Το ΙΕΠ υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερες δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών

12/11/2025

Ενημερώθηκε: 12/11/2025, 21:57

Άκουσε το άρθρο

Ένα μεγάλο project του ΙΕΠ ξεκίνησε: το SUB.8, ένα πρόγραμμα που απευθύνεται στο σύνολο των εκπαιδευτικών, σε μία προσπάθεια ενδυνάμωσης των ψηφιακών δεξιοτήτων στη διδακτική πράξη.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερες δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών στη χώρα μας.

Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης 1.500 επιμορφωτών και περισσότερων και τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης 150.000 εκπαιδευτικών, το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει να ενισχύσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού, να προάγει την καινοτομία στη διδασκαλία και να ενδυναμώσει τη σχολική κοινότητα.

Το νέο και σύγχρονο πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης στοχεύει σε μια κοινή πορεία μάθησης και αναστοχασμού.

Μέσα από βιωματικές μεθόδους, πρακτικά παραδείγματα και ανταλλαγή εμπειριών, κάθε εκπαιδευτικός γίνεται φορέας καινοτομίας στη σχολική του μονάδα.

Το ΙΕΠ στηρίζει αυτή τη διαδρομή, δημιουργώντας ένα δίκτυο συνεργασίας και διαρκούς υποστήριξης.


 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (2)

μπαρούφες καπαμά
|

Επιμόρφωση σοβαρή εντός ωραρίου (με άδεια ομάδες ομάδες) , δειγματικές διδασκαλίες συμβούλων (όχι μπλα μπλα), υλικό για ασύγχρονη σε πληθος θεμάτων, δικαίωμα πρόσβασης στις εξετάσεις πιστοποίησης ΤΠΕ και βλέπουμε για άλλα...

Αντωνία
|

Με πιάνουν τα γέλια αλλά και τα νεύρα μου όταν σκέφτομαι τι ακριβώς υλοποιεί το ΙΕΠ στην παρούσα φάση. Να ξεκαθαρίσω, και κράξτε όσο θέλετε κάποιοι, πως θεωρώ πολύ σημαντικό το έργο του φορέα.
Ωστόσο, εδώ έγιναν μεγάλες αστοχίες. Οι οποίες δεν ξέρω αν μπορούν να διορθωθούν κατόπιν εορτής.
1. Στο μητρώο έκαναν αίτηση λίγες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (κάτω από 5000). Μεταξύ αυτών και αρκετοί Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (Σ.Ε.). Έπρεπε να έχουν κάνει επιμορφωτές όλους τους Σ.Ε. Δεν καταλαβαίνουν πως δεν γίνεται να επιμορφώνονται οι Σύμβουλοι από όσους αξιολογούν και επιμορφώνουν (ρόλος που τους έδωσε ο 4823); Πόσο δύσκολο πριν την κλήρωση να προηγηθεί μια επιλογή οριζόντια όλων των Σ.Ε.
2. Γιατί να μην κάνουν περισσότερους επιμορφωτές (τολμώ να πω όλους). Αν καταλαβαίνω ορθά από τα παραπάνω νούμερα κάθε επιμορφωτής θα έχει 1000 άτομα για επιμόρφωση. Προφανώς δεν θα δουλέψει αυτό.
Διερωτώμαι αν σκέφτηκαν πως όσοι είναι στο μητρώο (ανενεργοί) θα κάνουν αίτηση μετά να επιμορφωθούν. Σκεφτείτε λίγο εκεί στο ΙΕΠ πως αυτό εξευτελίζει τους ανθρώπους που είχαν όλα τα προσόντα να βρίσκονται ως επιμορφωτες στην απέναντι όχθη (και συνακόλουθα δεν είναι καλό να ακούγονται τέτοιες αστοχίες για το ΥΠΑΙΘΑ). Δεν γίνονται όλα για τα χρήματα. Υπάρχει και το γόητρο και η αναγνώριση της θέσης κάποιου. Αν δουλεύαμε για τα χρήματα μόνο κάποιοι δεν θα μέναμε στο δημόσιο. Έχουμε και άλλες επιλογές.
Καταλήγοντας, υπάρχει και άλλη εναλλακτική που δεν καταστρατηγεί και τη δικαιοσύνη της κλήρωσης. Θα μπορούσατε να πάρετε όλους τους Σ.Ε. να επιμορφωθούν ως επιμορφωτές (σε αυτή τη φάση) και μετά όσοι είχαν μεγάλο Αρ. Μητρώου να μην πάρουν τμήμα. Θα ήταν έτσι επιμορφωτές και δεν θα έπρεπε αργότερα να κάνουν αίτηση ως επιμορφούμενοι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ