Κ. Πιερρακάκης για κατάργηση Πανελλαδικών Εξετάσεων: Επιθυμία μας το Εθνικό Απολυτήριο

"Οι εκπαιδευτικοί μας έχουν μεράκι και νομίζω ότι πρέπει να τους δώσουμε μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας από αυτούς που έχουν ήδη. Γι’ αυτό και ενισχύουμε αρχικά τους διευθυντές"

01/02/2025

Ενημερώθηκε: 01/02/2025, 19:34

Άκουσε το άρθρο

"Υπάρχει μια διάσταση μεταρρύθμισης, το Εθνικό Απολυτήριο, που επιθυμούμε ν’ ανοίξουμε" δήλωσε ο υπουγός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης σε Συνέντευξη στο Βήμα, απαντώντας στο ερώτημα "Θα καταργηθούν οι Πανελλαδικές;" και σημείωσε τα εξής: 

  • Όμως είμαι θιασώτης της άποψης ότι αυτά τα κάνεις με στέρεα βήματα και όταν είναι απολύτως ολοκληρωμένες οι προτάσεις. 
  • Σ’ αυτή τη φάση έχουμε ανοίξει μια σειρά από άλλες αλλαγές, οι οποίες είναι από ένα νόμο που παρουσίασα πρόσφατα στο υπουργικό συμβούλιο, στον πυρήνα του οποίου βρίσκεται η ενίσχυση του ρόλου των διευθυντών των σχολείων και η αλλαγή της θεσμικής αρχιτεκτονικής της διοίκησης του σχολείου. 
  • Και μια σειρά από αλλαγές, όπως τα πρότυπα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, η εισαγωγή του διεθνούς απολυτηρίου στη δημόσια εκπαίδευση και πολλά άλλα, που αθροιζόμενα έχουν σαν στόχο να μπορέσουμε να πετύχουμε ένα πολύ καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Αν είχαμε λάβει μια τέτοια τελεσίδικη απόφαση (σ.σ. κατάργηση των πανελλαδικών)  θα την είχα ήδη ανακοινώσει.
  •  Είναι δεδομένο ότι οι πανελλαδικές είναι ένα κεκτημένο 60 ετών, κυρίως, επειδή έχουν το αδιάβλητο στον πυρήνα τους. 
  • Γνωρίζουμε όμως ότι έχουν και αδυναμίες, όπως η ανάγκη των ελληνικών οικογενειών να προσφεύγουν στα φροντιστήρια, δαπανώντας μεγάλο κομμάτι του οικογενειακού προϋπολογισμού, ειδικά στην Γ΄ Λυκείου.
  •  Ή το γεγονός πως πολλά παιδιά να λένε ότι αισθάνονται τη ζωή τους να κρίνεται από ένα μικρό αριθμό εξετάσεων.

Η Γ΄ Λυκείου

 Στην παρατήρηση ότι η  Γ΄ Λυκείου  είναι σαν να έχει ακυρωθεί, λόγω των Πανελλαδικών ο Κυριάκος Πιερρακάκης έδωσε την ακόλουθη απάντηση:

  • Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο. Το αδύναμο στοιχείο είναι ότι συχνά παίρνουμε το τελικό αποτέλεσμα του σχολείου, που είναι η συμμετοχή στις εξετάσεις αυτές, και κάνουμε το λεγόμενο reverse engineering στην εκπαίδευση. 
  • Ξεκινάμε δηλαδή από αυτό και γυρνάμε πίσω σ’ όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια προσπαθούμε, ως κυβέρνηση, αυτό να το αντιστρέψουμε.
  • Έχουμε εντάξει τα εργαστήρια δεξιοτήτων στην εκπαίδευση. 
  • Αρχές της σχολικής χρονιάς του 2026 θα έχουμε αλλάξει τα βιβλία. 
  • Θα έχουμε πολλαπλό βιβλίο σε πολλές τάξεις -ένα εργαλείο ενάντια στην απομνημόνευση που αφορά περισσότερο στην κριτική.
  •  Γίνονται αλλαγές που θα οδηγήσουν σ’ ένα πιο ενδιαφέρον σχολείο. Αλλάζουμε την πληροφορική, βάζουμε λογοτεχνικά βιβλία. 
  • Μπαίνει ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός με απευθείας συμβουλευτική στην Α’ Λυκείου. 
  • Ένα απ’ τα πράγματα που με ικανοποιεί είναι το πόσο ευεργετικά έχουν δράσει οι διαδραστικοί πίνακες. 
  • Είναι ωραίο να μπορείς να κάνεις λελογισμένη χρήση της τεχνολογίας. 
  • Καταργήσαμε τα κινητά στα σχολεία -το μέτρο έχει αποδώσει, αλλά θέλουμε την τεχνολογία στο σχολείο με τον έξυπνο σταθμισμένο τρόπο και αυτός είναι ο διαδραστικός πίνακας. 
  • Οι εκπαιδευτικοί μας έχουν μεράκι και νομίζω ότι πρέπει να τους δώσουμε μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας από αυτούς που έχουν ήδη. Γι’ αυτό και ενισχύουμε αρχικά τους διευθυντές.

     

Σχόλια (32)

@ΣΧΟΛΕΙΟ
|

Οι χρονιές της Β' και Γ' λυκείου χάνονται έτσι κι αλλιώς οπότε δεν γίνεται να έχουν τα παιδιά χαμηλούς βαθμούς. Η ώρα του μαθήματος σε αυτές τις τάξεις γίνεται η ώρα για να λυθούν οι ασκήσεις των φροντιστηρίων. Επιπλέον οι πανελλήνιες δίνουν την ευκαιρία γι'αυτούς που αποφασίζουν να προσπαθήσουν να μπούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αργότερα ή σε αυτούς που απέτυχαν την πρώτη φορά.

Ελένη
|

Η κάθε κοινωνία έχει το εκπαιδευτικό σύστημα που της αξίζει. Η Ελληνική κοινωνία είναι για πανελλαδικές εξετάσεις και μόνο, όχι για Εθνικό απολυτήριο (γιατί θα δημιουργήσει ακόμα περισσότερες παθογένειες από αυτές που, υποτίθεται πως, θα εξαλείψει) ...Και άλλοι προσπάθησαν για Εθνικό Απολυτήριο, αλλά...... επέστρεψαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις (με τις όποιες παθογένειες και αν αυτές έχουν) με την ουρά στα σκέλια...

NIK
|

Το εθνικό απολυτήριο μπορεί να έχει εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα άρα πιο πολλά φροντιστήρια. Τουλάχιστον τώρα είναι λιγότερα με τις πανελλήνιες.... Δεν ξέρω τι θέλουν με το εθνικό απολυτήριο και τι τους πείραξαν οι πανελλήνιες ;;

STAVROS
|

Να περιορισθούν ΡΙΖΙΚΑ οι θέσεις εισακτέων στις Σχολές και στα Τμήματα που παράγουν διδακτικό προσωπικό για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση!
Ούτως ή άλλως, ο αριθμός παιδιών (μαθητών) έχει μειωθεί δραματικά στη χώρα!
Μην παράγουμε ανέργους!
Επίσης, να αυξηθούν οι θέσεις εισακτέων σε Σχολές και Τμήματα που παράγουν αποφοίτους που προορίζονται για εργασιακούς κλάδους που το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας (κυρίως, αλλά όχι μόνον) αποφεύγει να επενδύσει!
Ιατρούς, νοσηλευτές, άλλα επαγγέλματα υγείας, κλπ.!
Κατά κανόνα Τμήματα η λειτουργία των οποίων είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα για τους Έλληνες φορολογούμενους!
Να πληρώνουμε εμείς για να παράγουμε εργαζόμενους για κλάδους που στη Γερμανία υπάρχει μεγάλο έλλειμμα στο ισοζύγιο προσφοράς-ζήτησης!
Να τους δίνουμε έτοιμους!

@ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζει(Μαρία)
|

Ισχύουν και τα δύο , και στραβός είναι ο γιαλός και στραβά αρμενίζει.

Οι πανελλαδικές έχουν ξεπεραστεί εδώ και χρόνια
|

Ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι το αδιάβλητο και τα φροντιστήρια .Καταστρέφουν την ελληνική κοινωνία επειδή δεν μπορούν να σπάσουν αυγά.

ΣΧΟΛΕΙΟ
|

Ένας μαθηματικός - ερευνητής είχε μιλήσει για το θέμα του λυκείου
και των πανελλαδικών εξετάσεων. Το άρθρο είναι γραμμένο σε άλλη
ιστοσελίδα. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να γράψω εδώ το ονοματεπωνυμο
του μαθηματικού και από που προέρχεται το άρθρο. Γράφει τον λόγο που
υπάρχουν οι πανελλαδικές εξετάσεις. Συμφωνώ μαζί του.

Η ελάχιστη βάση εισαγωγής κρίνει την ικανότητα ενός υποψηφίου να
παρακολουθήσει σπουδές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το αν θα εισαχθεί
ή όχι εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προσφερομένων θέσεων
και καθορίζεται από τα μόρια που συγκεντρώνει ο υποψήφιος.

Η ύπαρξη της ΕΒΕ αποτελεί την ομολογία του Υπουργείου Παιδείας
ότι το απολυτήριο λυκείου δεν πιστοποιεί την καταλληλότητα του μαθητή
να προχωρήσει στην επόμενη βαθμίδα της Εκπαίδευσης, όπως γίνεται
με όλους τους άλλους τίτλους σπουδών.

Για να προχωρήσεις από το γυμνάσιο στο Λύκειο απαιτούμενο είναι να
έχεις απολυτήριο Γυμνασίου. Για να πας από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο
δεν αρκεί να έχεις απολυτήριο λυκείου και να υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις.
Πρέπει να έχεις την πιστοποίηση της ΕΒΕ ότι είσαι κατάλληλος.

Ας προσθέσω και εγώ δικά μου λόγια τώρα. Έχει δίκιο ο κύριος.
Από τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων θα κριθούν οι ικανότητες
των μαθητών για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το απολυτήριο λυκείου δεν αρκεί, επειδή οι καθηγητές χαρίζουν βαθμούς
στους μαθητές και τους περνάνε στις εξετάσεις. Οι μαθητές αυτοί,
αν περάσουν στο πανεπιστήμιο, το επίπεδό τους θα είναι χαμηλό
και μπορεί να μην μπορέσουν να πάρουν πτυχίο.

Ωστόσο, οι καθηγητές που βαθμολογούν τα μαθήματα των πανελλαδικών
εξετάσεων δεν χαρίζουν βαθμούς και τους βαθμολογούν με την αξία τους.
Διαφορετικά, αν δεν ισχύουν όλα αυτά, τότε η εισαγωγή στην τριτοβάθμια
θα γινόταν όπως ακριβώς γίνετε και για τους εισακτέους στις Σ.Α.Ε.Κ,
δηλαδή μόνο με το απολυτήριο λυκείου.

@
|

Μα έδωσαν. Έχει σημασία που πήραν μόνο οι ένστολοι;

Δημήτρης ΝτεΚρής
|

@ Διευθυντής 10:29
Προέχει το σπουδαίο πολιτικό ρήμα «φαίνομαι» που στον τόπο μας κυριαρχεί όλες τις εποχές.

Ελενα
|

Ας γίνει αυτό που συμβαίνει με επιτυχία σε αρκετές χώρες του εξωτερικού.Εθνικο απολυτήριο Ναι.Ας μπαίνουν βάσει αυτού τα παιδιά σε σχολές και εκεί ας γίνεται εκκαθάριση στο τέλος του πρώτου έτους ώστε να συνεχίζουν οι πιο άξιοι.Επισης να σταματήσει και στα πανεπιστήμια αυτό που φτάνουν 4ο ή 5ο ή 6ο έτος και χρωστούν 30 μαθήματα.Να μην προαγονται με χρωστούμενα μμαθήματα.Να γινει υποχρεωτικη η παρακολουθηση των μαθηματων δια ζωδης.Να γίνεται επανάληψη του φοιτητικού ετους.Τοσο απλά!

Μαρία Μάρκου
|

Μισθούς μεγαλύτερους θα δώσετε; Κάνουμε όλοι και 2η δουλειά για να τα βγάλουμε πέρα.

Διευθυντής
|

Νιώθω ότι η ενίσχυση του ρόλου του διευθυντή κρύβει την ανάθεση ακόμα περισσότερων ευθυνών σε αυτούς, δίχως την παράλληλη ενίσχυση της οικονομικής ελευθερίας της σχολικής μονάδας (δηλ. εξασφάλιση ενός αξιοπρεπούς ετήσιου οικονομικού προϋπολογισμού ανά ημερολογιακό έτος για κάθε σχ. μονάδα) και της παροχής της ανάλογης "εξουσίας" διαχείρισης όλων, πλέον, αυτών των ευθυνών. Τέλος, να μην ξεχνά ο υπουργός μας ότι ανάθεση ευθυνών δίχως αύξηση του επιδόματος θέσης ευθύνης και πλήθυνση των απαιτήσεων δίχως παροχή οικονομικών κινήτρων στους εκπαιδευτικούς, κανένας σχεδιασμός δεν πρόκειται να υλοποιηθεί.

Φουσκοθαλασσιές ή
|

κυματισμός; Άκου "Εθνικό Απολυτήριο", όπως λέμε Εθνικό θέατρο, λαχείο, τυπογραφείο, κτηματολόγιο, τώρα βρήκατε και το Απολυτήριο. To "You're Fired!" σε Εθνικό επίπεδο, ... εντελώς πυροβολημένος ...

Όχι!
|

Αφήστε ήσυχο το μόνο σύστημα που είναι αδιάβλητο στην Ελλάδα. Ναι οι πανελλήνιες έχουν πολλά αρνητικά αλλά δίνουν (σχεδόν) ίσες ευκαιρίες. Κύριε Πιερρακακη με πανελλήνιες σπουδάσατε και εσείς. Μην ξεχνάτε από πού έρχεστε...

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Ζητηση > Προσφορά.
Άρα, θα υπάρχει επιλογή όπως και να την πεις.

Είναι αφελείς όσοι ρωτάνε για "κατάργηση Πανελληνίων" με την ελπίδα να μπαίνει ο καθένας όπου του αρέσει.

Ακόμα και να γινόταν αυτό, το τελικό πτυχίο που θα έπαιρναν δεν θα άξιζε τίποτα. Οι σχολές δεν θα χωρούσαν τους φοιτητές τους με συνέπεια να έκοβαν περισσότερο, δηλαδή επιλογή.

Μαρία
|

... ή στραβός είναι ο γιαλός του ή στραβά αρμενίζει....

Το σχολείο υπάρχει για να δίνει δουλειά στα φροντιστήρια
|

Υπουργέ, αλλάξτε και μειώστε την ύλη ορισμένων μαθημάτων!!! Υπερβολικές απαιτήσεις που δεν επιτρέπουν στα παιδιά να εμπεδώσουν τα βασικά και αναγκαστικά στρέφονται στα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια ήδη από το Δημοτικό. Η μάθηση θέλει χρόνο.
Επίσης, κάποτε πρέπει να μπει τέλος στη στείρα αποστήθιση και την βαθμολόγηση των μαθητών υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Είναι ανάγκη να βρείτε άλλους τρόπους αξιολόγησης για τους μαθητές δημοτικού και γυμνασίου.

ΔΗΜΗΤΡΑ
|

Για ακόμα μια φορά τα θύματα θα είναι τα παιδιά.

Δηλαδή....
|

Ψάχνω να βρω την ελευθερία που έδωσε στους διευθυντές..
Οι ταλαίπωροι όσοι ελευθερία και να τους δώσεις, δεν προλαβαίνουν ούτε να την αντιληφθούν. Τρέχουν από το φωτοτυπικό που χάλασε στην τουαλέτα που έσπασε στην βρύση που τρέχει και το ταβάνι που στάζει. Κάπου ανάμεσα δίνουν και την αποβολή της ημέρας για το κινητό που ο πιτσιρικάς το έχει ακόμα προέκταση του χεριού του και Βάρδα να μην ξημερώσει σοβαρό περιστατικό ( βία, ουσίες κλπ) Α ξέχασα... είναι και τα κενά των εκπαιδευτικών που δεν ήρθαν ακόμα... ΖΉΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ

Σώστης
|

Για να ενισχυθούν στη συνείδηση των παιδιών τα μαθήματα γενικής παιδείας πρέπει οι εκπαιδευτικοί να επιμορφωθούν στη διασύνδεσή τους. Οι μεγάλοι άνθρωποι της εκπαίδευσης 50-60 ετών αγνοών τη σημασία της συνεργασίας της ομαδικότητας της ανεκτικότητας της συνομιλίας των επιστημών μεταξύ τους και συνεχίζουν να διδάσκουν με διαχωρισμούς και στεγανά τα οποία στην πραγματική ζωή δεν υπάρχουν. Οι επιστήμες συμπληρώνουν η μία την άλλη κι όλες μαζί προωθούν τη βελτίωση της ζωής των ζώων των ανθρώπων του πλανήτη. Αν δεν μπορεί να διδάξει κάποιος με αυτό το πνεύμα, έχει χαθεί η ουσία της εκπαίδευσης. Τέλος, θα το ξαναπώ 1.000στή φορά: όποια αλλαγή στην εκπαίδευση ξεκινά από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό! Φροντίστε τα παιδάκια!! Αν δεν κατακτήσουν τα βασικά ως εκεί μετά δεν διορθώνεται τίποτα. Για αυτό στη Γερμανία και σε άλλες χώρες τα χωρίζουν από τα 10 τους σε τάξεις που προορίζονται στα τεχνικά ή στα επιστημονικά επαγγέλματα. Ας το δούμε κι εδώ! Το να βρίσκεσαι κάπου όπου η φύση σου αντιδρά είναι τυραννία!

ΠΕ02
|

Αφήνω κατά μέρος τα λογικά ανερμάτιστα που επισήμαναν και άλλοι σχολιαστές περί δήθεν «απελευθέρωσης» των εκπαιδευτικών μέσω ενίσχυσης των διευθυντών. Καταλαβαίνω από την απάντηση Πιερρακάκη πως το «Εθνικό Απολυτήριο», που όλο το περιμένουμε κι όλο κινάει για να 'ρθει εδώ και σχεδόν έξι πια χρόνια από τότε που έγινε κυβέρνηση η ΝΔ το καλοκαίρι του 2019, παραπέμπεται ad kalendas Graecas. Κοινώς: ζήσε, Μάη μου, να φας τριφύλλι...
Εκτιμώ πως το «Εθνικό Απολυτήριο» της ΝΔ -- που ούτως ή άλλως από τα πρώτα σχεδιάσματά του φαινόταν πως δε θα ήταν παρά απομίμηση και μερική εφαρμογή του (πρωτοποριακού στην εποχή του) Εθνικού Απολυτηρίου που είχε προταθεί το 1996 από τον Αλέξη Δημαρά -- φαίνεται πως θα προκαλούσε πολύ μεγάλο πολιτικό κόστος σε μια κυβέρνηση που δημοσκοπικά φθίνει και η οποία φαίνεται πως με την εισαγωγή του Διεθνούς Απολυτηρίου / IB έχει επιτύχει το βασικό σκοπό της κατασκευής μιας παρακαμπτήριας οδού που να οδηγεί από το Λύκειο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δίχως την υποχρεωτική δίοδο από την τραυματική -- για κάποιους γόνους επιφανεστάτων οικογενειών... -- εμπειρία αδιάβλητων πανελλαδικών εξετάσεων. Οπότε, κάπου εκεί εξαντλείται και η «μεταρρυθμιστική πνοή» του υπουργού...

Ας προσέξουμε
|

Επειδή γνωρίζουμε ότι πολύ γρήγορα ένα αδιάβλητο γίνεται διαβλητό θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αποφάσεις. Μη ξεχνάμε ότι οι μαθητές λυκείου παρακολουθούν ιδιαίτερα μαθήματα εκτός των εξωτερικών ομαδικών από καθηγητές τους γι αυτό ο βαθμός ελευθερίας θα πρέπει να μας προβληματίσει.

@ΞΑΝΘΟΣ
|

Λάθος. Η Γ' Λυκείου πρέπει να είναι χώρος μάθησης και όχι να λειτουργεί σαν φύλαξη για τα παιδιά. Ο μόνος λόγος που πάνε παιδιά είναι για να μην μείνουν από απουσίες και απλά λύνουν τις ασκήσεις των φροντιστηρίων και δεν συμμετέχουν στο μάθημα. Οι βαθμοί χαρίζονται κιόλας. Είχα 19 και 20 σε μαθήματα που δεν ασχολήθηκα ποτέ. Ο απόλυτος ξεφτιλισμός για το Ελληνικό δημόσιο σχολείο. Άμα είχαμε πραγματικά αξιοκρατικό σχολείο τα παιδιά που κάνουν ασκήσεις φροντιστηρίων κατά την διάρκεια του μαθήματος δεν θα έπρεπε να περνούσαν την τάξη. Ούτε προσφέρουν στο μάθημα, ούτε το παρακολουθούνε. Οι ασκήσεις των φροντιστηρίων ας γίνουν στον ελεύθερο χρόνο των παιδιών. Τσάμπα τα λεφτά που πληρώνουν όλοι οι εργαζόμενοι Έλληνες. Γκρεμίστε τα όλα μην αφήσετε τίποτα όρθιο. Ας μείνουν τα σχολεία με έναν καθηγητή να προσέχει τα παιδιά που λύνουν ασκήσεις των φροντιστηρίων τότε. Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ.

QWE
|

Εκεί που χρειάζονται οπωσδήποτε βαθμοί ελευθερίας τοπικά είναι στην ύλη ! Τα σχολεία ξέρουν τους μαθητές τους, το Υπουργείο και ο ΟΟΣΑ δεν τους ξέρουν ! Το να βγάλετε μία ύλη για τις Πανελλαδικές είναι μικρό πρόβλημα και αναγκαίο, αλλά το να κάθεστε να βγάζετε την ύλη για όλες τις τάξεις του Λυκείου και μετά να πέφτουν τα θέματα από τράπεζα θεμάτων είναι τεράστιο πρόβλημα ! Έχει καταστρέψει μαθήματα ! Έχει μειώσει τον αριθμό των μαθητών στη θετική / τεχνολογική που προφανώς μειώνει τους υποψήφιους των στρατιωτικών σχολών και σε 10-15 χρόνια θα χτυπήσει την οικονομία ! Αυτό συμβαίνει διότι η αποτυχία στη διδασκαλία των μαθηματικών και της φυσικής δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα στις επόμενες τάξεις σε σχέση με την αποτυχία στη διδασκαλία άλλων μαθημάτων ! Στα μαθηματικά και στη φυσική δυο κακές χρονιές στην Α και Β Λυκείου σημαίνει ότι το μάθημα για το μαθητή φαίνεται πιο δυσνόητο από τα κινέζικα ! Τέλος πάντων, εγώ υποστηρίζω ότι οι πανελλαδικές είναι παλαιό πρόβλημα με το οποίο μια χαρά έζησε η χώρα, αλλά αυτή η τράπεζα θεμάτων για το εθνικό απολυτήριο είναι μια καταστροφή ! Για μένα ένα εκατομμύριο φορές καλύτερα πανελλαδικές, παρά εθνικό απολυτήριο ! Τί εθνικό απολυτήριο; Ίδια είναι η εθνική επικράτεια; Ίδιο είναι το Ψυχικό με το Μενίδι; Ίδια είναι η Αθήνα με ένα ορεινό χωριό; Ίδια είναι τα ΓΕΛ με τα Μουσικά και τα Καλλιτεχνικά; Τί εθνικό απολυτήριο ; Βάλτε τους μια ύλη εκεί για τα Πανεπιστήμια και αφήστε τους εκπαιδευτικούς στην ησυχία τους να δουν τι θα κάνουν με τους μαθητές που έχουν στις τάξεις πριν τη Γ Λυκείου και να τους βάλουν τα αντίστοιχα θέματα !

Ubuntu
|

1. Μετράει εβδομάδες η κυβέρνηση των Τεμπών
2. Το μεγάλο ερώτημα είναι αν ο κ. Πιερρακκακης θα πάει για πρωθυπουργός σε κυβέρνηση συνεργασίας
Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι θα πάνε στις καλένδες πολλά από τα εξαγγελθεντα.

ΔΕΠ
|

Φρίκη. Πάει να καταστρέψει τον μοναδικό αδιάβλητο θεσμό που έχει η Ελλάδα τα τελευταία 50-τόσα χρόνια. Μαύρη μαυρίλα.

Μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας!!!
|

Φυσικά! Τους κάνουμε εκπλήξεις στη μέση της χρονιάς ζητώντας τους να κάνουν δράσεις όπως μας κατέβηκε, την ώρα που μας κατέβηκε. Τους αφαιρούμε τις οργανικές, γιατί το σχολείο αναβαθμίζεται. Τους έχουμε από την αρχή της χρονιάς χωρίς υλικά, γιατί άλλαξε ο τρόπος της χρηματοδότησης. Τους αλλάζουμε ύλη και αναθέσεις για να μη βαριούνται. Τους βάζουμε και βαθμό - και στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και στην ατομική - έτσι για ξέρουν ποιος είναι το αφεντικό. Α, να μην ξεχάσω! Επειδή είναι αφιλοχρήματοι λάτρεις της ελευθερίας, για όλα αυτά τους αμείβουμε με τον χαμηλότερο μισθό της Ευρώπης!!! Ζήτω η ελευθερία!!!

ΘΙΑΣΩΤΗΣ...ναι
|

τι αυτογνωσία! περιφερόμενος θίασος κωμωδίας , επιθεωρήσεως και τρελού γέλιου ! σοβαρό θεατρο δεν ...

εκπαιδευτικός
|

"Οι εκπαιδευτικοί μας έχουν μεράκι και νομίζω ότι πρέπει να τους δώσουμε μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας από αυτούς που έχουν ήδη. Γι’ αυτό και ενισχύουμε αρχικά τους διευθυντές"

Αυτά που λέει ο Πιερρακάκης τα ξαναδιάβαζει δεύτερη φορά;
Λέει ενίσχυσαν τους διευθυντές (δηλαδή αφαίρεση αρμοδιοτήτων από το Σύλλογο Διδασκόντων) για να δώσει μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας στους εκπαιδευτικούς!

Εδώ θα μου πείτε την famous "κωλοτούμπα" την έκανε ο αρχηγός του για τα Τέμπη στη συνέντευξή του μέσα στην εβδομάδα μετά τη συμμετοχή του κόσμου που είδε στα συλλαλητήρια της περασμένης Κυριακής, δεν θα την έκανε αυτός...

αχαχαχαχαχα
|

μερακλωμένοι υπερδιευθυντές δηλαδηΣ;;;;;;
(εκεί σταματάς το διάβασμα από τα γέλια)
θα ξαναφέρει τους βαθμούς είκοσι χρόνια πίσω και θα γίνει πάλι η ίδια φάρσα παταγωδώς !
βλέπει τη βλακεία του κόντρα μαθήματος; η γ' μόνο με μαθήματα πανελλαδικών, απολυτήριο στη β' με μαθήματα γενικής παιδείας και σοβαρή βαθμολογία (από το 0 , απουσίες μηδενικές , αν δεν σου αρέσει , τράβα στις ελιές) και άλλο απολυτήριο (να έχει προτεραιότητα σε σχέση με το απολυτήριο μονο με β΄) με τους βαθμούς των πανελλαδικών , όχι 20αρια της πλάκας . και έτσι να δεις αυτορρύθμιση.
αλλά είσαι άσχετος και ολετήρας πάσης λογικής

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ