Σχόλιο του Στεφ. Παραστατίδη για την εξαγγελία Μητσοτάκη έναρξης διαλόγου για το Εθνικό Απολυτήριο

07/09/2025

Άκουσε το άρθρο

Ο Στ. Παραστατίδης υπεύθυνος ΚΤΕ Παιδείας ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, σχολιάζοντας  την εξαγγελία Μητσοτάκη για την έναρξη του διαλόγου για το Εθνικό Απολυτήριο , δήλωσε τα εξής:

Ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε από τη ΔΕΘ ότι θα πάρει πρωτοβουλία εθνικού διαλόγου για το Εθνικό Απολυτήριο και την αντικατάσταση του συστήματος των Πανελλαδικών εξετάσεων. Μας εξήγησε δε, ότι το λύκειο λειτουργεί πλέον ως προθάλαμος για το πανεπιστήμιο και κάλεσε την αντιπολίτευση να εγκαταλείψει την αρνητική της στάση και να συμβάλλει σε αυτή την μεταρρύθμιση!

✅ Κάποιος ας ενημερώσει στο αυτί τον κ. Μητσοτάκη ότι η απόφαση για εθνικό διάλογο έχει ήδη παρθεί στις 08/07/2025 στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη όλων των κομμάτων (πλην ΚΚΕ).

✅ Κάποιος ας ενημερώσει στο αυτί τον κ. Μητσοτάκη ότι το ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που κατέθεσε αίτημα σύγκλησης της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για την έναρξη Εθνικού Διαλόγου για το Νέο Λύκειο και το Εθνικό Απολυτήριο στις 03/06 και έγινε αποδεκτό από τον πρόεδρο της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (10/06).

✅ Κάποιος ας ενημερώσει στο αυτί τον κ. Μητσοτάκη ότι στην πρότασή μας για εθνικό διάλογο δεν ήταν ιδιαιτέρως ένθερμη και άμεση η ανταπόκριση από την κυβέρνηση, κάτι που οδήγησε τον Πρόεδρο της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων και βουλευτή της ΝΔ κ. Στεφανάδη να γράψει στην απαντητική του επιστολή πως: «Είμαι σε επικοινωνία με το Υπουργείο Παιδείας (που προφανώς θα πρέπει να συμμετέχει) και αναμένω απάντηση».

✅ Κάποιος ας ενημερώσει στο αυτί τον κ. Μητσοτάκη ότι ο τίτλος «Κάλεσμα Μητσοτάκη στην αντιπολίτευση για το Εθνικό Απολυτήριο» που τρέχει, παντού, ως ρουλεμάν σήμερα στα ΜΜΕ, τον εκθέτει ακόμη περισσότερο καθώς δεν τον παρουσιάζει ως μεταρρυθμιστή αλλά ως κατεργάρη.

Αν ο κ. Μητσοτάκης ήταν φοιτητής και κατέθετε την πρότασή του αυτή ως εργασία, θα είχε αξιολογηθεί και κοπεί ως «πλαγιαρισμός» (plagiarism), δηλαδή ως αντιγραφή κειμένου χωρίς να έχει αναφερθεί η πηγή από όπου αντλήθηκαν οι πληροφορίες (η ελληνική λέξη είναι λογοκλοπή).

Η χρήση λογοκλοπής από φοιτητές, σύμφωνα με το ν.4957/2022 της κ. Κεραμέως επιφέρει σοβαρές κυρώσεις έως και την αποβολή τους από το πανεπιστήμιο ή τον αποκλεισμό τους από ένα μάθημα.

Και επειδή αυτή η κυβέρνηση ρέπει προς την αυστηροποίηση των ποινών, είμαι βέβαιος ότι οι ψηφοφόροι θα λάβουν -εξίσου αυστηρά- υπόψη τους τη χρήση λογοκλοπής από τον κ. Μητσοτάκη στις επόμενες εθνικές εκλογές.
 

Σχόλια (8)

@ Γιαννης
|

Όπως προείπα δεν έχω καμία αντίρρηση σε αντίθεση με άλλους για τις σπουδές του στη Βάρνα. Όμως κατά καιρούς έχει καταγγείλει τις σπουδές αλλοδαπών Πανεπιστημίων. Και αυτό είναι υποκρισία.
Κάτια με PhD για να σου λύσω και την απορία, όχι ότι έχει σημασία.

Γιαννης
|

Εάν σπούδασε στην Βάρνα τι σημαίνει? Ότι όσοι σπουδάζουν σε πανεπιστήμια άλλων χωρών είναι κατώτερου επιπέδου από τους Έλληνες επιστήμονες? Δηλαδή πάνσοφη Κάτια στην Βουλγαρία όλοι οι ασθενείς πεθαίνουν, γιατί οι γιατροί τους σπούδασαν στην Βάρνα? Και συ πάνσοφη Κάτια τι εσπιυδασες για να κρίνεις έναν σπουδαγμένοι στην Βάρνα?????

ΠΕ70
|

Δεν περιμέναμε και κάτι καλύτερο από τον κ. βουλευτή. Το κόμμα του διαχρονικά έχει επιφέρει πολλά δεινά στην εκπαίδευση.

Αποστόλης Γιάννινα
|

Άρα, όλα καλά, συμφωνεί το ΠΑΣΟΚ με την κυβέρνηση!!!!!! Θα αρχίσει, όποτε αρχίσει, ο εθνικός διάλογος !!!!! Μήπως κατάλαβα κάτι λάθος;; Η μόνη διαφωνία του κ. Παραστατιδη είναι ποιός πρότεινε πρώτος το διάλογο. Εντάξει, εκεί θα τα χαλάσουμε....

Κάτια
|

Δεν έχω πρόβλημα με τον συγκεκριμένο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ για το ότι έχει τελειώσει την Ιατρική της Βάρνας. Αλλά το θεωρώ υποκρισία για τα λεγόμενά του. Το εθνικό απολυτήριο αν γίνει όντως στα πρότυπα του bacallaureate, Μatura και Abitur και γίνει ορθολογισμός των σχολών και του ΕΠΑΛ ως αποκλειστικά κέντρα κατάρτισης τεχνικών και πρακτικών επαγγελμάτων θα έχει νόημα.

Ας κοιτάξουμε την ουσία...
|

από τη σκοπιά του κοινωνικού φιλελευθερισμού
Το Εθνικό Απολυτήριο, έτσι όπως σχεδιάζεται, μπορεί να αποτελέσει μοχλό κοινωνικής δικαιοσύνης αν:
τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας και πληροφορικής παρέχονται δωρεάν και καθολικά μέσα στο δημόσιο σχολείο,
υπάρξει ισότιμη στήριξη όλων των μαθητών με ενισχυτική διδασκαλία και ψηφιακά εργαλεία,
εξασφαλιστεί ότι η αξιολόγηση είναι αξιόπιστη, ενιαία και διαφανής σε όλα τα σχολεία.
Διαφορετικά, κινδυνεύει να παγιώσει ή και να διευρύνει τις κοινωνικές ανισότητες, αφού οι οικονομικά ισχυρότεροι θα μπορούν να συγκεντρώνουν πιο εύκολα τους απαιτούμενους τίτλους και καλύτερες βαθμολογίες.
φιλελεύθερος

Επίκουρος
|

Κι είχαμε ένα άγχος για το τι θα πει το ΠΑΣΟΚ…

Άσπρη Κιμωλία
|

Άριστο σχόλιο.
Συγχαρητήρια, κύριε βουλευτή.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ