αγαπητούς/ές συναδέρφους, που θέλουν να γίνουν ή να παραμείνουν με αυτές τις συνθήκες "Στελέχη", δύο πράγματα έχω να προτείνω: α) Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές, που κάνουν πορτοκάλια... β) Ας προσέχατε...!

@ primus inter pares
|

Έχεις δίκιο, άσε όμως τους λειτουργούς και τα οραματα ! Απλά πράγματα στο σχολείο (βάση γνωσεων και συμπεριφοράς) να μαθαίνουν ! Αλλά αυτό το λατινικό δεν θέλει η υπουργάρα - υπερεξουσίες λέμε κεραμοπιερικομητσοτακικές , δείτε λίγο το βίντεο με την υφάρα όταν ήταν εσωτερικών για τις διαθεσιμότητες "γιατί να μην απολυθούν" - και θα στο χαλάσω : και πολλοι διευθυντές που νιώθουν ήδη εξουσία με δαύτους , ζητάνε και να επιλέγουν προσωπικό ! Άστο, έχεις χάσει επεισόδια από τον κλάδο σου ίσως, θα βγει ο πιέρ να σου πει ότι του το ζητάνε στις βόλτες στα σχολεία οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί !

@ ψηφιακή Εκκλησία του Δήμου δικάζει και καταδικάζει
|

ΦΥΣΙΚΑ και φταίνε ! Δεν το καταλαβαίνεις (ούτε για τον καλυτερότερο μάλλον ή τον νόμο για τα αει, τα άφαντα καμπους των σανοδιεκ και άλλα που από ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ γράψαμε ότι ήταν ανεφάρμοστα και δεν πέσαμε έξω ! )
Τι να κάνουμε , κάποιοι τα πιάνουμε από νωρίς ... (Καβάφης, ουδέν ακούουν οι λαοί , σοφοί δεν προσιόντων κλπ...)
ΑΝ παραιτούνταν ΟΛΟΙ, δεν στήριζαν τον παραλογισμό του υπουργείου με την εντύπωση ότι σώζουν την εκπαίδευση, δεν βρισκόταν κανείς να βάλει πλατη σε αυτά τα φαιδρά για να το παίζει εξουσία, να βάζει επιδομα στην τσέπη, να είναι εκτός τάξη και να νομίζει ότι είναι αρχηγός και σώζει τους πάντες , ικανός άρχειν (ποτέ άρχεσθαι - εμ , και οι άλλοι σαν αυτόν θα ήταν σε αυτό το πλαίσιο, δίκιο έχει, ούτε οι άλλοι θέλουν, αλλά ...), τότε μάντεψε τι θα γινόταν , ίσως εξαφανιζόταν η γκρίνια . Θα προχωρούσαν σε επίταξη; θα σας απέλυαν όλους; (ανταρσία θα πεις; όχι , το σχολείο θα δούλευε , θα ήταν λειτουργικό, αλλά δεν έχετε σχέδιο, εδώ τα φασόν σάς δυσκόλεψαν ... αυτό το θα ήταν απίθανο το σχέδιο).

Ανύπαρκτοι
|

Διαβάζω περί χρηματικών αμοιβών σε όσους εκπαιδευτικούς αξιολογούνται και περί επιβολής «ποινών» σε όσους εκπαιδευτικούς απεργούν-απέχουν από την αξιολόγηση……
Ωστόσο, ούτε στην επιβολή ποινών υπάρχει ίση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών. Σε κάποιες ΔΔΕ έχουν παραπεμφθεί εκπαιδευτικοί ενώ σε άλλες ουδείς! Επιπλέον, οι μη αξιολογημένοι «τρολαρουν» και αυτούς που εν τελει αξιολογήθηκαν, δεδομένου ότι η μη αξιολόγησή τους δεν είχε επίπτωση σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις (εκτός από τη …. μη μονιμοποίησης τους).
Και σε αυτό το ζήτημα απέδειξαν ότι δεν δύνανται να οργανώσουν και να φέρουν εις πέρας κάτι αποτελεσματικά …..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ