Ένα από τα βασικά πρακτικά προβλήματα που θα προκύψει άμεσα εάν το υπουργείο Παιδείας επιμείνει στην έναρξη της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μέσα στο φθινόπωρο, είναι αυτό του οικονομικού κόστους της όλης διαδικασίας.
1.Η εκπαιδευτική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα γίνεται, εκτός των άλλων, με την παρακολούθηση δύο τουλάχιστον διδασκαλιών από τον Σχολικό Σύμβουλο της ειδικότητας του εκπαιδευτικού. Πέραν των δύο διδασκαλιών προβλέπονται συναντήσεις εκπαιδευτικού - Σχολικού Συμβούλου πριν και μετά τις δύο διδασκαλίες. Κοντολογίς η αξιολόγηση ενός μόνο εκπαιδευτικού απαιτεί κατ’ ελάχιστον τέσσερις συναντήσεις με το Σχολικό Σύμβουλο.
2. Ως γνωστόν υπάρχουν ειδικότητες με μικρό αριθμό Σχολικών Συμβούλων, όπως για παράδειγμα αυτή των καθηγητών Γερμανικής Φιλολογίας με μόλις πέντε Σχολικούς Συμβούλους σε όλη τη χώρα. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τέτοιων ειδικοτήτων απαιτεί, σε οικονομικό επίπεδο, πολύ μεγάλα ποσά για την μετακίνηση και διαμονή –απαραίτητη λόγω των αποστάσεων, αναλογιστείτε μόνο τι συμβαίνει στα σχολεία της νησιωτικής Ελλάδας- των αξιολογητών Σχολικών Συμβούλων.
Πριν την έναρξη της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητο να γίνουν υπολογισμοί του οικονομικού κόστους του όλου εγχειρήματος επί τη βάσει των χιλιομετρικών αποστάσεων των σχολείων αρμοδιότητας των Σχολικών Συμβούλων από τις έδρες τους, των ημερήσιων αποζημιώσεων που θα απαιτηθούν, των εξόδων διαμονής τους κατ’ ελάχιστον για τέσσερις διανυκτερεύσεις για κάθε εκπαιδευτικό σε απομακρυσμένες περιοχές κ.α. Ένας πρόχειρος υπολογισμός οδηγεί σε ποσά που δεν έχει ακόμη γίνει γνωστό αν μπορούν να καλυφθούν ακόμη και από το περιβόητο ΕΣΠΑ.
Τέλος, αν η αξιολόγηση συνδεθεί τελικά με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και μέσω αυτής κάποιοι παραμένουν στάσιμοι μισθολογικά, ας υπολογιστεί μήπως το κόστος της μισθολογικής εξέλιξης του συνόλου των εκπαιδευτικών άνευ αξιολόγησης είναι πολύ μικρότερο από το κόστος αυτής της ίδιας της διαδικασίας αξιολόγησης.
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ:Υπερβολικό το κόστος της αξιολόγησης στην εκπαίδευση
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Εγκαταστάθηκε μόνιμα στο υπουργείο το myschool–
«Λιμνάζοντες» φοιητές κατά Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ- Πόσοι διαγράφονται
Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών η μόνη λύση
Ο υπουργός Παιδείας συζήτησε με τον Γ. Μπουτάρη για προπτυχιακά για αλλοδαπούς
Συνεχίζεται η «κόντρα» ΣΥΡΙΖΑ- υπουργείου Παιδείας για τους «λιμνάζοντες» φοιτητές
Προβολή και ενίσχυση των Ελληνικών Σπουδών στο εξωτερικό
Ρύθμιση για προπτυχιακά με δίδακτρα για αλλοδαπούς
Σύγχυση επικρατεί στην αξιολόγηση στελεχών της εκπαίδευσης
Περισσότεροι από 20.000 οι υποψήφιοι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί
Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση
Οι 4 κατηγορίες κριτηρίων αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης (Π.Δ.152-2013)
Δεσμεύτηκαν περιουσίες πανεπιστημιακών παρότι αθωώθηκαν στα δικαστήρια
Σε ηλικία 107 ετών «έφυγε» ο σπουδαίος καθηγητής Εμμανουήλ Κριαράς
Τοποθετήσεις νέων Σχολικών Συμβούλων
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ: Όλη η εκπαιδευτική ιεραρχία να μπει σε διαδικασία πανελλαδικών αδιάβλητων εξετάσεων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.