«Αισιοδοξία, ώστε να λειτουργήσουμε απαλλαγμένοι από το αίσθημα άγχους και αβεβαιότητας σε σχέση και με το εργασιακό πλαίσιο και με το παιδαγωγικό έργο μας» ζήτησε από τους εκπαιδευτικούς ο Περιφερειακός Διευθυντής Αττικής Δ. Γκίνης, ενόψει έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Το μηνυμα
Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, δράττομαι της ευκαιρίας να ευχηθώ σε όλους τους συναδέλφους υγεία προσωπική και οικογενειακή.
Το μήνυμα που θέλω να απευθύνω προς όλους τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς είναι ότι η Περιφερειακή Διεύθυνση υπό την καθοδήγηση της πολιτικής ηγεσίας είναι αποφασισμένη να λειτουργήσει υποστηρικτικά στο πολύπλευρο διδακτικό, παιδαγωγικό και κοινωνικό έργο μας. Έχοντας σαφή γνώση των δυσκολιών που αντιμετωπίσαμε ως εκπαιδευτική κοινότητα κατά τα προηγούμενα έτη, εργαζόμαστε άοκνα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή προετοιμασία του νέου σχολικού έτους προς όφελος τόσο των μαθητών και των γονέων τους, όσο και των εκπαιδευτικών.
Πιστεύουμε ότι το νέο σχολικό έτος μπορεί να ατενίζεται από όλους τους συναδέλφους με αισιοδοξία, ώστε να λειτουργήσουμε απαλλαγμένοι από το αίσθημα άγχους και αβεβαιότητας σε σχέση και με το εργασιακό πλαίσιο και με το παιδαγωγικό έργο μας.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα, ιδιαιτέρως, να επισημάνω ότι η επιτυχής επιτέλεση των καθηκόντων όλων ημών που υπηρετούμε σε θέση ευθύνης κρίνεται με βάση τη διασφάλιση συνθηκών ηρεμίας και δημιουργικής αξιοποίησης του προσωπικού σε συνδυασμό με το προσδοκώμενο εκπαιδευτικό έργο.
Οραματιζόμαστε ένα σχολείο ανοικτό και δημιουργικό, χωρίς αγκυλώσεις και εσωστρέφεια, δέκτη και πομπό κοινωνικών μηνυμάτων, στην υπηρεσία του παιδευτικού αγαθού και των σύγχρονων εκπαιδευτικών και κοινωνικών αναγκών.
Να θυμόμαστε διαρκώς ότι στην αγάπη και στη γνώση που προσφέρουμε στους μαθητές μας στηρίζεται το μέλλον της πατρίδας.
Εύχομαι σε όλους καλή σχολική χρονιά.
Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΙΝΗΣ
Αισιοδοξία και μακριά από το άγχος και αβεβαιότητα ζήτησε ο Περιφερειακός Διευθυντής Αττικής

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Παραιτήθηκε ο υφυπουργός Παιδείας Κ. Κουκοδήμος
Αντιστοιχία των κύκλων, τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ.
Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος Φυσικές Επιστήμες της Β ́ τάξης Γενικού Λυκείου
Καθορισμός προϋποθέσεων, κριτηρίων και διαδικασιας πρόσληψηςαναπληρωτών και ωρομισθίων Ε.Ε.Π ,Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και Ε.Β.Π.
Παρατείνεται έως το 2016 η λειτουργία των ΕΠΑΣ του υπουργείου Γεωργίας
Μαθητές και φοιτητές δικαιούχοι μειωμένου εισιτηρίου στα ΜΜΜ του ΟΑΣΑ-Δεν δικαιούνται οι σπουδαστές των ΕΕΣ
Η Επιτροπή που θα εξετάσει τις ενστάσεις των υποψηφίων (με σοβαρές παθήσεις) για τα ΑΕΙ
Ερωτήματα σχετικά με την πρόταση αλλαγής της κατανομής διδακτικών ωρών ανά διδακτικό αντικείμενο για τα 6/θέσια και άνω Ολοήμερα σχολεία των Ε.Α.Ε.Π.
Τελετή Παράδοσης – Παραλαβής Διοίκησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.- ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Νέο Μεταπτυχιακό στην «Ανθρωπογεωγραφία, Ανάπτυξη και Σχεδιασμός του Χώρου»
ΠΜΣ: «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και διά Βίου Μάθηση – MA in Drama and Performing Arts in Education and Lifelong Learning»
Ο φόβος των υποχρεωτικών μετακινήσεων τους οδήγησε σε αποσπάσεις
Απεργία ΑΔΕΔΥ και ενάντια στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Φ.Α. ΥΠΑΙΘ: Ο Α. Λοβέρδος γλίτωσε από βέβαιο "θάνατο" τον ελληνικό σχολικό αθλητισμό
Σκέψεις για το Νέο Σχολειό και τα ΕΑΕΠ: ύλη ή δημιουργική, συνεργατική μάθηση;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.