ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η Τράπεζα Θεμάτων για την Α Λυκείου-ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Δημοσίευση: 05/06/2014
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αναρτήθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η Τράπεζα Θεμάτων για τους μαθητές της Α Λυκείου στηη ιστοσελίδα http://exams-repo.cti.gr/  .
Για να συνδεθείτε με την Τράπεζα Θεμάτων πατήστε ΕΔΩ

Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) περιλαμβάνει θέματα για τις προαγωγικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2013-14 της Α΄ Τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ΕΠΑΛ, Ημερήσιων και Εσπερινών, της Α΄ Τάξης των Καλλιτεχνικών, Μουσικών και Εκκλησιαστικών Λυκείων, καθώς και της Β’ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ. Από αυτά θα τεθεί το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα, όπως αυτά προσδιορίζονται στο Ν. 4186/2013 και στο Ν. 4264/2014.
ΤαΛυκείων, καθώς και της Β’ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ. Από αυτά θα τεθεί το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα, όπως αυτά προσδιορίζονται στο Ν. 4186/2013 και στο Ν. 4264/2014.
Τα θέματα είναι κατηγοριοποιημένα ανά: α) Τύπο Λυκείου, β) Τάξη και γ) Μάθημα.
Σε κάθε τύπο Λυκείου και Τάξη, επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο μάθημα, εμφανίζονται σε λίστα τα θέματα, με την κωδική τους ονομασία και το αρχείο τύπου PDF* που τα συνοδεύει. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα προβάλουν στην οθόνη ή/και να τα μεταφορτώσουν στον υπολογιστή τους.
Η πρώτη προβαλλόμενη καταχώριση σε κάθε μάθημα, είναι ένα συμπιεσμένο αρχείο το οποίο περιέχει το σύνολο των θεμάτων, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να τα μεταφορτώσουν μαζικά στον υπολογιστή τους.
Τα θέματα εμφανίζονται ακριβώς στη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Συγκεκριμένα:
Σε κάποια μαθήματα, λόγω της φυσιογνωμίας τους ή λόγω του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία τρόπου διαμόρφωσης των θεμάτων των εξετάσεων, το σύνολο των θεμάτων που θα τεθούν από την ΤΘΔΔ (το 50% των θεμάτων της εξέτασης) περιλαμβάνεται στο ίδιο αρχείο PDF (σε μορφή διαγωνίσματος) ενώ σε κάποια άλλα μαθήματα τα δύο θέματα βρίσκονται σε διαφορετικά PDF αρχεία. Επιπλέον, oι ειδικοί τύποι Γενικών Λυκείων (Καλλιτεχνικά, Εκκλησιαστικά και Μουσικά), εφόσον δεν υπάρχει ειδική διάταξη καθορισμού της εξεταστέας ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται με την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, αντλούν θέματα από την τράπεζα θεμάτων του ΓΕΛ ή του ΕΠΑΛ (π.χ. το Μουσικό Λύκειο, στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, αντλεί θέματα από το Γενικό Λύκειο).
Ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων
     Για κάθε τύπο Λυκείου: α) ημερήσιο γενικό, β) εσπερινό γενικό, γ) ημερήσιο επαγγελματικό και δ) εσπερινό επαγγελματικό λειτουργεί ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων. Όλα τα θέματα για τα μαθήματα επιλογής της Α΄ τάξης Ημερησίου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου: Εφαρμογές Πληροφορικής, Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Καλλιτεχνική Παιδεία, για το ειδικό μάθημα επιλογής των Θρησκευτικών που διδάσκεται σύμφωνα με το δόγμα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, καθώς και για όλα τα μουσικά μαθήματα των Μουσικών Λυκείων, και για τα μαθήματα κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών σχολείων ορίζονται από τον οικείο διδάσκοντα ή τους

Σε ποια Λύκεια δεν εφαρμόζεται η Τράπεζα Θεμάτων
  Για το σχολικό έτος 2013-2014 δεν εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων κατά τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για τους μαθητές: των Εκκλησιαστικών Λυκείων στα υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας, των Λυκείων Ειδικής Αγωγής, όσους φοιτούν σε λύκεια Μειονοτικών σχολείων και Ιεροδιδασκαλείων και σε ελληνικά λύκεια του εξωτερικού καθώς και για τους ρωμαιοκαθολικούς μαθητές που φοιτούν σε λύκεια στα οποία διδάσκεται το ρωμαιοκαθολικό δόγμα στο εξεταζόμενο μάθημα των θρησκευτικών. Η εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων δύναται να επεκτείνεται και στα ανωτέρω σχολεία με σχετική απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από σχετική εισήγηση του Ι.Ε.Π. και γνώμη του Συντονιστή Μειονοτικών σχολείων και Ιεροδιδασκαλείων Εκπαίδευσης ή του αρμόδιου Συντονιστή σχολείων του εξωτερικού αντίστοιχα. Επίσης, δεν
εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια.
Η κλήρωση των θεμάτων
  Την ημέρα των εξετάσεων κατά συγκεκριμένο μάθημα και λύκειο, ο Διευθυντής και ο οικείος ή οι οικείοι διδάσκοντες με τη χρήση των κωδικών που διαθέτει το σχολείο για την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα myschool, θα κληρώνουν (δύο ώρες προ της ενάρξεως της εξέτασης για όλα τα άλλα μαθήματα και τρεις ώρες για τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών, της Ελληνικής Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και των Αρχαίων Ελληνικών) με απόλυτη τυχαιότητα, το 50% των θεμάτων που θα εξετασθούν οι μαθητές στην εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος που θα ακολουθήσει.
Λαμβάνεται μέριμνα ώστε τα τελευταία αυτά μαθήματα να εξετάζονται τη δεύτερη πρωινή βάρδια για τα σχολεία που λειτουργούν πρωί.
Εξαιρετικά και μόνο για το διδακτικό έτος 2013-2014, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι θέμα ή θέματα που κληρώθηκαν δεν είχαν διδαχθεί στο συγκεκριμένο σχολείο για απόλυτα αιτιολογημένους λόγους, είναι δυνατή και δεύτερη κλήρωση θεμάτων (με εξαίρεση τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών, της Ελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας) υπό την προϋπόθεση ότι έχει συνταχθεί προηγουμένως σχετικό πρακτικό στο οποίο αναγράφονται οι λόγοι που δικαιολογούν τη δεύτερη αυτή κλήρωση. Η αιτιολόγηση που περιλαμβάνεται στο πρακτικό συμπληρώνεται στο σχετικό πεδίο που θα υπάρχει στο σύστημα κληρώσεων κατά τη διαδικασία 2ης κλήρωσης.
Αντίγραφο του πρακτικού αυτού διαβιβάζεται αυθημερόν ηλεκτρονικά στην οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. Οι διδάσκοντες στην περίπτωση και δεύτερης ως άνω κλήρωσης έχουν τη δυνατότητα να δώσουν για εξέταση στους μαθητές τους τα θέματα της δεύτερης κλήρωσης ή ένα θέμα από την πρώτη και ένα από τη δεύτερη κλήρωση.
Εάν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα
  Σε περίπτωση που για τεχνικούς λόγους σε κάποιο λύκειο δεν καταστεί δυνατή η κλήρωση των θεμάτων, ενημερώνεται ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης και η σχετική κλήρωση πραγματοποιείται στο επίπεδο της Διεύθυνσης. Τα θέματα αποστέλλονται στο σχολείο με τον προσφορότερο τρόπο.
Αναβολή προγραμματισμένης εξέτασης
  Σε περίπτωση αναβολής προγραμματισμένης εξέτασης για οποιονδήποτε λόγο ή σε περίπτωση εξέτασης μαθητών που για λόγους ασθένειας δεν προσήλθαν στις προγραμματισμένες εξετάσεις ενημερώνεται σχετικά η οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. και καθορίζεται από το σχολείο νέα ημερομηνία εξέτασης για την οποία ενημερώνεται το Ι.Ε.Π. και ο Διόφαντος.
Κατατακτήριες εξετάσεις
  Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις όλα τα θέματα καταρτίζονται από τον οικείο διδάσκοντα.
Επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου
  Στις επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου οι μαθητές λαμβάνουν θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων όπως και στις εξετάσεις Ιουνίου.__
 Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, όπως είχε δεσμευτεί, δημοσιοποιεί σήμερα το σύνολο των θεμάτων που έχουν ενταχθεί στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σκοπός της Τράπεζας θεμάτων είναι αφενός η κάλυψη του συνόλου της διδακτέας ύλης (μετά από σχετικό εξορθολογισμό της) από όλα τα σχολεία της χώρας ώστε να μη δημιουργούνται στους μαθητές μαθησιακά κενά από τάξη σε τάξη και αφετέρου να ομογενοποιηθούν τα κριτήρια αξιολόγησης για ένα αντικειμενικότερο σύστημα αποτίμησης της προόδου των μαθητών μας.
Η δημοσιοποίηση των θεμάτων της Τράπεζας για την Α΄ Λυκείου γίνεται μέσω της ιστοσελίδας http://exams-repo.cti.gr, η οποία είναι προσβάσιμη σε όλους, χωρίς κανένα περιορισμό και θα παραμένει ανοικτή συνεχώς. Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα εμπλουτισθεί και με νέα θέματα για το σχολ. έτος 2014-2015 (όσον αφορά την Α΄ Λυκείου), ενώ θα αναρτηθούν και τα θέματα για τη Β΄ Τάξη.
Από τα θέματα της  ΤΘΔΔ θα επιλεγεί το 50% των θεμάτων που θα τεθούν στις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α’ Τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) Ημερήσιου και Εσπερινού, των ειδικών τύπων Γενικού Λυκείου (Καλλιτεχνικό, Μουσικό, Εκκλησιαστικό) και του Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑΛ καθώς και της Β΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον ν. 4186/2013, όπως συμπληρώθηκε με τον ν. 4264/ 2014. Για τον τρόπο πρόσβασης στην Τράπεζα έχουν ήδη σταλεί σχετικές οδηγίες στα Λύκεια και σήμερα στέλνονται λεπτομερείς οδηγίες για τη διαδικασία κλήρωσης.
Συνολικά υπάρχουν στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας 9.042 διαφορετικά αρχεία θεμάτων για όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα σε όλους
τους τύπους Λυκείων και έχουν ακριβώς τη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Για την εκπόνηση και την αξιολόγησή τους, καθώς και για την αξιολόγηση των θεμάτων που κατατέθηκαν μέσω της ιστοσελίδας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής http://meleagros.iep.edu.gr/ από την εκπαιδευτική κοινότητα, εργάστηκαν εντατικά τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών Εξεταζόμενων Μαθημάτων υπό την καθοδήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής.
Το Πληροφορικό Σύστημα της ΤΘΔΔ, αναπτύχθηκε, λειτουργεί και υποστηρίζεται από το ΙΤΥΕ «Διόφαντος», σε συνεργασία με το ΙΕΠ.
Το ΙΕΠ επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια την Κεντρική Επιτροπή και τα μέλη των ομάδων εργασίας, αλλά και τους φορείς και τα άτομα που απέστειλαν στο Ινστιτούτο τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη συζήτηση και στην προσπάθεια για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

 

Φωτό: Αρχείο eurokinissi

Σχόλια (125)

 
Λυσάρι!!!
26 Μάιος 2014 12:50

οι λύσεις που είναι;βοηθάμε εκδοτικούς οίκους και φροντιστήρια;

 
Εξοργισμενος
26 Μάιος 2014 13:47

Ειστε οτι να ναι..ουτε καν εχετε μπει μεσα στις ταξεις για να δειτε τι γινεται..η υλη των μαθηματων σε ολα τα σχολεια με το ζορι βγηκε και τελευταια στιγμη χωρις την καταλληλη προετοιμασια..και δεν ειναι δυνατον να λετε σχεδον ολη τη χρονια πως δεν ειναι σιγουρο αν εφαρμοστει το συστημα η οχι. Δεν ξερετε καν τι γινεται μεσα στις ταξεις. Μαθητης Α' Λυκειου

 
Εξοργησμενος
26 Μάιος 2014 13:58

Να συμπληρωσω και κατι αλλο..στην αρχη να μας λετε οτι οι ερωτησεις θα ειναι 1000 μετα γυρω στις 600 και μετα λιγοτερες απο 300..δεν μπαινετε καθολου στη θεση μας; εχουμε αλλα τοσα πραγματα και δραστηριοτητες εχουμε κι εμεις ψυχη..δεν ειναι δυνατον να βγαλουμε τοσες ερωτησεις..ελατε εσεις να τα βγαλετε..και επισης δεν ειναι δυνατον 16 χρονων παιδια να δινουμε πανελληνιες. Ειστε τελειως ανοργανωτοι! Μαθητης Α' λυκειου.

 
Γονεις σε απόγνωση
26 Μάιος 2014 14:57

Ακριβώς, κανείς δε φρόντισε να ελέγξει τι γίνεται μέσα στις τάξεις!!! Ειδικά σε κάτι μαθήματα, οπως πχ τα θρησκευτικά, δε γίνεται απολύτως τίποτα!!! Και σε άλλα βασικά μαθήματα, όπως π.χ τα Μαθηματικά κάποιοι διδάσκοντες πολύ επιεικώς χαρακτηρίζονται από τα ίδια τα παιδιά ως ανεπαρκείς. Και μετά??? Αν οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια???? Η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα είναι για τους λιγους και "εκλεκτούς"???!!! Τι κάνει τελικά το νέο σύστημα πιο δίκαιο??? Μήπως ξεικίνησε από τον τρόπο διδασκαλίας;;; τον έλεγχο αν οι διδάσκοντες έχουν τα προσόντα να σταθούν μέσα σττη τάξη;;; Τη μέθοδο που θα κάνει το μάθημα και την παρακολούθησή του ενδιαφέροντα για το μαθητή;;; Τι άλλαξε που να δημιουργήσει το υπόβαθρο ώστε να εφαρμοσθεί ο νέος τρόπος εξετάσεων;;; Συγχαρητήρια!!! ... και ΚΡΙΜΑ γιατί μέσα στα υποβαθμισμένα σχολεία βρίσκει κανείς πολλές φορές κοφτερά και πρωτοπόρα μυαλά , ίσως και γιατί οι δύσκολίες διαβίωσης τα εξαναγκάζουν να "δουλέψουν"!!!... Αλλά όποιος διαθέτει κοφτερό μυαλό δύσκολα θα τρώει την ώρα του για να παρακολουθεί πράγματα που δεν αξίζουν (κρίνοντας με τον τρόπο που παρουσιάζονται).

 
ασεπιτης
26 Μάιος 2014 15:53

προς Γονείς σε απόγνωση.Διαβάζω ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ξανά και ξανά το μήνυμά σου για όλα τα άσχημα φταίνε για σένα οι καθηγητές (πουθενά δεν αναφέρεις ότι μπορεί να υπάρχουν και κάποιοι που κάνουν σωστά το μάθημά τους ίσως και με το παραπάνω) αν λοιπόν αυτά ακούνε τα παιδιά σου στο σπίτι πως είναι δυνατόν να πάνε μπροστά!!!!!συνέχεια για ότι στραβό τους συμβαίνει θα φταίνε οι ΑΛΛΟΙ και ποτε οι ίδιοι.Φιλικά

 
Μαρία
26 Μάιος 2014 16:20

Πάλι στους καθηγητές τα ρίχνεται . Το υπουργείο δεν έχει καμία ευθύνη!! Την τελευταία στιγμή ανακοινώνει την τράπεζα θεμάτων , χωρίς να έχει ενημερώσει τους καθηγητές για τον νέο τρόπο εξέτασης , που είναι ακριβώς όπως και στη Γ΄ Λυκείου. Μόνο που στην Γ΄ λυκείου οι μαθητές αρχίζουν την προετοιμασία από την Α΄ λυκείου και έχουν αφομοιώσει σε ένα μεγάλο βαθμό την ύλη . Τώρα παιδιά 15 χρονών ζητάμε να αφομοιώσουν υπέρογκη ύλη και να απαντούν σε συνδυαστικά θέματα που δεν υπάρχουν στα σχολικά βιβλία και επομένως οι καθηγητές δεν τα δούλεψαν στην τάξη . Όσο αφορά τα Θρησκευτικά να μην σας φανεί παράξενο κύριοι του υπουργείου αν του χρόνου μεγάλος αριθμός μαθητών ζητήσουν απαλλαγή από τα Θρησκευτικά.Συγχαρητήρια στους μάχιμους !! εκπαιδευτικούς που έβγαλαν τα κόμπλεξ τους στις πλάτες των παιδιών ……………………..Εκπαιδευτικός και μητέρα

 
μαθήτρια
26 Μάιος 2014 16:31

Και επισήμως είστε όλοι σας άχρηστοι.. Τι πιστεύετε ότι αλλάξει με το νέο αυτό σύστημα.. Να σας πω εγώ;; Το μόνο που θα αλλάξει θα είναι ο αριθμός των μεταξεταστεων μαθητών.. Σκεφτήκατε καθόλου την ελειπης δουλειά μέσα στην τάξη;; Η χρόνια κύλησε με την απορία αν τελικά η "τράπεζα θεμάτων "θα λειτουργήσει!!! Η ύλη βγήκε με πολύ ζόρι την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ στιγμή και έχετε την απαίτηση να βγάλουμε τόσα θέματα και τέτοια ύλη για όλα τα μαθήματα;;.., ντροπή σας!! Στις μέρες μας πόσοι γονείς έχουν την δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο;; Προσπάθητε να λειτουργήσει σωστά η δημόσια εκπαίδευση και το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι όλοι να στραφούν στην ιδιωτική.. Όπως και γίνεται!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.. Κοιτάξτε να σώσετε την χώρα και αφήστε τους μαθητές να κάνουν αυτό που ξέρουν!! Πιο θα είναι το μέλλον της Ελλάδας αν όλοι φύγουν στο εξωτερικό;; Βάζετε παιδιά της Α λυκείου να δώσουν πανελλήνιες... Μπράβο σας!! Δεν θα καταφέρετε τίποτα!! Εύχομαι να μην κοιμάστε ήρεμοι και να το βρήκε από τον Θεό... Αγανακτησμενη μαθήτρια Α' λυκείου!!!

 
Αγανακτισμενος Μαθητης
26 Μάιος 2014 20:27

"ΚΥΡΙΕ" ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΣΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΠΕΡΣΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΜΕ ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΕΣ Η ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ; ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΑΙΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ "ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ" ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΝΣΕΠΤ ΤΗΣ. ΕΣΕΙΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, (ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΜΑς ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ; Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΛΛΙΩΣ: ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΑΝ ΜΑΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ; ΛΕΓΑΤΕ ΠΩΣ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΕΛΕΓΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΟΡΙΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΘΕΩΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Ε.Λ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ; ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ;;; ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΒΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΨΥΧΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ. ΘΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ;;;

 
Μάχιμος για χρόνια εκαπιδευτικός
26 Μάιος 2014 22:37

Η τράπεζα θεμάτων δεν έπρεπε να λειτουργήσει εφέτος μιας και η εξεταστέα ύλη δόθηκε αργά και σε κάποια μαθήματα ορισμένες ενότητες αφαιρέθηκαν , ενώ είχαν διδαχθεί.Επίσης ο χρόνος ανακοίνωσης δεν είναι αρκετός για να κατανοήσουν οι μαθητές τον τρόπο λειτουργίας και εξαγωγής των θεμάτων.Την επόμενη χρονιά έπρεπε να αρχίσει η εφαρμογή της.Κάποιες γενικότερες παρατηρήσεις τώρα : 1) Άποψή μου είναι ότι πρέπει να καθιερωθούν εισαγ.εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο με κάποια ελάχιστα προαπαιτούμενα(π.χ Μ.Ο των γραπτά εξεταζομένων μαθημάτων τουλάχιστον 13) , ούτως ώστε να υπάρχει κάποιο minimum επίδοσης, 2) οι γονείς πρέπει να στέκονται δίπλα στα παιδιά τους και να τα στηρίζουν,χωρίς όμως να μειώνουν το ρόλο των καθηγητών .Ούτε να θεωρούν "πανάκεια" τα φροντιστήρια γιατί ,αν λάβουμε υπόψη ότι δεν περνούν όλοι στα ΑΕΙ και ΤΕΙ ,τότε θα πρέπει να κατηγορούν και τα φροντιστήρια και όχι μόνο το σχολείο , ενώ σε θετικό αποτέλεσμα το φροντιστήριο είναι "θεός" ενώ το σχολείο δεν πρόσφερε τίποτα.3) Αν θέλουμε τα σχολεία να λειτουργούν σωστά , πρέπει το Υπουργείο να προβεί στο αυτονόητο .Και ποιο είναι αυτό; KOBEI τις αδικαιολόγητες απουσίες των μαθητών και μειώνει και τα αριθμητικά όρια που ισχύουν σήμερα και τα οποία οδηγούν τους μαθητές κοντα στο ΠΑΣΧΑ στη φυγή από το σχολείο.Ας μην ξεχνούν μαθητές και γονείς ότι οι απουσίες δεν είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ αλλά ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ!!! 4)Τέλος κανένας κλάδος δεν έχει τόσες αρμοδιότητες , όσες ο εκπαιδευτικός (π.χ καθηγητής,φύλακας,παιδαγωγός,ψυχολόγος,να κατέχει βασικές γνώσεις πρώτων βοηθειών,συνοδός σε εκδρομές χωρίς καμία ασφάλιση,να γνωρίζει από διοικητικές εργασίες κλπ.Άραγε σε ένα ευρωπαϊκό κράτος ένας καθηγητής έχει όλες αυτές τις αρμοδιότητες;;Κι αν τις έχει και είναι νεοδιόριστος αμείβεται με 700 Ευρώ τον μήνα;;) Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη , αν σας κούρασα , αλλά από το 1984 που διδάσκω έχουν περάσει από τα χέρια μου αρκετοί μαθητές για τους οποίους καμαρώνω όταν τους βλέπω να έχουν βρει το δρόμο τους και να είναι καταξιωμένοι στην κοινωνία - όποιο επάγγελμα κι αν κάνουν - και η μεγαλύτερη ανταμοιβή εκ μέρους τους απέναντί μου είναι η " ΚΑΛΗΜΕΡΑ" που μου λένε .Όλα όσα λοιπόν έγραψα στοχεύουν για να ξαναφέρουμε το σχολείο εκεί που πρέπει να είναι και να λειτουργεί.

 
ΠΑΝΟΣ
27 Μάιος 2014 07:32

Τον Αυγουστο του 2013 κατα τη δημοσια διαβουλευση ειχα εκφρασει τις ανησυχιες μου σχετικα με τις ολεθριες συνεπειες (αδυναμια να ανταποκριθουν οι μαθητες,σχολικη διαρροη απο λυκειο πρις επαλ κ μαθητεια,οικονομικα βαρη για τους γονεις,απολυσεις καθηγητων λυκειου λογω συρρικνωσης του,καθως κ αλλους προβληματισμους τεχνοκρατικης φυσης)που θα προκυψουν με την εφαρμογη της Τ.Θ..Αποτελεσμα ηταν να αντιμετωπισω οργη κ απορριψη των θεσεων μου απο πολλους συμμετεχοντες στη διαβουλευση ,υποστηριζοντας οτι η Τ.Θ. θα εφερνε την αλλαγη στην παιδεια της χωρας μας.Εκτοτε καμια εντελως αντιδραση δεν εγινε ουτε απο τους ...αγανακτισμενους πολιτες ουτε απο τους γονεις των παιδιων της Α λυκειου ουτε απο την ΟΛΜΕ ουτε απο τα ΜΜΕ.Τωρα ηρθε η ωρα της εφαρμογης της Τ.Θ. που θα σπειρει δεινα κ ολεθρο κ δυστυχως θα επιβεβαιωσει τους φοβους μου που εξεφρασα στη δημοσια διαβουλευση.Τωρα επισης ας λουστουμε ολα τα αρνητικα της νοοτροπιας του....καναπε κ της αδιαφοριας .Τωρα ας λουστουμε τη νοοτροπια του...ασε ρε ....ας κινητοποιηθουν οι αλλοι....Τωρα το τρενο το χασαμε...κ μαλλον το εχασαν κ οι μαθητες.Ας προσεχαμε κ ας ενδιαφερομασταν περισσοτερο για ολα αυτα που συνεβαιναν για εμας χωρις εμας...Ας σηκωνομασταν απο τον αγαπημενο μας καναπε !!!

 
Αγανακτισμενος Μαθητης
27 Μάιος 2014 09:17

Η μισές ερωτήσεις της τραπεζας για το μαθημα της ιστοριας αφορουν μαθηματα που ειναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ!!!!!!!!!!!!!! τι εχετε να πειτε γι αυτο;;;;

 
...
27 Μάιος 2014 12:09

Μια ερώτηση. Δεν υπαρχει τραπεζα θεματων στα μαθηματα επιλογης; (π.χ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ κτλ.)

 
Εγώ
27 Μάιος 2014 12:23

Tι να πω τώρα και εγώ;Τα συγχαρητήρια μου έχετε!!!Χάρη σε αυτό το νέο σύστημα θα μένουμε στην ίδια τάξη για πλάκα!!!Αλλά τι να περιμένει κανείς από ένα κράτος σαν και το δικό μας;Τα έχετε καταστρέψει όλα και συνεχίζετε να λέτε ψέματα για το πως τα πράγματα πηγαίνουν προς το καλύτερο!Ποιο καλύτερο όταν οι μισοί μαθητές θα μένουν στην ίδια τάξη και εκτός του ότι κάνατε δέκα αιώνες να αποφασίσετε αν θα ισχύσει τελικά η τράπεζα η όχι ΤΩΡΑ έχετε και την απαίτηση να βγάλουμε σε τόσες λίγες μέρες μια τεράστια ύλη που ούτε καν προλάβαμε να επαναλάβουμε!!!Δεν έχω τίποτε άλλο να πω πια...ελπίζω ο Θεός να μας βοηθήσει γιατί είναι ταπεινωτικό έστω και για μέτριους μαθητές να μένουν στην ίδια τάξη λόγο μιας αναποδίας!

 
μαθητης
27 Μάιος 2014 14:30

υπαρχει λαθος θεμα ΓΗ_Α_ΑΛΓ_4_7967 ΑΦΟΥ Η 101= ΤΕΤΡΑΓΩΝΚΗ ΡΙΖΑ 10201 ΚΑΙ ΟΧΙ 10021 ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ

 
Μαθήτρια
27 Μάιος 2014 14:58

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!!ΕΠΙΣΗΣ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!!!ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!!!ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ !!ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ!!!!ΕΓΩ ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ !!ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ !!!!ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ !!ΓΙΑΤΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ!!!ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ!!!!ΧΑΛΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!!ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ!!!!!ΚΡΙΜΑΑΑΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!!!!!

 
μαθητης α λυκειου
27 Μάιος 2014 15:44

εχω να πω ενα μεγαλο μπραβο στο 'κυριο' Αρβανιτοπουλο....γτ τν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ βλακεία που εχει κανει ποτε καποιος στα ελληνικα σχολεια...οτι δειτε στο εξωτερικο θελετε να το εφαρμοσετε στν ελλαδα...ΑΥΤΟ ΔΝ ΓΙΝΕΤΕ..τουλαχιστον οχι απο τν μια στγμη στν αλλη...ετσι πως εγνε πια το λυκειο ενα μεσος μαθητης δν θα μπορεσει να το τελειωσει...μπραβο μπραβο κα παλι μπραβο....

 
Μαθήτρια
27 Μάιος 2014 17:12

Τι να πω σκ...α τα κάνατε πάλι. Δεν μπορώ να καταλάβω τι λογική σας..Εννοώ ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ; Χειρότερος υπουργός δεν νομίζω να έχει υπάρξει.. ΛΥΠΑΜΑΙ..πραγματίκα

 
Αλέξης
27 Μάιος 2014 17:21

Πληθαίνουν οι αναφορές καθηγητών μαθηματικών για πολλά λάθη στις εκφωνήσεις της τράπεζας θεμάτων Άλγεβρας-Γεωμετρίας. Τι θα γίνει αν κληρωθούν στα σχολεία θέματα με λάθη; Το θέμα είναι σοβαρό.

 
anwnima
27 Μάιος 2014 18:08

ti na pw? sobara i ellada eutokatastrefete kathimerina..moni ths kai anti na eukolinoume ligo to ekpedeutiko systyma..to kanoume akoma xirotero..krima gia thn pediα thn opia deithen mathenoume mesa apo ta biblis mas krima se emas tous mathites..ti na pw!

 
Μαθητης
27 Μάιος 2014 19:17

Εκτος απο την τραπεζα θεματων που μας διελυσε στην κυριολεξια ειδικα τωρα στο τελος της χρονια εκτος του οτι δεν δινονται καν οι απαντησεις, εκτος του οτι σε αρκετα μαθηματα στα ΕΠΑΛ δεν ειχαμε βιβλια μεχρι τον Φεβρουαριο οπως και καθηγητες και μας κλεισανε ισως τον πιο πολυ σπουδαιο τομεα (Υγειας&Προνοιας) που το μεγαλυτερο ποσοστο των μαθητων ηθελαν να ακολουθησουν τωρα μας αναγκαζουν να δουμε και τα ονειρα μας με κιαλια.... τι να σας πω.... ΝΤΡΟΠΗ !

 
poly giannakaki
27 Μάιος 2014 21:14

kirie arbanitopoule eiste euharistimenos me tin trapeza thematwn giati xerete yparhei kai Theos

 
Μαθητής
27 Μάιος 2014 21:16

Αγαπητό υπουργείο και Τ.Π.!!Είστε όλοι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και αναίσθητοι! Κάτι τέτοια πράγματα που ζητάτε είναι αδύνατο να διαβαστούν! Να ξέρετε πως εκτός ότι ΟΛΟΙ θα γράφουν χάλια και σε αυτό ευθύνονται κάποιοι καθηγητές και γενικά το σύστημα (και αυτά δεν μας τα λένε οι γονείς μας αλλά έχουμε μυαλό και τα σκεφτόμαστε μόνοι γιατί είναι φανερό) εκτός από αυτό το σύστημα δεν θα λειτουργήσει ΠΟΤΕ!!!

 
μητερα παιδιου της α'λυκειου
27 Μάιος 2014 21:30

Τα θεματα της ιστοριας ειναι στην πλειοψηφια τους εκτος υλης ,της δε γεωμετριας εξωπραγματικης δυσκολιας.Στα υπολοιπα δεν αντεξαμε να μπουμε. Κυριε Υπουργε σας παρακαλω αναβαλλετε την Τραπεζα θεματων για την επομενη χρονια ,να την δουλεψουν απο την αρχη της χρονιας με τους καθηγητες τους.Σκεφτειτε το ξανα , καντε το σωστο,γονιος ειστε κι εσεις.Δε θα θελατε το παιδι σας να εργαστει σκληρα ολη τη χρονια και να αποτυχει λογω του εξεταστικου συστηματος

 
AΝΩΝΥΜΗ
27 Μάιος 2014 21:36

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ...ΜΑΣ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΑΣ..ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΜΕ..ΘΕΡΜΑΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑ!!ΜΠΡΑΒΟ!!

 
μαθητρια Α' λυκειου-απογοητευμενη
27 Μάιος 2014 22:30

Το "εκπαιδευτικο" σας συστημα ειναι κατι χειροτερο απο ΕΛΕΕΙΝΟ θ ελεγα.!ολη αυτη η χρονια ηταν μια αγονια γ εμας..κανεις απο ολους αυτους που αποφασισαν για το μελλον μας δεν μας διευκρινισε κ δεν μας καθοδηγησε γ αυτο που τωρα καλουμαστε να αντιμετωπισουμε..!αν και οι καθηγητες μας ηταν προθυμοι να κανουν οτι μπορουν για να μας βοηθησουν,ουτε κ οι ιδιοι ειχαν σαφεις οδηγιες απο την αρχη του σχολικου ετους.ας ενημερωσει καποιοος ολους αυτους τους "ικανους" να αποφασιζουν για εμας,οτι η υλη τν σχολικων βιβλιων ειναι αδυνατον να βγει σε μια χρονια.!βλεποντας τα θεματα της Τ.Θ. απογοητευομαστε για την δουλεια που καναμε ολη την χρονια..νιωθουμε "ανικανοι" και ιδη αποτυχιμενοι..!εχετε δημιουργησει τον απολυτο ανταγωνισμο μεταξυ μας..εχουμε καταληξει να κινηγαμε τους βαθμους..τα νουμερα..!αυταα ειναιι τα επιτευγματα σας κυριοι!οχι..δεν θελω να πιστευω,οπως ειπαν καποιοι αλλοι,πως μας κλεβετε τα ονειρα..!οχι..τα ονειρα ειναι δικα μας και μονο απο εμας εξαρταται η υλοποιηση τους.!εσεις το μονο που παιρνετε ειναι η αγανακτηση στα προσωπα μας..!το μελλον αυτης της χωρας ειναι ιδη κουρασμενο.,και αυτος ηταν ο στοχος σας..!

 
εκπαιδευτικός
27 Μάιος 2014 22:50

Μέσα στις τάξεις οι μαθητές στην πλειοψηφία τους ερχονται για να περασουν την ώρα τους απλά,ειδικά στα λεγόμενα δευτερευοντα μαθήματα,λίγοι είναι αυτοι που ενδιαφέρονταν πραγματικα....Τα τελευταία χρόνια όλοι ήθελαν να σπουδασουν χωρίς να εχουν τις δυνατότητες...επικροτώ την τράπεζα θεματων γιατι θα ξεχωρίσει η "ήρα" απο το "σιταρι"....οι καλοι δεν εχουν να φοβηθούν τίποτα...η επιτυχία τους θα ειναι δεδομένη εστω και με λιγότερα μόρια...γιατι για να μπεις στην ιατρικη δεν θα χρειαζονται πλεον σε ολα 20 αλλα θα μπαινεις και με 17 και 18...

 
Μαθήτρια
27 Μάιος 2014 23:07

Δεν θα μπω καν στον κόπο να συζητήσω για τη έλλειψη οργάνωσης από τη μεριά του Υπουργείου! Τα θέματα της τράπεζας θα έπρεπε να είχαν δημιουργηθεί νωρίτερα, το Υπουργείο θα έπρεπε να είχε ενημερώσει τους καθηγητές από την αρχή της χρονιάς πως θα λειτουργήσει αυτό το σύστημα, ώστε να είναι προετοιμασμένοι και οι ίδιοι αλλά και οι μαθητές. Και τώρα θα σας κάνω την εξής ερώτηση: Είναι δίκαιο αν σε ένα σχολείο δοθούν πιο εύκολα θέματα απ' ότι σε ένα άλλο; Δεν το νομίζω.! Ε, λοιπόν, συγχαρητήρια.

 
ΜΑΘΗΤΡΙΑ..
27 Μάιος 2014 23:59

Καταρχας δεν θελουμε να σας κρινουμε για αυτα που κανετε αλλα πιστεοουμε οτι το νεο συστημα δεν ειναι σωστο σε πολλα θεματα ενω εχουμε εκτος υλης καποια θεματα απο μαθηματα εσεις φτιαξατε ερωτησεις!ΜΠΟΡΕΙ Να ειμαστε 16 χρονων αλλλα δεν σημαινει οτι δεν εχουμε και λογο για αυτα που συμβαινουν εναντιων σε εμας μπειτε για λιγο στην θεση μας το βρισκετε ολο αυτο σωστο? καταπιεζεται παιδια 16 χρονων αντι να κανετε ενα καλητερο μελλον προσπαθειτε να διαλυσεται τα ονειρα και το μελλον που ειχαν δημιουργησει τα παιδιαΚΡΙΜΑ ......

 
iwanna
28 Μάιος 2014 08:05

Μπραβο στην Ελλαδα που ως γνωστον,τρωει τα παιδια της! αποδιοργανωση και τρομοκρατια,αυτο ειναι που θελετε να προκαλεσετε!υπερβολικο αγχος ακομα και απο τις πρωτες ταξεις του λυκειου!Μετα αραγε γιατι μας κοροιδευει ολη η Ευρωπη?αυταποδεκτο γεγονος το συστημα μας!ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΛΥΠΗ....

 
ΜΑΡΙΑ Λ.
28 Μάιος 2014 09:23

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ , ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΘΕΜΑ , ΟΠΟΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ, ΜΕΤΡΙΑ , ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ . ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΝ ΣΤΟ ΕΝΑ ΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ; ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΜΙΛΑΩ ΩΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΩ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ - ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ Η' ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.