Α΄ΕΛΜΕ Κυκλάδων για τηλεκπαίδευση: Εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν…

06/02/2025

Άκουσε το άρθρο

Στην περιοχή των Κυκλάδων συνεχίζεται η έντονη σεισμική δραστηριότητα, με επίκεντρο κυρίως τη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στα νησιά Σαντορίνη, Αμοργό, Ανάφη και Ίο και στα περισσότερα νησιά των Κυκλάδων τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά για λόγους ασφαλείας και αύριο Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου.

 Ωστόσο την ίδια στιγμή έρχονται άνωθεν εντολές προς τους Διευθυντές των σχολείων για διεξαγωγή τηλεκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας webex. Την ίδια στιγμή δηλαδή που οι ειδικοί και οι πραγματογνώμονες μιλάνε για έντονη σεισμική δραστηριότητα σε πλήρη εξέλιξη και στέλνουν οδηγίες πολιτικής προστασίας, την ίδια στιγμή καλούν εκπαιδευτικούς και μαθητές να μπούνε σε πλατφόρμες για να κάνουν ηλεκτρονικά μαθήματα…Πλήρης σύγχυση…

Για άλλη μια φορά υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα και με την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ (6/12/2024 Α.Π.:203) «οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να παρέχουν από το σπίτι τους τηλεκπαίδευση εφόσον το σχολείο είναι κλειστό ούτε να χρησιμοποιούν προσωπικά τεχνολογικά μέσα για εργασία από το σπίτι. Η ασφάλεια των εκπαιδευτικών, των μαθητών/τριών και των οικογενειών τους είναι προτεραιότητα, ιδιαίτερα σε συνθήκες που καθιστούν επικίνδυνη τη μετάβαση στις σχολικές μονάδες». Εξάλλου όπως επανειλημμένα έχουμε τονίσει, η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει καμία εκπαιδευτική διαδικασία. 

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε πρωτίστως να ενδιαφερθεί για την ασφάλεια των μαθητών και των σχολικών μονάδων στις Κυκλάδες, για τη διενέργεια αντισεισμικών ελέγχων και ελέγχων στατικής επάρκειας σε όλα τα κτίρια, για την αντικατάσταση των αιθουσών – κοντέινερς με κανονικές αίθουσες και την ουσιαστική στήριξη όλων των περιοχών που επηρεάζονται από τη σεισμική δραστηριότητα, παρά να στέλνει οδηγίες για τηλεκπαίδευση σε περιοχές που βρίσκονται σε συνεχή σεισμική δραστηριότητα. 

Ως εκ τούτου απαιτούμε: 

-    Να γίνουν έλεγχοι στατικές επάρκειας και αντισεισμικοί έλεγχοι σε όλα τα σχολικά κτίρια των Κυκλάδων 
-    Να αντικατασταθούν οι αίθουσες κοντέινερς από κανονικές σχολικές αίθουσες 
-    Να ανακληθούν άμεσα οι οδηγίες για τηλεκπαίδευση στα σχολεία των Κυκλάδων

Για το Διοικητικό Συμβούλιο    
Ο Πρόεδρος         Ο Γενικός Γραμματέας

Παπαδημητρίου  Δημήτρης               Ραμπαλάκος  Κώστας
 

Σχόλια (14)

Ανήσυχος γονιός
|

Σας παρακαλώ, κάντε έλεγχο στα σχολεία τώρα! Το γυμνάσιο της Παροικιάς στην Πάρο είναι το μισό σε containers και το άλλο μισό σε αίθουσες που ήδη έχουν προβλήματα. Δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι τι θα γίνει με έναν μεγαλύτερο σεισμό...

Sandy
|

Έχει χαθεί η κοινή λογική.
Ως γονιός θα γίνεται κάθε πέντε λεπτά σεισμός και θα έχω τα παιδιά μου μέσα στο σπίτι , να κάνουν webex κινδυνεύοντας να καταπλακωθουν.
Ας θυμηθούν στο υπουργείο τις οδηγίες που στέλνουν στα σχολεία σε περίπτωση σεισμού και ας πράξουν αναλόγως. Σε αυτές τις περιπτώσεις αυτό που έχει αξία η τουλάχιστον αυτό που θα έπρεπε να έχει αξία είναι η ανθρώπινη ζωή, είτε μαθητή, είτε εκπαιδευτικού, είτε οποιουδήποτε. Ας συνέλθουμε ....... επιτέλους.....

Ελένη
|

Βλέπω μένος εναντίον των εκπαιδευτικών. Και αναρωτιέμαι. Τα παιδιά μπορούν να μείνουν μπροστά στην οθόνη και να κάνουν μάθημα ενώ οι σεισμοί είναι ο ένας μετά τον άλλο; Μαθήτρια στο σχολείο μου (στο Ηράκλειο) μου είπε "Κυρία θα γίνει έκρηξη; Δε θέλω να πεθάνω". Προφανώς το παιδί έχει επηρεαστεί από αυτά που έχει μάθει στην Ιστορία για την καταστροφή της Κνωσού από την έκρηξη του ηφαιστείου. Κι εσείς πιστεύετε ότι τα παιδιά στη Σαντορίνη και στα γειτονικά νησιά μπορούν να κάνουν μάθημα; Ή μήπως θέλετε να κάνουν οι εκπαιδευτικοί κι ας μην παρακολουθεί κανένας; Έτσι από μισανθρωπία;
Και τι είναι αυτά που λέτε κύριε Παναγιώτη; Θα πιάσουμε το μυστρί και το πηλοφόρι να χτίζουμε; Μοιράζουν κάπου τρόφιμα; Ζήτησε το κράτος εθελοντές; Υπάρχουν πληγέντες; Βρε πάτε καλά; Δε φτάνει που ζητάμε χρόνια να ελεχθούν τα ερείπια που έχουμε για σχολεία ώς προς τη στατική τους επάρκεια και σφυρίζουν όλοι αδιάφορα, μιλάτε κι από πάνω.

@Παναγιώτης
|

Συγνώμη, οι εκπαιδευτικοί δεν ανήκουν στην Πολιτική Προστασία. Δεν είναι η δουλειά τους να μοιράζουν τρόφιμα ή να βοηθούν "με κάθε τρόπο" όπως το φαντάζεται ο καθένας στο μυαλό του. Οι δουλειά τους είναι στο σχολείο και στην τάξη.

Άσπρη Κιμωλία
|

@ Παναγιώτης
Τι σου έχουν κάνει οι δάσκαλοι και τους ζητάς να επαναλάβουν τους άθλους του Ηρακλή;
Λοιπόν, άκου:
Οι δάσκαλοι το πρωί θα υλοποιούν σύννομες δράσεις που οι προϊστάμενοί τους θα αποφασίζουν σύμφωνα με τον Νόμο. Από το μεσημέρι και μετά θα πράττουν, κατά την κρίση τους, μόνοι και μετά πολλών.
Εσύ τι θα κάνεις; Γιατί δε λες κάτι για τις προθέσεις σου;

Φιλόλογος πρώην
|

@Παναγιώτης
Μέσα σε κάποιες ενδιαφέρουσες προτάσεις που πράγματι θα μπορούσαν (εθελοντικά πάντως) να υλοποιηθούν, φοβούμαι πως έχετε συμπεριλάβει και ακραία πράγματα (π.χ. "να βοηθήσουν στην υλοποίηση προγραμμάτων αποκατάστασης των υποδομών που έχουν πληγεί, όπως δρόμοι, γέφυρες και δημόσια κτίρια..."), πιθανότατα υποκινούμενος από μια υποδόρια απαξίωση του εκπαιδευτικού λειτουργήματος, η οποία απαξίωση μάλλον ξεπερνά και τα όποια προσχήματα με τη φράση "Οι υπόλοιποι δ/υ το κάνουν. Ας δείξουν τον καλό τους εαυτό και αυτοί...", όπερ μεθερμηνευόμενον σημαίνει: Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι γενικώς είναι ευσυνείδητοι, ενώ οι ασυνείδητοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να υπερβούν τον κακό εαυτό τους και να αποδείξουν ότι χρησιμεύουν σε κάτι...

Γονιός μαθητή
|

Με βάση το νόμο 3528/2007 οι δημόσιοι λειτουργοί ( δηλαδή και οι δάσκαλοι)οφείλουν να βρίσκονται στην περιοχή (νομό) όπου υπηρετούν, εκτός αν έχουν λάβει άδεια ή αν υπάρχει ειδική άδεια κίνησης. Που ξανακούστηκε αυτό να φεύγουν χωρίς άδεια; Η διεύθυνση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας τι λέει για αυτά; Κανείς δε διορίζεται με το ζόρι και όλοι που πάνε Θήρα, Μύκονο κτλ κάποια στιγμή το επέλεξαν συνειδητά.

Παναγιώτης
|

Οι εκπαιδευτικοί να κάτσουν στο νησί μας και να βοηθούν τις αρχές με κάθε τρόπο. Συγκεκριμένα θα μπορούσαν να ασχοληθούν(όσο δεν παρέχουν μαθήματα) στα εξής : Δημιουργία ομάδων διάσωσης και πρώτων βοηθειών για την άμεση ανταπόκριση σε περιστατικά. Παροχή ιατρικής βοήθειας στους τραυματίες αν προκύψει κάτι τέτοιο.. Δημιουργία ασφαλών χώρων για τους πληγέντες, όπου θα μπορούν να βρουν προσωρινή στέγαση και προστασία αν προκύψει κάτι τέτοιο . Διανομή τροφίμων και καθαρού νερού στους πληγέντες, καθώς οι υποδομές μπορεί να έχουν καταστραφεί. Εξασφάλιση επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την κατάσταση και τις διαθέσιμες υπηρεσίες βοήθειας. Παροχή ψυχολογικής υποστήριξης στους πληγέντες. Συνεπικούρικά με τα συνεργεία που αυτή τη στιγμή ελέγχουν τα κτίρια να βοηθήσουν καθώς και αν όλα πάνε στραβά να βοηθήσουν στην υλοποίηση προγραμμάτων αποκατάστασης των υποδομών που έχουν πληγεί, όπως δρόμοι, γέφυρες και δημόσια κτίρια. Ανάπτυξη στρατηγικών πρόληψης και ετοιμότητας για μελλοντικές καταστροφές, όπως εκπαιδευτικά προγράμματα για τους πολίτες.
Συνεργασία με μη κυβερνητικές οργανώσεις και εθελοντές για την ενίσχυση των προσπαθειών βοήθειας. Αξιολόγηση και διαχείριση των διαθέσιμων πόρων των δήμων και των νομαρχιών για την αποτελεσματική παροχή βοήθειας. Οι υπόλοιποι δ/υ το κάνουν. Ας δείξουν τον καλό τους εαυτό και αυτοί. Η συντονισμένη δράση και η προετοιμασία είναι κρίσιμες για την αποτελεσματική διαχείριση των αναγκών που προκύπτουν από φυσικές καταστροφές.

γονιός
|

Πώς γίνεται να γίνονται τα φροντιστήρια και να μη γίνεται το μάθημα στο σχολείο;

ερώτηση
|

Εκτός του σχολείου παγωσε και η μισθοδοσία;

μαράκι...
|

ο παραλογισμός σε γυρεύει...
Αναφορικά με τα λοιπά : υπάρχει μέριμνα για παιδιά γ και β λυκείου , αν δεν έχουν ήδη φύγει και δεν έχουν δικά τους σπίτια αλλού (πόσοι είναι οι μαθητές ; ελάχιστοι) , να έχουν ένα οικοτροφείο και ηρεμία για το διάβασμά τους; υπάρχει άνεση να φύγουν οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι από εκεί (μόνιμοι και αναπληρωτές), αν επιθυμούν ; ναι, ναι, η τηλεκπαίδευση και οι απουσίες και μπαρούφες καπαμάααααααααααααα, εντάξει , πιερ

Διεύθυνση
|

Πως απαγορευει διευθυντής του νομού σε εκπαιδευτικούς να αποχωρήσουν από το νησί όπου εργάζονται εφόσον σχολεία κλειστά και πιθανή τηλε απασχόληση; Αναλαμβάνει αυτός/αυτή την ευθύνη σε περίπτωση έντασης των φαινομένων και συνεπακολουθων καταστροφών; Το ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ δεν ακούει τοτς ειδικούς εδώ και δεν παίρνει αποφάσεις βάση των επιστημονικών δεδομένων; Εγκλοβιζετε τους αναπληρωτές ενώ όλοι αναχωρούν για υην ασφάλεια τους;
Επιβάλλεται να αποφασίσει άμεσα το υπουργείο με σεβασμό στοτς αναπληρωτές και υπευθυνότητα. Αρκετούς νέους "κλαίμε" σ' αυτή τη χώρα. Δεν φτάνουν;

Μαρία
|

Από πότε οι ανακοινώσεις συνδιαλιστικών οργάνων έχουν νομική υπόσταση και σημαντικότητα μεγαλύτερη από τις εντολές ενός Υπουργείου; Κανονικά τις μισθοδοσίες όσων δημοσίων υπαλλήλων σταματούν να παρέχουν υπηρεσία σε τέτοιες περιπτώσεις έπρεπε να τις δεσμεύει η υπηρεσία και να τις δίνει ως bonus σε άλλους που παραμένουν στις θέσεις τους ή που πάνε στα σημεία κινδύνου και παρέχουν σε ιδιαίτερα δύσκολες στιγμές υπηρεσίες στους πολίτες(πχ ΕΜΑΚ, νοσηλευτικό προσωπικό, αστυνομία κτλ)

Άσπρη Κιμωλία
|

- Πλατφόρμα, τήλε, μπακααα…λορά, πρότυπα.
- Πάλι μονολογείς;
- Είμαι ενθουσιασμένος.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ