Μαθήματα Πατριωτισμού στη Βουλή ενώπιον μαθητών: Διάλογος Κ. Πιερρακάκη -Δ. Νατσιού

Υπουργός:Η σημαία στα σχολεία είναι υψωμένη κάθε μέρα και το ποιοι είμαστε, το αποδεικνύουμε κάθε μέρα στην πράξη-Δ. Νατσιός: Δεν υπάρχει ο Εθνικός Ύμνος στα σχολεία.

29/01/2025

Ενημερώθηκε: 30/01/2025, 08:25

Άκουσε το άρθρο

Σε διάλογο με μαθήματα πατριωτσιμού μεταξύ του υπουργού Παιδείας Κ. Πιερρακάκη και του προέδρου  της Κ. Ο. ΝΙΚΗ εξελίχθηκε η τοποθέτηση του δεύτερου επί του Σχεδίου Νόμου για τα Ωνάσεια Σχολεία, ενώ από τα θεωρεία του κοινοβουλίου  παρακολουθούσαν τη συζήτηση σαράντα μαθήτριες και μαθητές και δύο συνοδοί εκπαιδευτικοί από το Γενικό Λύκειο Κρεμαστής Ρόδου.

  • Διαβάστε εδώ την ομιλία του Δ. Νατσιού που προκάλεσε τον ακόλουθο διάλογο μέσα στη Βουλή:

Κυριάκος Πιερρακάκης: Κύριε Πρόεδρε, κύριε Νατσιέ, νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. Και πρέπει να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε, γιατί αυτό το οποίο είπατε για αρχή, ότι ο στόχος της παιδείας είναι η ένταξη των νέων στο παρελθόν, δεν είναι το όραμα το δικό μας. Πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουν και τα δύο. 

Χρειαζόμαστε και μνήμη παρελθόντος και μνήμη μέλλοντος. 

Πρέπει να μπορείς να εντάσσεις το παρελθόν οργανικά στο παρόν, για να αντιμετωπίσεις το μέλλον. 

Πολύ φοβούμαι ότι σε πολλά από όσα είπατε -θα το πω όπως το νιώθω, λοιπόν, και εγώ- η μονάδα μέτρησης της ομιλίας σας δεν ήταν ο χρόνος, ήταν τα Ρέντγκεν, η ραδιενέργεια. 

Ήταν τοξικά πολλά από αυτά τα πράγματα και πάρα πολλοί από τους ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να κάνουν δωρεές -είναι άλλο πράγμα μια ιδεολογική διαφωνία ή μια διαφωνία επί της αρχής σε κάποια πράγματα ή επί των σημείων και άλλο πράγμα ένα ίδρυμα το οποίο έρχεται εδώ να κάνει μια δωρεά εκατόν εξήντα εκατομμυρίων να πρέπει να αναγκαστεί να ακούσει όλα αυτά τα πράγματα- αλλά αποφεύγουν να το κάνουν, ακριβώς επειδή έπρεπε να υποστούν αυτή τη βάσανο.

Στο τέλος της ημέρας, ξέρετε, μάθημα πατριωτισμού. 

Πίστη άνευ έργον, νεκρά εστί, για να δανειστώ τα λόγια της Βίβλου και εγώ. 

Εμείς το δείξαμε με έργα τι είναι ο  πατριωτισμός: Αιγαίο, Έβρος, πανδημία, καθημερινότητα. Υπάρχει και το άλλο ρητό, ξέρετε, για τον πατριωτισμό, ότι είναι το τελευταίο καταφύγιο των αχρείων. 

Η σημαία στα σχολεία είναι υψωμένη κάθε μέρα και το ποιοι είμαστε, το αποδεικνύουμε κάθε μέρα στην πράξη. 

Εδώ μας είπατε περίπου ότι εσείς συνομιλείτε με το πνεύμα του Αριστοτέλη Ωνάση. 

Σεβαστή η συνομιλία σας με το επέκεινα, αλλά στην πραγματικότητα η ουσία είναι ότι εδώ πέρα πάμε να βοηθήσουμε είκοσι δύο σχολεία. 

Κι αν, όντως, το ενδιαφέρον σας για την εκπαίδευση είναι ουσιαστικό και όχι προσχηματικό, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα! 

Δεν χρειάζεται κάθε φορά να γίνεται αυτού του τύπου η τοξική ανάλυση για το καθετί και να αξιολογείται το κάθε ίδρυμα για τη συνεισφορά του με αυτό τον τρόπο. Κάπου, νομίζω, ότι το παρακάνατε.

Δημήτρης Νατσιός: Κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα τον λόγο.

Προεδρεύων (Γεώργιος Λαμπρούλης): Ορίστε, έχετε τον λόγο για δύο λεπτά.

Δημήτρης Νατσιός: Είπα μια φορά τον μήνα να επαναφέρετε τον Εθνικό Ύμνο και έπαρση σημαίας. Δεν το κάνετε.

Κυριάκος Πιερρακάκης:   Κάθε μέρα.

Δημήτρης Νατσιός: Δεν το κάνετε! Να ακούν τα παιδιά τον Εθνικό Ύμνο. 

Δεν υπάρχει ο Εθνικός Ύμνος στα σχολεία. Δεν τον διδάσκετε. 

Είστε ψευτοπατριώτες. 

Μη μιλάτε για το Αιγαίο. 

Ήταν ο Βουλευτής μας ο κ. Κομνηνός Δερβερούδης προχτές στα Ίμια και δεν μπορούσε να πάει. 

Διότι, μπροστά από τα Ίμια υπήρχε το τουρκικό λιμενικό που εμπόδιζε. 

Τα Ίμια δεν είναι γκρίζα, είναι μαύρα. 

Τα έχετε παραδώσει.

 Μη μιλάτε για αυτά τα πράγματα, δεν σας συμφέρει. 

Έχετε γκριζάρει το μισό Αιγαίο. 

Δεν μου λέτε, για τα βιβλία γιατί δεν κάνετε κάτι; Αυτή η εικόνα σας αρέσει;

 Γιατί δεν λέτε κάτι; Είκοσι χρόνια στα παιδιά λέτε «καραγκιόζη και κοκκινοσκουφίτσα»! 

Γιατί το επιτρέπετε; 

Μακεδόνας είμαι και δάσκαλος είμαι και με ενοχλεί.

 Δεν το δίδασκα.

 Το έσκιζα, βέβαια.

 Και ακόμη ένα -δεν το έδειξα- σε μάθημα θεατρικής αγωγής, όπου καλούνται τα παιδιά να υποδυθούν έναν ρόλο. 

Ξέρετε τι λέει εδώ; «Είμαι δαιμόνιο». 

Καλούνται τα παιδιά να υποδυθούν τον ρόλο του δαιμόνιου. Ωραία παιδεία έχετε! Εκπαίδευση! 

Παιδομάζωμα έχετε! Καθόλου μη μιλάτε! 

Για τα άλλα θέματα, εμείς το Ωνάσειο το κατηγορούμε, γιατί ακριβώς συμμετέχει σε όλες αυτές τις ανεκδιήγητες ψευτοπερηφάνειας παρελάσεις. 

Τι δουλειά έχει να δίνει χρήματα σε αυτά που σαπίζουν την ελληνική κοινωνία;

Τώρα, βέβαια, είστε στην περίοδο της κωλοτούμπας. 

Εσείς συμμερίζεστε αυτό που είπε ο Πρωθυπουργός, ότι υπάρχει μόνο άνδρας και γυναίκα; 

Θέλω να σας ακούσω. 

Υπάρχει νόμος -το είπα και χθες- σε δεκαπεντάχρονα να αλλάζουν φύλο με μια απλή δήλωση.

 Θα το κρατήσετε αυτό, όταν συνορεύουμε με τους Τούρκους; 

Δεν είναι επικίνδυνο για την εθνική μας άμυνα; 

Σας το ξαναλέω, δεκαπεντάχρονα παιδιά, με μια απλή δήλωση, αλλάζουν φύλο. Ντροπή σας και για αυτό.

Γιατί δεν αποσύρετε την woke ατζέντα από τα σχολεία; 

Έβλεπα ο ίδιος, ιδίοις όμμασι, να κάνετε τεράστια ζημιά εξ απαλών ονύχων, σε μικρά παιδιά. Είστε εκτεθειμένοι σε ένα σωρό θέματα. 

Δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο. 
 

Σχόλια (7)

Αναστασία
|

Και εθνικό ύμνο και έπαρση και προσευχή και εκκλησιασμό. Κανένας επιστήμονας να μιλήσει για αντισύλληψη; Για εθισμούς; Για αποδοχή του άλλου; Μπα! Ο Διαφωτισμός δεν έφτασε στα Νότια Βαλκάνια.
Αργεί και η σύνταξη.
Και όσο για τα Ωνασεια σχολεία, τα παιδιά της γευθα βλέπουν τα ανακαινισμένα σχολεία από το σπίτι τους, αλλά δεν θα μπορούν να πάνε. Αλλά βλέπεις δεν υπάρχει αντιπολίτευση.

Δημήτρης ΝτεΚρής
|

Εγώ είμαι από αρχοντική γενιά!
Θέλω να παρέμβω:
- Λέγε.
- Εδά, τώρα που έβρεξε, θα πάμε για χοχλιούς;

Μια χαρά του τα λέει ο δάσκαλος
|

ο υπουργός να περάσει από εργαστήριο δεξιοτήτων να καταλάβει τη διαφορά : toxic, biological hazard, radiocative ! πανάσχετος ΚΑΙ σε αυτά;;;;;

ΝΑΤΣΙΟΣ
|

ΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑΤΣΙΕ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Ούτε ο υπουργός ο ίδιος μπορεί να πάει στα Ίμια
|

αχαχαχαααα
Υπουργάρα , λίγο μπερδεμένα τα έχεις στο μυαλό σου
Αγγλικά ξέρεις ; (τι έλεγε η άννα του ΓΓ για επίσημη γλώσσα; δίκιο είχε)
Πάμε : άλλο toxic, biological hazard, radioactive-ionizing ...
Ποιος λογογράφος τα στέλνει αυτά ;

Aelaki
|

Μπράβο στο νατσιο

Ελπίδα
|

Πρέπει να εκπαιδεύσουμε ένα ελληνικό ΑΙ σύστημα να ανιχνεύει και να κατατάσσει τους Έλληνες πατριώτες με βάση την ένταση του πατριωτισμού τους. Ώστε να γνωρίζουν οι ψηφοφόροι και να μην λαθεύουν...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ