Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές οι οδηγίες για τις αναθέσεις μαθημάτων, λένε οι φιλόλογοι

Δημοσίευση: 08/09/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Άκρως αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές χαρακτηρίζει, με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων τις πρόσφατες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας,  για τις αναθέσεις μαθημάτων, σε Γυμνάσιο, Λύκειο και ΕΠΑΛ, και ζητά να ανακληθούν
Στα φιλολογικά μαθήματα και ιδιαίτερα στο πολύπαθο μάθημα της Ιστορίας, ένα γνωστικό αντικείμενο που πρέπει να διδάσκεται μόνο από φιλολόγους, ανατίθεται η διδασκαλία, στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, για την κάλυψη χιλιάδων κενών, εξαιτίας της αδιοριστίας, σε ειδικότητες ΠΕ1, ΠΕ10, ΠΕ6, ΠΕ7, μολονότι είχαν ληφθεί προηγουμένως διαφορετικές αποφάσεις (παλινωδίες του Υπουργείου), τονίζει η ΠΕΦ και σημειώνει:
 Α: Οι αρμόδιοι φορείς του υπουργείου Παιδείας, παραβλέποντας επιστημονικά και διδακτικά κριτήρια, αναθέτουν τη διδασκαλία μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες, χωρίς μάλιστα δική τους επιλογή, εκτός από αυτές που έχουν επιστημονικά την αποκλειστική αρμοδιότητα να τα διδάξουν.
Β.Πρώτιστο μέλημά τους είναι μόνο η κάλυψη των κενών, η τυπική διεκπεραίωση του ωρολογίου προγράμματος, με βάση το υπάρχον διδακτικό προσωπικό, εξαιτίας και της αδιοριστίας των καθηγητών, και όχι βέβαια η ποιότητα της εκπαίδευσης.
Γ.Επιπρόσθετα, οι παρεμβάσεις αυτές δημιουργούν, συν τοις άλλοις, και αντιπαραθέσεις στους διάφορους κλάδους των εκπαιδευτικών.
 
 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ