Απαντήσεις και σχόλια στα θέματα της Χημείας– Βιοχημείας από την Ένωση Χημικών

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών(ΕΕΧ), ως θεσμοθετημένος σύμβουλος του κράτους σε θέματα Χημείας και Χημικής Εκπαίδευσης, σχετικά με τα θέματα της «Χημείας– Βιοχημείας» Τεχνολογικής Κατεύθυνσης που διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ μελέτησε και απάντησε στα θέματα και κατέληξε στις ακόλουθες παρατηρήσεις:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
• Σε ότι αφορά στα θέματα της Χημείας (Α-Β), καλύπτουν μεγάλο εύρος της ύλης, είναι συνδυαστικά και απαιτούν καλή γνώση της εξεταζόμενης Χημείας, συνδυαστική δυνατότητα και αυξημένη κριτική ικανότητα, χωρίς να απαιτούν καθόλου αποστήθιση. Θεωρούμε ατυχή το συμβολισμό μίας οργανικής ουσίας με το Σύμβολο Η, το οποίο είναι το σύμβολο του στοιχείου Υδρογόνο, αλλά εκτιμούμε ότι δε θα προκαλέσει προβλήματα στους εξεταζόμενους.
• Σε ότι αφορά στα θέματα της Βιοχημείας (Γ-Δ), εκτιμούμε ότι ειδικά το θέμα Δ απαιτεί ενδελεχή και λεπτομερή γνώση της θεωρίας και αυξημένη συνδυαστική και κριτική ικανότητα. Η διατύπωση των ερωτημάτων στα θέματα Δ3 και Δ4, ενδεχομένως θα δυσκολέψει και ίσως θα οδηγήσει τους μαθητές σε παρερμηνεία, καθώς δεν είναι συνήθης και δεν απαντάται στο σχολικό βιβλίο.
Συνολικά, τα θέματα του μαθήματος «Χημεία – Βιοχημεία» κρίνονται απαιτητικά, για καλά προετοιμασμένους μαθητές και με μεγάλη διακριτική ικανότητα.
Στο σημείο αυτό, η ΕΕΧ οφείλει για άλλη μια φορά να επισημάνει την καταστρατήγηση της αρχής των ίσων ευκαιριών μεταξύ των μαθητών με το υπάρχον εξεταστικό σύστημα, διότι τις ίδιες θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση διεκδικούν μαθητές από διαφορετικές κατευθύνσεις, οι οποίοι εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα διαφορετικής δυσκολίας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της ανισότητας αποτελεί η σημερινή εξέταση κατά την οποία οι μαθητές που εξετάστηκαν στο μάθημα «Χημεία – Βιοχημεία» αντιμετώπισαν πολύ πιο απαιτητικά θέματα από αυτούς με τους οποίους συναγωνίζονται και εξετάστηκαν σε άλλα μαθήματα.
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Οδηγός Επιτυχίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στις ημέρες Covid-19
- Μετονομασία Μουσικού Σχολείου
- Υφ. Παιδείας για κατάληψη στη Θεσσαλονίκη : δεν μπορεί 5 μαθητές να ακυρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία
- Η Ένωση Φυσικών για τους επικείμενους διορισμούς στην Εκπαίδευση
- Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΟΑΕΔ
- Οικονομικές και πειθαρχικές κυρώσεις για τους δημοσίους υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν το υποχρεωτικό se...
- Ο “χάρτης” των μαθητικών καταλήψεων
- Νέα απόφαση: Δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα
- ΕΚΠΑ: Ανάγκη προτεραιοποίησης του εμβολιασμού όλων των εμπλεκομένων στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες που απαιτούν φυσ...
- Εγκύκλιος: Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών οι οποίοι κατέχουν ήδη θέση στο Δημόσιο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.