Κ. Πιερρακάκης: Διαδραστικοί πίνακες από την Α' Δημοτικού,σε όλες τις τάξεις, σε όλα τα Λύκεια, Γυμνάσια και Δημοτικά

"Προσπαθούμε να τα αλλάξουμε όλα και γρήγορα, όπως είναι το μήνυμα που λάβαμε-Αλλάζουμε τους θεσμούς , ενισχύουμε το ρόλο των Διευθυντών στα σχολεία"

06/03/2025

Ενημερώθηκε: 06/03/2025, 13:04

Άκουσε το άρθρο

Την εγκατάσταση και λειτουργία διαδραστικών πινάκων από την Α' Δημοτικού , σε όλες τις τάξεις των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων , ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, κατά τη συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας.

"Έχουμε λάβει την απόφαση, συνεχίζοντας  της πολιτική εισαγωγής των διαδραστικών πινάκων  σε όλες τις σχολικές αίθουσες    να διευρύνουμε   με την υποστήριξη του υπουργείου Οικονομικών    την πολιτική σε όλες τις τάξεις από την Α Δημοτκού , να βάλουμε  διαδραστικούς  πίνακες σε κάθε σχολείο", είπε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Σχετικά με το  πρόγραμμα "Μαριέττα Γιαννάκου"  ο υπουργός Παιδείας στόχος μας είναι η ανακαίνιση και και η αναβάθμιση των σχολικών εγκαταστάσεων  να γίνει και στα τα 12.710 σχολεία της χώρας

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε  "αλλάζουμε τους θεσμούς , ενισχύουμε το ρόλο των Διευθυντών στα σχολεία, ενώ γενικά   προσπαθούμε να τα αλλάξουμε όλα  και γρήγορα,  όπως είναι το μήνυμα  που λάβαμε".

Ο υπουργός Παιδείας απευθυνόμενος στους Βουλευτές της αντιπολίτευσης, διατύπωσε  τα ακόλουθα ερωτήματα:

"Ρωτούμε την αντιπολίτευση σε αυτό το μήνυμα  το οποίο εμείς το κάνουμε  πράξη  θα είστε δίπλα με εποικοδομητικές προτάσεις  ή με τοξικά επίθετα;
θα είστε δίπλα με σύνθεση στο πως ή με αποσύνθεση για όλους για να υπάρξουν πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη ;  
Διοτι η ιστορία διδάσκει ότι αυτά  τα πολιτικά οφέλη   όχι μόνο δεν τοκίζονται  αλλά εν  τέλει κάνουν πάρα πολύ κακό  σε εκείνους που ήταν οι επισπεύδοντες". 

Σχόλια (41)

Όταν θα χρειάζονται
|

αντικατάσταση σε μερικά χρονάκια, εκεί θα γίνει το κλάμα. Μην πετάτε τους μαυροπίνακες, κρατήστε τους, και μετά θα πάνε όλα αυτά: ταμπλέτες, διαδραστικοί, ψηφιακά μαραφέτια με φροντιστήρια, στην καλύτερη περίπτωση για ανακύκλωση.

Άσπρη Κιμωλία
|

Ο διαδραστικός είναι ένα χρήσιμο εργαλείο. Οι μέθοδοι διδασκαλίας προέχουν. Εδώ χρειάζεται πολλή δουλειά…

ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ
|

ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ. ΧΩΡΕΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ...ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ...

Φ. Κώστας
|

Το να μιλάμε το 2025 για διαδραστικούς πίνακες είναι σαν να μιλάγαμε το 1990 για άλογα...
έλεος. Τι απαρχαιωμένες συζητήσεις θεε μου.

@Στο νηπιαγωγείο;
|

Ποιό ακριβώς είναι το όφελος από το διαδραστικό πίνακα, ξέρετε; Έχετε δει πουθενά μελέτη που να δείχνει ότι τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερα/καλύτερα αν στην τάξη υπάρχει διαδραστικός πίνακας; Οι προηγμένες χώρες επιστρέφουν στο χαρτί και το μολύβι, εδώ σας έπεισαν ότι οι διαδραστικοί πίνακες είναι "πληροφορική και νέες τεχνολογίες"...

Δ..
|

Γιατί μόνο από την Α' Δημοτικού;
Γιατί δεν βάζει διαδραστικούς πίνακες και στους παιδικούς σταθμούς και στα μαιευτήρια;
Μεγάλη αδικία!

Κυριακή
|

Λυπάμαι για την ερμηνεία των μηνυμάτων, για παράδειγμα η ενίσχυση του ρόλου των διευθυντών δεν συνάδει με την εξυγίανση των θεσμών, ούτε η βιασύνη των αλλαγών, όλα θέλουν πρότερη μελέτη και συγκατάθεση όλων των μερών για το αν οι αλλαγές εξυπηρετούν και συνάδουν με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πολιτισμού και της κουλτούρας μας, θαρώ!

Πύρρος
|

Χαχα είμαστε απίστευτοι. Βγήκαν οι συνάδελφοι, ελπίζω, από κάτω και απαξιώνουν τους διαδραστικούς πίνακες! αυτό γίνεται ή από αντίδραση σε κάθε λέξη που θα βγει από στόμα κυβερνητικού στελέχους ή από ασχετοσυνη ! Το ΜΟΝΟ εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιήσει τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και ο μαθητής, σε ΟΛΑ τα μαθήματα, είναι ο διαδραστικός! Γραμματικές ασκήσεις , μαθηματικά κουίζ , γνώσεις φυσικής , χάρτες γεωγραφίας , κάνεις περιήγηση στην Ακρόπολη και στην Αγία Σοφιά, βίντεο για σχολική βία , για ζωοφιλια, για κακοποίηση και χιλιάδες άλλα ! ΕΛΕΟΣ ! Ας σταματήσει η αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση, κι ας επικεντρωθούμε στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προβλήματα της εκπαίδευσης! Για αυτό ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στα κόμματα κ έχει απαξιώσει τους συνδικαλιστές. Έχετε καταντήσει σαν τον ψεύτη βοσκό .

ΥποΔιευθυντής
|

Συμφωνώ με όσα έγραψε παραπάνω ο 'Διευθυντής'. Συνεχίζω, λιγότερο ωράριο στους υποδιευθυντές, οι 14 ώρες είναι πάρα πολλές για να έχουν και τον φόρτο διοικητικών εργασιών!
Προτεραιότητα όλων των άλλων οι κτηριακές υποδομές!!! Τα κτήρια εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι πολύ παλιά. Χρειάζονται γενική αναβάθμιση από τους μεντεσέδες στις πόρτες μέχρι το δίκτυο για Ίντερνετ. Τα εργαστήρια, τα ηλεκτρολογικά, τα υδραυλικά, ανελκυστήρας σε κάθε σχολείο πολύ βασικό, δυνατότητα εισόδου σε ΑΜΕΑ! Υπάρχουν σχολεία με μία τουαλέτα για όλους τους καθηγητές, άντρες και γυναίκες!
Η καθαριότητα χωλαίνει. Ο θεσμός των σχολικών καθαριστών δείχνει ότι δεν δουλεύει. Καλύτερη καθαριότητα θα έχουμε με εξωτερικά συνεργεία.
Καλοί οι διαδραστικοί, διευκολύνουν το μάθημα, αλλά επιμένω πρωτίστως στην κτηριακή αναβάθμιση και ασφάλεια!
Τέλος, την προσοχή σας εσείς οι υψηλά ιστάμενοι στο Υπουργείο, τι παιχνίδια παίζουν οι έχοντες θεσμικές θέσεις με τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στα σχολεία. Αυτά ....

Αίας
|

Ναι, διευκολυνει το μαθημα. Οι μαθητες ελκονται απο τις οθονες.
Είναι ομως καλο για τους μαθητές ;
Τους βοηθαει να μαθουν καλυτερα και περισσοτερο κλπ; ή ειναι απλα ακομα μια οθονη στην ημερα τους;
Τα εχει μελετησει αυτα ο Ψηφιακάκης ;
Δεν χρειαζεται...
Τα εχουν δοκιμασει στην πράξη οι Σουηδοι και βγάζουν εντελως οθονες ταμπλετ και αηδιες απο το σχολειο.
Εμεις σαν ιθαγενεις, 30 χρονια πισω, παμε να ανακαλυψουμε τον τροχο.
Στου κασιδι το κεφαλι, στων παιδιων μας το κεφαλι.
Και να δινεις το ταμπλετ στο παιδι διευκολυνει να κανεις μια δουλεια στο σπιτι. Μακροπροθεσμα, θα σου βγει σε καλο; Τοσο μυαλο και τοση σκεψη εχει ο Υπουργος μας.

ΝΟ
|

Τον Διευθυντή τον αναβαθμίζεις, όταν τον πληρώνεις αφενός και αφετέρου όταν χτυπάει λιγότερο η πόρτα του. Επίσης, όταν δεν σηκώνει το τηλέφωνο και δεν κάνει μαθημα.

Μίλτος
|

Αν δεν πιάσεις στυλό να γράψεις να μουτζουρώσεις να χαλάσεις λευκές σελίδες μαθηματικά δεν μαθαίνεις καταλάβετε το υπουργάρα μας

Δημήτρης
|

Διαδραστικοί πίνακες δεν έχουν εγκατασταθεί στα εργαστήρια των Εργαστηριακών Κέντρων στα ΕΠΑΛ

Τάσος
|

Έχετε προσπαθήσει να κρεμάσετε διαδραστικό πίνακα σε πλιθιά; Έχετε δει τάξη με μια πρίζα; Ωραίες οι ανακοινώσεις για τα χάπατα που υπερθεματίζουν στα σχόλια.
Όταν ο Πιερακάκης μιλά για ενίσχυση των Διευθυντών δεν μιλά για αύξηση του επιδόματος, αλλά για την μεγένθυση της γραφιοκρατίας και τον διευθυντή σε ρόλο γραμματειακής υποστήριξης. Α! Και η κατάργηση της μονιμότητας θα βελτιώσει την ποιότητα της Εκπαίδευσης! Γιατί, μεταξύ άλλων και τεμπέληδες είμαστε και άχρηστοι. Επιτέλους η χώρα μπήκε στις ράγες! Έχουμε και παιδαγωγική άποψη για τη χρήση τους, μη ........!

Στο νηπιαγωγείο;
|

Διαδραστικός πίνακες θα έρθουν στα νηπιαγωγεία; Το νηπιαγωγείο αποτελεί υποχρεωτική βαθμίδα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Από το νηπιαγωγείο ξεκινάει πλέον η πρώτη επαφή των μαθητών με το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.

ee
|

Μακάρι!Έναν πήραμε και αλλάζουμε τάξεις, γιατί όλοι θέλουν να κάνουν με αυτόν.Καθηγητές και μαθητές

άλλη πρόταση..
|

εγώ θα πρότεινα να καταργηθεί εντελώς η Πληροφορική από το Δημοτικό, μιας και στα περισσότερα σχοελεία ειδικά της επαρχίας η κατάσταση των ¨εργαστηρίων¨είναι επιεικώς τραγική, ούτε συντήρηση ούτε δίκτυο ούτε ασφαλείς χώροι.. και να μας στείλει ως επιστήμονες πληροφορικής με κάποιο τρόπο, μετατάξεις ή ότι άλλο γίνεται, σε υπηρεσίες που θα μπορούμε να εργαστούμε σε συνθήκες ανθρώπινες με καλό εξοπλισμό και να είμαστε πιο αποδοτικοί..
όποιοι επιθυμούν δηλ. γιατί εγώ άλλο στο δημοτικό ως ΤΠΕ δανεική σε 2-3 σχολεία δε την παλεύω άλλο, και ούτε να παραιτηθώ μπορώ μετά από 23 χρόνια δουλειάς, δε θα τους κάνω την χάρη..ε όχι!

Kit Carson
|

Από τότε που χρησιμοποιώ διαδραστικούς, απλουστεύτηκαν πολλά πράγματα στη διδασκαλία του μαθήματός μου και κέρδισα σε ταχύτητα. Διδάσκω μαθηματικά σε Λύκειο.
Απορώ γιατί τόσα αρνητικά σχόλια για τους διαδραστικούς!

D.L.
|

Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο να δεχθώ ότι έχει μια λογική αλλά στο Δημοτικό είναι εξ αρχής ΛΑΘΟΣ και το γνωρίζετε νομίζω.... Ας μη γίνονται όλα με γνώμονα το κέρδος ή στο βωμό του κέρδους και της εφήμερης προβολής.

φρου φρου και αρώματα
|

πριν τα smartphones ουάου θα βάλουμε διαδραστικούς, να έρθουν και τα παιδιά σε επαφή με την τεχνολογία. τώρα πια είναι περιττοί, και να μας πουν τι αποτελέσματα έχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, όχι μόνο μπαρμπούτσαλα για τους ιθαγενείς!
και συμφωνώ ότι γεμίσαμε άσχετους υπουργούς που ούτε απέξω από δημόσιο σχολείο δεν έχουν περάσει.

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
|

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ;
ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ .

Μιχάλης Θ.
|

Την εποχή που επιστρέφουν στο μολύβι και χαρτί κράτη τα οποία είχαν εφαρμόσει ΤΠΕ στην εκπαίδευση από νωρίς (Σουηδία), εμείς ανακαλύπτουμε τον τροχό. Η χρήση τέτοιων εργαλείων γίνεται αυτοσκοπός (αρκεί να δούμε τα κριτήρια για την αξιολόγηση μαθήματος ενός εκπαιδευτικού) άκριτα. Ή γίνεται για την απορρόφηση κονδυλίων και να κινηθεί χρήμα ή για το φαίνεσθαι ή από άγνοια. Ή... όλα αυτά μαζί. Όχι πως είναι κακό. Απλά ΕΠΕΙΓΟΥΝ άλλα.

Πεταμένα λεφτά
|

Πραγματικά ντροπή αυτή η κατάσταση με τους διαδραστικούς.
Αν μάλιστα δει κάποιος πόσο κοστίζουν στην αγορά, πόσο τους αγοράζει το υπουργείο, και τι άλλο θα μπορούσε να αγοράσει το σχολείο με αυτά τα λεφτά, του ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.

6-7
|

Δεν ξέρω γιατί όλες αυτές οι ανακοινώσεις μου φέρνουν στο μυαλο τους στίχους 6 και 7 του Inno ala Liberta?Μάλλον χρειάζομαι επειγόντως ιατρό!

Εδώ δεν έχουμε ιντερνετ
|

Εγώ στο σχολείο που συμπληρώνω ωράριο (γιατί από 2ωρο μάθημα ΤΠΕ το έκαναν μονόωρο προ ετών στο δημοτικό, οπότε τρέχουμε σε 2-3 σχολεία), αυτό που έχουμε για εργαστήριο πληροφορικής, δε το λες εργαστήριο μιας και δεν έχει καν δομημένη καλωδίωση ούτε προφανώς σύνδεση στο διαδίκτυο, ααα και φιλοξενεί τις υπόλοιπες μέρες την τάξη των προσφύγων.. Το καλύτερο είναι ότι έχουμε αντί για πίνακα μαρκαδόρου, τον παλιό μαυροπίνακα με κιμωλίες!! Ω ναι καλά ακούτε!!
Και μιλάμε για διαδραστικούς?? ούτε καν προτζέκτορα....
Κλαίω από τα γέλια!!

"Ο Μορμόλης"
|

Η τηλεόραση
Μέσα στο σπίτι σε κάθε γωνιά
ένα κουτάκι σαλεύει,
ανάβει σβήνει με δύο κουμπιά
και τους μεγάλους μαγεύει
πρωί μεσημέρι απόγευμα βράδυ
κάποιος το βάζει
μικροί και μεγάλοι μες το σκοτάδι
κάνουνε χάζι.
Η μανούλα στην κουζίνα
μαγειρεύει και ξεχνά
η γιαγιάκα η Ματίνα
χασμουριέται μα κοιτά.
Ο παππούς που τρώει σούπα
και κρεμιέται στο κουτί
πιάνει με τα αυτιά την κούπα,
με τη μύτη το ψωμί.
Γύρω γύρω καθισμένοι και στη μέση λαμπερή
τηλεόραση αναμμένη κι ο Μανόλης στο σκαμνί.
Έχω μια στην τουαλέτα
και άλλες πέντε στο σαλόνι
τρεις κυλούν με βαγονέτα,
έχω μια και στο μπαλκόνι.
Η γιαγιά ξετρελαμένη
δεν κουνάει από το σπίτι
το Βαρτάνη περιμένει
να φανεί στο νεροχύτη.
Ο μπαμπάς με το ξυράφι
κόβεται συχνά και βρίζει
η μαμά φτιάχνει πιλάφι
και ξεχνά να βάλει ρύζι.
Το θαυματουργό κουτί
το λατρεύουν οι κουτοί
στο κουτί κουτός κοιτά
κουταμάρες στη σειρά.

Ελένη
|

Μνημόσυνο με ξένα (του ΕΣΠΑ) κόλλυβα....

Οκ
|

Οι διαδραστικοί μας απλουστεύουν την ζωή, δεν χρειάζεται να ανοίξεις υπολογιστή και προτζέκτορα, ούτε να μουτζουρωνεσαι με τους μαρκαδόρους και δίνουν κίνητρο συμμετοχής στους μαθητές (μαλώνουν για το ποιος θα απαντήσει ασκήσεις ειδικά αν έχεις υλικό διαδραστικό). Εγώ προσωπικά τους χρησιμοποιώ και τους κατα ευχαριστήθηκα μέχρι στιγμής, το ίδιο και οι μαθητές μου. Σίγουρα μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτούς, αλλά η ζωή και η τεχνολογία προχωράει και εμείς μαζί της για να μην είμαστε ξεπερασμένοι στα μάτια των μαθητών μας

χάντρες και καθρεφτάκια
|

Έχει δει κανείς μελέτη σκοπιμότητας για όλο αυτό, τους διαδραστικούς πίνακες κλπ; Εχει δει κανείς μελέτες ερευνητικές, σε επιστημονικά περιοδικά, που να δείχνουν καλύτερο μαθησιακό αποτέλεσμα, υψηλότερο επίπεδο δεξιοτήτων σε όποιον έκατσε σε τάξη με διαδραστικό πίνακα; Εγώ δεν έχω δει ποτέ και δεν πιστεύω ότι υπάρχουν. Ο τύπος δεν έχει καμία σχέση με την παιδεία, δεν γνωρίζει το αντικείμενο, αλλά επιμένει να το διαχειρίζεται. Η προηγούμενη ήταν δικηγόρος, μια απ'τα ίδια. Σκέτη απογοήτευση. Δε λέω, ΝΔ είναι η κυβέρνηση, ένα ΝΔκράτη θα βάλει υπουργό εννοείται. Δεν έχετε ΕΝΑΝ ή ΜΙΑ εκεί πέρα που να είναι σχετικός/ή;

υποδομές
|

σωστά τα λέει, ας δεχτεί και το χαρτοφυλάκιο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ