Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η Τράπεζα Θεμάτων για την Α Λυκείου-ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Δημοσίευση: 05/06/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αναρτήθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η Τράπεζα Θεμάτων για τους μαθητές της Α Λυκείου στηη ιστοσελίδα http://exams-repo.cti.gr/  .
Για να συνδεθείτε με την Τράπεζα Θεμάτων πατήστε ΕΔΩ

Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) περιλαμβάνει θέματα για τις προαγωγικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2013-14 της Α΄ Τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ΕΠΑΛ, Ημερήσιων και Εσπερινών, της Α΄ Τάξης των Καλλιτεχνικών, Μουσικών και Εκκλησιαστικών Λυκείων, καθώς και της Β’ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ. Από αυτά θα τεθεί το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα, όπως αυτά προσδιορίζονται στο Ν. 4186/2013 και στο Ν. 4264/2014.
ΤαΛυκείων, καθώς και της Β’ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ. Από αυτά θα τεθεί το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα, όπως αυτά προσδιορίζονται στο Ν. 4186/2013 και στο Ν. 4264/2014.
Τα θέματα είναι κατηγοριοποιημένα ανά: α) Τύπο Λυκείου, β) Τάξη και γ) Μάθημα.
Σε κάθε τύπο Λυκείου και Τάξη, επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο μάθημα, εμφανίζονται σε λίστα τα θέματα, με την κωδική τους ονομασία και το αρχείο τύπου PDF* που τα συνοδεύει. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα προβάλουν στην οθόνη ή/και να τα μεταφορτώσουν στον υπολογιστή τους.
Η πρώτη προβαλλόμενη καταχώριση σε κάθε μάθημα, είναι ένα συμπιεσμένο αρχείο το οποίο περιέχει το σύνολο των θεμάτων, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να τα μεταφορτώσουν μαζικά στον υπολογιστή τους.
Τα θέματα εμφανίζονται ακριβώς στη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Συγκεκριμένα:
Σε κάποια μαθήματα, λόγω της φυσιογνωμίας τους ή λόγω του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία τρόπου διαμόρφωσης των θεμάτων των εξετάσεων, το σύνολο των θεμάτων που θα τεθούν από την ΤΘΔΔ (το 50% των θεμάτων της εξέτασης) περιλαμβάνεται στο ίδιο αρχείο PDF (σε μορφή διαγωνίσματος) ενώ σε κάποια άλλα μαθήματα τα δύο θέματα βρίσκονται σε διαφορετικά PDF αρχεία. Επιπλέον, oι ειδικοί τύποι Γενικών Λυκείων (Καλλιτεχνικά, Εκκλησιαστικά και Μουσικά), εφόσον δεν υπάρχει ειδική διάταξη καθορισμού της εξεταστέας ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται με την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, αντλούν θέματα από την τράπεζα θεμάτων του ΓΕΛ ή του ΕΠΑΛ (π.χ. το Μουσικό Λύκειο, στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, αντλεί θέματα από το Γενικό Λύκειο).
Ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων
     Για κάθε τύπο Λυκείου: α) ημερήσιο γενικό, β) εσπερινό γενικό, γ) ημερήσιο επαγγελματικό και δ) εσπερινό επαγγελματικό λειτουργεί ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων. Όλα τα θέματα για τα μαθήματα επιλογής της Α΄ τάξης Ημερησίου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου: Εφαρμογές Πληροφορικής, Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Καλλιτεχνική Παιδεία, για το ειδικό μάθημα επιλογής των Θρησκευτικών που διδάσκεται σύμφωνα με το δόγμα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, καθώς και για όλα τα μουσικά μαθήματα των Μουσικών Λυκείων, και για τα μαθήματα κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών σχολείων ορίζονται από τον οικείο διδάσκοντα ή τους

Σε ποια Λύκεια δεν εφαρμόζεται η Τράπεζα Θεμάτων
  Για το σχολικό έτος 2013-2014 δεν εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων κατά τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για τους μαθητές: των Εκκλησιαστικών Λυκείων στα υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας, των Λυκείων Ειδικής Αγωγής, όσους φοιτούν σε λύκεια Μειονοτικών σχολείων και Ιεροδιδασκαλείων και σε ελληνικά λύκεια του εξωτερικού καθώς και για τους ρωμαιοκαθολικούς μαθητές που φοιτούν σε λύκεια στα οποία διδάσκεται το ρωμαιοκαθολικό δόγμα στο εξεταζόμενο μάθημα των θρησκευτικών. Η εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων δύναται να επεκτείνεται και στα ανωτέρω σχολεία με σχετική απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από σχετική εισήγηση του Ι.Ε.Π. και γνώμη του Συντονιστή Μειονοτικών σχολείων και Ιεροδιδασκαλείων Εκπαίδευσης ή του αρμόδιου Συντονιστή σχολείων του εξωτερικού αντίστοιχα. Επίσης, δεν
εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια.
Η κλήρωση των θεμάτων
  Την ημέρα των εξετάσεων κατά συγκεκριμένο μάθημα και λύκειο, ο Διευθυντής και ο οικείος ή οι οικείοι διδάσκοντες με τη χρήση των κωδικών που διαθέτει το σχολείο για την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα myschool, θα κληρώνουν (δύο ώρες προ της ενάρξεως της εξέτασης για όλα τα άλλα μαθήματα και τρεις ώρες για τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών, της Ελληνικής Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και των Αρχαίων Ελληνικών) με απόλυτη τυχαιότητα, το 50% των θεμάτων που θα εξετασθούν οι μαθητές στην εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος που θα ακολουθήσει.
Λαμβάνεται μέριμνα ώστε τα τελευταία αυτά μαθήματα να εξετάζονται τη δεύτερη πρωινή βάρδια για τα σχολεία που λειτουργούν πρωί.
Εξαιρετικά και μόνο για το διδακτικό έτος 2013-2014, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι θέμα ή θέματα που κληρώθηκαν δεν είχαν διδαχθεί στο συγκεκριμένο σχολείο για απόλυτα αιτιολογημένους λόγους, είναι δυνατή και δεύτερη κλήρωση θεμάτων (με εξαίρεση τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών, της Ελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας) υπό την προϋπόθεση ότι έχει συνταχθεί προηγουμένως σχετικό πρακτικό στο οποίο αναγράφονται οι λόγοι που δικαιολογούν τη δεύτερη αυτή κλήρωση. Η αιτιολόγηση που περιλαμβάνεται στο πρακτικό συμπληρώνεται στο σχετικό πεδίο που θα υπάρχει στο σύστημα κληρώσεων κατά τη διαδικασία 2ης κλήρωσης.
Αντίγραφο του πρακτικού αυτού διαβιβάζεται αυθημερόν ηλεκτρονικά στην οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. Οι διδάσκοντες στην περίπτωση και δεύτερης ως άνω κλήρωσης έχουν τη δυνατότητα να δώσουν για εξέταση στους μαθητές τους τα θέματα της δεύτερης κλήρωσης ή ένα θέμα από την πρώτη και ένα από τη δεύτερη κλήρωση.
Εάν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα
  Σε περίπτωση που για τεχνικούς λόγους σε κάποιο λύκειο δεν καταστεί δυνατή η κλήρωση των θεμάτων, ενημερώνεται ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης και η σχετική κλήρωση πραγματοποιείται στο επίπεδο της Διεύθυνσης. Τα θέματα αποστέλλονται στο σχολείο με τον προσφορότερο τρόπο.
Αναβολή προγραμματισμένης εξέτασης
  Σε περίπτωση αναβολής προγραμματισμένης εξέτασης για οποιονδήποτε λόγο ή σε περίπτωση εξέτασης μαθητών που για λόγους ασθένειας δεν προσήλθαν στις προγραμματισμένες εξετάσεις ενημερώνεται σχετικά η οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. και καθορίζεται από το σχολείο νέα ημερομηνία εξέτασης για την οποία ενημερώνεται το Ι.Ε.Π. και ο Διόφαντος.
Κατατακτήριες εξετάσεις
  Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις όλα τα θέματα καταρτίζονται από τον οικείο διδάσκοντα.
Επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου
  Στις επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου οι μαθητές λαμβάνουν θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων όπως και στις εξετάσεις Ιουνίου.__
 Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, όπως είχε δεσμευτεί, δημοσιοποιεί σήμερα το σύνολο των θεμάτων που έχουν ενταχθεί στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σκοπός της Τράπεζας θεμάτων είναι αφενός η κάλυψη του συνόλου της διδακτέας ύλης (μετά από σχετικό εξορθολογισμό της) από όλα τα σχολεία της χώρας ώστε να μη δημιουργούνται στους μαθητές μαθησιακά κενά από τάξη σε τάξη και αφετέρου να ομογενοποιηθούν τα κριτήρια αξιολόγησης για ένα αντικειμενικότερο σύστημα αποτίμησης της προόδου των μαθητών μας.
Η δημοσιοποίηση των θεμάτων της Τράπεζας για την Α΄ Λυκείου γίνεται μέσω της ιστοσελίδας http://exams-repo.cti.gr, η οποία είναι προσβάσιμη σε όλους, χωρίς κανένα περιορισμό και θα παραμένει ανοικτή συνεχώς. Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα εμπλουτισθεί και με νέα θέματα για το σχολ. έτος 2014-2015 (όσον αφορά την Α΄ Λυκείου), ενώ θα αναρτηθούν και τα θέματα για τη Β΄ Τάξη.
Από τα θέματα της  ΤΘΔΔ θα επιλεγεί το 50% των θεμάτων που θα τεθούν στις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α’ Τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) Ημερήσιου και Εσπερινού, των ειδικών τύπων Γενικού Λυκείου (Καλλιτεχνικό, Μουσικό, Εκκλησιαστικό) και του Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑΛ καθώς και της Β΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον ν. 4186/2013, όπως συμπληρώθηκε με τον ν. 4264/ 2014. Για τον τρόπο πρόσβασης στην Τράπεζα έχουν ήδη σταλεί σχετικές οδηγίες στα Λύκεια και σήμερα στέλνονται λεπτομερείς οδηγίες για τη διαδικασία κλήρωσης.
Συνολικά υπάρχουν στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας 9.042 διαφορετικά αρχεία θεμάτων για όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα σε όλους
τους τύπους Λυκείων και έχουν ακριβώς τη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Για την εκπόνηση και την αξιολόγησή τους, καθώς και για την αξιολόγηση των θεμάτων που κατατέθηκαν μέσω της ιστοσελίδας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής http://meleagros.iep.edu.gr/ από την εκπαιδευτική κοινότητα, εργάστηκαν εντατικά τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών Εξεταζόμενων Μαθημάτων υπό την καθοδήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής.
Το Πληροφορικό Σύστημα της ΤΘΔΔ, αναπτύχθηκε, λειτουργεί και υποστηρίζεται από το ΙΤΥΕ «Διόφαντος», σε συνεργασία με το ΙΕΠ.
Το ΙΕΠ επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια την Κεντρική Επιτροπή και τα μέλη των ομάδων εργασίας, αλλά και τους φορείς και τα άτομα που απέστειλαν στο Ινστιτούτο τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη συζήτηση και στην προσπάθεια για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

 

Φωτό: Αρχείο eurokinissi

Σχόλια (125)

 
ανώνυμη
28 Μάιος 2014 11:21

Απ' ότι έχω καταλάβει ο μοναδικός λόγος ύπαρξης του νέου συστήματος είναι ότι θέλετε να απομακρύνετε τα παιδιά από τα γενικά λύκεια . Πιστεύετε ότι θα επωφεληθούμε από αυτόν τον τρόπο εξέτασης ; Είναι δυνατό να ανέβει η απόδοση μας υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες ; Κι επίσης , ξέρετε τι κατάσταση επικρατεί στις τάξεις ; Οι καθηγητές δεν προλαβαίνουν να βγάλουν την ύλη κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσπαθούν να βγάλουν ολόκληρα κεφάλαια μέσα σε μία ή δύο διδακτικές ώρες . Τι περιμένετε να καταλάβουμε από αυτά ; Εγώ είμαι μία από τους μαθητές που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε φροντιστήριο , και πιστέψτε με δεν είμαστε λίγοι . Και το υπουργείο χωρίς να υπολογίσει τίποτα από αυτά μας αναγκάζει να δώσουμε πανελλήνιες ενώ ταυτόχρονα αλλάζει το σύστημα βαθμολόγισης έτσι ώστε να μένουν τα παιδιά πιο εύκολα στην ίδια τάξη . Εγώ ήμουν μία μαθήτρια άριστη , έβγαλα το γυμνάσιο με 19,7 . Ωστόσο είμαι <<αδύναμη>> στα θετικά μαθήματα και παρά τις επίμονες προσπάθειες μου να ανεβάσω το βαθμό μου στα γραπτά , δεν μπορώ να τα καταφέρω . Επομένως , εξαιτίας του νέου συστήματος κινδυνεύω , πάρα τους καλούς μου βαθμούς στα άλλα μαθήματα, να επαναλάβω την πρώτη λυκείου . Ευχαριστώ πολύ !

 
παντελωσ απογοητευμενη
28 Μάιος 2014 11:27

ντροπη θα επρεπε να υπαρχει πλεον....γιατι ενα κρατοσ που βρισκεται σε αυτη την κατασταση...αντι να μορφωνει ουσιαστικα τα παιδια του.....προσπαθει ολο και περισσοτερο να τα μπερδεψει σκαρφιζοντας τροπους που "καλυτερευουν το εκπαιδευτικο συστημα τησ χωρασ"..ΝΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑ!!!!η Ελλαδα εχει το χειροτερο εκπαιδευτικο συστημα στην ευρωπη αυτη τη στιγμη....αν θελει λοιπον τα κρατοσ να γινουμε κι εμεισ αξιολογοι "ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ"ασ ξεκινησει απο κατι το οποιο αγγιζει ολουσ τουσ ελληνεσ...και απο αυτο κρινεται και το μελλον του τοπου μας....η σωστη και οργανωμενη απο καθε αποψη εκπαιδευση που δινεται στα παιδια....δεν ειναι τυχαιο που ολο περισσοτεροι νεοι δεν μπαινουν στον κοπο των πανελλαδικων και φευγουν για τα πανεπιστημια του εξωτερικου...αυτο πωσ το εξηγειτε εσεις κυριοι???και τελοσ....τι ειδουσ συστημα νομιζετε οτι ειναι αυτο....."τυπου πανελλαδικων"απο τη στιγμη που το καθε σχολειο θα κληρωνει θεματα και οτι τυχει στον καθενα....αν αυτο το λετε εσεις προοδο....εγω το λεω αλλιωσ....τα μαθηματα δεν διδασκονται οπωσ πρεπει φετοσ...και αυτο γιατι..."παιδια μας πιεζει ο χρονοσ και η τραπεζα....δεν μπορουμε να κατσουμε στην τριγωνομετρια περισσοτερεσ ωρεσ...."αυτο ειχε γινει η μονιμη ατακα καθηγητων αυτη τη χρονια....το νεο συστημα δεν ειναι τιποτα αλλο παρα "τσαπατσοδουλειεσ"αν μου επιτρεπεται και επιπλεον αγχουσ για εμασ τουσ μαθητεσ....αν θελετε να παει μπροστα αυτη η χωρα αγωνιστειτε για την ουσια οχι για τη δυσκολια που θα δωσετε στουσ μαθητεσ....αντε και καλη μασ επιτυχια για αυριο (που δεν το βλεπω βεβαια αλλα λεμε τωρα)!!!!!!!!!

 
Ανωνυμη - απογοητευμενη μαθητρια
28 Μάιος 2014 12:32

Πραγματικά ντροπή σας ... το μονο που θέλετε να πετύχετε με το νέο σύστημα είναι να πάνε όλα τα παιδιά σε φροντιστήρια .. θελετε να καταργησετε και αυτη την "εκπαιδευση" που εχουμε... φτασαμε σε σημειο που αριστοι μαθητες να φοβουνται να μεινουν στην ιδια ταξη .. το θεωρειτε αυτο εσεις εκπαιδευση?αν ναι, τι να σας πω.. μαλλον δεν ξερετε τι σημαινει! αν θελατε πραγματικα,οπως λετε, να μας βοηθεισετε τοτε θα επρεπε να μας το ειχατε ανακοινωσει απο την αρχη της σχολικης χρονιας για την Τ.Θ. και να μην τρεχουμε για να βγαλουμε την υλη. Μεχρι και την τελευταια μερα της σχολικης χρονιας καναμε μαθημα για να προλαβουμε να τελειωσουμε την υλη και εσεις τι κανατε? πηγατε και μας βαλατε ερωτησεις απο μαθηματα που ειναι εκτος υλης.. πραγματικα ΝΤΡΟΠΗ σας.. ειναι πολυ αδικο για μας τα παιδια που θα παμε να γραψουμε χωρις να ξερουμε αν τα θεματα που θα μας τυχουν ειναι ή εκτος υλης ή δεν εχουμε προλαβει να τα κανουμε ή θα ειναι δυσκολα .. αλλα και για τους καθηγητες ειναι αδικο που δεν ξερουν ουτε και εκεινοι τι να κανουν .. μα το αδικοτερο σε ολη αυτη την γελοια ιστορια ειναι οτι σε ενα σχολειο μπορουν να πεσουν ευκολοτερα θεματα σε ενα μαθημα ενω σε ενα αλλο να πεσουν τα δυσκολοτερα !! και παλι ΝΤΡΟΠΗ σας

 
αγανακτισμενοα
28 Μάιος 2014 12:41

η υλη για το σχεδιο που ειναι????????????????????

 
Μαθήτρια
28 Μάιος 2014 12:52

Αγαπητό υπουργείο και Τ.Π.!!Είστε όλοι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ μονο αυτο εχω να πω!!!

 
*Ελενη
28 Μάιος 2014 12:56

τι ειναι αυτα τα πραγματα που κανετε? για ελατε λιγο στην θεση μας..θα σας αρεσε να το καναμε εμεις αυτο σε εσας??ποτε θα προλαβουμε να διαβασουμε ολα αυτην την υλη? και ολη μερα να καθεσε να διαβαζεις για συνεχομενες ημερες παλι δεν την βγαζεις σε ολα τα μαθηματα..εχετε κανει ενα κρατος με αυτες την βλακειες πολυ ωραιο..σκεφτεστε το καλο των παιδιων..εγω θελω πολυ να ηταν τα παιδια σας στην θεση μας η εσεις οι ιδιοι να δειτε ποσο ωραιο ειναι να μην μπορεις να παρεις ουτε ανασα...να μενουμε στην ιδια ταξη για βλακειες αλλων... για το τιποτα...εσεις νομιζετε πως ειμαστε δεν ξερω και εγω τι....με αυτο που κανετε δεν βοηθατε οπως λετε τα παιδια αλλα τα εξαγριονετε δεν τα βαζετε στον σωστο δρομο αλλα στον χειροτερο...τι να πω ολοι οι ντροπη δικια σας...ακομη και οι καλυτεροι μαθητες λενε πως δεν θα γραψουνε φανταστητε εμεις οι μετριοι...τι να πω? θα μεινουνε σχεδον ολοι να δουμε τι θα καταλαβετε μετα....?γιατι αυτο θελετε για να κανετε τετοια συστηματα

 
χρηστος
28 Μάιος 2014 13:22

ειμαι μετριος μαθητης....ειδα το συστημα και καταλαβα οτι θελετε να διωξετε το 99% των παιδιων απο τα γενικα και να γεμισουν τα ΕΠΑΛ ωστε να απολυθουν παραπανω καθηγητες,πιστευω οτι αυτο το συστημα εχει καταστρεψει κοσμο και ειδικα οταν βλεπεις το συστημα λες και εισαι 3 λυκειου...ειναι λες και δινω 3 φορες την Γ λυκειου....αρα 3 χρονια φροντιστηρια αρα καθολου χρονος ζωης,αρα σκυλακια του συστηματος,αρα ζωντανος νεκρος

 
Εξοργισμενος
28 Μάιος 2014 13:27

Ειστε απαραδεκτοι.... μονο αυτο εχω να πω... κυριε αρβανιτοπουλε... ελα να λυσεις εσυ τα θεματα της φυσικης και των μαθηματικων... και αμα μπορεσεις να τα λυσεις κιολας....

 
γονεας
28 Μάιος 2014 14:27

ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΡΗΤΑ ΠΩΣ ΑΝ ΣΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΠΟΥΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΤΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ.

 
Μαθήτρια
28 Μάιος 2014 14:48

Απαράδεκτο,τι θεματα ειναι αυτα;;φυσικη,χημεια,αλγεβρα...ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;Εσεις μπορειτε να τα λύσετε αυτα τα θεματα;ΓΕΛΙΟΙ!!παιζεται με την ψυχολογια μας;Σας αρεσει αυτο που γινεται;

 
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ
28 Μάιος 2014 14:49

Γιατι το κανετε αυτο? Ειμαι μαθητρια της πρωτη λυκειο και αυτο που θελω να ρωτησω ειναι: ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ?

 
ΜΗΤΕΡΑ
28 Μάιος 2014 16:21

ΚΥΡΙΕ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΛΛΑΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

 
Μαθητης Α' λυκειου(δυστυχώς)
28 Μάιος 2014 16:32

Υποτιθεται οτι η ΤΡΑΠΕΖΑ θεματων θα την γνωριζαν οι μαθητες απο την αρχη της σχ.χρονιας(για σχετικη διευκολυνση)..και οχι 2-3 μερες πριν αρχισουν οι εξετασεις...Ακουγαμε διαφορα για 1000 θεματα,μετα για 600 κλπ....ΚΑΝΑΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (εστω και μετριους) ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ. Κανατε δυστυχως οτι ποιο ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟ εχω δει ποτε! Κανατε δυστυχως...μαλλον ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ καμια σωστη ενημερωση προς καθηγητες και μαθητες....Κανατε δυστυχως εμενα (και κλεινω εδω)...ενα ελληνοπουλο με ονειρα και φιλοδοξιες να αφησει την χωρα του!

 
Όταν το κράτος μισεί τα παιδιά μας....
28 Μάιος 2014 16:42

Προχειρότητα, προχειρότητα και...προχειρότητα!!! Στην πλάτη των παιδιών μας θα κάνετε πολιτική;;; Όλο το χρόνο τρέχουν να προλάβουν να βγάλουν την ύλη και τώρα.....Μα που ακούστηκε να λειτουργήσει η τράπεζα θεμάτων δύο μέρες πριν τις εξετάσεις;;; Και ο μαθητής που δεν πάει φροντιστήριο πως θα προφτάσει να επεξεργαστεί τα θέματα;;; Μα τόση ανευθυνότητα και αδιαφορία πια;;; Αντι να κοιτάξει ο υπουργός μας να φτιάξει τα σχολεία που είναι προς διάλυση προσπαθεί να βάλει τη σφραγίδα του σε ένα ακόμα σύστημα εξετάσεων!!!!

 
Αγνωστη
28 Μάιος 2014 16:58

Συμφωνώ με την Καθηγήτρια παρα πάνω!!Γιατί??????? Γιατί είμαι μία άριστη μαθήτρια που για να βγάλω 19 πρέπει να διαβάζω ολη μέρα και όλη νύχτα. Νιώθω αδικημένη βλέποντας παιδιά του 12 να παίρνουν 17 και μαθητές του 19 να πασχίζουν με νύχια και με δόντια να το κρατήσουν.Εδώ λοιπόν θα δείξει ο καθένας τι αξίζει να πάρει.!!!!! Θα ξεκαθαρίσουν οι καλοί από τους μέτριους και τους κακούς μαθητές, γιατί τα έχουμε κάνει όλα ίσα και όμοια....

 
ενας απο τους πολλους μαθητες
28 Μάιος 2014 17:05

Καταρχην συμφωνω απολυτα με οσα εχουν υποθει απο τους μαθητες της υπολυπης χωρας θεωρω οτι αυτο το συστημα Εχει διμιουργηθει για να βγαλει στον μελλον αμορφωτους ανθρωπους στην κοινωνια χωρις καμια ιιδεολογια και αποψη χωρις ελευθερη βουληση και να τους ακολουθουμε σε οτι μας λενε χωρις να ξερουμε αν αυτο που θα μας επιβαλουν ειναι σωστο η λαθοςγιατι οοταν μας βαζουν να μαθουμε ολο το βιβλιο ενοειτε οτι με το να αποστηθιζουμε τοσα πολλα και παραλληλα με τη βιασυνη των καθηγητων να προχωρισουν για ναβγαλουν την υλη ουσιαστηκα δεν μαθαινεις ΤΙΠΟΤΑ δεν υπαρχει περιπτωση να τρελαθουν οι μαθητες διαβαζοντας ενα ολοκληρο βιβλιο γιατι αυτο περι τρελας προκειται εγω τουλαχιστον πα'ολο που ειμαι ενας καλος μαθητης δεν θα το κανω αυτο δεν μπενω στο τρυπακι των σχεδιων αυτων που ειναι απο πανω και νομιζουν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν απλανκαι μονο επειση κατεχουν ορισμενε θεσεις!!!!!!!!!!! λυπαμε πραγματικα για την κατασταση που εχουν φερει την χωρα μας 300 ατομα και ο λαος παρ'ολα αυτα μενει αδρανεις!

 
ΠΑΝΟΣ
28 Μάιος 2014 17:21

Για πολλοστη φορα να τονισω :Βρε πολιτες Ελληνες ,δεν αντιληφθηκατε τη δημοσια διαβουλευση για το Νεο Λυκειο τον Αυγουστο του 2013 ? Μαλλον βρισκοσασταν παραλιες για ουζακια γεματοι ανεμελια οτι ολα ειναι ενταξει.Που εισασταν οταν: ψηφιζονταν τα μνημονια ? απολυονταν δημοσιοι υπαλληλοι κ καθηγητες ? λογω της οικονομικης υφεσης οι επιχειρησεις απελυαν προσωπικο αδιακριτως ? αυτοκτονουσαν ανθρωποι λογω των οικονομικων προβληματων που ειχαν ως αποτελεσμα της εφαρμογης του ολθριου μνημονιου ?Τωρα απλα ηρθε η σειρα μιας αλλης κοινωνικης ομαδας να πληγει.Αυτη των μαθητων της Α Λυκειου .Ποια ειναι η επομενη κοινωνικη ομαδα ? Η ουσια ειναι πως οποια κοινωνικη ομαδα κ να πληγεται ,καποιες αλλες η κ ολες οι υπολοιπες θα αδιαφορουν διοτι ειμαστε η κοινωνια του ΚΑΝΑΠΕ ....

 
ΜΑΘΗΤΗΣ
28 Μάιος 2014 17:38

ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΣΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗς ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ...Ο ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΝΟς ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝ ΩΝΤΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ..ΔΝΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ''ΠΕΤΑΣ ΧΑΡΤΑΕΤΟ''...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ?ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ..ΤΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΘΑ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ??

 
αγανακτισμένη μαθήτρια γενιά του 98
28 Μάιος 2014 18:20

Πραγματικά τι νομίζετε οτι θα πετύχετε με όλα αυτα;;ειμαι πρωταθλήτρια στον αθλητισμό και η τράπεζα θεμάτων μου "κόβει τα φτερά"...δεν έμαθα ποτέ μου να τα παρατάω και δεν εχω σκοπο να το κανω τωρα!αλλα να σας θυμίσουμε οτι είμαστε ΆΝΘΡΩΠΟΙ κ ΟΧΙ ΡΟΜΠΌΤ!!!μαθήτρια μέτριου επιπέδου κ άτομο που δεν μπορεί να μάθει τα μαθήματα εύκολα..9.χρονια τωρα στα θρανια κ δεν εχω πει ποτε μου κουράστηκα!μας βγάζετε ξινά τα ωραιότερα χρόνια της ζωής μας..δεν μας αφήνετε να ζήσουμε!ξέρετε κ σεις κυρ υπουργέ κ ολοι οτι η πραγματική ζωή δεν ειναι πανω απτα βιβλια,Αφήστε μας λοιπόν να την ζήσουμε...

 
αγανακτισμένη μαθητρια
28 Μάιος 2014 18:22

Εχετε πολύ υπερβολικές απαιτήσεις από παιδία Α λυκείου! Το μονο που καταφερατε δημιουργωντας την τραπεζα αυτή είναι γεμίσετε με ανχος τους μαθητές και να μπουν από τα 16 στο κλίμα πανελλαδικών εξετάσεων. Η ύλη είναι υπερβολική και αντι να δημιουρθεί μια τράπεζα με θέματα βατά για όλους τους μαθητές εσείς δημιουργείτε μία τράπεζα με ερωτήσεις υψηλού επιπέδου που ούτε καθηγητές σε μεγαλα πανεπιστημια του εξωτερικου δεν θα μπορουσαν να δωσουν μια σαφη απαντηση! Οι καθηγητές επίσης στα σχολεία, αυτοί που εσείς διορίσατε και τους δωσατε αυτή τη θέση στέκονται σαν ‘τούβλα’ μπροστά σε αυτό που συμβαίνει! Λόγω των περιορισμένων μαθημάτων η ύλη παραδόθηκε πολύ γρηγορα με αποτελεσμα εμεις τωρα να πρεπει να την βγαλουμε στον 2πλασιο χρονο από ότι θα χρειαζομασταν πριν.

 
μαθητρια
28 Μάιος 2014 18:24

δεν εχετε καταλαβει ακομα ποσο μεγαλο λαθος εχετε κανει ....με αυτον τον τροπο απομακρυνεται τα παιδια απο το σχολειο ... οι μετριοι μαθητες δηλδαλη και οι αδυναμοι μαθητες .. με το νεο συστημα δεν εχουν καμια μοιρα ... τα θεματα που εχετε βγαλει ειναι παρα πολυ δυσκολα .... και δεν εχετε αφαιρεσει σχεδον τιποτα αποτην υλη ... πως εχετε την απαιτιση απο παιδια 16 ετων να βγαλουν ολο το βιβλιο 13 μαθηματων .... και το συστημα μεχρι πριν λιγο καιρο δεν ηταν σιγουρο οτι θα εφαρμοστει ... επειδη εγω ειμαι μαθητρια και ξερω τι γινεται μεσα στις ταξεις και γενικοτερα στα σχολεια .... απο προσωπικη μου πειρα θα σας πω οτι με αυτη σας την πραξη στρεψατε αρκετα παιδια εναντιον του σχολειου και του διαβασματος .. τα περισσοτερα παιδια σκεφτονται να παρατησουν το σχολειο και να πανε σε μια σχολη η να πιασουν μια δουλεια ... η να πανε σε επαλ και οσα παιδια θελουν να συνεχισουν μολις τελειωσουν απο το σχολειο θα φυγουν στο εξωτερικο ... αυτο θελετε ... ισως και να μην ηταν αυτος ο σκοπος ... ομως αυτο καταφερατε ! ειλικρινα λυπαμαι !!!!!

 
Μαθητής Α΄ Λυκειου
28 Μάιος 2014 18:25

Όχι ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν καλό, αλλά αυτό είναι γελοίο. Εκεί που λες πως δεν υπάρχει χειρότερο σύστημα, σου δίνουν ΑΥΤΟ. Καλύτερα να έμενε τουλάχιστον το ίδιο, μέχρι να βρίσκατε πώς να φτιάξετε ένα που να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ. Ντροπή και αίσχος. Άλλη μια κλοτσιά στο μέλλον μας. Πόσο πιο προφανές μπορεί να γίνει πως μας θέλουν όλους ανειδίκευτους εργάτες; Ξυπνάτε...

 
ΜΑΘΗΤΡΙΑ
28 Μάιος 2014 18:33

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ! ΜΠΡΑΒΟ!!

 
ΓΟΝΕΑΣ
28 Μάιος 2014 20:13

ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ

 
αγανακτισμενη μαθητρια
28 Μάιος 2014 20:27

Τα λογια ειναι ΠΕΡΙΤΤΑ μπροστα σ'αυτο τ μαρτυριο που καλουμαστε να αντιμετωπισουμε αγαπητο Υπουργειο!!!!!Το δε συστημα;;;ΑΚΡΩΣ Αναξιοκρατικο...Με το συστημα σας υποβαθμιζετε οχι μονο τον αδυναμο μαθητη ,αλλα και τον αριστο!! Προσωπικα,τελειωσα το γυμνασιο με 19,12/13 και ειναι απεριγραπτη η δυσκολια που αντιμετωσα τοσο απο την πιεση του χρονου οσο και απο την πραγματικα δυσβασταχτη υλη της φετινης ιστοριας!!99+ σελιδες;σας φαινετε φυσιολογικο για 3 μερες;;; επιπροσθετα κυριε Αρβανιτοπουλε,αξιολογησατε ολες τις παραμετρους πριν θεσετε το συστημα σε εφαρμογη;;; στο δικο μας σχολειο καθηγητης πολιτικης παιδειας κατευθασε τον Απριλιο!!!και σας ρωτω μεριμνησατε αρχικα ολο το εκπαιδευτιο δυναμικο να κατανεμηθει εγκαιρως στα σχολειααα;;;;;; Και με μια ερωτηση και με ακρατο θυμο θα ολοκληρωσω την ενσταση μου.Πως θα αξιολογηθουν φετος οι μαθητες;αν στο δικο μας σχολειο επιλεγει ενα απο τα πανδυσκολα θεματα γεωμετριας,ενω καπου αλλου ενα εκολοτερο,ποιο θα ειναι το κριτηριο αξιολογησης;; σιγουρα οχι ο βαθμος δυακολιας!!!!!!!!!Ας ειστε λιγο ακριβοδικαιος κυριε υπουργε και αφηστε τις μεταρρυθμισεις της τελευταιας στιγμης για ενα πιο αργανωμενο κρατος. Αυτη ηταν η κραυγη απελπισιας και θυμου τοσο η δικια μου,οσο και των υπολοιπων...ευελπιστω τουλαχιστον να εισακουστουμε...ευχες για να επιτυχουν ολοι σ'αυτο το συστημα που ειναι αφορμη για εντονοτερη κοινωνικη ανισοτητα,ακομα και στον ενδοσχολικο χωρο!!!!ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕ!!!!!!!!!!

 
ΜΗΤΕΡΑ-ΠΑΙΔΙΟΥ
28 Μάιος 2014 20:44

ειμαι μια μητερα ενος παιδιου και πιστευω οτι τραπεζα θεματων επρεπε να γινει απο του χρονου γιατι εειναι απροετοιμαστα τα παιδια και δεν ειναι σωστο δεν θα θελατε να ειστε στη θεσει των παιδιων καλητερα να ειχατε λιγοι ανθρωποια για να καταλαβαιτε τα παιδιαα που δινουν φετος!!!

 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
28 Μάιος 2014 22:56

Τι τεραστια υλη είναι αυτή;;Διαβαζει η κορη μου συνεχεια ασταμάτητα συν το διάβασμα ολης της χρονιας και εχουμε αγανακτησει!!!Ανεγκεφαλοι ειστε καλυτερα να αναλαβουν μαθητες το Υπουργειο Παιδειας που εχει καταντησει αηδια, καλυτερα θα τα καταφερουν

 
Νικολετα Καννη
28 Μάιος 2014 22:59

Ειναι απαραδεκτο το νεο συστημα ετσι δεν βοηθαει καθολου τουσ μαθητεσ που εχουμε στοχο.Τουλαχιστον θα μπορουσατε να βαζατε πιο λιγα θεματα και να τα διναται πιο μπροστα ωστε να μπορουσαμε να τα δουλεψουμε με τουσ καθηγητεσ μας στο σχολειο.Καθε καθηγητης μασ με το ζορι μας εβγαλε την υλη.Ολοι οι καθηγητες προσπαθουν να κανουν οτι το καλυτερο για εμας αλλα με αυτο το συστημα δεν ειναι δυνατον να γινει κατι τετοιο.Σκευτειτε λιγο και την ψυχολογια μας 16χρονων παιδια.Αμα απο τωρα εχουμε τοσο ανχοσ στισ κανονικεσ πανελληνιες τι θα κανουμε?Μακαρι να τα παμε ολοι καλα!!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

 
μαθητης
29 Μάιος 2014 03:57

Ντροπη σας! Υποβαθμιζεται και την εκπαιδευση και εμας! Αλλα ντροπη και σε εμας του μαθητες, που δεν αντιδρουμε!

 
πετρος
29 Μάιος 2014 10:50

πρωτα επρεπε να προ-ετοιμασετε τους διδασκοντες να διδαξουν βασει των απαιτησεων που εγγειρετε απο τους μαθητες της α΄λυκειου,να ενημερωθουν και να αναβαθμισουν τις γνωσεις τους και τον τροπο της μεταδοσης της υλης στους μαθητες-να κανετε ξεσκαρταρισμα οπου χρειαστει,για να κανετε επειτα δικαιο ξεσκαρταρισμα και απο τους μαθητες.με τι απαιτηση ερχεστε και ζητατε απο τους μαθητες να αποδωσουν πανω απο 5[με αριστα το 10]οταν οι γνωσεις των διδασκοντων με τις απαιτησεις που εχετε απο τους μαθητες δεν πλησιαζουν ουτε καν το 3-4,επαναλαμβανω το 3 εως 4.καταλαβαινω το ξεσκαρταρισμα των καθηγητων[αξιολογηση πραγματικη]θα την κανετε μετα τις αποτυχιες των παιδιων μας[των οποιων επαναλαμβανω οι γνωσεις που τους μεταφυτεψαν οι καθηγητες ειναι επιπεδου 3 οταν εσεις ζητατε βαση επιπεδου 5].δηλαδη τα παιδια μας θα γινουν αλλη μια φορα πειραματοζωα,αλλο ενα τεστ της ανικανοτητας των διδασκοντων και αλλη μια δικαιολογια για να δικαιολογησετε το μισθο που παιρνετε,και αλλη μια πρωτιστως να βοηθησετε[ισως ξεπληρωσετε συμβολαια] εμμεσως πλην σαφως την παιδια σε ιδιωτικα σχολεια ΣΧΟΛΕΣ[ΙΕΚ}. ξεκινηστε σωστα τα θεματα απο την αρχη της σχολικης χρονιας κυριοι,φερθειτε τιμια,χωρις βελακια και θα σας το πουμε πραγματικα το ποσο σωστος ειναι αυτος ο τροπος εξετασεων!αλλα οχι ετσι υπουλα και απροετοιμαστα. ευχομαι καλη επιτυχια και δυναμη.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean