Την Παρασκευή στο υπουργικό το Σχέδιο Νόμου για την ίδρυση Ακαδημιών παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων

Η ιδιωτική επιχείρηση θα δεσμεύεται ότι ένα συγκεκριμένο ποσοστό αποφοίτων της Ακαδημίας θα απορροφάται από την ίδια

26/01/2025

Ενημερώθηκε: 30/01/2025, 19:13

Άκουσε το άρθρο

Στο υπουργικό Συμβούλιο,  της ερχόμενης Παρασκευής, θα παρουσιάσει   ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, το Σχέδιο Νόμου  για την ίδρυση Ακαδημιών παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσίευση το  esos   18/01/2025  το Σχέδιο Νόμου θα ορίζει τα εξής:

Α. Δυνατότητα ίδρυσης Ακαδημιών ανά την Επικράτεια από επιχειρήσεις ή φορείς, όπως Επιμελητήρια κλπ,

Β. Η Ακαδημία θα λειτουργεί  σε δημόσιες δομές  και οι επιχειρήσεις θα αναλαμβάνουν τα έξοδα εργαστηρίων κλπ  . Για παράδεγμα στο Κιλκίς θα λειτουργήσει σε δομή του Διεθνούς Πανεπιστημίου.

Γ. Η Ακαδημία θα λειτουργεί με μία ή περισσότερες ειδικότητες.

Δ. Ιδιωτικές Επιχειρήσεις ή άλλοι φορείς που έχουν ανάγκη από στελέχη ή μιας  ή περισσότερων ειδικοτήτων     θα απευθύνουν αίτηση προς τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του υπουργείου Παιδείας.

Ε. Η άδεια θα χορηγείται , με την προϋπόθεση ότι η ιδιωτική επιχείρηση:

  1. Αναλαμβάνει συγκεκριμένα έξοδα , όπου αυτά απαιτούνται.
  2. Η ιδιωτική επιχείρησε θα δεσμεύεται ότι ένα συγκεκριμένο ποσοστό αποφοίτων της Ακαδημίας (σ.σ. θα το ορίζει ο νόμος) θα απορροφάται από την ίδια.

Στις Ακαδημίες θα διδάσκουν εκπαιδευτικοί του δημοσίου ή εκπαιδευτές οι οποίες θα προσλαμβάνονται και θα αμείβονται από το υπουργείο Παιδείας, με τη διαδικασία των ΣΑΕΚ (πρώην ΙΕΚ). Πρόκειται για το μοναδικό οικονομικό κόστος  το οποίο θα επωμίζεται το υπουργείο Παιδείας

Η ιδιωτική επιχείρηση που θα λειτουργεί την Ακαδημία θα έχει τη δυνατότητα να δίνει επιπλέον αμοιβές  στους καθηγητές του δημοσίου και τους ιδιώτες εκπαιδευτές.

Σχόλια (33)

Μήπως μπερδευτήκαμε?
|

@ 30 Ιαν 2025 09:14
Για την 1η παράγραφο.
Σωστά. Έτσι δεν γίνεται άλλωστε, σε κάθε χώρα που διαθέτει δημόσια πανεπιστήμια και δημόσιες τεχνικές και επαγγελματικές σχολές-ακαδημίες-ινστιτούτα, με την προϋπόθεση βέβαια, ότι οι ενδιαφερόμενοι πληρούν τις προϋποθέσεις και τους όρους εισαγωγής και φοίτησης σε αυτά? Ξέρετε καμία χώρα που να γίνεται κάτι άλλο?
Για τη 2η παράγραφο.
- "θα ιδρύονται απο τις ιδιωτικές επιχειρήσεις" με λεφτά από το Κράτος. Ας βάλουν οι ίδιες τα λεφτά κι ας ιδρύσουν και Harvard εάν θέλουν και μπορούν. Θα τις χειροκροτήσω κιόλας.
- "μετά απο πρόταση των επιχειρήσεων;". Μα αυτό δεν γίνεται ήδη? Λέτε να ξυπνά ένας Υπουργός το πρωί και να ιδρύει όποια σχολή είδε στον ύπνο του, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις προτάσεις των επιχειρήσεων και της αγοράς?

@Μήπως μπερδευτήκαμε?
|

"η ιδιωτική οικογενειακή επιχείριση φαρμακείο", φαρμακοβιομηχανία κλπ δεν χρειάζεται να ιδρύσει ακαδημία για την εκπαίδευση των στελεχών της αφου έχουμε ήδη ιδρύσει εμείς τα εκπαιδευτικά ιδρυματα που παράγουν τα στελέχη τους χωρίς καθόλου δικά τους έξοδα.

Αρα αυτό που σας ενοχλεί είναι οτι θα ιδρύονται απο τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Δεν θα είχατε πρόβλημα αν τις ίδρυε το κράτος με δικά του έξοδα εξολοκλήρου, μετά απο πρόταση των επιχειρήσεων;

Μήπως μπερδευτήκαμε?
|

@ 29 Ιαν 2025 10:27
Για τις δύο πρώτες ερωτήσεις σας.
- Δεν βλέπω κάποιον ή κάτι που να τους στερεί ή να θέλει να τους στερήσει αυτό το δικαίωμα. Δεν εκπαιδεύονται άλλωστε σήμερα τέτοια στελέχη, από πιστοποιημένους εκπαιδευτικούς φορείς του δημοσίου, με εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές του δημοσίου και με χρηματοδότηση του δημοσίου?
- Το καινούργιο απ' ότι κατάλαβα είναι, ότι τώρα θα μπορούν να παρέχουν την ίδια εκπαίδευση ΚΑΙ ιδιωτικές επιχειρήσεις και μάλιστα με πόρους του δημοσίου. Σαν να λέμε ότι θα δώσουμε άδεια ίδρυσης πανεπιστημίων σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και ότι μέρος της χρηματοδότησης για τη λειτουργία τους, θα βαραίνει το φορολογούμενο πολίτη.
Για την τελευταία σας ερώτηση.
- Ο τίτλος του φαρμακοποιού είναι επιστημονικός τίτλος. Δεν είναι τίτλος "στελέχους ιδιωτικής επιχείρησης". Δίνει στο φαρμακοποιό ποικίλες επαγγελματικές δυνατότητες κι επιλογές, μία εκ των οποίων είναι το να διατηρεί ιδιωτικό φαρμακείο.
- "η ιδιωτική οικογενειακή επιχείριση φαρμακείο" δεν εκπαιδεύει ούτε φαρμακοποιούς ούτε στελέχη. Εάν με το νέο νόμο (για τον οποίο γίνεται λόγος) θα μπορεί να ιδρύσει Ακαδημία "παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων", τότε μαντέψτε ποιοι θα συμμετέχουν στα έξοδα λειτουργίας της.

@Μήπως μπερδευτήκαμε?
|

Δηλαδή για καποιον που θέλει να εκπαιδυτεί ως στελέχος ιδιωτικών επιχειρήσεων, μπορούμε να του αρνηθούμε τη δυνατότητα εκπαίδευσης? Γι αυτόν μπορούμε να παραβλέψουμε την υποχρέωση ενός Κράτους, να του παρέχει αυτή τη δυνατότητα?

Και ωραία, να αναλάβει η ιδιωτική επιχείρηση τα έξοδα εκπαίδευσης των στελεχών της, γιατί να μήν αναλάβει και η ιδιωτική οικογενειακή επιχείριση φαρμακείο τα έξοδα για την εκπαίδευση των δικών της στελεχών;

Μήπως μπερδευτήκαμε?
|

@Κορόιδο γονιός ΕΒΕ, κλπ 28 Ιαν 2025 19:59
Καμία "διάθεση για αντιπαράθεση" δεν υπάρχει.
- Η απάντησή μου αφορούσε στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση σε δημόσια ή ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Το "να μορφώνεται η νεολαία και μάλιστα πολύπλευρα", σε κάθε μορφής Ακαδημίες, είναι νομίζω διαφορετικό πράγμα και δεν αναφέρθηκα σε αυτό.
- "δεν θέλουν εμπλοκή ιδιωτικών επιχειρήσεων στην επαγγελματική κατάρτιση"... ή "δεν θέλουν εμπλοκή ιδιωτικών επιχειρήσεων στην (δημόσια) επαγγελματική κατάρτιση (και μάλιστα με δημόσιο χρήμα)"? Εγώ το δεύτερο κατάλαβα.
- Τέλος, ποιός και τί μας εγγυάται ότι τα "μεσαία στελέχη" στα οποία αναφέρεστε, "θα μείνουν στην χώρα"? Αν βρουν αλλού καλύτερα, θα τους εμποδίσει κάποιος?

Κορόιδο γονιός ΕΒΕ, κλπ
|

@Μήπως μπερδευτήκαμε;
Καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε ή απλά έχουμε διάθεση για αντιπαράθεση;
Το γράφω στην αρχή για την υποχρέωση να μορφώνεται η νεολαία και μάλιστα πολύπλευρα. Ο συλλογισμός πάει σε εκείνους που δεν θέλουν εμπλοκή ιδιωτικών επιχειρήσεων στην επαγγελματική κατάρτιση και φέρνω αντιπαράδειγμα τα ευγενή ελεύθερα (μερικά ΑΚΟΜΗ κλειστά και από γονιό σε παιδί) επαγγέλματα στην Ελλάδα. Για όσους σπούδασαν εδώ δωρεάν και έφυγαν έξω, δεν κατακρίνω τους ανθρώπους που δεν βρήκαν δουλειά εδώ. Το αναφέρω ως παράδειγμα δημόσιας επένδυσης σε σπουδές που δεν αξιοποιήθηκαν εντός της χώρας. Γιατί να μην επενδύσουμε και στα μεσαία στελέχη που θα μείνουν στην χώρα ενισχύοντας παράλληλα την αποκέντρωση ή έστω συγκρατώντας την φυγή τους;

Μήπως μπερδευτήκαμε?
|

@ Κορόιδο γονιός ΕΒΕ, κλπ 28 Ιαν 2025 09:37
- Τα παιδιά στα οποία αναφέρεστε, ή σπουδάζουν με δικά τους λεφτά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια ή σπουδάζουν με λεφτά των φορολογούμενων σε δημόσια πανεπιστήμια (γιατί κέρδισαν αυτό το δικαίωμα μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων).
- "γιατροί/μηχανικοί/προγραμματιστές σπούδασαν (σε πολλές χώρες) δωρεάν και τώρα προσφέρουν την εργασία τους σε άλλα κράτη". Δεν ξέρω κάποια χώρα που ν' απαγορεύεται αυτό.
- Το τι θα κάνει ο καθένας με το πτυχίο του (ανεξάρτητα από το πού και πώς το απέκτησε) νομίζω ότι είναι κάτι που αφορά τον ίδιο. Κάποιος πχ μπορεί να θέλει απλά να λάβει πανεπιστημιακή εκπαίδευση, χωρίς καν να τη χρησιμοποιήσει για επαγγελματικούς λόγους. Μπορούμε να του αρνηθούμε τη δυνατότητα να σπουδάσει? Ή μήπως μπορούμε να παραβλέψουμε την υποχρέωση ενός Κράτους, να του παρέχει αυτή τη δυνατότητα?

Κορόιδο γονιός ΕΒΕ, κλπ
|

Πληρώνουμε ένα υπέρογκο κόστος που οδηγεί (και) σε πτυχία χωρίς αντίκρισμα. Μια κοινωνία οφείλει να μορφώνει πολύπλευρα την νεολαία της και δεν είμαι αντίθετος σε αυτό. Εκείνο, όμως, που γίνεται στην Ελλάδα με την παραγωγή πτυχίων είναι μοναδικό. Διαμαρτύρονται πολλοί επειδή έτσι επιβαρύνεται ο φορολογούμενος για μια ιδιωτική επιχείρηση. Όταν ο φορολογούμενος συντηρεί τα ΑΕΙ όπου σπουδάζουν τα παιδιά των φαρμακοποιών για να αναλάβουν το φαρμακείο, τα παιδιά των γιατρών για να αναλάβουν το ιατρείο, τα παιδιά των δικηγόρων και των μηχανικών για να αναλάβουν το γραφείο/κατασκευαστική, εκεί δεν είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις; Πόσοι γιατροί/μηχανικοί/προγραμματιστές σπούδασαν στην Ελλάδα δωρεάν και τώρα προσφέρουν την εργασία τους σε άλλα κράτη; Μπράβο στον κύριο Πιερρακάκη, στην σωστή κατεύθυνση. Εύχομαι να στηθεί σωστά και να συνδυαστεί με την προσπάθεια για αποκέντρωση.

Master chef (μαθητευόμενοι μάγειρες)
|

@ 27 Ιαν 2025 17:23 "ποιος δεν διαβασε το άρθρο;".
Το αρχικό άρθρο βάσει του οποίου έγιναν πολλά σχόλια, όπως φαίνεται από την ώρα του 1ου σχολίου στις 12:01, ενημερώθηκε και άλλαξε στις 21:29.
Μέχρι να έρθει την Παρασκευή το σχέδιο νόμου, μέχρι τις αλλαγές πριν την ψήφισή του, μέχρι τις 999 περίπου τροποποιήσεις μετά την ψήφισή του.... μάλλον θα δούμε ακόμη πολλά μπαχαρικά να μπαίνουν στην κατσαρόλα, πολύ ανακάτωμα με την κουτάλα και πολλές ημέρες/εβδομάδες μαγειρέματος.... για να βράσει και να χυλώσει καλά το γιαχνερό.
Ποιος θα το πληρώσει και ποιος θα το φάει στο τέλος να δούμε.
ΥΓ. 1-2 φορές που δοκίμασα πάντως μαγειρευτό από μάρκετ.... άρχισα πάλι αυτόματα να μιλάω "γαλλικά" (επιπέδου Sorbonne C3 και βάλε).

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
|

Η λειτουργία θα πρέπει να είναι σε Εργαστηριακά κέντρα ή ΕΠΑΛ σε απογευματινή βάρδια και οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις να παρέχουν τις εργαστηριακές υποδομές τους, χρήματα για τους εκπαιδευτές, θέσεις εργασίας και υλικά εκπαίδευσης Στις ακαδημίες το επίπεδο εκπαίδευσης δεν μπορεί να είναι 5. Το μοντέλο λειτουργίας και οργάνωσης θα πρέπει να είναι ΣΔΙΤ.

@@@ @Δεν έχω όνομα@
|

Οι ακαδημίες τα ΙΕΚ δηλαδή με άλλο όνομα (πλέον το ΙΕΚ δεν πουλάει) θα βγάζουν πτυχιούχους εξειδικευμένους μεν αλλά χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα,όπως ακριβώς τα ΙΕΚ. Μην ξεχνάτε τα ΙΕΚ πιστοποιούνται άρα θεωρούνται εξειδικευμένοι. Τα δε επιμελητήρια θα είναι απέναντι γιατί ασχέτως τα επαγγελματικά δικαιώματα 5 ή λυκείου θα παίρνουν την δουλειά από τα μέλη τους. Μάλλον είναι μπερδεμένα όλα στο μυαλό κάποιων

@@@ @Δεν έχω όνομα
|

"Η Ακαδημία θα λειτουργεί σε δημόσιες δομές"
άρα οχι "εντός μιας ιδιωτικής εταιρίας"

"Μιλάει για εκπαίδευση στελεχών μιας εταιρίας"
μιλάει και για εκπαίδευση στελεχών απο φορείς και επιμελητήρια

"outsource το κόστος εκπαίδευσης"
ουτε αυτό το πετύχατε εντελώς: "η ιδιωτική επιχείρηση αναλαμβάνει συγκεκριμένα έξοδα"

ποιος δεν διαβασε το άρθρο;

πρόκειται για συνέργεια δημοσίου - επιχείρησης/φορέα, το οφελος για μικρες επιχειρίσεις είναι και τη χώρα (προσέλκυση επιχειρήσεων, μειωση ανεργίας κλπ) είναι προφανές

Ινστιτουτα επαγγελματικης καταρτισης επιπεδο 5 (λυκειο)
|

Ακαδημιες επιπεδο 5 (λυκειο).. αυτα αρκουν.

@ Ποια τράπεζα ζήτησε γυμναστές;
|

τι να σου εξηγήσει; ότι για πολλές θέσεις στις τράπεζες απαιτούνται απόφοιτοι λυκείου-υπάλληλοι γραφείου που με απλό σεμιναριο (να έχουν οι τράπεζες που έχουν υπηρεσία προσωπικου), απλώς ζητούν ελαχιστο προσόν ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πτυχίο για να διασφαλίσουν κάποια εγγραμματοσύνη, εξου και δεχονται ΟΛΑ τα πτυχία αει για θέσεις διοικητικού. αν δεν καταλαβαίνει αυτό το απλό , τι τον ρωτάς ;;;;;;

@@ @Δεν έχω όνομα
|

Ναι, με δικά μας λεφτά τους εκπαιδεύουμε αυτούς που λέτε. Σε δημόσιο πανεπιστήμιο. Σε πρόγραμμα σπουδών όπως η Νομική, η Ιατρική και άλλα. Όχι εντός μιας ιδιωτικής εταιρίας. Διαβάσατε το άρθρο; Δεν λέει ότι θα ιδρυθούν νέα προγράμματα σπουδών σε δημόσια ΑΕΙ γιατί π.χ. διαπιστώσαμε ότι δεν παράγουμε αρκετούς Baristas ή πωλητές αυτοκινήτων και υπάρχουν ακαδημαϊκοι/οικονομικοί λόγοι για να το κάνουμε. Μιλάει για εκπαίδευση στελεχών μιας εταιρίας εντός της εταιρίας. Ουσιαστικά η ιδιωτική εταιρία κάνει outsource το κόστος εκπαίδευσης των εργαζόμενων στο δημόσιο. Μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε.

ΛΥΚΕΙΟ ΤΑ ΙΕΚ
|

ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ, ΕΠΙΠΕΔΟ 5 ΔΗΛΑΔΗ... ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Φορολογούμενος
|

@27 Ιαν 2025 09:00
Ο δικηγόρος τελείωσε ένα Πανεπιστήμιο. Το που θα δουλέψει μετά δεν αφορά το δημόσιο. Γιατί πρέπει εγώ να πληρώνω την εταιρεία για να βρει υπαλλήλους;

@Πηλίδης
|

Είχα την εντύπωση πως οι τράπεζες είναι ιδιωτικές εταιρείες και τα κριτήρια των προσλήψεων καθορίζονται από αυτές. Έχετε κάποια άλλη ενημέρωση εσείς; Μήπως υπάρχει κομισάριος της κυβέρνησης που τις υποχρεώνει να πάρουν γυμναστές και φιλολόγους; Είστε τόσο απελπισμένος;

Γεώργιος
|

@Πηλίδης
Πότε έγινε αυτό που λέτε; Ποια τράπεζα ζήτησε γυμναστές; Θέλουμε προκήρυξη και σχετικό σύνδεσμο. Ας υποθέσουμε όμως πως λέτε αλήθεια. Οι γυμναστές, φιλόλογοι, χημικοί κλπ προσλήφθηκαν μόνοι τους στην τράπεζα ή η τράπεζα τους το επέτρεψε στην προκήρυξη; Γιατί τους το επέτρεψε και δεν ζήτησε αποκλειστικά απόφοιτους οικονομικών τμημάτων; Τι διαβάζουμε εδώ μέσα !!!!!

@ @Δεν έχω όνομα | 26 Ιαν 2025 21:30
|

Γιατί οταν εκπαιδεύουμε εναν δικηγόρο που θα δουλέψει σε ιδιωτικό γραφείο, εναν χημικό μηχανικό που θα προσληφθεί στην ιδιωτική βιομηχανία, εναν πολιτικό μηχανικό που θα έναι ελευθερος επαγγελματίας κλπ Με δικά μας λεφτά δεν τους εκαπαιδεύουμε;

Φορολογούμενος πολίτης
|

@Γεώργιος Πηλίδης
Να την φτιάξει και την συντηρεί η τράπεζα την ακαδημία κύριε Πιλιδη. Ο φορολογούμενος πολίτης γιατί πρέπει να δαπανήσει τα χρήματά του για να συντηρεί μια ιδιωτική επιχείρηση; Έτσι αντιλαμβάνεστε την ελεύθερη οικονομία; Την αφαίμαξη του δημόσιου ταμείου;

@Δεν έχεις ούτε μυαλό
|

Δεν καταλαβαίνω περί τίνος πρόκειται η προσβολή. Μου φαίνεται ήταν φανερό από το σχόλιο μου ότι δεν γνωρίζω άμα ήταν καλή ιδέα ή όχι. Είμαστε όντως πίσω σαν χώρα σε πολλά πράγματα. Αρκετά προβλήματα προέρχονται από την εγωιστική νοοτροπία που παρουσιάσατε. Δεν έχουμε tech hub που είναι κρίμα γιατί έχουμε σπουδαία μυαλά. Το ξανασκέφτηκα και η ιδέα των Ακαδημιών φαίνεται αρκετά καλή. Εφόσον θα χρησιμοποιούνται και χώροι δημοσίων ιδρυμάτων ελπίζω οι εταιρίες να είναι πρόθυμες να αναλάβουν και το κόστος συντήρησης και εξοπλισμού των χώρων όπως και να δώσουν κάτι παραπάνω στους δημόσιους εκπαιδευτές.

Γεώργιος Πηλίδης
|

Καταπληκτική ιδέα που επιτέλους το 2025 συζητείται τουλάχιστον στη χώρα μας. Από το 1968 η Ένωση Τραπεζών στη Γερμανία είχε ιδρύσει τη Bank Academy την οποία κάποιος θα έπρεπε να είχε περατώσει προκειμένου να προσληφθεί σε τράπεζα. Μετά φυσικά θα μπορούσε να σπουδάσει συμπληρωματικά και ότι άλλο ήθελε (νομικά, οικονομικά κλπ). Εδώ προσλαμβάνονται στις τράπεζες, γυμναστές, φυσικοί, χημικοί, φιλόλογοι και ότι άλλα θέλετε και μαθαίνουν τη δουλειά μέσα στην τράπεζα.

Ηλεκτρολόγος μηχανικός
|

Αυτά δρομολογουνται αμέσως αφου πιέζουν οι βιομήχανοι.
Για τα παιδιά που σπούδασαν εδω και σε μια νύχτα έκλεισαν τις σχολές τους και απαξιώθηκαν τα πτυχία τους καμια πρόβλεψη.

@Δεν έχω όνομα
|

Δεν είναι κακό να το κάνει η εταιρία, είναι πολύ καλό. Απλά να το κάνει με τα δικά της χρήματα (όχι δικά μας) και χωρίς κρατική εμπλοκή.

Δεν έχεις ούτε μυαλό
|

ΠΡΟΣ: Δεν έχω όνομα | 26 Ιαν 2025 18:58
Δεν έχεις ούτε καμία εμπειρία από "επιχειρηματικές δράσεις" με σχέσεις μαθητείας.
Αλλά στοματάκι να λες ότι σου κατέβει έχεις.

Δεν έχω όνομα
|

Ίσως κάτι τέτοιο να είναι υπερβολικό από τη μια αλλά από την άλλη οι επιχειρήσεις αποφεύγουν εργαζόμενους χωρίς εμπειρία. Δεν είναι κακή ιδέα μιας και κάθε Ακαδημία θα μπορεί να εκπαιδεύσει το προσωπικό της πάνω σε δικά της εργαλεία και τρόπους εργασίας. Ελπίζω αυτό το σύστημα να φέρει περισσότερες μεγάλες εταιρίες από το εξωτερικό και να αρχίσει η χώρα μας να παράγει περισσότερα πολύπλοκα προϊόντα. Μακάρι να αποκτήσουμε και ένα tech hub μια μέρα. Είμαστε τόσο πίσω σε τόσα πράγματα.

MIT_GEORGE
|

Πάμε από το κακό στο χειρότερο...? ή μου φαινεται?

@ΔΕΠ
|

έτσι, να καταργήσουμε και τα πανεπιστήμια .. οποιος θέλει επαγγελματικό πτυχείο να παει να το πληρώσει μόνος του.

ΔΕΠ
|

Η χειρότερη ιδέα που άκουσα ποτέ! Αν οι επιχειρήσεις θέλουν ακαδημίες παραγωγής στελεχών να ιδρύσουν δικές τους και να της πληρώσουν! Τι δουλειά έχει το κράτος με αυτά;!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ