Υπουργείο Παιδείας προς γονείς και εκπαιδευτικούς: 12+1 αλήθειες για τα Δημόσια Ωνάσεια Πρότυπα Σχολεία

Υφιστάμενες σχολικές μονάδες μετατρέπονται σε ΔΗΜ.Ω.Σ. αυξάνοντας τις εκπαιδευτικές δυνατότητες για κάθε μαθήτρια και μαθητή που διαμένει στις περιοχές αυτές κατά προτεραιότητα

31/01/2025

Ενημερώθηκε: 31/01/2025, 07:00

Άκουσε το άρθρο

Ενημερωτικό σημείωμα με 12+1 αλήθειες για τα Δημόσια Ωνάσεια Πρότυπα Σχολεία, θα στείλει σήμερα, Παρασκευή, το υπουργείο Παιδείας στις σχολικές μονάδες,  προκειμένου να διανεμηθούν προς όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς των  22 Σχολείων τα οποία θα χρηματοδοτηθούν με 162 εκατομμύρια ευρώ από το Ίδρυμα Ωνάση.

1.ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Υφιστάμενες σχολικές μονάδες, σε περιοχές που αντιμετωπίζουν κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις, μετατρέπονται σε ΔΗΜ.Ω.Σ. αυξάνοντας τις εκπαιδευτικές δυνατότητες για κάθε μαθήτρια και μαθητή που διαμένει στις περιοχές αυτές κατά προτεραιότητα.

2. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ TA ΔΗΜ.Ω.Σ.

Παραμένουν στις θέσεις τους για δύο χρόνια και έχουν το δικαίωμα να συνεχίσουν στην ίδια σχολική μονάδα, μετά την επιτυχή παρακολούθηση προγραμμάτων επιμόρφωσης, ή να διεκδικήσουν άλλη οργανική θέση στην ίδια διεύθυνση.

Το ωράριό τους δεν θα υπερβεί το καθορισμένο. Για τη συμμετοχή τους στους Ομίλους, θα λαμβάνουν επιπλέον αμοιβή ύψους 320 € για 6 ώρες την εβδομάδα από το Ίδρυμα Ωνάση. Θα έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένα προγράμματα επιμόρφωσης.

3. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ  ΣΤΗΝ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 

Κατ’ ελάχιστο 40-60% των μαθητών που θα φοιτούν στα ΔΗΜ.Ω.Σ. θα προέρχονται από το δημοτικό διαμέρισμα ή τον Δήμο όπου λειτουργεί το κάθε ΔΗΜ.Ω.Σ.

4. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ

Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στα ΔΗΜ.Ω.Σ. παραμένουν στο σχολείο τους μέχρι την αποφοίτησή τους, απολαμβάνοντας την ποιότητα του αναβαθμισμένου σχολείου, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για τη διευκόλυνση εισαγωγής νεότερων αδερφών. Μόνο για τους νέους μαθητές στην Α ́ Γυμνασίου και Α ́ Λυκείου θα διεξάγονται κατατακτήριες εξετάσεις.

5. TA ΔΗΜ.Ω.Σ. ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Τα ΔΗΜ.Ω.Σ. θα υπάγονται και θα εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Θα διοικούνται από εννιαμελή Διοικούσα Επιτροπή, η πλειοψηφία των μελών της οποίας θα ορίζεται από το Υπουργείο.

6. Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΩΡΕΑΝ

Για τη φοίτηση στα ΔΗΜ.Ω.Σ. δεν προβλέπονται δίδακτρα. Παρέχεται δωρεάν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό, εξωσχολικές δραστηριότητες και όλο τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό.

7. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ

Οι υφιστάμενες σχολικές υποδομές αναβαθμίζονται για να προσφέρουν μια πιο σύγχρονη μαθησιακή εμπειρία.

Τα ΔΗΜ.Ω.Σ. εξοπλίζονται με τεχνολογία αιχμής, βελτιωμένα εργαστήρια και ανακαινισμένα κτίρια, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που ενισχύει την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών.

8. ΟΜΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ...

...σε τομείς όπως οι επιστήμες, η ελληνική γλώσσα, η ψηφιακή τεχνολογία, οι ξένες γλώσσες, οι τέχνες, ο πολιτισμός και
ο αθλητισμός.

9. ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα ΔΗΜ.Ω.Σ. είναι ανοιχτά στην τοπική κοινωνία, επιτρέποντας στους μαθητές από άλλα σχολεία της περιοχής να συμμετέχουν στους Ομίλους και τα Σύνολα. Η παρουσία τους θα συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στις περιοχές όπου λειτουργούν.

10. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΗΜ.Ω.Σ.

Μαθητές της ΣΤ ́ Δημοτικού θα έχουν την ευκαιρία να προετοιμαστούν αποτελεσματικά για τις κατατακτήριες εξετάσεις δωρεάν μέσα από εκπαιδευτικό υλικό και ενδεικτικά παραδείγματα τεστ δεξιοτήτων από το Ψηφιακό Φροντιστήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

11. ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΝΩΣΕΙΣ

Για τους νέους μαθητές στην Α ́ Γυμνασίου και Α ́ Λυκείου θα πραγματοποιούνται κατατακτήριες εξετάσεις, όπως στα Πρότυπα Σχολεία. Ωστόσο, σε διαφοροποίηση από αυτά, θα εισαχθεί ένα επιπλέον τεστ δεξιοτήτων που θα αναδεικνύει μαθητές με ικανότητες και θέληση, ακόμα κι αν δεν έχουν τη δυνατότητα πλήρους προετοιμασίας.

12. ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Θα παρέχεται επιπλέον υποστήριξη στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις, με στόχο την ενίσχυση των γνώσεών τους.

13. ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ  

Τα ΔΗΜ.Ω.Σ. θα διασφαλίζουν την πρόσβαση για άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ). Για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα παρέχεται υποστήριξη από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

Σχόλια (18)

ΚΔ
|

Μπορεί τα "ωνάσεια" σχολεία να εποπτεύονται από το δημόσιο, σταδιακά όμως το προσωπικό τους θα παύσει να έχει την ιδιότητα και τη μονιμότητα του δημοσίου υπαλλήλου και η μισθοδοσία του θα γίνεται με μεικτό σύστημα και όρους ιδιωτικού τομέα. οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα σχολεία αυτά θα πρέπει να σκεφτούν πολύ αν θα μείνουν ή αν θα ζητήσουν μετάθεση.

Ελένη
|

Τι 60 γυμνάσιο που συστεγάζεται με το 15 στην κυψέλη τή θα γίνει θα πάρετε τόσα πολλά παιδιά.....
Που θα τα μεταφέρει αυτά τα παιδιά θα μας πει το Ωνάσειο ίδρυμα...

Εμείς θέλουμε
|

Την ίδια αντίσταση είχαν και τα πρότυπα αλλά κάνουν ορδές για να φοιτήσουν. Όποιος δε θέλει υπαρχουν κι΄αλλα στην περιοχή τους. Ας πάνε εκεί κι ας συνεχίσουν με τις καταλήψεις... Η διαρροή προς τα ιδιωτικά δεν τους προβληματίζει αλλά η μετρατροπή σε πρότυπα τους προβληματίζει.

Ο Αλήθειας!
|

12+1 αλήθειες για το ένα, 15+2 αλήθειες για το άλλο, 36+3 για το τρίτο.... και γενικώς, όλα πάνε τρένο στ' αλήθεια....

Βασίλης
|

"Κατ’ ελάχιστο 40-60% των μαθητών που θα φοιτούν στα ΔΗΜ.Ω.Σ. θα προέρχονται από το δημοτικό διαμέρισμα ή τον Δήμο όπου λειτουργεί το κάθε ΔΗΜ.Ω.Σ." πώς διασφαλίζεται αυτό (μας κοροιδεύουν αγρίως).

Εκπ/κός
|

Για το τέλμα στο οποίο έχει βυθιστεί η εκπαίδευση και η σχολική ζωή δεν νομίζω ότι φταίει μόνο το ΥΠΑΙΘΑ. Τα παιδιά λόγω των πολλών οικογενειακών προβλημάτων, της αποσύνθεσης ,αν θελετε, της σύγχρονης οικογένειας, παρουσιάζουν παραβατική συμπεριφορά. Οι εκπαιδευτικοί από την άλλη ,επιφορτισμένοι από τα νέα καθηκοντα που το υπουργείο επινοεί καθημερινά και χωρίς πολλή σκέψη τους αναθέτει, είναι σε απόγνωση. Μήπως κάτι νέο, όπως τα Ωνάσεια, δώσει κάποια ελπίδα, δείξει κάποια διέξοδο από όλη αυτήν την ..μαυρίλα.Πάντως κακό δεν θα κάνει.Τα παιδιά ήρθε η ώρα να
δουν την ωμή πραγματικότητα.Καλά τα social και όλα τα <καλά> του διαδικτύου, αλλά ..ψωμί ,όπως έλεγαν οι παλιοί δάσκαλοι , δεν δινουν.Όπως στρώσετε ...θα κοιμηθείτε..

Άσπρη Κιμωλία
|

-Τα κάθε είδους «πρότυπα» είναι λίγα, ελάχιστες δεκάδες.
- Με τα άλλα, με τις χιλιάδες, τι θα γίνει;
- Θα σου πω εγώ. Όταν φεύγουν οι καλοί μαθητές από ένα σχολείο, οι υπόλοιποι δεν έχουν πρότυπα, κίνητρα.
- Λάθος. Σ’ αυτή την περίπτωση οι μέτριοι φαίνονται ως καλοί. Απλώς αλλάζουν τα πρότυπα μέσα στην τάξη, έχουμε νέα.
- Δηλαδή η τάξη υποβαθμίζεται;
- Ακριβώς. Η μόνη λύση είναι να βοηθήσουμε τους αδύναμους με ενισχυτική διδασκαλία για να…
- Δε φτάνει αυτό. Για να φύγουν όλα τα παιδιά μπροστά χρειάζεται επιπροσθέτως:
Μια αποτελεσματική επιμόρφωση των δασκάλων από επιλεγμένους μπαρουτοκαπνισμένους, καλά βιβλία και εργαστήρια.
- Και να μην μπαίνει νερό και αέρας από τα παράθυρα.
- Τώρα στην αρχή ας μπαίνει. Είμαστε φτωχοί. Προέχουν τα θεμελιώδη.
- Και πότε τη βλέπεις την Αλλαγή;
- Όταν ξυπνήσει η αντιπολίτευση.
- Το άλφα κεφαλαίο.
- Και το μικρό μεγάλο είναι. Δε μπορώ να το μικρύνω όσο πρέπει.

Φιλόλογος πρώην
|

Ωνάσεια, Λάτσεια, Βαρδινογιάννεια, πρότυπα, πειραματικά σχολεία κι από κοντά τα αντισυνταγματικά ιδιωτικά πανεπιστήμια, όλα ευφάνταστες ιδέες, για να παγιωθεί η κυβερνητική ιδεοληψία για κατάργηση των ίσων ευκαιριών και εγκαθίδρυση ενός εκπαιδευτικού συστήματος πολλαπλών ταχυτήτων!
Όχι, δεν είμαι αρνητικός στα κάθε είδους πρότυπα ή ωνάσεια έτσι από ιδεοληψία ή καπρίτσιο. Είμαι κάθετα αρνητικός στους διαχωρισμούς που γίνονται όλο και πιο προκλητικοί. Δική μου πεποίθηση και προσδοκία είναι μία: ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ! Όλα τα σχολεία πρέπει να χρηματοδοτούνται και να εξοπλίζονται ισοδύναμα, γιατί απλούστατα όλα τα Ελληνόπουλα δικαιούνται τις ίδιες ακριβώς ευκαιρίες, είτε διαμένουν στο κέντρο της Αθήνας, είτε στις εσχατιές της πατρίδας μας.

Κώστας
|

Σαν ιδέα, είπαμε, δεν είναι κακή. Το θέμα είναι η εκτέλεση. Και το Υπουργείο ξεκινά -για ακόμη μια φορά- με το αριστερό. 12+1 αλήθειες σε ερωτήματα που δεν υπήρχαν (δείτε το σχόλιο άλλου αναγνώστη πιο κάτω, για τα ερωτήματα και τους προβληματισμούς που υπάρχουν).
Λειτουργεί μόνο και μόνο επικοινωνιακά για το σχολείο που "πάει μπροστά". Και μιλάμε για 22 σχολεία, όταν 13.000 σχολεία δεν έχουν ούτε ένα ευρώ για τα απαραίτητα!
Όσο για τις υπερωρίες, όλοι τις θέλουν (ή έστω σχεδόν όλοι). Ζούμε σε οικονομικά δύσκολους καιρούς, κάθε νέο εισόδημα, έστω και ψίχουλο καλοδεχούμενο. Το θέμα είναι οι μαθητές. Κατά πόσο είναι εξαντλητικό το ωράριο χωρίς αλλαγή παραστάσεων (τόσο χώρου, όσο και εκπαιδευτικών).
Αν είχε στην περιοχή μου Ωνάσειο σαν "τρελός" θα ήθελα να διδάσκω σε αυτό. Παιδιά κατόπιν επιλογής -οι καλύτεροι, οι πιο ήσυχοι, οι πιο μεθοδικοί. Απλά θα επιμείνω, πως αυτή τη στιγμή, το δημόσιο σχολείο, ήθελε άλλες -πραγματικά τολμηρές- παρεμβάσεις για να συνέλθει από το σοκ στο οποίο βρίσκεται και τα Ωνάσειο ή ότι άλλο να ακολουθήσουν μετά. Οι λόγοι που προχωράμε τώρα σε αυτά είναι καθαρά επικοινωνιακοί. Και όπως, έχει ήδη αναφερθεί, δεν ανακοινώνεις στην μέση της σχολικής χρονιάς, αλλαγές για την επόμενη, αλλά για την μεθεπόμενη! Μόνο έτσι θα γίνει κατάλληλη προετοιμασία και ομαλή μετάβαση στο νέο, πετυχαίνοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα!

ΥΓ. Θυμηθείτε το πολλαπλό βιβλίο! Ακόμη το περιμένουμε! Όχι πως θα αλλάξει κάτι στον τρόπο εκπαίδευσης, ούτε πως κάποιος θα διαβάσει και τις 5 επιλογές στα μαθήματα που έχει ανάθεση. Απλά το Υπουργείο το αποφάσισε και το έστησε άρον άρον, αλλά ακόμη το περιμένουμε...

Το καταλάβαμε
|

Σε όσους δεν αρεσει γιατί εργάζονται το απόγευμα ας πάνε σε άλλο σχολείο . Ο νοών νοείτο.

Την αληθεια
|

Το 2, 3 και 4 ΔΕΝ ισχύει.

Κατάργηση ίσων ευκαιριών. Κατηγοριοποίηση σχολείων
|

Διάκριση σε "καλά" και "κακά" σχολεία (βρετανικό σύστημα εκπαίδευσης), κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί. Στα λίγα "καλά" σχολεία
πηγαίνουν οι "καλοί" μαθητές, διδάσκουν βρετανοί, ενώ στα ..άλλα πηγαίνουν οι ..άλλοι μαθητές, διδάσκουν Έλληνες, Ινδοί,
Πακιστανοί, Αιγύπτιοι, κ.α. Φυσικά με διαφορετικά μισθολόγια.
Στο φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης (κρατούσε τα πρωτεία
παγκοσμίως και είναι τώρα στις υψηλότερες θέσεις) δεν υπάρχουν
ιδιωτικά σχολεία, και όλα τα παιδιά πηγαίνουν στα σχολεία της
περιοχής τους, χωρίς διακρίσεις. Ισότητα σε όλα, ίσες ευκαιρίες
για όλα τα παιδιά, πολύ αξιοπρεπή όλα τα σχολεία, και πολύ αξιοπρεπείς μισθοί σε εκπαιδευτικούς.

Σχολεία
|

Πέρα από όλα τα σχολεία, θα ήταν καλό να μπορει να δημιουργηθεί τμημα σε σχολειο για μαθητές με υψηλότερη νοημοσύνη και από τον Einstein.
Στο εξωτερικό υπάρχουν παιδιά ηλικίας 12 ετών που σπουδάζουν στο πανεπιστήμιο. Αυτά τα παιδιά είναι μετρημένα στα δάχτυλα. Δεν είναι παρά πολλά. Φανταστείτε να υπάρχει παιδί στην Ελλάδα που να ειναι τοσο εξυπνο που να μπορει να καταφέρει να τελειώσει 12 χρόνια σχολειο, σε μόλις 6 χρόνια. Σε ηλικία 12 ετων θα έχει πάρει απολυτηριο λυκείου και μετά πανεπιστήμιο. Γιατί ένα τέτοιο παιδί να αναγκάζεται μετά το νηπιαγωγείο να πάει σχολείο 12 χρόνια (6 χρόνια δημοτικό και 6 χρόνια γυμνάσιο & λύκειο); να έχει το δικαίωμα να τελειώσει νωρίτερα το σχολειο, αν δείξει ότι έχει ισχυρές ικανότητες.

ΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΟΧΙ;;;;;;;;
|

ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΗΜΩΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ, ΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΟΧΙ;;;; ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΑΡΑΤΤΕ.........ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΥ.

ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΑΡΑΤΤΕ
|

Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ!!!!!

Γονιός στ μαθητή
|

Οπως κάθε μεγάλη αλλαγή στο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια,στις δέσμες απο το υπουργείο Παιδείας αλλα και σε καθε αλλαγη πχ εκλογικού νόμου ,που γίνεται στη μεση μιας χρονιάς να είναι ο νόμος εφαρμόστεος απο τη μεθεπόμενη χρόνια και οτι από την τρέχουσα.
Οι αλλαγες δεν εφαρμόζονται βίαια και αστραπιαία διαταράσσοντας την οικογένειακη ηρεμια και οικονομικο προϋπολογισμό της οικογένειας και των παιδιών . αυτά τα παιδιά θα βρεθουν να στοιβάζονται σε διπλανά σχολεία, χωρίς προβλεψη για ταξεις και εκπαιδευτικούς.Να ετοιμάζονται οσα θέλουν να δώσουν,βιαια σε χρονο μονο 3-4 μηνων χανοντας έδαφος απο τα παιδιά εκείνα που ετοιμάζονται απο Σεπτέμβρη γιαβτα πρότυπα..
Επίσης οικονομικα η οικογένεια δυσκολεύεται να ανταποκριθεί σε ενα έκτακτο έξοδο,που δεν ειχε προβλέψει.
Οι ισες ευκαιρίες επιτάσσουν ιδια αφετηρία προετοιμασίας σε ολα τα επίπεδα.Ναι στα Ωνάσεια,οχι ομως έναρξη απο φετος,οχι βιαια αλλα με σύνεση κ χρόνο για προετοιμασία ολων.
Σκολικων κτιρίων και υλικοτεχνική υποδομή αλλά και οικονομικο οικογένειακο προϋπολογισμό εξ αρχής.
Κάθε αλλαγη είθισται μεχρι τωρα να εφαρμόζεται για λογους ηθικούς και οχι μονο απο την μεθεπόμενη χρόνια,απο την μεθεπόμενη φορα και οχι στους επόμενους 4 μηνες.

Dimitra
|

Επί της αρχής ,συμφωνούμε...Ασφαλώς επειδή είναι κάτι νέο, σίγουρα θα χρειαστούν διορθώσεις και διευκρινίσεις. Εισάγεται για πρώτη φορά στα σχολεία η επιπλέον αμοιβή για εργασία πέρα του διδακτικού ωραρίου(όμιλοι) .Καλό ακούγεται, αν το εφαρμόσουν και στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία, είναι ένα κίνητρο να εργαστούν όσοι εκπκοί επιθυμούν και να πληρώνονται υπερωριακά . Είναι γνωστό ότι κάποιοι συνάδελφοι, εργάζονται τα απογεύματα με άδεια από τα ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ για παραπάνω εισόδημα. Τωρα τους δίνεται η ευκαιρία να γίνεται αυτό στα σχολεία τους. Εύχομαι και ελπίζω να είναι όλα προς όφελος της κοινωνίας που βάλλεται από τόσα δεινά με κύρια αιτία την ελλιπή και πλημμελή οργάνωση και λειτουργία της οικογένειας...που έχει τις ρίζες της στην οικονομική και ηθική κρίση.

ενδεικτικά, γιατί κατάντησε βαρετό :
|

1.ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ : δεν το είπε κανείς, μετατρέπονται αντί να ιδρύονται, άρα τα υφιστάμενα σχολεία ΔΕΝ θα υπάρχουν , θα είναι ωνάσεια, με τις λέξεις θα παίζουμε;
2. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ : οι οργανικές χάνονται; μπλαμπλαμπλα... ή να διεκδικήσουν άλλη οργανική θέση ... άρα; Δεν εξηγείται αν θα υπάρχουν οργανικές όπως στα ΠΕΠΑΛ, όμως αλλού αναφέρονται σε ΘΗΤΕΙΕΣ 4ετείς (όπως στα άλλα πρότυπα-πειραματικά) , άρα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
4. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ : όλοι της γειτονιάς από του χρόνου Α' που χωροταξικά θα εγγράφονταν ! Αφού θα έχει εξετάσεις (έπεσε και ποσοστό εντάξει, άρα;;;;;; το ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ)
*ωραίες υπερωρίες , 53 μικτά; τόσα δίνει και το κράτος ή δεν είναι κρατικά ; μας μπερδεύετε ...
*τα σεμινάρια σκόιλ ελικικού θα είναι;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ