"Βολές" υπ. Πολιτισμού κατά καθηγητών-συνοδών για επίσκεψη μαθητών στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης: Αρνούνταν να περιμένουν, για να ρυθμιστεί το πρόβλημα

Δευθύντρια ΓΕΛ: Θέλουμε ή δεν θέλουμε μαθητές στην Ακρόπολη; Μήπως προτιμάμε καλύτερα τους πατρίκιους τουρίστες οι οποίοι έχοντας πληρώσει τα 20 ευρώ του εισιτηρίου είναι πιο ευπρόσδεκτοι από τους πληβείους μαθητές οι οποίοι, φυσικά, εισέρχονται δωρεάν;

28/01/2025

Ενημερώθηκε: 28/01/2025, 11:55

Άκουσε το άρθρο

Α. Ενώ από πλευράς ΟΔΑΠ τηρήθηκε η διαδικασία και δόθηκε η σύμφωνη γνώμη να εισέλθουν οι μαθητές του 2ου ΓΕΛ Πύλου στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, παρότι δεν είχαν τηρήσει τις σωστές διαδικασίες, οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί φαίνεται ότι δεν είχαν τη δέουσα υπομονή να αναμένουν, όπως άλλωστε ισχυρίζονται σε δημοσίευμα τους για να επισκεφθούν  τον σημαντικότατο αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης, για τον οποίο πραγματοποίησαν άλλωστε και το ταξίδι τους.

Β. Συγκεκριμένα, αρνούνταν να περιμένουν, για να ρυθμιστεί το πρόβλημα, ενώ καθόλη τη διάρκεια  αυτής της διαδικασίας, οι υπάλληλοι της συνεργαζόμενης εταιρείας ενημέρωναν  συνεχώς  τους υπεύθυνους της επίσκεψης ότι εργάζονται για την εύρεση λύσης  και την είσοδο της σχολικής μονάδας εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.

Γ. Πιστεύουμε ότι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί -συνοδοί των μαθητών , αν και είχαν ευθύνη για το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί , δεν έδειξαν διάθεση συνεννόησης για την πραγματοποίηση της επίσκεψης  αντιθέτως κατέφυγαν στις καταγγελίες τους.

Τα παραπάνω υποστηρίζει ο ΟΔΑΠ σε έγγραφο το οποίο διαβίβασε η υπουργός Πολιτισμού  Λίνα Μενδώνη στη Βουλή, ύστερα από αναφορά  του Βουλευτή των Σπαρτιατών Αθ. Χαλκιά, με αφορμή ανακοίνωση της Διευθύντριας του ΓΕΛ Πύλου η οποία δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το έγγραφο του ΟΔΑΠ

Πατήστε εδώ για να δείτε την ανακοίνωση της Διευθύντριας του ΓΕΛ Πύλου

Ο ΟΔΑΠ αναφέρει επίσης στο έγγραφο τα εξής:

Σχόλια (15)

ApoTel
|

Όλοι όσοι σχολιάζουν εκ του μακρόθεν έχουν χρησιμοποιήσει την καινούργια (πραγματικά δύσχρηστη) πλατφόρμα για να κλείνεις επίσκεψη στους αρχαιολογικούς χώρους για να έχουν άποψη;
Δεν γίνεσαι πια δεκτός με λίστα με σφραγίδα και υπογραφή του Διευθυντή. Όσοι το γράφουν αυτό, μάλλον έχουν χρόνια να κάνουν επίσκεψη σε αρχαιολογικούς χώρους

υπερτουρισμός
|

η ακρόπολη είναι ωραία και από κάτω στη βόλτα, τραβάτε στο ΕΑΜ-κορυφαίο μουσείο του κόσμου (που συνήθως αποφεύγουν τα σχολεία)

Gataki
|

Μετά από όλα αυτά που ακούμε και διαβάζουμε για τις εκδρομές και αυτά που τραβάνε οι καθηγητές στις εκδρομές ,ακόμη υπάρχουν καθηγητές που συνοδεύουν .Τι να πω?

ασ γνωρίζουμε ότι
|

Η Ακρόπολη είναι ένα μνημείο που πρέπει να έχεις υπομονή από τις ουρές, έτοιμη τη λίστα για να αποφύγεις δυσάρεστα όπως αυτό. Δεν είναι είδα πόρτα ανοιχτή και μπήκα ή πάμε και μία βόλτα από εκεί.Είναι δωρεάν για μαθητές καθηγητές. Καταλαβαίνουμε ότι είναι ενοχλητικό να περιμένεις να διευθετηθεί το θέμα σου όταν έχεις μαζί σου κι άλλα άτομα αλλά αν υπηρχε η διάθεση για εξυπηρέτηση πρέπει να το κάνεις αν θέλεις να την επισκεφτείς. Το ίδιο συμβάινει και στα μεγάλα μουσεία του εξωτερικού. Η ολμε ας δουλέψει την άμεση πρόσβαση με μία απλη αίτηση.

Κώστας
|

Όταν κάνεις εκδρομή με μαθητές σε αρχαιολογικό χωρίς και μάλιστα στην Ακρόπολη που γίνεται το αδιαχώρητο οφείλεις να προετοίμαζεσαι και να μην φτάνεις στην είσοδο χωρίς να γνωρίζεις ότι υπάρχει μια διαδικασία για δωρεάν είσοδο σε σχολεία. Μετά γκρινιάζεις. Τώρα αν πρέπει να απλουστευθει είναι άλλο θέμα.

Για επίσκεψη πατήστε το μηδέν (0)
|

Μου θυμίζει τη διαδικασία που πχ παίρνεις τηλέφωνο σε κάποια υπηρεσία/εταιρία για να "εξυπηρετηθείς"....
- 5 λεπτά "συνομιλίας" με το αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό κέντρο.
- 10 λεπτά αναμονής συνοδεία "μουσικής επένδυσης".
- 5 λεπτά "Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση. Αυτή τη στιγμή όλες οι γραμμές μας είναι κατειλημμένες".... ή "Βρίσκεστε σε γραμμή προτεραιότητας. Ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας εξυπηρετήσει σύντομα".
- 10 λεπτά τέλος με τον/την εκπρόσωπο να εξηγεί, ότι πρέπει να κλείσετε προσωπικό ραντεβού μέσω πλατφόρμας.... και όταν θα πάτε, να προσκομίσετε και καμιά 10ρια βεβαιώσεις και δικαιολογητικά.
Πράγματι μας "εξυπηρετήσατε" παιδιά!

@Κωνσταντίνος
|

Μερικοί ταξιδεύουν οχι 300, αλλά 3000 χλμ για να δουν την Ακρόπολη.
Και μπορεί να βρουν και κλειστές πόρτες λόγω απεργίας....

Ειρήνη
|

Το νέο σύστημα με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια έχει προβλήματα. Δύο φορές που επισκεφθήκαμε τόπους με τον τρόπο αυτό δυσκολευτήκαμε αφάνταστα. Η υποστήριξη τηλεφωνική αλλά και εκ του σύνεγγυς, μιας και δεν μπορούσαμε να εισέλθουμε στην Ακρόπολη, ήταν προβληματική. Θα παρακαλούσα να εκφέρουν τη γνώμη τους μόνο όσοι βιωματική άποψη.

Qwerty
|

Δε βρέθηκε κάπου ένα κινητό με σύνδεση στο διαδίκτυο, να κατεβάσουν από το myschool τη λίστα των μαθητών σε rtf, xls ή pdf, ώστε να την προωθήσουν στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου μέσω email;

Δώρα Μαστραπά
|

Πηγαίνω χρόνια εκδρομές με τους μαθητες μου. Εννοείται ότι δουλεύω διπλοβαρδια και προφανώς απλήρωτη για τις ώρες που αφιερώνω είτε πριν την επίσκεψη είτε κατά τη διάρκεια της επίσκεψης. Αυτό που έχω να δηλώσω μετά από 20 χρόνια δουλειάς είναι ότι το μοντέλο που εγκαθίδρυσε το υπουργείο είναι προβληματικό, κουραστικό και απωθητικό. Προσφάτως χάσαμε μια επίσκεψη στο
Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης γιατί προέκυψε μια εμπλοκή. Για να μας βασανίζουν τα υπουργεία είναι μανούλες. Για να μας διευκολύνουν ούτε λόγος. Και για τους "έξυπνους" που χρεώνουν στους καθηγητές ανυπομονησία, να σας πω ότι ουδέποτε πάμε μια εκδρομή για να δούμε ένα μόνο Μουσείο/μνημείο. Αν καθυστερήσεις σε ένα , θα χάσεις το επόμενο. Προσφάτως σε μια μέρα είδαμε με μια τάξη και τη Βουλή και κάναμε ξενάγηση στο α νεοκλασσικά της Πανεπιστημίου και το Ιστορικό Μουσείο.

Eleni
|

Η λίστα είναι απαραίτητη με σφραγίδα του σχολείου. Είχα πάει και με το σχολείο μου.

εκπαιδευτικός
|

Υπάρχει διαδικασία και πρωτόκολλο. Δε μπορεί να μην έχει τηρηθεί ούτε από σχολείο ούτε από έλληνα πολίτη. Είναι αναρτημένα τα πάντα. Έχουν άδικο εδώ οι καθηγητές.

Κωνσταντίνος
|

Μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία για ταλαιπωρούνται οι βασικοί επισκέπτες που είναι οι μαθητές σχολείων. Λύκειο που ταξίδεψε από την Πύλο ( 300 χλμ) έπρεπε να εισέρχεται κατά προτεραιότητα. Τα υπόλοιπα είναι προσκόμματα.

ΔΑΣΚΑΛΑ
|

Με επιφυλαξη λεω οτι κατασταση με τα ονοματα ολων των μαθητων ειναι εντελως απαραιτητη οχι μονο για τους ιστορικους τοπους αλλα για καθε ενδεχομενο, γιατι αν συμβει κατι, πως θα βρουν τον αρ. των συμμετεχοντων και τα ονοματα τους απο το myschool ή τα κινητα..ειναι δυνατον, τονιζω για καθε ενδεχομενο η λιστα ειναι απαραιτητη.
Στα ΔΣ, μας ζητανε την λιστα συχνα, για τα Λυκεια δεν ξερω..

Πάνω απ' όλα οι θεσμοί
|

Μια χαρά τα λέει το υπουργείο. Πρέπει γενικά να γίνουμε μια κοινωνία που να λειτουργεί με βάση τις θεσμικές διαδικασίες, και όχι συναισθηματισμούς.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ