Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ:«Ηταν εγκληματικό λάθος και βλακεία που την πληρώνουν μαθητές κι εκπαιδευτικοί»

Δημοσίευση: 15/09/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ηταν μεγάλο λάθος, χωρίς λόγο, ήταν εγκληματικό λάθος. Ηταν μια βλακεία που την πληρώνουν μαθητές κι εκπαιδευτικοί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας, Α. Λοβέρδος, σε  συνάντηση που είχε στη Λέρο, με καθηγητές σε διαθεσιμότητα.
Ο υπουργός Παιδείας δήλωσε στους καθηγητές πως ο ίδιος δεν ψήφισε τη σχετική διάταξη στη βουλή.

Σχόλια (12)

 
κώστας
15 Σεπ 2014 13:30

Ενώ η ανάθεση ενός από τα βασικότερα μαθήματα σε κλάδο χωρίς αντίστοιχη παιδαγωγική αλλά και επιστημονική πολλές φορές κατάρτιση είναι εξυπνάδα,να υποθέσω. Εκτός αν οι γνώσεις του υπουργού φτάνουν στο "έλα μωρέ 1+1=2 θα τους μάθουν".Πολύ περισσότερο μάλιστα είναι απαράδεκτη η ενέργεια αυτή όταν ο ίδιος ο υπουργός δήλωσε ότι "στον κλάδο ΠΕ03 υπάρχουν πλεονάσματα παρά τις συνταξιοδοτήσεις". Ο κοινωνικά ευαίσθητος υπουργός επιθυμεί να δημιουργήσει τεχνητά πλεονάσματα διαθέτοντας ώρες μαθηματικών από εδώ κι από εκεί; Εκεί που πρέπει σίγουρα να στέλνει ευχαριστήρια κάθε μέρα είναι η κατά τα άλλα λαλίστατη ολμε και η διαρκώς ανύπαρκτη εμε. Χώρα του Πλάτωνα πού σε καταντησαν!

 
προς "κώστας"
15 Σεπ 2014 15:19

"Κώστας", τους ξέχασες τους συναδέρφους σου που είναι στην διαθεσιμότητα.

 
Θοδωρής
15 Σεπ 2014 15:52

Αυτά τα περί παιδαγωγικής κατάρτισης είναι αστείες δικαιολογίες Κώστα. Θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις πόσα παιδαγωγικά μαθήματα έκανες στη Σχολή σου πριν διοριστείς. Η μεγάλη πλειοψηφία του κλάδου στον οποίον αναφέρεσαι αλλά δεν ονοματίζεις είναι πάνω από μία δεκαετία στο χώρο της Εκπαίδευσης και έχουν δώσει τα διαπιστευτήριά τους. Είναι όσο παιδαγωγικά καταρτισμένοι είστε και εσείς. Σε σχέση με την επιστημονική κατάρτιση θα δεχτώ τα λεγόμενά σου περί απαράδεκτης ενέργειας όταν θα δείξεις την ίδια ευαισθησία σχετικά με τη δική σου επιστημονική κατάρτιση σε σχέση με το μάθημα της Φυσικής και της Γεωγραφίας. Επειδή είμαι παράλληλα και φοιτητής στο Μαθηματικό θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις ποια σχετικά μαθήματα έχεις διδαχθεί στη διάρκεια των σπουδών σου. Εγώ μπορώ να σου απαριθμήσω τουλάχιστον 10 μαθήματα Μαθηματικών που έχω διδαχθεί στη δική μου. Για να μην αναφερθώ στους «καθηγητές Πληροφορικής» με τα σεμινάρια της ντροπής των 400 ωρών. Πολλοί από αυτούς είναι Μαθηματικοί… Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να δεις το πρόβλημα «β ανάθεση» στο σύνολό του και όχι μονόπλευρα για καθαρά συντεχνιακούς λόγους.

 
γιαννης
15 Σεπ 2014 18:53

τα προβλήματα με τις αναθεσεις μαθηματων ξεκινησαν το 2008 όταν προσπάθησαν να τα βάλουν σε τάξη αλλά τα έκαναν χειρότερα . Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έδωσαν Α αναθέσεις βάσει την ονομασία της σχολής και όχι βάσει των μαθημάτων που έχει διδαχθεί ο κάθε καθηγητής στη σχολή του . Υπάρχουν καθηγητές που έχουν διδαχθεί μαθήματα διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων και δεν έχουν το δικαίωμα να τα διδάξουν με αποτέλεσμα να υπάρχουν πλεονάσματα και κενά καθηγητών χωρίς λόγο . Η ουσία λοιπόν είναι το τι μαθήματα έχει διδαχθεί ο κάθε καθηγητής και όχι το όνομά του .Τα μαθήματα που έχει διδαχθεί , είναι δικαίωμά του να τα διδάξει .Όσο για τα μαθηματικά που το έκαναν και θέμα στη βουλή , ποιος καθηγητής ΠΕ δεν μπορει να διδάξει αυτά τα μαθηματικά του γυμνασίου ? δεν μπορεί ο φυσικός , ο χημικός , ο ηλεκτρολόγος και δεκάδες άλλοι ? Μη τρελαθούμε πως πήραν το πτυχίο τους .Πρώτη φορά το υπουργείο μετά από τόσα χρόνια είναι στη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά τις αναθέσεις .

 
@κώστας
15 Σεπ 2014 19:51

Πολύ σωστά συνάδελφε τα λες. Και πορισματικά δεν θα είχες πρόβλημα να φύγουν από το ΠΕ19 όλοι οι μαθηματικοί που μπήκαν με σεμινάρια και να σταματήσουν άπαντες να έχουν δεύτερες αναθέσεις φυσικά για παιδαγωγικούς λογους και για την προώθηση της εκάστοτε επιστήμης. Να διδάσκουν μόνο ότι μάθημα έδωσαν στον ΑΣΕΠ. Εκτός αν εννοείς πως οι μαθηματικοί μπορούν να διδάσκουν τα πάντα.

 
Νίκος
15 Σεπ 2014 21:46

“Ήταν μεγάλο λάθος, χωρίς λόγο, ήταν εγκληματικό λάθος. Ήταν μια βλακεία..." Το καταλάβατε, έστω και αργά. Όσο για τα περίφημα ιδιωτικά ΙΕΚ και κολέγια που εγκαινίαζε ο πρώην υπουργός όταν καταργούσε τη δημόσια εκπαίδευση, βλέπουμε τώρα το πάρτι εισφοροδιαφυγής και ...διαφυγής που γίνεται.Οι μαθητές δεν έχουν χρήματα για να πληρώνουν τα ιδιωτικά ΙΕΚ.Στην Ευρώπη οι κλάδοι αυτοί που είναι ζωτικής σημασίας, ανήκουν στη δημόσια εκπαίδευση. Έστω και τώρα είναι δυνατό να επαναφέρετε τους καταργημένους κλάδους υγείας.Αφήστε τα ημίμετρα και την παρωδία με τους πίνακες του ΑΣΕΠ που δεν πρόκειται να οδηγήσουν ΠΟΥΘΕΝΑ.Δώστε τέλος στην ομηρεία και στην κρατική κοροϊδία των καταξιωμένων επιστημόνων- εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα.Κύριε Υπουργέ, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα σας ευγνωμονούν.Κάντε τώρα το μεγάλο βήμα.Μια παράκληση: Αγαπητοί Κώστα, Θοδωρή και Γιάννη που συμμετέχετε στη συζήτηση, σεβαστείτε τουλάχιστον τους συναδέλφους σας που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και υπό απόλυση εδώ και 14 μήνες!

 
Σακατζής Δημήτρης
16 Σεπ 2014 06:58

Κύριε Υπουργέ,μια ακόμη χρονιά ξεκινά με τη δημόσια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΤΕΕ) να συνεχίζει να βρίσκεται υπό καθεστώς διάλυσης. Ο «παράδρομος» που είναι σήμερα δεν μπορεί να γίνει «λεωφόρος» (σύμφωνα με τις δικές σας δηλώσεις και επιδιώξεις, όταν απουσιάζουν οι τομείς και οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση και επαγγελματική αποκατάσταση. Αναφορικά με τη ζήτηση, αντιγράφω στοιχεία για τους καταργημένους τομείς και ειδικότητες από ανάλυση έρευνας (2011) του υπουργείου Παιδείας για τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ: «Στα ΕΠΑ.Λ λειτουργούν 19 ειδικότητες κατανεμημένες σε 12 τομείς. Οι Τομείς που ανήκουν στον κλάδο των Υπηρεσιών εμφανίζονται να έχουν μεγαλύτερη ανάπτυξη σε σχέση με τους Τομείς που παρέχουν βιομηχανικές/τεχνικές ειδικεύσεις (…) Στις ΕΠΑΣ το 87% των μαθητών κατευθύνεται σε 8 κυρίως Ειδικότητες. Από τους μαθητές αυτούς, το 41% ακολουθεί τις ειδικότητες Κομμωτικής και Αισθητικής (σ. 4)». Τα δε εργαστήρια που έγιναν για να καλύπτουν τις ανάγκες της ζήτησης ήταν: «Υγείας – Πρόνοιας: 430, Εφαρμοσμένων Τεχνών: 194, Αισθητικής – Κομμωτικής: 205 (σ. 9)». Τα εργαστήρια αυτά μετά την κατάργηση των τομέων και των ειδικοτήτων εντάσσονται στο ΤΑΙΠΕΔ. Ποιος άραγε θα εκφράσει το αγοραστικό του ενδιαφέρον για ένα εργαστήριο π.χ. Εφαρμοσμένων Τεχνών που έχουν πληρώσει με χρήματα τους οι Έλληνες φορολογούμενοι; Τέλος, οι μαθητές που φοιτούσαν στους καταργημένους τομείς και ειδικότητες ήταν: 26721 (33% των ενεργών μαθητών) από αυτούς οι 21513 είναι κορίτσια (81%) (Δελτίο Τύπου ΟΛΤΕΕ, 61/15-7-13). Αναφορικά με την επαγγελματική αποκατάσταση, από το Ινστιτούτο Εργασίας της Γ.Σ.Ε.Ε. για τις προοπτικές εργασίας τα επόμενα 5-10 χρόνια (2010), μέχρι την έρευνα του CEDEFOP για τα επαγγέλματα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ευρώπη έως το 2020, αλλά και την έρευνα του ALBA Graduate Business School για τον Δείκτη Τάσεων Αγοράς Εργασίας 2011, οι Υπηρεσίες Υγείας περιλαμβανομένου και των επαγγελμάτων Αισθητικής και Κομμωτικής αναφέρονται ως ένας επαγγελματικός Τομέας που έχει ή θα έχει ζήτηση ). Επίσης, σύμφωνα με το ΣΕΒ, ο τομέας της Υγείας είναι ένας από τους οχτώ Επιχειρηματικούς Τομείς που θεωρείται ότι παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον για την ελληνική οικονομία και προβλέπεται ότι θα έχει αυξημένη ζήτηση στην αγορά εργασίας την επόμενη επταετία (ως το 2020). Τέλος, ο Επίτροπος Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ένταξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Λάζλο Άντορ, ο οποίος βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη για να συναντηθεί με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, ανάφερε πως εκτός από τα “πράσινα” επαγγέλματα, υψηλή ζήτηση καταγράφεται και για τους επαγγελματίες του κλάδου της Υγείας (“λευκά επαγγέλματα”), αλλά και για τους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών . Τα γράφω αυτά γιατί στην Ελλάδα πρέπει να αποδεικνύουμε το αυτονόητο. Με βάση τα παραπάνω, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι με τα σημερινά δεδομένα και αν δεν υπάρξει επιστροφή των τομέων και των ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο «παράδρομος» της ΤΕΕ δεν μπορεί να γίνει «λεωφόρος». Τα παραπάνω δεδομένα καταδεικνύουν επίσης και μια δομική αντίφαση• από τη στιγμή που οι συγκεκριμένοι τομείς και ειδικότητες έχουν τέτοια δυναμική γιατί καταργήθηκαν; Στις 12 Σεπτεμβρίου 2014, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στη Λέρο, αναφερόμενος στην κατάργηση τους είπατε κ. Υπουργέ: «Ήτανε το μεγαλύτερο λάθος που έχει κάνει ποτέ (…), λάθος χωρίς κανένα λόγο, δηλαδή ένα λάθος εγκληματικό» . Θα μου επιτρέψετε να προσθέσω ένα στοιχείο που ίσως αναθεωρήσει την άποψη σας περί λάθους. Στο Δήμο Αθηναίων λειτουργούν 18 Ιδιωτικά και ένα Δημόσιο ΙΕΚ. Ας κάνουμε μία υπόθεση εργασίας• ας σκεφτούμε ότι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο Δήμο Αθηναίων λειτουργούσαν 18 Ιδιωτικά ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και ένα Δημόσιο, πως θα χαρακτηρίζατε το εκπαιδευτικό σύστημα; Επειδή λοιπόν είμαστε όλοι νοήμονες πολίτες σε αυτή τη χώρα, αντιλαμβανόμαστε το αυτονόητο: Η κατάργηση των τομέων και των ειδικοτήτων δεν ήταν λάθος αλλά μία ενσυνείδητη απόφαση που ευνοεί τα συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα.Αν έχετε την παραμικρή αμφιβολία στα όσα αναφέρω, επιχειρήστε, ως ο αρμόδιος Υπουργός για την κατανομή των ευρωπαϊκών πόρων (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο δικό σας υπουργείο, να απαλείψετε/αντικαταστήσετε τον κωδικό που αναφέρεται στο κουπόνι σπουδών (Voucher) για τη φοίτηση στα Ιδιωτικά ΙΕΚ. Ποιοι πιστεύετε πως θα αντιδράσουν; Είναι κοινή πεποίθηση ότι η απάντηση σε πολλά ερωτήματα βρίσκεται εκεί που οδηγεί το χρήμα. Αυτό πληρώνουμε οι μαθητές μου, οι γονείς τους, οι συνάδελφοι μου και εγώ, τη δίψα ορισμένων για εύκολο χρήμα. Θα μου επιτρέψετε ένα ακόμη παράδειγμα που θα οδηγήσει την επιχειρηματολογία μου στην άποψη ότι γνωρίζετε και εσείς ότι δεν πρόκειται περί λάθους. Σε συνέντευξή σας στον ραδιοφωνικό σταθμό «BHMA FM» αναφέρατε: «Η επιλογή να κοπούν η Γυμναστική και η Πληροφορική ως εξεταστέο μάθημα ήταν της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας». Στη συνέχεια αναγνωρίζετε το λάθος και δημοσιοποιείτε την πρόθεση σας να το διορθώσετε. Θεωρώ ότι το ίδιο θα είχατε πράξει και με τις δικές μας ειδικότητες εάν ήταν μόνο ένα λάθος. Προφανώς δεν είναι ίδια τα μεγέθη. Ο κ. Μητσοτάκης διαφωνεί στην επαναφορά των τομέων και των ειδικοτήτων, το ίδιο και ο κ. Σαμαράς, το ίδιο και τα Ιδιωτικά Συμφέροντα, πρέπει όμως να πάρετε μία θέση, είσαστε μαζί τους ή είσαστε με το δίκιο και τη λογική. Εδώ τίθεται το βασικό ερώτημα κ. Υπουργέ, εσείς ένας πολιτικός που θέλετε να διαδραματίσετε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό που ονομάζετε Δημοκρατική Παράταξη, θα κατονομάσετε τα Ιδιωτικά Συμφέροντα που κρύβονται πίσω από την κατάργηση των τομέων και των ειδικοτήτων της ΤΕΕ και το κυριότερο θα σταθείτε απέναντι τους; Κλείνοντας κ. Υπουργέ, θα ήθελα να σας μεταφέρω πως είναι βαθειά πεποίθηση μου ότι οι καταργημένοι τομείς και οι ειδικότητες θα επανέλθουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί όπως η φύση τείνει με κάθε τρόπο να βρει τη λειτουργική της ισορροπία έτσι και η κοινωνική συνείδηση των πολιτών που έχει πεισθεί για την αδικία που έχει συντελεσθεί θα επαναφέρει το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Είναι η ευκαιρία σας να εκπροσωπήσετε αυτό το αίσθημα με δύσκολες μεν αλλά ορθές αποφάσεις γιατί δια της αναβολής και των προθέσεων δεν παράγεται πολιτικό αποτέλεσμα. Αναφορικά με το τελευταίο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ένα χρήσιμο ιστορικό δίδαγμα• ο Πόντιος Πιλάτος δεν έμεινε στην ιστορία για την αποφασιστικότητα του. Με εκτίμηση, Σακατζής ΔημήτρηςΕκπαιδευτικός που τον βράβευσε ο κ. Αρβανιτόπουλος και την επόμενη χρονιά τον έθεσε σε διαθεσιμότητα.

 
dimosios kifinas me ta lefta tou forofyga
16 Σεπ 2014 12:10

Quiz: Αν γινόταν μυστική ψηφοφορία μεταξύ των "συναδέλφων" τεχνικής εκπαίδευσης και όχι μόνο τι ποσοστό θα έπαιρνε η επιστροφή του τομέα Υγείας?

 
dimosios kifinas me ta lefta tou forofyga
16 Σεπ 2014 14:27

Συμφωνώ απόλυτα. Απλά η πραγματικότητα δυστυχώς είναι ότι πολλοί -εντός και εκτός σχολείου- ανακουφίστηκαν για να μην πω βολεύτηκαν από την κατάργηση των συγκεκριμένων τομέων.

 
dimosios kifinas me ta lefta tou forofyga
16 Σεπ 2014 16:12

Και για αν εξηγηθώ καλύτερα αγαπητέ αντι-κηφήνα : Πολλές κατηγορίες εκπαιδευτικών ευνοήθηκαν έμμεσα από την κατάργηση του Υγείας. Αναφέρω ενδεικτικά : 1) ειδικότητες τεχνικής που φυτοζωούσαν βρέθηκαν με 2 και 3 τμήματα από την αναγκαστική μετακόμιση μαθητών 2) ειδικότητες με 10δες υπεράριθμους σε κάθε ΠΥΣΔΕ γλύτωσαν την φημολογούμενη διαθεσιμότητα 3)καθηγητές γενικής παιδείας που γενικότερα ευνοούνται από την μείωση του μαθητικού πληθυσμού στα "δευτεροκλασσάτα" για αυτούς ΕΠΑΛ. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στο σύνολο των εκπαιδευτικών καθώς υπάρχουν και πολλοί υγιώς σκεπτόμενοι που συμπαραστάθηκαν ειλικρινά στις λεγόμενες "Ιφιγένειες της εκπαίδευσης". Επιτρέψτε μου όμως να είμαι απαισιόδοξως όσον αφορά το πνέυμα αλληλεγγύης και τη συναδελφικότητα τόσο των εκπαιδευτικών όσο και γενικότερα της ελληνικής κοινωνίας. Άλλωστε τα υπόλοιπα άσχετα με το θέμα σχόλια της ανάρτησης από αλληλοσπαρασόμενους πληροφορικάριους και μαθηματικούς δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.

 
Γιώργος
17 Σεπ 2014 08:59

Κύριε Υπουργέ, ένας από τους βασικότερους λόγους που έκαψαν τον προκάτοχό σας ήταν αυτή η ανεκδιήγητη διαθεσιμότητα και η επιχείριση διάλυσης της ΤΕΕ. Το αποτέλεσμα; Να εξοστρακιστούν τα κορίτσια που επέλεγαν τις ειδικότητες αυτές για πάντα από την τυπική εκπαίδευση, να κλείσουν 102 ΕΠΑΣ που είχαν εξοπλιστεί με τα χρήματα των φορολογουμένων, να μετατραπούν τα ΕΠΑΛ σε πληγωμένα σχολεία αρρένων και φυσικά ούτε η αύξηση του τζίρου των ιδιωτικών ΙΕΚ επετεύχθη γιατί απλά ελάχιστοι γονείς διαθέτουν χρήματα για να ....καταρτίσουν τα παιδιά τους! Από τα επίσημα στοιχεία προκύπτει μείωση των εγγραφών κατά 22% το 2013-2014 στα ιδιωτικά ΙΕΚΑς προχωρήσουμε στο άλυτο πρόβλημα της διαθεσιμότητάς μας. Κλείνουμε 14 μήνες περιμένοντας να βρεθεί τρόπος να τελειώσει το μαρτύριο του ...πίνακα! Αν ήταν λάθος και βλακεία, όπως λέτε η κατάργηση των τομέων, η διαχείριση της διαθεσιμότητας αποτελεί μνημείο προχειρότητας και ανικανότητας που θα έπρεπε να διδάσκεται ως μελέτη περίπτωσης (προς αποφυγή εννοείται) στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ανά τον πλανήτη. Ποιος νοσηρός εγκέφαλος έστησε αυτό το γαϊτανάκι των πολλαπλών προκηρύξεων που απευθύνονται στους ΙΔΙΟΥΣ εκπαιδευτικούς και γιατί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης!!!! δεν έβαλε φρένο; 1709 θέσεις για 1708 εκπαιδευτικούς από τους 1786 που είχαν απομείνει σε διαθεσιμότητα και όμως κινδυνεύουν να απολυθούν πάνω από 300!!! Απλά αδιανόητο και επιεικώς ανόητο...Επειδή λοιπόν τα εγκλήματα ακόμα και τα εξ' αμελείας τιμωρούνται, προσπαθήστε να διορθώσετε το λάθος. Το να λέτε "όσο είμαι εγώ υπουργός δεν θα απολυθεί κανείς" ακούγεται ανακουφιστικό και ελπιδοφόρο, αλλά δεν ανατάσσει τις συνέπειες Άλλωστε αν κάποια στιγμή γίνει ανασχηματισμός και εμείς συνεχίζουμε να βρισκόμαστε σε αυτό το πρωτοφανές καθεστώς ομηρείας ποιος μας εγγυάται ότι ο επόμενος δεν θα απολύσει; Παραλάβατε ένα Υπουργείο ο προκάτοχος του οποίου είχε βγάλει 150000 εκπαιδευτικούς στα κάγκελα. Οι 2500 "διαθέσιμοι" έγιναν ορκισμένοι εχθροί του. Προφανώς η δική σας επιλογή καθρεφτίζει μια προσπάθεια της κυβέρνησης για μετριασμό των αλγεινών εντυπώσεων και επίλυση των συγκρούσεων που προκάλεσε η προηγούμενη ηγεσία. Είναι γνωστές οι απόψεις σας για την κατάργηση των τομέων, γιατί λοιπόν δεν προχωράτε στην άμεση αποκατάσταση και επαναφορά τους; Δε θέλετε ή δεν σας αφήνουν; Και αν ισχύει το δεύτερο, τότε ποιος είναι ο ρόλος σας και ποιες οι προθέσεις σας; Θα υπερασπιστείτε την άποψή σας ή θα αρκεστείτε στο ρόλο του Πόντιου Πιλάτου; Καταλαβαίνετε ότι μετά από τόσους μήνες και μετά από τόσα που έχουμε ακούσει το μόνο που ενδιαφέρει εμάς αλλά και τους μαθητές μας είναι οι πράξεις. Και η μόνη δίκαιη, ηθική και συνταγματική πράξη είναι η επαναφορά των τομέων στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η ανάκληση της διαθεσιμότητάς μας.

 
dimosios kifinas me ta lefta tou forofyga
17 Σεπ 2014 13:32

Εδώ όμως δεν μιλάμε για αμέλεια ή βλάκεια. Μιλάμε για σκόπιμη κακομεταχείριση χωρίς προηγούμενο. Η μεγαλύτερη αδικία που έχουν υποστεί ποτέ δημόσιοι υπάλληλοι μετά την μεταπολίτευση με θύματα αξιοκρατικά διορισμένους επιστήμονες.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean