Ωνάσεια Πρότυπα Σχολεία: Σήμερα η υπογραφή σύμβασης με την ελληνική Κυβέρνηση

Στα Ωνάσεια Πρότυπα Σχολεία, όπου θα φοιτήσουν περίπου 6.000 μαθητές και μαθήτριες, το Ίδρυμα Ωνάση θα αναλάβει την ανακαίνιση των κτιρίων

20/01/2025

Ενημερώθηκε: 20/01/2025, 09:04

Άκουσε το άρθρο

Σήμερα Δευτέρα, στις 10 το πρωί, θα υπογραφεί μεταξύ του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη , του υπουργού Παιδείας Κ. Πιερρακάκη και του προέδρου του Ιδρύματος Ωνάση, η     σύμβαση    για τη δημιουργία των 22 Ωνάσειων Πρότυπων Σχολείων.  

Η σύμβαση, μετά  την υπογραφή  από τα δύο μέρη , θα κατατεθεί , προς επικύρωση  από τους Βουλευτές , στην Ολομέλεια της Βουλής. 

Η σύμβαση αφορά την ίδρυση και λειτουργία    11 Γυμνασίων και 11 Λυκείων    σε οικονομικά ευάλωτες περιοχές.

Σε αυτά τα σχολεία, όπου θα φοιτήσουν περίπου 6.000 μαθητές και μαθήτριες, το Ίδρυμα Ωνάση θα αναλάβει την ανακαίνιση των κτιρίων ενώ για την λειτουργία τους θα συσταθεί Διοικούσα Επιτροπή με πλειοψηφία του Δημοσίου. 

Σήμερα η χώρα αριθμεί 42 Πρότυπα Σχολεία (21 γυμνάσια και 21 λύκεια) στα οποία φοιτούν 9.036 μαθητές. Επίσης, 104 Πειραματικά Σχολεία (23 νηπιαγωγεία, 41 δημοτικά, 22 γυμνάσια, 18 λύκεια) συνολικής δυναμικότητας 15.686 μαθητών.

 Σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ίδρυμα Ωνάση σχεδιάζει να μετατρέψει 22 δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια σε Δημόσια Ωνάσεια σχολεία (11 Γυμνάσια και 11 Λύκεια)σε ευάλωτες περιοχές της Αττικής και της υπόλοιπης επικράτειας, προτείνοντας το δημόσιο σχολείο του μέλλοντος.

 Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία θα υπάγονται στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Οι εκπαιδευτικοί θα επιλέγονται από όσους ήδη υπηρετούν στα δημόσια σχολεία, με την ίδια διαδικασία που επιλέγονται και οι εκπαιδευτικοί στα Πρότυπα Σχολεία. Το Ελληνικό Δημόσιο καλύπτει τους μισθούς των εκπαιδευτικών και του διοικητικού προσωπικού, όπως ισχύει για όλα τα δημόσια σχολεία.

 Το Ίδρυμα Ωνάση  θα αναλάβει  την ανακαίνιση των σχολείων έως του ποσού του 1 εκ ευρώ για κάθε σχολική μονάδα, ενώ θα χορηγεί υποτροφίες, θα συνεισφέρει στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και θα καλύπτει λειτουργικά έξοδα έως και 500.000 ευρώ το έτος ανά σχολείο.

 Οι μαθήτριες και μαθητές θα εισάγονται με εξετάσεις στην 1η Γυμνασίου, όπως συμβαίνει στα Πρότυπα. Η ίδια διαδικασία θα ακολουθείται για την εισαγωγή τους στην 1η Λυκείου, ενώ οι μαθητές που ήδη φοιτούν στην 2η και 3η τάξη των Γυμνασίων και Λυκείων που θα ενταχθούν στα ΔΗΜ.Ω.Σ., παραμένουν και φοιτούν σε αυτά κανονικά. Ο μαθητικός πληθυσμός που θα έχει τη δυνατότητα να φοιτά στα Ωνάσεια σχολεία υπολογίζεται στις 6.000, ± 10%.

Πρόκειται για ήδη υφιστάμενα σχολεία τα οποία θα εξακολουθήσουν να υπάγονται στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμούκαι στα οποία θα συνεχίσουν να υπηρετούν λειτουργοί της δημόσιας εκπαίδευσης.

Το Ίδρυμα Ωνάση προτίθεται να αναβαθμίσει τις δομές και να δώσει σε περισσότερους από 6.000 μαθητές την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης, που θα συνδυάζει το περιεχόμενο της δημόσιας παιδείας με την πρωτοπορία, τη σύγχρονη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτεί ο 21ος αιώνας.  
 

Σχόλια (30)

Ελπίδα
|

Όπως γράφει και ο τίτλος, θα υπογραφεί η σύμβαση με την ελληνική Κυβέρνηση, την ελληνική - να τονίζεται αυτό - για αποφυγή παρεξηγήσεων...

@ Κώστα
|

Να απευθυνθείς στο Δήμο σου καθώς είναι υπεύθυνος και λαμβάνει χρηματοδότηση από το Κράτος για να διατηρεί τις σχολικές υποδομές. Το Κράτος παρεμβαίνει όταν υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη από τη συντήρηση. Ο Δήμος που κατοικώ πχ κάθε καλοκαίρι φροντίζει για τη συντήρηση και το Σεπτέμβρη είναι άψογες

Κώστας
|

Και αφού πλέον το κράτος μας δεν μπορεί να συντηρήσει τις υποδομές του άρα και τα σχολεία του,
και αφού πλέον επιζητούμε χορηγούς, μικρούς και μεγάλους,

αλήθεια Γ Ι Α Τ Ι

κάθε χρόνο, αυτή η χορηγία τους ενός συν μισού εκατομμύριο ευρώ να ΜΗΝ πάει σε ΟΛΑ τα σχολεία του Κοσμάκη;;;

Γιατί βρε πάντα να κατατρέχεται τα παιδιά του Κοσμάκη ακόμη και με ξένα χορηγούμενα κόλλυβα;;;;

όντως , σας κοροϊδεύουν και μια πρόταση
|

να τους πιάσουμε κορόιδα : κάθε χρόνο άλλη σύμβαση με άλλα σχολεία και σε βάθος χρόνου τζάμπα να έρθει η ανακαίνιση όλων , πώς σου φαίνεται , πιερ ;

η επιλογή πώς; 500.000 και 6000/22
|

θα ζητηθεί να αιτηθούν ; (χιλιάδες οι αιτήσεις θα μας πουν, διόλου περίεργο)
500.000 το χρόνο τι θα κάνουν; (να πηγαίνουν και όλοι εκδρομές με όλα πληρωμένα ανά δίμηνο ! )
υπάρχουν 22 σχολεία απομακρυσμένα με 270 μαθητές ;;;;;; δεν βγαίνουν τα νούμερα....

@ Μακαρι να ακολουθουσαν και αλλοι
|

αχαχαχαχαχα
δεν χρειάζεται, ζήτα κατάργηση οργανικών τοποθετήσεων με ένα άρθρο ένα νόμο (οι θεσεις υπάρχουν ) και να σε πηγαίνουν πιονι κάθε χρόνο και όπου χρειάζεται
πόση εξυπνάδα έχει πέσει στην εκπαίδευση πχια , καταλαβαίνουν κάποιοι τι ποστάρουν;

Βασίλης
|

Θα δοθούν 1.000.000 € για ανακαίνιση και 500.000 €/ έτος για κάθε σχολείο; Με τόσα χρήματα συντηρούν και ανακαινίζουν 100 μεγάλες σχολικές μονάδες. Μας κοροϊδεύουν; Δεν ντρέπονται που τα λένε αυτά;

Φιλόλογος πρώην
|

@Ο αρνητισμός στο έπακρο
Διαφωνώ απολύτως με τον ισοπεδωτικό χαρακτηρισμό "αρνητισμός" που αποδίδεται συλλήβδην σε όλους τους σχολιαστές που κρίνουν το κυβερνητικό έργο, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους που εκφράζουν την κριτική τους άποψη για όσα αρνητικά βλέπουν στο χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης, πράγμα που αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση κάθε ενεργού πολίτη.
Αρνητισμός σημαίνει γυμνή άρνηση χωρίς παράλληλη κατάθεση μιας αντιπρότασης. Όταν ο σχολιασμός συνοδεύεται από τεκμηριωμένο λόγο, δεν μπορεί να θεωρηθεί στείρος αρνητισμός. Αντιθέτως, όταν κάποιος ενοχλείται από αυτό και επιθυμεί την πλήρη και εν λευκώ αποδοχή της κυβερνητικής πολιτικής, αυτός εύκολα μπορεί να συμπεριληφθεί στον θλιβερό κύκλο των αρνητών της πραγματικότητας και της τυφλής αποδοχής κάθε χειρισμού, ακόμη κι όταν βοά το σύμπαν για το πόσο λανθασμένος είναι.
Διαφωνώ επίσης απόλυτα με την αστεία απορία σας γιατί επιλέγουν τέτοιοι άνθρωποι να γίνουν εκπαιδευτικοί. Πρέπει λοιπόν να σας θυμίσω ότι εκπαιδευτικός σημαίνει ανοιχτό πνεύμα με κριτική αντίληψη, σημαίνει παιδαγωγός με ευαισθησίες και ενσυναίσθηση της ανάγκης του συνανθρώπου του και ιδιαίτερα των μαθητών του. Με δεδομένο ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να επιστρατεύουν το παροιμιώδες τους φιλότιμο, προκειμένου να βοηθήσουν τον εγκατελειμμένο από την πολιτεία μαθητή, ενώ πολλοί διευθυντές επωμίζονται ρόλους που δεν τους ανήκουν, προκειμένου το σχολείο να λειτουργεί στοιχειωδώς, αυτό και μόνο τους καθιστά όχι απλώς άξιους για το λειτούργημα που ασκούν, αλλά και ζωντανό παράδειγμα για τους μαθητές τους, ώστε να γίνουν συνειδητοποιημένοι και όχι αποχαυνωμένοι πολίτες!

Dimitra
|

Μακαρι να ακολουθουσαν και αλλοι το ιδρυμα Ωναση. Τα σχολεια εστω με τον ρυθμο αυτο να βγουν απο την μιζερια. Οσο για την επιλογη των εκπκων σε αυτα δεν νομιζω οτι εχουμε να φοβηθούμε κατι. Υπερτιμησαμε την αξιολογηση, μια διαδικασια ειναι που επρεπε να γινει. Τους λογους τους γνωριζουμε ολοι. Εκφοβισμος για να μην μιλαμε, να λεμε δοξα τω Θεω, που παιρνουμε αυτα τα 1000 ευρουλακια. Η δυναμη μας θα τρανωσει στις εκλογες, που θα παρουν μαυρο..

ΠΕ02
|

Σε ¨ευάλωτες περιοχές", διαβάζω! Εννοείτε περιοχές, όπως η Εκάλη ή τα Νέα Λιόσια και ο Άγιος Ευστράτιος; Γιατί, αν πραγματικά απευθύνονται σε πραγματικά "ευάλωτες" περιοχές, θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω ποιος εκπαιδευτικός θα άφηνε την οργανική του, για να πάει σε αυτό το σχολείο και μάλιστα με διαδικασία συνέντευξης, αλλά και ποιοι/ες μαθητές/τριες θα άφηναν το δικό τους σχολείο, για να πάνε στην "ευάλωτη" περιοχή! Η εμπειρία από τη λειτουργία των πειραματικών και των προτύπων έδειξε ότι δεν διαφέρουν σε τίποτε σε σχέση με τα "κανονικά" σχολεία: τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουμε όλοι όσον αφορά τις υποδομές, οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σ' αυτά είναι μεν αυξημένων προσόντων, αλλά κυρίως είναι αυτοί που δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση στον τόπο συμφερόντων τους, ο αριθμός των αναπληρωτών είναι ανάλογος των "απλών" σχολείων, ενώ και το γνωστικό επίπεδο των μαθητών στα πειραματικά -εξαιρώ τα πρότυπα, που όντως εκεί υπάρχει διαφορά - δεν διαφέρει σε κάτι. Μπορώ να πω ότι το συναίσθημα που με καταλαμβάνει είναι η περιέργεια περισσότερο για το πώς θα εξελιχθεί το "πείραμα". Και φυσικά, ποια είπαμε ότι είναι η αντίδραση της ΟΛΜΕ;

@Dimitra
|

Ας μην είμαστε αφελείς και ας μη μασάμε σανό.

ΩΝΣ
|

Αυτά τα καλαμπούρια που γράφετε για τους χλιδόφτωχους, είναι βέβαιο ότι τους πείθουν, διότι θέλουν ένα τζάμπα κολλέγιο, πράγμα που δεν γίνεται και δεν θα γίνει ποτέ.
Από πότε ένας ιδιώτης θα καθορίζει την επιλογή των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου και θα επιβάλλει τον τύπο προγράμματος που επιθυμεί ο ίδιος;
Γιατί δεν κάνει 22 ιδιωτικά κολλέγια γυμνάσια λύκεια, αλλά θέλει να στραγγίξει τα δημόσια σχολεία από καλούς εκπαιδευτικούς και καλούς μαθητές; Και ποιο είναι αυτό το " ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης, που θα συνδυάζει το περιεχόμενο της δημόσιας παιδείας με την πρωτοπορία, τη σύγχρονη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτεί ο 21ος αιώνας". Με τίνος κριτήρια αποκτά ένα σχολείο αυτά τα χαρακτηριστικά; Με του διαχειριστή του ιδρύματος Ωνάση;

Άσπρη Κιμωλία
|

Να μειωθούν οι συντάξεις των δασκάλων και των καθηγητών και τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να δοθούν για την ενισχυτική διδασκαλία των αδύναμων μαθητών. Εμείς με πέντε ελιές, ένα παξιμάδι, μια φλοίδα τυρί, ένα κόκκαλο με λίγο…
- Τρεζός είσαι.
- Απελπισμένος είμαι.

Τι καλά που τα φτιάξαμε!!!
|

Με τούτα και με τ αλλά καταφέραμε να φτιάξουμε ένα φτωχό κράτος που δεν μπορεί ούτε κατά το ελάχιστο να ανταποκριθεί στις στοιχειώδεις ανάγκες της παιδείας. Βλέπε τα αναρίθμητα κτίρια με κακή συντήρηση, την απαρχαιωμένη υλικοτεχνική υποδομή, την αδυναμία στελέχωσης σε εκπαιδευτικό, τεχνικό, διοικητικό και υποστηρικτικό προσωπικό, το εξευτελιστικό επίπεδο των ετήσιων αποδοχών των εκπαιδευτικών κλπ.Απο την άλλη καταφέραμε να δημιουργήσουμε άτομα ή εταιρείες με απίστευτες δυνατότητες, οι οποίες μπορούν να έρχονται ως σωτήρες ενός σύγχρονου κράτους για να φτιάξουν σχολεία πανεπιστήμια κλπ. Καλό;;;. Καλό για την φτωχή Ελλάδα του τέλους του 19 ου αιώνα ή και για την Ελλάδα της μεταπολεμικής περιόδου. Δυστυχώς δεν αποτελεί τιμή για την Ελλάδα του 2025, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πανηγυρίζει μια κυβέρνηση για αυτό.
Βέβαια υπάρχει και η παροιμία που κάποιου του χάρισαν έναν γάιδαρο και αυτός τον κοίταζε στα δόντια . .. Εντάξει όμως η παροιμία δεν λέει τίποτα για τον γείτονα που δεν του χάρισε ποτέ κανείς ούτε γάιδαρο ούτε κότα, μόνο τον θυμούνται κάθε φορά που πρέπει να πληρώσει όταν δεν βγαίνουν τα οικονομικά της γειτονιάς.

ίσες ευκαιρίες
|

ίσες ευκαιρίες για όλους. Υπάρχουν παιδιά με όρεξη και θέληση να διαβάσουν, μελετήσουν, προκόψουν, τα οποια συναντούν συμμαθητές τους που δεν επιτρέπουν να γίνει μάθημα και ταράσουν συνεχώς το σχολικό περιβάλλον, αδιαφορούν. Γιατί θα πρέπει να τραβούν προς τα κατω και οσους δειχνουν ενδιαφέρον; Ας αφήσουμε μερικούς να ξεφύγουν από τον βάλτο.
Ναι, να γίνουν τέτοια σχολεία, με σωστή διοίκηση και έλεγχο, για να βοηθήσουνε τις ευάλωτες περιοχές. Το Σύνταγμα λεει για ίσες ευκαιρίες, για αυτο και θα δωσει ευκαιρια σε ολους να συμμετεχουν στις εισαγωγικες εξετασεις. Οσοι δεν πετυχουν, θα συνεχισουν να φοιτουν στα υφισταμενα σχολεια, δεν χανουν την ευκαιρια για εκπαιδευση.

Φιλόλογος πρώην
|

@Ο αρνητισμός στο έπακρο
Είναι εύκολο να τσουβαλιάζεις αδιακρίτως τις ποικίλες επιφυλάξεις ή κριτικές που ασκούνται στο κυβερνητικό έργο από εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους και να τους φοράς την αυθαίρετη ετικέτα "αρνητισμός". Και δε φτάνει αυτό, αλλά προχωράς και σε απαξιωτικές αποστροφές περί του αν αξίζουν να είναι εκπαιδευτικοί όσοι προβάλλουν τις αντιρρήσεις τους!
Λυπάμαι που δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις προσεκτικά αυτά τα σχόλια που συλλήβδην απορρίπτεις, γιατί θα μπορούσες τότε να είχες εκτιμήσει ορθότερα το σκεπτικό τους κι ενδεχομένως να είχε ραγίσει η αστραφτερή εικόνα που πιθανότατα έχεις στο μυαλό σου για τους κυβερνώντες.
Λυπάμαι που δείχνεις να νοιάζεσαι μόνο για σχολεία τύπου Αρσακείου κλπ, αλλά αγνοείς ότι η Ελλάδα δεν έχει μόνο τέτοια σχολεία, κάθε άλλο μάλιστα, παρά μερικές χιλιάδες τρώγλες που στιβάζουν κακήν κακώς τους περισσότερους Έλληνες μαθητές ανά την επικράτεια με κάτι αλλόφρονες διευθυντές που τρέχουν ολημερίς με κάβουρες και κατσαβίδια, για να βουλώνουν τρύπες και να ξεβουλώνουν σιφώνια! Άραγε η συνταγματική επιταγή περί ίσως ευκαιριών όλων των Ελλήνων στην εκπαίδευση δε σ' ενοχλεί που αποτελεί κανό γράμμα;
Λυπάμαι που αδυνατείς να αντιληφθείς πόσο υψηλό πρότυπο ζωής, αγώνα και άκαμπτης προσπάθειας προσφέρουν οι χιλιάδες κακοπληρωμένοι και απαξιωμένοι Έλληνες εκπαιδευτικοί που βάζουν μπροστά το παροιμιώδες τους φιλότιμο, για να βοηθήσουν τους λησμονημένους από την πολιτεία μαθητές τους, ιδιαίτερα στις μακρινές γωνιές της πατρίδας μας, όπου ακόμη δεν έχουν καλυφθεί τα κενά εκπαιδευτικών!

@αρνητισμός στο έπακρο
|

Καλύτερα αρνητισμός, πάρα σανό. Ας γίνουν οι μαθητές μας σκεπτόμενοι πολίτες λοιπόν, ας μάθουν να αμφισβητούν και να μην δέχονται καθρεφτακια για ιθαγενείς.
Στο δικό μας σχολείο είμαστε μόνο οι εκπαιδευτικοί και δύο καθαρίστριες. Τον σχολικό φύλακα μας τον πήρανε και τέλος. Ποσώς μας ενδιαφέρουν τα Ωνάσεια σχολεία, μακάρι να είναι όντως πρότυπα.
Όμως το Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει ίσες ευκαιρίες για όλους και αυτές, όχι απλά έχουν περιοριστεί, αλλά έχουν εξοβελιστεί τελείως από την εκπαίδευση.
Αυτά περί αρνητσμού.

@ριστεία, όχι αστεία
|

"...Δεν είμαστε όλοι ίδιοι… δεν είμαστε όλοι ίσοι… Και δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ…".
Ο αρχηγός των αρίστων τα έχει πει. Οι υπολοιποι τί δεν καταλαβαινετε;
Άριστα.

Dimitra
|

Ελπιζω τα σχολεια αυτα να εχουν περισσοτερο προσωπικο .Εκτος απο εκπκουςπχ να εχουν σχολικούς φυλακες για να μην καταστρεφονται τις νυχτες τα διδακτηρια, Σχολ. νοσηλευτριες, κηπουρους ,ενας ανα 3 σχολεια, ψυχολογους κλπ
Αν ειναι για καλο της δημοσιας εκπαιδευσης , ας γινει. Ισως ακολουθησουν αναλογες προσφορες και απο αλλα ιδρυματα και κληροδοτηματα. Λεφτα υπαρχουν. Και καμια υποτροφια ηταν καλο να δινεται. Και υπερωριες στους εκπκους που επιθυμουν να ανατιθενται ΑΛΛΑ με αποζημιωση ικανοποιητικη όχι με 5 ευρω την ωρα που δινεται σημερα. Οψομεθα.

Εκπ/κός
|

Είναι ολοφανερο ότι το κρατος αναζητα χορηγους για την υλοποιηση της δημοσιας εκπαιδευσης που ασφαλως θα επρεπε να γινεται με δημοσια δαπανη. Φαινεται οτι εμμεσα παραδεχεται την αδυναμια του να συντηρησει τα σχολικα κτιρια.Ταπεινη μου άποψη ειναι ότι αν οι δημοι εκαναν σωστη χρηση των πορων τους ,τα κτιρια θα ηταν ασφαλη και ελκυστικα. Το κρατοσ λοιπον κανει ανοιγμα προς την κοινωνια και ζητα βοηθεια. Σε λιγο θα ακολουθησουν κι αλλα τετοια σχολεια γιατι πολλοι ειναι αυτοι που θα ηθελα να ακουστει το ονομα τους. Τωρα που το σκεφτομαι, αν θυμαστε και οι παλαιοτεροι, οι παιδαγωγικες ακαδημιες ειχαν ονοματα δωρητων ή ιδρυτών τους.

αν ήθελε το ίδρυμα να βοηθήσει
|

να υιοθετούσε 12 σχολεία κανονικά (να έπαιρναν και την επωνυμία : ωνάσειο, άλλο αριστοτέλειο, άλλο αλεξάνδρειο κλπ) να βλέπαμε στο τέλος της χρονιάς πόσα λεφτά θα ήθελε ένα σχολείο να λειτουργεί κανονικά ή πλούσια ! φτωχά ξέρουν πολλοί εδω μέσα

Χρήστος
|

Εγώ από το esos έμαθα ότι έχουμε πειραματικά και πρότυπα σχολεία. Αν δεν έμπαινα να παρακολουθώ άρθρα στο esos, δεν θα ήξερα ότι έχουμε τέτοιου τύπου σχολεία, όπως και πολλοί άλλοι Έλληνες
πιστεύω πως δεν έχουν ακούσει καν την φράση πρότυπο σχολείο. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τα γενικά σχολεία και τα επαγγελματικά λύκεια. Τώρα θα έχουμε και πρότυπα Ωνάση σχολεία.

Νικος
|

Και τι κερδίζουμε με την τέλεια ανάμιξη μαθητών ;
Αυτοι που δεν έχουν βάσεις καταστρέφουν και τους υπόλοιπους όσο και αν προσπαθήσεις.
Αφού δε μένει κανείς στην ίδια τάξη με ευθύνη των εκπαιδευτικών ίσως καλύτερα να πάνε στα καλά σχολεία αυτοί που ενδιαφέρονται/

Ο αρνητισμός στο έπακρο
|

Αν είναι δυνατόν! Κι αυτό ενοχλεί; Πραγματικά, δεν αντέχω άλλο τους αρνητικούς και μηδενιστές συναδέλφους.
Στη νεότερη Ελλάδα έχουν υπάρξει πολλοί ευεργέτες και χορηγοί σχολείων και πανεπιστημίων.
Μήπως, συνάδελφοι, σας ενοχλούν και το Μετσόβιο, τα Ζάππεια σχολεία, το Αρσάκειο και άλλα πολλά που έχουν γίνει από χορηγούς και ευεργέτες;
Απορώ γιατί επιλέγετε να γίνετε εκπαιδευτικοί. Με αυτή τη στάση ζωής, μόνο αρνητισμός θα μεταδίδετε στους μαθητές σας.

Εκπαιδευτικός
|

Συγνώμη θα υπογραφεί σύμβαση χωρίς να υπάρχει νόμος ???
Άπειρα κενά κτήρια παγίδες θανάτου ένα κάρο εκκρεμότητες και βάζουμε μπροστά μια σαχλαμάρα και μισή ????

Μήπως να βλέπατε και τα πρότυπα?
|

Κύριοι του υπουργείου καλά τα Ωνάσεια αλλά μήπως να δείτε λίγο και τα πρότυπα σχολεία? Οι οροφές στάζουν, οι τοίχοι είναι μουχλιασμενοι, οι σοβάδες πέφτουν, οι διαδραστικοί πίνακες απουσιάζουν. Οι υποδομές τους είναι σε μαύρο χάλι. Τι περιμένετε? Να γίνει ατύχημα πρώτα και να χτυπάμε το κεφάλι μας που έγραψαν καλά τα παιδιά μας και πέρασαν? Αναφέρομαι στα πρότυπα της Αττικής. Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω.

ΠΟΛΙΤΕΣ
|

ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΟΝΙ.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
ΠΡΟΤΥΠΑ & ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ,......ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ......!!!

χρυσα
|

Το τέλος της δημόσιας εκπαίδευσης!!! Δεν μας τα λέει όλα ο υπουργός τι τα θέλει τα Ωνασεια αφου εχει προτυπα και πειραματικα?? Ν αυξήσει αυτά ποιος ο λόγος συνεργασίας με το ίδρυμα Ωνάση???

Καθηγητής
|

Με άλλα λόγια να μαζέψουμε τους καλούς μαθητές-μαθήτριες σε συγκεκριμένα σχολεία με "καλούς" καθηγητές-καθηγήτριες για να πετύχουμε καλύτερο αποτέλεσμα για τους καλούς...
Από πότε η λειτουργία της κοινωνίας στηρίζεται μόνο στους καλούς;
Αλήθεια ποιος θα εκτελέσει την εντολή του ''καλού";
Ο ανεκπαίδευτος;
Η λειτουργία του σχολείου είναι περίπου ίδια τα τελευταία 100 χρόνια και σίγουρα δεν απαντάει στο σήμερα. Η αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών και τα βιβλία καρκινοβατεί 6 χρόνια τώρα. Αν θέλουμε να βγει κάτι πρέπει να βελτιώσουμε τις συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης σε όλους τους μαθητές.

Κ. Μ.
|

Οπότε πάλι κάποια σχολεία θα είναι διαφορετικά απο τα άλλα... Τι ακριβώς στοχεύει η ενέργεια αυτή; Μπορεί να ωφελήσει όλους τους μαθητές; οχι. Αυτό που πρεπει να κάνει η πολιτεία για ολα τα σχολεία, θα γίνει επιλεκτικά σε κάποια και με προσέγγιση πρότυπων. Ίσες ευκαιρίες για όλους; Δυστυχώς όχι...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ