Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις των ΕΛΜΕ στο ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση

Δημοσίευση: 05/10/2012

Α ΕΛΜΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Θέμα: «Όχι στη συμπλήρωση του ερωτηματολόγιου»

 

Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, κατόπιν πολλών τηλεφωνημάτων, που δέχθηκε από συναδέλφους, σχετικά με τη συμπλήρωση ή μη του ερωτηματολόγιου, το οποίο μας καλεί το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. να συμπληρώσουμε μέχρι και την Τρίτη 9/10/2012, υπενθυμίζει:
1. Η επίσημη θέση της ΟΛΜΕ σχετικά με την επιχειρούμενη από το υπουργείο αξιολόγηση – χειραγώγηση, έχει διαμορφωθεί από τα 14ο και 15ο συνέδρια του κλάδου και αποτυπώνεται εν συντομία στην από 02/10/2012 ανακοίνωσή της σχετικά με τη συμπλήρωση ή μη του ερωτηματολογίου.
2. Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας εγκαίρως είχε προβλέψει το τι θα ακολουθήσει και με το από 9/9/2012 ψήφισμά του καλούσε τους συναδέλφους να μη συμμετέχουν σε καμιά διαδικασία που θα έδινε άλλοθι στην κυβέρνηση για να εφαρμόσει την επιχειρούμενη αξιολόγηση – χειραγώγηση.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Γεωργιόπουλος Βασίλειος Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Ξανθάκης Σωτήριος

Α ΕΛΜΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΑΠΟΦΑΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, με σημερινή ομόφωνη απόφασή του, καταγγέλλει ως προσχηματική την πρόσκληση συμπλήρωσης ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας.
Κανείς εκπαιδευτικός δεν πρέπει να συναινέσει στη λογική του Υπουργείου που από τη μια κωφεύει στα μεγάλα προβλήματα που μαστίζουν την Παιδεία μας λόγω της ακολουθούμενης πολιτικής και από την άλλη καλεί τους εκπαιδευτικούς σε διάλογο για θέματα που έχουν ήδη διευθετηθεί.
Δεν θα γίνουμε συνένοχοι στο παιχνίδι που αποφάσισαν.
Λέμε όχι στην αξιολόγηση – χειραγώγηση και καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μην παραλάβουν τους κλειδάριθμους και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση.

Για την Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.

O Πρόεδρος Ο Γραμματέας

Κατσαρός Κώστας Κούστας Κώστας

ΕΛΜΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Θέμα: « Αξιολόγηση: Οι κλειδάριθμοι να μείνουν αχρησιμοποίητοι»
Εδώ και δυόμιση χρόνια εφαρμόζεται η πολιτική της ύφεσης, της λιτότητας, της πολιτικής των μνημονίων. Αυτή η πολιτική γέμισε τη χώρα ανέργους, πετσόκοψε μισθούς και συντάξεις, διέλυσε τις κοινωνικές δομές στην υγεία, την παιδεία και την ασφάλιση.
Μετά από αυτά τα δυόμιση και πλέον χρόνια είναι τουλάχιστον αφέλεια να πιστέψει κάποιος ότι η τρίτη κατά σειρά κυβέρνηση και τα υπουργεία της, ενδιαφέρονται για τη δήθεν αναβάθμιση των κοινωνικών δομών που διαλύονται συστηματικά.
Εάν το υπουργείο ενδιαφερόταν πραγματικά για τη δημόσια παιδεία, τότε θα έπρεπε να μεριμνήσει για τη διευθέτηση καίριων ζητημάτων που καθορίζουν τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου. Πριν απ όλους θα έπρεπε να απαντήσει στα ερωτήματα γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών:
1. Πώς θα διασφαλίσει τα λειτουργικά έξοδα και τα θέρμανσης των σχολείων;
2. Πως θα διασφαλίσει την μετακίνηση των μαθητών;
3. Πως αναβαθμίζεται η δημόσια εκπαίδευση με τις συγχωνεύσεις -καταργήσεις σχολείων και το στοίβαγμα των μαθητών στις σχολικές αίθουσες ακόμα και στα τμήματα των κατευθύνσεων;
4. Τι υποστηρικτικά μέτρα θα πάρει για τη στήριξη μαθητών και γονιών ειδικά σε περιοχές που έχουν πυρποληθεί από τη βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζεται;
5. Πως θα στηρίξει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, βρίσκονται σε απόγνωση;
6. Πως στηρίζεται η δημόσια εκπαίδευση με δημόσιες δαπάνες μικρότερες και από αυτές των χωρών της Υποσαχάριας Αφρικής;
Αντί το υπουργείο και η κυβέρνηση να απαντήσουν σε αυτά, και να μεριμνήσουν για την επίλυσή τους, στέλνουν ερωτηματολόγια στους εκπαιδευτικούς για να εκφράσουν τάχατες τις προτάσεις τους για την αξιολόγηση.
Επιδιώκουν δημοκρατική επίφαση για ήδη ειλημμένες αποφάσεις στα πλαίσια δρομολογημένων μνημονικών πολιτικών με συγκεκαλυμμένο εκβιασμό .

Η αξιολόγησή τους στοχεύει στην υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις. Δεν είμαστε αφελείς, ούτε συνεργοί τους. Είμαστε απέναντί τους και θα παραμείνουμε απέναντι σε πολιτικές διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Κανένας εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να γίνει κομπάρσος στο επικοινωνιακό θέατρό τους.
Κανένας εκπαιδευτικός δεν πρέπει να απαντήσει στα ερωτηματολόγιά τους.
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να πράξουν το αυτονόητο.
Τονίζουμε ότι η σημερινή μας απόφαση θα καθορίσει το μέλλον μας.
ΟΙ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΟΙ

Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος

Σωκράτης Σαβελίδης Ο Γραμματέας

Αλέκος Αρβανιτάκης

* Καλούμε τους Διευθυντές και Διευθύντριες των Σχολείων να αναπαράγουν το παρόν και να το διανείμουν μαζί με τους κλειδάριθμους.
ΕΛΜΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Θέμα : « Ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση »

«Ο δάσκαλος που θα υποχρεωθεί να καταπνίξει τη σκέψη του θα γίνει διπλά σκλάβος
ή θα καταντήσει ένας ψυχικά ανάπηρος άνθρωπος, ανίκανος να μορφώσει άλλους»
Δημήτρης Γληνός

Να μη συμπληρώσει ούτε ένας/μία συνάδελφος το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση !

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Το Υπουργείο Παιδείας, ξεκινά αιφνιδιαστικά διαδικασία ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση ! Η διαδικασία λήγει την Τρίτη 9/10/2012.

Το Υπουργείο υποτίθεται ότι ενδιαφέρεται για « τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης» και με το ερωτηματολόγιο «ζητάει τη γνώμη μας». Μήπως όμως καλύτερα θα έπρεπε να μας ρωτάει πώς θα επιβιώσουμε και πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία μας, μετά από την καταστροφή και τον όλεθρο που έχουν φέρει οι καταστροφικές πολιτικές τους ;
Την ίδια στιγμή που:
• Με το νέο μισθολόγιο μας καταδικάζουν στη φτώχεια και απαιτούν αξιολογικές διαδικασίες για τη μισθολογική ανέλιξη μας...
• Επιβάλλουν νέο γύρο λεηλασίας σε μισθούς, συντάξεις, ασφάλιση και περίθαλψη, σκορπώντας την απόγνωση σε όλη την εργαζόμενη κοινωνία...
• Αναζητούν μια αποτελεσματική μορφή «εφεδρείας» ή «διαθεσιμότητας» ώστε να απολυθούν δεκάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι...
• Με την πολιτική και τα Μνημόνιά τους έχουν στραγγαλίσει οικονομικά την εκπαίδευση και τα σχολεία δε διαθέτουν οικονομικούς πόρους για τις πιο βασικές τους ανάγκες...
• Έχουν καταργήσει κάθε διαδικασία επιμόρφωσης...

....Έχουν το θράσος να μιλάνε για ποιότητα ; Πώς μπορούμε να τους πιστέψουμε ;

Δεν θα πέσουμε στην παγίδα, δεν θα οδηγηθούμε αυτοβούλως ως πρόβατα στη σφαγή !

Η Αξιολόγηση :

 Δεν είναι μια «ουδέτερη» και «αντικειμενική» διαδικασία, αλλά μια διαδικασία αυταρχική, μοχλός ανατροπής των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, άρσης της μονιμότητας και απολύσεων.
 Επιδιώκει να χειραγωγήσει ιδεολογικά τους εκπαιδευτικούς, να τους καθυποτάξει διοικητικά, να επιβάλει τη συμμόρφωση και την πειθάρχηση.
 Κατηγοριοποιεί τα σχολεία σε «πετυχημένα» και «αποτυχημένα», οξύνοντας τις κοινωνικές – ταξικές ανισότητες και ανοίγοντας το δρόμο στο «σχολείο της αγοράς».
 Μετατρέπει τη ζωντανή εκπαιδευτική πράξη, από σύνθετη λειτουργία, σε άθροισμα μετρήσιμων πράξεων, συμπεριφορών και σχέσεων. Όμως όλοι ξέρουμε πως η εκπαιδευτική διαδικασία επηρεάζεται από πολυάριθμους κοινωνικούς, οικονομικούς και πολιτισμικούς παράγοντες και δεν μπορεί «να μετρηθεί».

Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γυρίσουμε την πλάτη καθολικά – σαν ένας άνθρωπος – στο ερωτηματολόγιο. Ούτε ένας να μην «συνεργαστεί» ! Σε αυτή τη συγκυρία, η συνεργασία με το υπουργείο παιδείας στο ζήτημα της αξιολόγησης ισοδυναμεί με αυτοκτονία !

Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να επιδείξουν αγωνιστική στάση και συναδελφικό, δημοκρατικό ήθος. Δεν έχουν καμιά υποχρέωση να πιέσουν ή πολύ περισσότερο να επιβάλλουν σε κανένα συνάδελφο να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ KAI ΤΗΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ - ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ