Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ προς Κ. ΠΑΠΟΥΛΙΑ: Μεγάλη αγωνία εάν θα ανοίξουν τα σχολεία με εκπαιδευτικούς- Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Δημοσίευση: 03/09/2014
Λοβέρδος Παπούλιας
Alt Text: 
Λοβέρδος Παπούλιας
Title Text: 
Λοβέρδος Παπούλιας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αρκεί στις 11 του μηνός να ανοίξουν καλά τα σχολεία με καθηγητές, δασκάλους και νηπιαγωγούς, κύριε Πρόεδρε, γιατί αυτή είναι η μεγάλη αγωνία.
Ετσι απάντησε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος όταν  σήεμρα στο Προεδρικό Μέγαρο, πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παπούλιας χαρακτήρισε σημεντική την τριήμερη περιοδεία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στη Θράκη.
Ο Α. Λοβέρδος ενημέρωσε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας για τα αποτελέσματα της επίσημηε επίσκεψης στους ακριτικούς Νομούς και ανακοίνωσε πως μετά τις περιοδείες του στην Κρήτη, Δωδεκάνησα, Αθωνιάδα, Θράκη και Ανατολική Μακεδονία, Κεντρική Μακεδονία θα πραγματοποιήσει επισκέψεις στους  Λειψούς, στο Αγαθονήσι,  στη Θεσσαλία, στην Ήπειρο, στην Πελοπόννησο.
 « Δεν θα  υπάρχει μέρος της Ελλάδας  που να μην ξέρουμε ποια είναι ακριβώς η κατάσταση στα δημοτικά, στα γυμνάσια και στα λύκεια.» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.   
Ο κ. Λοβέρδος είπε επίσης πως    μετά την έναρξη του σχολικού έτους και τη διευθέτηση θεμάτων μετεγγραφών στα Πανεπιστήμια που μας απασχολούν τον Σεπτέμβριο, θα ξεκινήσει η μεγάλη συζήτηση για τη στοιχειώδη εκπαίδευση, για το δημοτικό και το νηπιαγωγείο.  
Γιατί, σημείωσε ο υπουργός Παιδείας, μπορεί αυτά να μην εντυπωσιάζουν τους δημοσιογράφους και την κοινή γνώμη, κύριε Πρόεδρε, αλλά οι Έλληνες, τα νέα μας παιδιά εκεί χτίζονται.  Συνεπώς εκεί θα πρέπει να στρέψουμε το ενδιαφέρον της ελληνικής πολιτείας.
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Καλωσορίσατε, κύριε Υπουργέ.  Πώς πάτε;
Α.ΛΟΒΕΡΔΟΣ:  Κύριε Πρόεδρε, κλείσαμε ένα κύκλο περιοδειών.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η περιοδεία.
Α.ΛΟΒΕΡΔΟΣ:  Κρήτη, Δωδεκάνησα, Αθωνιάδα, Θράκη και Ανατολική Μακεδονία, Κεντρική Μακεδονία και μετά το άνοιγμα των σχολείων, που θα μας βρει στους Λειψούς, στο Αγαθονήσι, εκεί θα είναι η ηγεσία του υπουργείου – θα πάμε στη Θεσσαλία, στην Ήπειρο, στην Πελοπόννησο, ούτως ώστε να μην υπάρχει μέρος της Ελλάδας, κύριε Πρόεδρε, που να μην ξέρουμε ποια είναι ακριβώς η κατάσταση στα δημοτικά, στα γυμνάσια και στα λύκεια.  Και θέλω ακόμη να πω ότι όσο χρόνο μας επιφυλάσσει η  πολιτική ζωή στο Υπουργείο αυτό, θα τον αφιερώσουμε, μετά την έναρξη του σχολικού έτους και τη διευθέτηση θεμάτων μετεγγραφών στα Πανεπιστήμια που μας απασχολούν τον Σεπτέμβριο, θα ξεκινήσει η μεγάλη συζήτηση για τη στοιχειώδη εκπαίδευση, για το δημοτικό και το νηπιαγωγείο.  Γιατί μπορεί αυτά να μην εντυπωσιάζουν τους δημοσιογράφους και την κοινή γνώμη, κύριε Πρόεδρε, αλλά οι Έλληνες, τα νέα μας παιδιά εκεί χτίζονται.  Συνεπώς εκεί θα πρέπει να στρέψουμε το ενδιαφέρον της ελληνικής πολιτείας.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Σωστά.  Για πες μου εντυπώσεις από τη Μακεδονία και τον μακεδονικό χώρο.
Α.ΛΟΒΕΡΔΟΣ:  Κοιτάξτε, η Κεντρική Μακεδονία, που είναι τεράστια περιφέρεια, εμφανίζει τα λιγότερα προβλήματα κενών.  Αυτό για μας ήταν πολύ ενθαρρυντικό και μία έκπληξη.  Τα κενά τους θα τα καλύψουμε.  Σε ό,τι αφορά την Ανατολική Μακεδονία τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα.  Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, κύριε Πρόεδρε, εμφανίζουν κενά που τα αντιμετωπίζεις με τον απλούστερο δυνατό τρόπο.  Και επίσης, έχουμε μια νέα κατάσταση που θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμη: έχουμε χρησιμοποιήσει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο ιεροδιδασκάλους του Κορανίου που το διδάσκουν στα ελληνικά και φιλοδοξούμε του χρόνου να έχουμε και βιβλία στα ελληνικά και τα σχολεία αυτά τα προτιμούν οι συνέλληνες μουσουλμάνοι.  
Αυτό είναι μια καινούργια πολιτική – δεν την άρχισα εγώ, τη βρήκα εγώ από την προηγούμενη ηγεσία και τη συνεχίζω – και είναι ιδιαίτερα αποδοτική, διότι δημιουργείς την πίστη πια ότι για όλους τους Έλληνες, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, η ελληνική πολιτεία μεριμνά.  Και σ’αυτό συναρμολογείται και η ίδρυση, με δική τους πρωτοβουλία, του Τμήματος Μουσουλμανικών Σπουδών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με απόφαση που πήρε το ίδιο το Πανεπιστήμιο, όχι η ελληνική πολιτεία.
Αυτό ολοκληρώνει την κρατικοδίκαιη όψη  της εκπαίδευσής μας και βοηθάει όσους ζουν εδώ και έχουν τη δική μας ιθαγένεια ότι είναι Έλληνες πολίτες που το ελληνικό κράτος τους σέβεται.  Χωρίς αυτό να διαταράσσει τις επιβαλλόμενες ισορροπίες υπέρ της πλειοψηφίας που είμαστε ορθόδοξοι και κάνουμε τις επιλογές μας.  Αυτή η ισορροπία είναι μια πολιτική που προσπαθεί να την ασκήσει το  ελληνικό κράτος τα τελευταία χρόνια και είναι πάρα πολύ αποδοτική και σωστή.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Το ακούω ευχάριστα, γιατί εκεί γίνεται μία προσπάθεια η γειτονική χώρα να δημιουργήσει μερικά προβλήματα.
Α.ΛΟΒΕΡΔΟΣ:  Νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζονται τα πάντα.  Γιατί ο Έλληνας πολίτης πιστεύει ότι μεριμνούμε γι’αυτόν ανεξαρτήτως θρησκεύματος και στο πλαίσιο αυτό καταθέτουμε την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή το σχέδιο νόμου για τις θρησκευτικές κοινότητες, που έχει γίνει αποδεκτό από όλες τις θρησκείες που έχουμε στην Ελλάδα πιστούς και θα ενταχθούν στις ρυθμίσεις του εθελοντικώς.  Είναι μια εκκρεμότητα 60 ετών, και έχει επαινεθεί και από την Παγκόσμια Οργάνωση Εκκλησιών και από τον ΟΗΕ και είμαστε σε αυτή την πορεία πολύ ευχαριστημένοι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Είναι πολύ σημαντικά όλα αυτά, κύριε Υπουργέ.
Α.ΛΟΒΕΡΔΟΣ:  Αρκεί στις 11 του μηνός να ανοίξουν καλά τα σχολεία με καθηγητές, δασκάλους και νηπιαγωγούς, κύριε Πρόεδρε, γιατί αυτή είναι η μεγάλη αγωνία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean