Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η Τράπεζα Θεμάτων για την Α Λυκείου-ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Δημοσίευση: 05/06/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αναρτήθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η Τράπεζα Θεμάτων για τους μαθητές της Α Λυκείου στηη ιστοσελίδα http://exams-repo.cti.gr/  .
Για να συνδεθείτε με την Τράπεζα Θεμάτων πατήστε ΕΔΩ

Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) περιλαμβάνει θέματα για τις προαγωγικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2013-14 της Α΄ Τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ΕΠΑΛ, Ημερήσιων και Εσπερινών, της Α΄ Τάξης των Καλλιτεχνικών, Μουσικών και Εκκλησιαστικών Λυκείων, καθώς και της Β’ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ. Από αυτά θα τεθεί το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα, όπως αυτά προσδιορίζονται στο Ν. 4186/2013 και στο Ν. 4264/2014.
ΤαΛυκείων, καθώς και της Β’ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ. Από αυτά θα τεθεί το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα, όπως αυτά προσδιορίζονται στο Ν. 4186/2013 και στο Ν. 4264/2014.
Τα θέματα είναι κατηγοριοποιημένα ανά: α) Τύπο Λυκείου, β) Τάξη και γ) Μάθημα.
Σε κάθε τύπο Λυκείου και Τάξη, επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο μάθημα, εμφανίζονται σε λίστα τα θέματα, με την κωδική τους ονομασία και το αρχείο τύπου PDF* που τα συνοδεύει. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα προβάλουν στην οθόνη ή/και να τα μεταφορτώσουν στον υπολογιστή τους.
Η πρώτη προβαλλόμενη καταχώριση σε κάθε μάθημα, είναι ένα συμπιεσμένο αρχείο το οποίο περιέχει το σύνολο των θεμάτων, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να τα μεταφορτώσουν μαζικά στον υπολογιστή τους.
Τα θέματα εμφανίζονται ακριβώς στη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Συγκεκριμένα:
Σε κάποια μαθήματα, λόγω της φυσιογνωμίας τους ή λόγω του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία τρόπου διαμόρφωσης των θεμάτων των εξετάσεων, το σύνολο των θεμάτων που θα τεθούν από την ΤΘΔΔ (το 50% των θεμάτων της εξέτασης) περιλαμβάνεται στο ίδιο αρχείο PDF (σε μορφή διαγωνίσματος) ενώ σε κάποια άλλα μαθήματα τα δύο θέματα βρίσκονται σε διαφορετικά PDF αρχεία. Επιπλέον, oι ειδικοί τύποι Γενικών Λυκείων (Καλλιτεχνικά, Εκκλησιαστικά και Μουσικά), εφόσον δεν υπάρχει ειδική διάταξη καθορισμού της εξεταστέας ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται με την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, αντλούν θέματα από την τράπεζα θεμάτων του ΓΕΛ ή του ΕΠΑΛ (π.χ. το Μουσικό Λύκειο, στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, αντλεί θέματα από το Γενικό Λύκειο).
Ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων
     Για κάθε τύπο Λυκείου: α) ημερήσιο γενικό, β) εσπερινό γενικό, γ) ημερήσιο επαγγελματικό και δ) εσπερινό επαγγελματικό λειτουργεί ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων. Όλα τα θέματα για τα μαθήματα επιλογής της Α΄ τάξης Ημερησίου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου: Εφαρμογές Πληροφορικής, Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Καλλιτεχνική Παιδεία, για το ειδικό μάθημα επιλογής των Θρησκευτικών που διδάσκεται σύμφωνα με το δόγμα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, καθώς και για όλα τα μουσικά μαθήματα των Μουσικών Λυκείων, και για τα μαθήματα κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών σχολείων ορίζονται από τον οικείο διδάσκοντα ή τους

Σε ποια Λύκεια δεν εφαρμόζεται η Τράπεζα Θεμάτων
  Για το σχολικό έτος 2013-2014 δεν εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων κατά τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για τους μαθητές: των Εκκλησιαστικών Λυκείων στα υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας, των Λυκείων Ειδικής Αγωγής, όσους φοιτούν σε λύκεια Μειονοτικών σχολείων και Ιεροδιδασκαλείων και σε ελληνικά λύκεια του εξωτερικού καθώς και για τους ρωμαιοκαθολικούς μαθητές που φοιτούν σε λύκεια στα οποία διδάσκεται το ρωμαιοκαθολικό δόγμα στο εξεταζόμενο μάθημα των θρησκευτικών. Η εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων δύναται να επεκτείνεται και στα ανωτέρω σχολεία με σχετική απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από σχετική εισήγηση του Ι.Ε.Π. και γνώμη του Συντονιστή Μειονοτικών σχολείων και Ιεροδιδασκαλείων Εκπαίδευσης ή του αρμόδιου Συντονιστή σχολείων του εξωτερικού αντίστοιχα. Επίσης, δεν
εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια.
Η κλήρωση των θεμάτων
  Την ημέρα των εξετάσεων κατά συγκεκριμένο μάθημα και λύκειο, ο Διευθυντής και ο οικείος ή οι οικείοι διδάσκοντες με τη χρήση των κωδικών που διαθέτει το σχολείο για την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα myschool, θα κληρώνουν (δύο ώρες προ της ενάρξεως της εξέτασης για όλα τα άλλα μαθήματα και τρεις ώρες για τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών, της Ελληνικής Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και των Αρχαίων Ελληνικών) με απόλυτη τυχαιότητα, το 50% των θεμάτων που θα εξετασθούν οι μαθητές στην εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος που θα ακολουθήσει.
Λαμβάνεται μέριμνα ώστε τα τελευταία αυτά μαθήματα να εξετάζονται τη δεύτερη πρωινή βάρδια για τα σχολεία που λειτουργούν πρωί.
Εξαιρετικά και μόνο για το διδακτικό έτος 2013-2014, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι θέμα ή θέματα που κληρώθηκαν δεν είχαν διδαχθεί στο συγκεκριμένο σχολείο για απόλυτα αιτιολογημένους λόγους, είναι δυνατή και δεύτερη κλήρωση θεμάτων (με εξαίρεση τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών, της Ελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας) υπό την προϋπόθεση ότι έχει συνταχθεί προηγουμένως σχετικό πρακτικό στο οποίο αναγράφονται οι λόγοι που δικαιολογούν τη δεύτερη αυτή κλήρωση. Η αιτιολόγηση που περιλαμβάνεται στο πρακτικό συμπληρώνεται στο σχετικό πεδίο που θα υπάρχει στο σύστημα κληρώσεων κατά τη διαδικασία 2ης κλήρωσης.
Αντίγραφο του πρακτικού αυτού διαβιβάζεται αυθημερόν ηλεκτρονικά στην οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. Οι διδάσκοντες στην περίπτωση και δεύτερης ως άνω κλήρωσης έχουν τη δυνατότητα να δώσουν για εξέταση στους μαθητές τους τα θέματα της δεύτερης κλήρωσης ή ένα θέμα από την πρώτη και ένα από τη δεύτερη κλήρωση.
Εάν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα
  Σε περίπτωση που για τεχνικούς λόγους σε κάποιο λύκειο δεν καταστεί δυνατή η κλήρωση των θεμάτων, ενημερώνεται ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης και η σχετική κλήρωση πραγματοποιείται στο επίπεδο της Διεύθυνσης. Τα θέματα αποστέλλονται στο σχολείο με τον προσφορότερο τρόπο.
Αναβολή προγραμματισμένης εξέτασης
  Σε περίπτωση αναβολής προγραμματισμένης εξέτασης για οποιονδήποτε λόγο ή σε περίπτωση εξέτασης μαθητών που για λόγους ασθένειας δεν προσήλθαν στις προγραμματισμένες εξετάσεις ενημερώνεται σχετικά η οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. και καθορίζεται από το σχολείο νέα ημερομηνία εξέτασης για την οποία ενημερώνεται το Ι.Ε.Π. και ο Διόφαντος.
Κατατακτήριες εξετάσεις
  Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις όλα τα θέματα καταρτίζονται από τον οικείο διδάσκοντα.
Επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου
  Στις επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου οι μαθητές λαμβάνουν θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων όπως και στις εξετάσεις Ιουνίου.__
 Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, όπως είχε δεσμευτεί, δημοσιοποιεί σήμερα το σύνολο των θεμάτων που έχουν ενταχθεί στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σκοπός της Τράπεζας θεμάτων είναι αφενός η κάλυψη του συνόλου της διδακτέας ύλης (μετά από σχετικό εξορθολογισμό της) από όλα τα σχολεία της χώρας ώστε να μη δημιουργούνται στους μαθητές μαθησιακά κενά από τάξη σε τάξη και αφετέρου να ομογενοποιηθούν τα κριτήρια αξιολόγησης για ένα αντικειμενικότερο σύστημα αποτίμησης της προόδου των μαθητών μας.
Η δημοσιοποίηση των θεμάτων της Τράπεζας για την Α΄ Λυκείου γίνεται μέσω της ιστοσελίδας http://exams-repo.cti.gr, η οποία είναι προσβάσιμη σε όλους, χωρίς κανένα περιορισμό και θα παραμένει ανοικτή συνεχώς. Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα εμπλουτισθεί και με νέα θέματα για το σχολ. έτος 2014-2015 (όσον αφορά την Α΄ Λυκείου), ενώ θα αναρτηθούν και τα θέματα για τη Β΄ Τάξη.
Από τα θέματα της  ΤΘΔΔ θα επιλεγεί το 50% των θεμάτων που θα τεθούν στις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α’ Τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) Ημερήσιου και Εσπερινού, των ειδικών τύπων Γενικού Λυκείου (Καλλιτεχνικό, Μουσικό, Εκκλησιαστικό) και του Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑΛ καθώς και της Β΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον ν. 4186/2013, όπως συμπληρώθηκε με τον ν. 4264/ 2014. Για τον τρόπο πρόσβασης στην Τράπεζα έχουν ήδη σταλεί σχετικές οδηγίες στα Λύκεια και σήμερα στέλνονται λεπτομερείς οδηγίες για τη διαδικασία κλήρωσης.
Συνολικά υπάρχουν στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας 9.042 διαφορετικά αρχεία θεμάτων για όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα σε όλους
τους τύπους Λυκείων και έχουν ακριβώς τη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Για την εκπόνηση και την αξιολόγησή τους, καθώς και για την αξιολόγηση των θεμάτων που κατατέθηκαν μέσω της ιστοσελίδας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής http://meleagros.iep.edu.gr/ από την εκπαιδευτική κοινότητα, εργάστηκαν εντατικά τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών Εξεταζόμενων Μαθημάτων υπό την καθοδήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής.
Το Πληροφορικό Σύστημα της ΤΘΔΔ, αναπτύχθηκε, λειτουργεί και υποστηρίζεται από το ΙΤΥΕ «Διόφαντος», σε συνεργασία με το ΙΕΠ.
Το ΙΕΠ επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια την Κεντρική Επιτροπή και τα μέλη των ομάδων εργασίας, αλλά και τους φορείς και τα άτομα που απέστειλαν στο Ινστιτούτο τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη συζήτηση και στην προσπάθεια για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

 

Φωτό: Αρχείο eurokinissi

Σχόλια (125)

 
Θύμα του συστήματος
29 Μάιος 2014 12:58

Πλέον φανερώθηκαν οι υφέρποντες σκοποί του κατ' επίφασιν εκπαιδευτικού συστήματος που δεν είναι άλλοι από την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης( αφού όλοι όσοι έχουν και την οικονομική δυνατότητα περνούν την ημέρα τους στο φροντιστήριο) και η απόκτηση τεχνοκρατικών κατ'αποκλειστικότητα γνώσεων πολλές από τις οποίες ξεχνάμε μετά τις εξετάσεις. Άραγε δεν τους ενδιαφέρει η εμπέδωση της γνώσης αφού στο ελάχιστο χρονικό διάστημα που μας δίνεται για να αντεπεξέλθουμε είναι αδύνατη η μελέτη εις βάθος. ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΗΣ ΜΠΑΡΟΥΦΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΑΓΧΟΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ!!!

 
μαθητριες α λυκειου
29 Μάιος 2014 13:01

απογοητευση , απογοητευση , απογοητευση !!!! μολις γραψαμε το μαθημα της αλγεβρας .... ειμαστε δυο πολυ καλες μαθητριες που διαβασαμε παρα πολυ για να παμε να γραψουμε αλλα με τα συκγεκριμενα θεματα ειχαμε μεγαλο προβλημα δεν το το πιστευουμε ακομα οτι μετα απο τοσο κοπο και διαβασμα δεν γραψαμε αρκετα καλα .... μας στερισατε παρα πολλα και ειλικρινα λυπομαστε για η ιδια η πατριδα μας δεν μας υποστηριζει αλλα μας στρεφει εναντιον του διαβασματος και φενικοτερα του σχολειου ... δεν θελουμε να μεινουμε αλλο αθηνα ... θα κανουμε τα παντα να φυγουμε στο εξωτερικο του χρονου γιατι εδω δυστιχως ταα ονειρα μας δεν προκειται να πραγματοποιηθουν !!!!!!!!!!

 
Αγνωστη
29 Μάιος 2014 22:36

Υποτίθεται ότι παρέχεται μια δωρεάν παιδεία από το σχολείο, άρα δε χρειάζεται να ξεκινήσει κανείς φροντιστήριο.Και όμως το καταφέρατε. Ξέρετε ότι στην τάξη μου τα 14 στα 21 παιδιά πάνε σε φροντιστήριο??? Το πρόβλημα είναι όχι τόσο στο σύστημα όσο στην πρόχειρη οργάνωσή του. Πιστεύω πως είναι άδικο να κληρώνονται τα θέματα και θα ήταν καλύτερα αν ήταν λιγότερη η ύλη των μαθημάτων. Καλύτερα θα ήταν αν γράφαμε και εξεταζόμασταν με κανονικές πανελλήνιες γιατί τώρα σε άλλα σχολεία πέφτουν εύκολα και σε άλλα σχολεία πέφτουν δύσκολα θέματα με αποτέλεσμα παιδιά που ετυχε να μη θυμούνται μια παράγραφο για παράδειγμα στην ιστορία να μην πάρουν το βαθμό που τους αξίζει στις εξετάσεις επειδή αυτή τους η αποτυχία θα έχει κριθεί από το πόσο ΤΥΧΕΡΑ ήταν ή όχι!!!!!! Θα πρέπει να φροντίσετε το καλοκαίρι 3 μήνες να κάνετε την τράπεζα θεμάτων για τη Β ΛΥΚΕΙΟΥ ώστε την σχολική χρονιά που θα ξεκινήσει να μπορούν καθηγητές και μαθητές να δουλέψουν κάποια θέματα από αυτά.ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ η ΥΛΗ στα εξεταστέα μαθήματα και να ελέγχετε απο εδώ και πέρα τις ικανότητες των καθηγητών που διορίζετε γιατί δεν ξέρω αν το ξέρετε αλλά υπάρχουν και αυτοί οι καθηγητές που πολύ αμφιβάλλω για το πτυχίο τους αφου δε μπορούν να μου προσφέρουν καμία γνώση.Η διδασκαλία τους με λίγα λόγια είναι ΚΕΝΗΗΗΗΗΗ!!!!!

 
Μαθήτρια ά λυκείου
30 Μάιος 2014 08:51

Όταν μας έδωσαν το πρόγραμμα των εξετάσεων όλοι παραπονιόμασταν. Δίνουμε ΟΛΑ τα μαθήματα διπλά. Την πρώτη μέρα των εξετάσεων έδωσα Ιστορία και Αρχαία!!!!! Τα θέματα είχαν μέτριο βαθμό δυσκολίας κι αυτό δεν το λέω μόνο εγώ που είμαι μαθήτρια του 19 αλλά μαθητές του 14-16. Πιστεύω λοιπόν ότι οι μαθητές της ά λυκείου πρέπει να κρατήσουμε μια στάση ΨΥΧΡΑΙΜΙΑς γιατί παιδιά, όσο και να χτυπιέστε ο καλός βαθμός δεν έρχεται με το να διαβάσεις τρεις ώρες, αλλά έρχεται με το να στρωθείς και να διαβάσεις όση ώρα σου πάρει για να είσαι σίγουρος ότι ξέρεις το μάθημα.Έτσι θα έχεις την συνείδησή σου ήσυχη και θα πας να γράψεις. Προσωπικά διάβασα περίπου 18 ώρες Ιστορία και 10 ώρες Αρχαία. Στις εξετάσεις δεν έγραψα τέλεια αλλά ικανοποιητικά. Για ποιό λόγο όμως έγραψα ικανοποιητικά και γιατί εμείς οι καλοί μαθητές , στην πλειοψηφία τουλάχιστον, δεν γκρινιάζουμε ανελέητα για το καινούργιο σύστημα; Η απάντηση είναι απλή. Διότι διαβάζαμε ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ και τώρα τα θέματα δεν μα φαίνονται ΤΡΟΜΕΡΑ δύσκολα. Συμφωνώ ότι τα θέματα της τράπεζας είναι εκείνα τα σημεία του βιβλίου που δεν τα προσέχει ποτέ κανείς, οι''λεπτομέρειες'' που λέμε. Αλλά για ποιό λόγο έκανε το Υπουργείο Παιδείας κάτι τέτοιο που εξαγρίωσε και σόκαρε όλα τα ελληνόπουλα; Για τον απλούστατο λόγο.Επειδή δεν γίνεται ο κάθε μαθητής που οι βαθμοί του κυμαινονται στην κλίμακα 08-12 να απαιτεί να πάρει απολυτήριο λυκείου και να ευελπιστεί αργότερα να βρει μια θέση εργασίας. Οποιος δεν διαβάζει ας πάει στο ΕΠΑΛ και όποιος δεν αντέχει το περιβάλλον εκεί ας μην πάει λύκειο. Τα υπόλοιπα είναι αερολογίες...

 
κωστας απο ΡΟΔΟ
30 Μάιος 2014 12:32

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! συνεχιτε ετσι , ωραιο συστημα εφερε την Ελλαδα στην τελευταια θεση στην εκπαιδευση

 
MARIA
30 Μάιος 2014 15:31

ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΘΗΤΗΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΡΟΥΛΕΤΑ ΓΙΑΤΙΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΡΑΨΤΕ ΟΤΙ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑΤΙ ΣΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙ ΥΛΗ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙΟ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ.....

 
μαθητρια α λυκειου
30 Μάιος 2014 19:25

η κατασταση στην οποια ζουμε εμεισ οι μαθητεσ τησ α λυκειου ειναι ως ενα βαθμο εξεφτελιστικη.Το ζητουμενο σε αυτο το συστημα ηταν να ξεχωρισουν οι "καλοι" απο τους "κακους" αυτο ομως που εκανε το υποτιθεμενο υπουργειο μασ ηταν να μας καταστεψει ολουσ μας.Δεν φτανει που δεν προλαβαινουν οι ιδιοι οι καθηγητες να βγαλουν την υλη(ή επειδη δεν ειναι ικανοι) μας υποχρεωνουν κιολας να τα μαθουμε ολα απεξω και ανα κατωτα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα.Ξερετε τι ακουγαμε ολη την χρονια απο τους καθηγητες?Καντε κουραγιο και οτι ειστε τα πειραματοζωα και οτι σας λυπομαστε και δεν θελουμε να μπουμε στην θεση σας και αλλα τετοια παρεμφερη.Λετε να μν το ξερουμε?Εχουμε εναν τεραστιο ογκο υλης να καλυψουμε και δεν μασ επαρκουν οι μερες.Το προγραμμα που μας εχει δωθει ειναι απαισιο.Με μια μερα διαφορα απο το προηγουενο μαθημα μας εχουν βαλει πολ.παιδεια και πληροφορικη μαζι.100 σελ. το ενα μαθημα 70 το αλλο ειληκρινα πιστευετε οτι θα γραψοθμε κατι εκεινη τηνμερα?να μν αναφερω την δυσκολια που εχει το μαθημα της πολ. παιδειας!!!!!Τελος θελω να καταγγειλω την υπαρξη της τραπεζας θεματων που οπως εχουμε μαθει απο την 10 σελιδη εισαγωγη των αρχαιων δεν πρεπει να πιστεθουμε στην τυχη αλλα εδω μας επιβαλουν να ελπιζουμε σε αυτην για να μας πεσει ενα ευκολο θεμα.Και απορει κανεις μετα γτ ολοι φευγουν απο την Ελλαδα?γτ υπαρχουν τοσα αγραμματα παιδια?ΚΑΙ ερχομαι να απαντησω εγω σαυτο Θελουν ολη την νεα γενια αμαθη για να μπορουν να μας επιβληθουν και να μας κανουν 'πιονια' τους(οι ανωτερη εξουσια γενικοτερα).Αυτο ομως ασ προσπαθησουμε να μν τουσ το επιτρψουμε γτ αν το επιτρψουμε θα μας εχουν καταστρεψει το μελλον μας αλλα και την ιδια μας την χωρα!!!!!!!!!

 
κωστας απο ΡΟΔΟ
30 Μάιος 2014 20:31

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! συνεχιτε ετσι , ωραιο συστημα εφερε την Ελλαδα στην τελευταια θεση στην εκπαιδευση

 
Μαθητής α λυκείου
30 Μάιος 2014 22:26

Διακρίνω πολύ προχειρότητα. Αφού υπάρχουν και θέματα τα οποία είναι λάθος ή και θέματα τα οποία δεν είναι καν μέσα στην ύλη.

 
ΜΑΘΗΤΡΙΑ
30 Μάιος 2014 23:58

δεν είναι δυνατόν να έχουμε να διαβάσουμε όλη την ύλη... μα στην τελική είναι εντελώς ανούσιο. μ' αυτόν τον τρόπο θα μάθουμε;; Απομνημονεύοντας και παπαγαλίζοντας ένα ολόκληρο βιβλίο; επιπλέον δεν θεωρώ διόλου πρέπον ο μέσος όρος από όλα τα μαθήματα να καθορίζει την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εγώ, φερ' ειπείν θα δηλώσω "θεωρητική" κατεύθυνση. για ποιο λόγο να μετράνε θετικά μαθήματα;; το ίδιο ισχύει και για μαθητές που έχουν έφεση στα θετικά. και δεν λέω να μη ξέρουμε βασικά πράγματα, αλλά έτσι χαντακώνεται ο μέσος όρος μας.

 
μαθητρια
31 Μάιος 2014 07:24

Δειτε που κατεντησε η παιδεια, σε μια χωρα που η παιδεια γεννηθηκε σε αυτη η ιδια χωρα την καταστρεφει ολο και πιο πολυ! Αν ειχαμε μια αυτοκτονια απο τις πανελληνιες του 14 καθειστε να δειτε τι θα γινει στις πανελληνιες του 16! Προσωπικα εγω ποτε δεν ημουν αγχωδης ανθρωπος και εχετε καταφερει να δημιουργησετε μια γενια που στην πλειοψηφια της αποτελειται απο μαθητες ετοιμους να βαλουν Χ στα ονειρα τους γεματοι αγχος και πιεσηΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ οτι 200 σελιδες βιβλιο δεν βγαινει σε μια μερα ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΧΑΡΤΙ

 
ΠΟΛΙΤΗΣ-ΓΟΝΙΟΣ
31 Μάιος 2014 08:24

Γενικοτερα συμφωνω με την Τ.Θ. διοτι ειναι προς τη σωστη κατευθυνση για τη βελτιωση της εκοαιδευτικης πραξης στη χωρα μας.Εξαλλου μετρα μονο στο 25% του βαθμου προαγωγης. Ο μαθητικος πληθυσμος να στρωθει στο διαβασμα .Οι καθηγητες να διδασκουν ποιοτικα κ να βαθμολογουν αντικειμενικοτερα τους μαθητες.Αυτα ειναι τα θετικα .Η κριτικη οτι σε καποια σχολεια θα κληρωθουν ευκολοτερα θεματα δεν στεκει διοτι δεν ειναι στατιστικα δυνατο, να συμβει αυτο σε ΟΛΑ τα μαθηματα στο ΙΔΙΟ σχολειο.Επισης ειναι η ευκαιρια για τους μαθητες να αποδειξουν τις γνωσεις τους πρωτα στον εαυτο τους κ μετα στους γονεις τους,διοτι η κατακτηση τις γνωης εξαρταται απο πολλους παραγοντες οπως :ποιοτικη διδασκαλια απο το διδασκοντα,προσπαθεια του μαθητη,διδακτεα υλη , υλικοτεχνικη υποδομη,συμβολη κ ενδιαφερον απο τους γονεις κλπ..Ετσι αντικειμενικοποιειται κατα 25% ο βαθμος προαγωγης .Εξαλλου ενα παραπονο της κοινωνιας κ κυριως της νεας γενιας, ειναι η ελλειψη αξιοκρατιας,ισοτιμιας κ διαφανειας.Κατα την ταπεινη μου γνωμη η εφαρμογη της Τ.Θ. εναι θετικη ενω η ενσταση μου,ειναι οτι η εφαρμογη της επρεπε να ξεκινησει απο το δημοτικο,ωστε να αποτελει ενα επιπλεον λογο για να κατακτηθει η γνωση κ να επιτευχθουν οι παραγοντες που προανεφερα.Τις ανησυχιες των αδυναμων μαθητων τις κατανοω ως ενα βαθμο.Εξαλλου οι πολυ καλοι μαθητες που διαμαρτυρονται τι φοβουνται ?

 
Μαθητης Α λυκειου
31 Μάιος 2014 12:18

Εκει στο υπουργειο δεν ξερετε τι κανεντε...εχουμε πιξει στο διαβασμα δεν μπορουμε να σηκωσουμε κεφαλι με ολη αυτην την υλη..Θελουμε να δουμε τι μπορειτε να καταφερετε με αυτο το νεο συστημα που σκαρφιστηκε ο υποργος

 
μαθητρια της α λυκειου
31 Μάιος 2014 14:11

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ .ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ .ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΙΣΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΑΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ?(ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ )ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ .ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΑΘΟΛΟΥ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ!!!!!!Η ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ . ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ .ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΛΑ. ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ???!!!!!!!

 
αγανακτισμένος μαθητής
31 Μάιος 2014 16:56

Αν είναι δυνατόν.Αυτο το πράγμα έχει καταντήσει αηδία πια.Δεν είναι δυνατον να μπαίνουν τέτοια θέματα στην τραπεζα.Γίατί είστε τόσο ''ψείρες'' και δεν βάζετε φυσιολογικά πράγματα?Είδα μέσα ερώτηση ''η λέξη τύραννος είναι λυδικής προέλευσης?''.Ποιός νοιαζεται?Ρωτήστε επιτέλους φυσιολογικά πράγματα και μην προσπαθήται να βρείτε το κενό του μαθητή για να τον χαντακώσετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΟΧΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Δημήτρης
31 Μάιος 2014 17:54

τι ακριβός να προλαβουμε να διαβασουμε μεσα σε 3 ημερες ? ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΜΠΟΤ ΠΑΡΤΕΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ 15-16 χρονων παιδια και μας κανετε να διαβαζουμε λες και θα δώσουμε πανελληνιες πως θα αντεξουμε μεχρι 3η λυκειου ΕΣΧΟΣ ο,τι κανετε ευχομαι να το πάθετε

 
Πανος
31 Μάιος 2014 18:51

Ειστε απαραδεκτοι.Πως μπορειτε και κοιμαστε οταν εχετε καταστρεψει τα ονειρα τοσων παιδιων;Μπειτε λιγο στην θεση μας που απο 16χρονων αναγκαζομαστε να δινουμε πανελληνιες.Η υλη ειναι τεραστια.Αλαξτε το συστημα οσο ειναι νωρις.Δειξτε λιγη ανθρωπια.Καλη επιτυχια στους μαθητες!

 
Γιώργος, καθηγητής
31 Μάιος 2014 19:11

Και αυτός ο ΟΓΚΟΣ από χιλιάδες θέματα να καλύπτει σχεδόν κάθε λεπτομέρεια των μαθημάτων... Πόσο ΑΘΛΙΟΙ είναι κάποιοι και πόσο ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ εμείς που τα "τρώμε" όλα και λέμε κι΄ευχαριστώ...

 
Γιώτα
31 Μάιος 2014 19:26

Στην Άλγεβρα μας έπεσαν και τα 2 θέματα της τράπεζας από το ίδιο κεφάλαιο και το 4ο θέμα ήταν πολύ δύσκολο πρόβλημα. Δηλ. αν κάποιος δεν είχε διαβάσει καλά το κεφάλαιο αυτό, τιμωρείται με πολύ χαμηλό βαθμό. Επίτηδες το κάνουν για να μας κόψουν;

 
Εκπαιδευτικός
31 Μάιος 2014 21:26

Προς Γονείς σε απόγνωση.Γράφετε:"Ακριβώς, κανείς δε φρόντισε να ελέγξει τι γίνεται μέσα στις τάξεις!!! Ειδικά σε κάτι μαθήματα, οπως πχ τα θρησκευτικά, δε γίνεται απολύτως τίποτα!!! Και σε άλλα βασικά μαθήματα, όπως π.χ τα Μαθηματικά κάποιοι διδάσκοντες πολύ επιεικώς χαρακτηρίζονται από τα ίδια τα παιδιά ως ανεπαρκείς. Και μετά??? Να το παραφάσω:Ακριβώς, κανείς γονιός δε φρόντισε να ελέγξει τι κάνει το βλαστάρι του μέσα στις τάξεις!!! Ειδικά σε κάτι μαθήματα, οπως πχ τα θρησκευτικά, δεν παρακολουθεί κανείς!!! Και σε άλλα βασικά μαθήματα, όπως π.χ τα Μαθηματικά κάποιοι διδάσκοντες πολύ επιεικώς χαρακτηρίζουν τα παιδιά ως ανεπαρκή για το ελάχιστο επίπεδο της τάξης. Και μετά???

 
προς εκπαιδευτικό 21:26 ,και κάθε (αν)αρμόδιο.
01 Ιουν 2014 06:02

Σας ερωτώ; πως είναι δυνατόν ένα "βλαστάρι" Β' γυμνασίου που α)αριστεύει σε διάφορες εξωσχολικές αθλητικές, καλλιτεχνικές, πνευματικές, συλλογικές & τεχνολογικές δραστηριότητες, β)που τιμά με τη καθημερινή του έγκαιρη προσέλευση και αδιάλειπτη παρουσία του το σχολείο, τη σχολική αίθουσα, την εκπαιδευτική διαδικασία και τους διδάσκοντες γ)έχοντας ελαχιστοτάτες & δικαιολογημένες απουσίες.δ) προσέτι άνευ της παραμικρής πειθαρχικής ποινήςνα θεωρείται από κάποιους διδάσκοντες ως "αδύνατος" η "αδιάφορος" και να βαθμολογείται κάτω από τη βάση με κίνδυνο επανάληψης τάξης? Σημειωτέον ότι ο μαθητής δεν παρακολουθεί φροντιστήριο ούτε ιδιαίτερα μαθήματα. Οι γνώσεις που προσλαμβάνει προέρχονται αποκλειστικά από το σχολικό περιβάλλον του δημόσιου σχολείου που παρακολουθεί και οπού υπάγεται.. Συμπτωματικά (?) καλοί βαθμοί μπαίνουν από τους ίδιους διδάσκοντες σε συμμαθητές του που κάνουν φροντιστήριο.

 
νικος
01 Ιουν 2014 13:04

να ρωτήσω κάτι οι βαθμοί πως θα διαιρούνται στο τέλος ??? σας παρακαλώ δώστε μου μια απάντηση

 
Εξοργισμένη
01 Ιουν 2014 13:32

Πραγματικά είναι απίστευτο! Κάνετε πράξη ότι σας κατέβει! Σκεφτήκατε τους μαθητές; Τους γονείς τους που είναι εξαναγκασμένοι από την πρώτη τάξη να πληρώνουν ένα σωρό φροντιστήριαα;;!!! Τι θέλετε να πετύχετε με αυτό του είδους σύστημα! Μας θέλετε όλους αμόρφωτους! Να γινόμαστε έρμαιο στα χέρια τα δικά σας και αντικείμενο της πολιτική σας! Δεν είμαστε πειραματόζωα, ξέρετε! Επίσης θεωρώ τελείως άδικο το ότι από τώρα μας βάζετε στο πνεύμα των πανελληνίων! Πόσα νομίζετε ότι μπορεί να αντέξει ένα παιδί στην ηλικία μας ! Μας στερείτε τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας! Αυτό το σύστημα δεν έχει λογική μας εξαναγκάζετε να διαβάζουμε όλα τα μαθήματα...και στην τελική δεν μαθαίνουμε τίποτα με την παπαγαλία! Μια μέρα τα μαθαίνουμε και τα ξεχνάμε! Αλλά δεν πειράζει ας αφήσουμε τις άλλες χώρες να προοδεύσουν και ας μείνουμε εμείς αμόρφωτο! Καλά να πάθουμε! Και το άλλο! Δεν μπορούμε να εμβαθύνουμε στα μαθήματα της κατεύθυνσης! Θα έρθει η τρίτη λυκείου και δεν θα ξέρουμε τα βασικά! Ντροπή σας! Αν ήσασταν στη θέση μας θα καταλαβαίνατε το μαρτύριο που περνάμε!

 
μαθητρια α λυκειου
01 Ιουν 2014 16:39

Μπραβο για το συστημα σας!! 16 χρονων και μας κοβουν τα φτερα....με τι προοπτικες θα συνεχισουμε οταν εχουμε καποιους που θελουν να ονομαζονται και υπουργοι που μας στερουν αυτο που θελουμε να κανουμεε???????? Η ΑΔΙΚΙΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ '98....ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕΕ!!!!! διαβαζω λες και ειμαι Γ'λυκειου και πιο θα'ναι το οφελος; να παω να δωσω και να μου τυχουν δεν ξερω και γω τι θεματαα και να μην γραψω τιποτααα!!!! ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!! θελουμε πισω το παλιο συστημααα..!!!

 
Μαθήτρια α' λυκείου
01 Ιουν 2014 16:40

Έλεος πια! Τόσο καιρό δεν έλεγα τίποτα αλλά δεν αντέχω πια! Πρώτα μας λένε ότι πρέπει να θα δίνουμε πανελλήνιες από τη α' λυκείου και ότι όλα τα μαθήματα θα μετράνε για το τέλος. Μετά στο σχολείο μας δίνουν ένα από τα χειρότερα προγράμματα εξετάσεων που έχω δει στη ζωή μου με τα πρώτα μαθήματα να είναι διπλά και δύσκολα. Και μετά έρχεται καπάκι τις προάλες στις εξετάσεις των αρχαίων κείμενο που κανένα τμήμα της α' δεν είχε δηδαχθεί! Μετά σου λένε γιατί στέλνεις το παιδί σου σε φροντιστήρια από τώρα?! Επόμενο είναι με αυτούς που έχουμε μπλέξει! Το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα βολέψουν τους εαυτούς τους και τους δικούς τους, ούτε καν τους περνάει από το μυαλό να σκεφτούν και λίγο για το πως εμείς νιώθουμε!Συγχαριτήρια! Οι επιλογές κατέστρεψαν το μέλλον πολλών εφήβων!

 
Kαιρός να προσγειωθείτε....
01 Ιουν 2014 17:54

Η λύση στα προβλήματά σας είναι απλή - ΣΤΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ !!! Eχετε απαξιώσει με την συμπεριφορά σας το Δημόσιο Σχολείο υπερ των Φροντιστηρίων οπου οι ταλαίπωροι γονείς σας χρυσοπληρώνουν τους φροντιστές για να σας μαθαίνουν να παπαγαλίζετε δυο - τρία μαθήματα κατεύθυνσης και για ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ. Μακάρι να υπήρχαν κάμερες στις τάξεις για να απολαμβάνουν οι γονείς σας την κόσμια και πολιτισμένη συμπεριφορά σας στα υπόλοιπα μαθήματα μη κατεύθυνσης και την προσπάθεια που κάνουν οι κακόμοιροι καθηγητές σας να σας μάθουν έστω τις βασικές γνώσεις που εσείς ως φωστήρες απαξιειτε να παρακολουθήσετε. Ζητάτε και τα ρέστα. Και το καλύτερο για το τέλος...Με το νεο σύστημα myschool οι απουσίες καταχωρούνται πλέον ηλεκτρονικά κάθε μήνα και μετά την παρέλευση μηνός ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!! Οποιος κατάλαβε , κατάλαβε.

 
Ζωή
01 Ιουν 2014 18:19

Ντροπή με το κωλοσύστημα σας!

 
Προβληματισμένος
02 Ιουν 2014 00:15

Με προβληματίζουν τα λάθη σε κάποια θέματα και η προχειρότητα σε κάποια άλλα. Ομως, με προβληματίζει και το επαναλαμβανόμενο επιχείρημα από μαθητές και καθηγητές ότι, μετά την ανάρτηση των θεμάτων, οι μαθητές είχαν μόνο λίγες μέρες να διαβάσουν και οι καθηγητές να τους προετοιμάσουν . Κανείς δεν σημειώνει το αυτονόητο: ότι το διάβασμα και η καλή διδασκαλία πρέπει να γίνονται όλο το χρόνο. Η ανάρτηση έγινε για να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη μορφή των θεμάτων. Υποτίθεται ότι όλα τα χρόνια διδάσκονται και μαθαίνουν να συνδυάζουν και να ερμηνεύουν γνώσεις και δεδομένα και δεν περιμένει το σχολείο την Τράπεζα Θεμάτων για να αρχίσουν να σκέφτονται και να συνθέτουν οι μαθητές. Συμφωνώ, επίσης, και με την ανάγκη περιορισμού της ύλης σε πολλά μαθήματα.

 
*mathitria TOU 97"
02 Ιουν 2014 12:22

*Γεια σας...ειμαι μαθητρια του 97 και εχω ενημερωθει απο παιδια της πρωτης λυκειου για την κατασταση που επικρατει με την νεα τραπεζα θεματων...! Ειμαι κατα αυτης της τραπεζας οπως και πολλα αλλα παιδια φανταζομαι!Αυτο που δεν μπορειτε να καταλαβετε ειναι οτι με τα τα καινουργια συστηματα και τις μεταρρυθμισεις πολλα ελληνοπουλα δεν μπορουν να ανταπεξελθουν σε αυτες τις νεες απαιτησεις!!! Η μαθηση δεν ειναι πλεον ουσιωδης,ο μετριος μαθητης κατατασσεται στους κακους....ο αριστος δυσκολευεται και το πιο σημαντικο....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ...??? ειμαι 17 χρονων και του χρονου δινω πανελληνιες....το καλοκαιρι θα πιασω δουλεια για να μπορω να πληρωσω τα φροντηστηρια μου, μιας και οι γονεις μου δεν βγαινουνε και οι δασκαλοι μας τονιζουν διαρκως οτι χωρις φροντιστηρια δεν παμε πουθενα!!! και στην τελικη και να διαβασουμε...πολλες φορες τα θεματα που πεφτουν και στις πανελληνιες δεν τα εχουμε καν διδαχτει!!! αλλα ετσι θελετε να μας καταντησετε...πολιτες ανενεργους,αμορφωτους,αδρανεις και παθητικους!! οτι και να πω ειναι λιγο!!

 
Αφροδιτη
02 Ιουν 2014 14:06

ελεος μας εχετε καταντησει να φοβομαστε τα παντα... ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean