Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Αριστούχοι μαθητές μένουν στην ίδια τάξη εάν σε ένα μάθημα πετύχουν βαθμό 9,9- Να παρέμβει άμεσα ο Α. Λοβέρδος

Δημοσίευση: 27/06/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

κ. υπουργέ,
Νομίζω ότι δεν είναι το πρόβλημα η τράπεζα θεμάτων. Η αξιοποίηση στις εξετάσεις μιας ανοικτής στους μαθητές τράπεζας θεμάτων με πάρα πολλά διαβαθμισμένα θέματα (χωρίς λάθη κτλ), θα ήταν χρήσιμη. Με την πάροδο του χρόνου θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και οι διαδικασίες βελτίωσης της όλης ιδέας.
Το πρόβλημα είναι, ότι η τράπεζα θεμάτων εφαρμόστηκε μαζί με μια νέα διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών του Λυκείου, που είναι τουλάχιστον ΆΔΙΚΗ.
Με τον νόμο που ισχύει για την αξιολόγηση των μαθητών της Α' τάξης, ένας μαθητής παραπέμπεται στα μαθήματα που θα λάβει κάτω από 8 ετήσιο μέσο όρο και 10 αν πρόκειται για μάθημα Γλώσσας ή Μαθηματικών (εφόσον έχει τουλάχιστον 10 γενικό μέσο όρο: ΓΜΟ). Αν έχει κάτω από 10 γενικό μέσο όρο, απορρίπτεται.
Δηλαδή, ένας μαθητής με ΓΜΟ 17, και 9,9 μέσο όρο στη Γεωμετρία, παραπέμπεται στην Γεωμετρία για τον Σεπτέμβριο.
Αυτό δεν είναι ΆΔΙΚΟ; Δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι ένας μαθητής μπορεί να υστερεί σε ένα μάθημα, αλλά να είναι αρκετά καλός στα υπόλοιπα;
Αν αυτός ο μαθητής, αποτύχει στην Γεωμετρία και τον Σεπτέμβριο με βαθμό 9,9;
Τότε θα χάσει την χρονιά του με ΓΜΟ 17, επειδή υστέρησε στην Γεωμετρία.
Δηλαδή, δεν μπορεί ο μαθητής να καλύψει με τον ΓΜΟ, την αδυναμία του σε ένα μάθημα!1
Εμείς οι ενήλικες, που διδάσκουμε, βαθμολογούμε, νομοθετούμε, κυβερνούμε, έχουμε περάσει την βάση σε όλα τα θέματα στην καθημερινότητά μας;
Δεν γνωρίζω αν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στον Δυτικό κόσμο, υπάρχει αντίστοιχο σύστημα αξιολόγησης, αλλά αμφιβάλω να υπάρχει κάτι τόσο σκληρό,
Με τον αυτόν τον νόμο αξιολόγησης, περάσαμε από το παλαιότερο σύστημα αξιολόγησης μαθητών Λυκείου που ήταν πιο εύκολο από το Γυμνάσιο, σε ένα σύστημα απείρως πιο σκληρό.
Και το χειρότερο, είναι ότι το σύστημα είναι τελείως υποκριτικό:
Ένας μαθητής μέσα στην τάξη 9 μήνες, δεν καταφέρνει να λάβει την βάση σε ένα μάθημα.
Εμείς, τον στέλνουμε να εξεταστεί τον Σεπτέμβριο, αφού περάσει ένα 2μηνο καλοκαίρι στην παραλία χωρίς σχολείο.
Κανένας μαθητής με 15, ή 17 ή 19 δεν αξίζει να χάσει την χρονιά του, επειδή δεν μπορεί να μάθει τα Αρχαία (ή την Γεωμετρία ή .) τόσο καλά ώστε να πάρει 10 (ή 8).
Μόνο κάποιος που δεν έχει παιδιά ή δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ ο ίδιος, μπορεί να το δεχτεί αυτό,
Όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί, γνωρίζουμε ότι την 2η χρονιά στην ίδια τάξη, οι μαθητές είναι πρόβλημα για τους ίδιους και τους συμμαθητές τους.
κ.Υπουργέ
κάντε την παρέμβαση, που ταιριάζει σε έναν άνθρωπο που νοιάζεται ουσιαστικά για τους μαθητές και την παιδεία.
Τροποποιήστε το νόμο άμεσα, ώστε ακόμα και τον Σεπτέμβριο όσοι μαθητές συνεχίζουν να υστερούν, να μπορούν να καλύψουν με τον ΓΜΟ (πχ με 12,5 όπως στο Γυμνάσιο).
Είναι παιδαγωγικά απαραίτητο.
Μπ.Κωνσταντίνος, εκπαιδευτικός

Σχόλια (23)

 
Ράνια,φιλολογος
27 Ιουν 2014 09:44

Eίθε το Υπουργείο να εισακούσει τέτοιες φωνές από ανθρώπους που πονανε το Δημόσιο Σχολείο.Ενα σύστημα διαβλητό και άδικο δε μπορεί να επηρεάζει την εισαγωγή στα ΑΕΙ,που μέχρι τώρα υπήρξε αδιάβλητη.Οσοι υπηρετούμε χρόνια στα σχολεία και έχουμε παιδιά μπορούμε να το καταλάβουμε και να το διεκδικούμε.

 
ασεπιτης
27 Ιουν 2014 10:34

Συννάδελφε Κωνσταντίνε Μπ.Αριστούχος και παράλληλα σε κάποιο μάθημα να μην βγαζει μέσο όρο 9,9 ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ το ακούω, σε παρακαλώ δώσε μας ένα αριθμητικό παράδειγμα με βαθμούς των 2 τετραμήνων και γραπτό βαθμό για να μάθουμε κι εμείς αυτόν τον νέο όρο!Αγνοείς εσκεμένα ότι τα μαθήματα που αναφέρεις (Αρχαία, Γεωμετρία. ) είναι μαθήματα γενικής παιδείας που σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι οι μαθητές που επιλέγουν να μεταβούν στην ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ βαθμίδα του Γενικού Λυκείου να τα μάθουν! Όλα τα υπόλοιπα είναι για να ξεσηκώνεται ο κόσμος και στο τέλος να λένε οι άχρηστοι οι καθηγητές.

 
προς ασεπιτη
27 Ιουν 2014 11:00

Πώς φαίνεται ότι είσαι νέος!Ο προ 7ετίας έλεγχος του γιου μου έγραφε 9 Αλγεβρα ,αλλά 18,5 ΓΜΟ.Αυτό δεν τον εμπόδισε να τελειώσει με άριστα το λ'υκειο,να περάσει χωρίς φροντιστήριο Αγγλική Φιλολογία και τώρα να είναι πτυχιούχος.Γιατί ο αδελφός του που είναι Α΄Λυκείου να μην έχει την ίδια ευκαιρία?

 
Ανεύθυνος υποκριτής
27 Ιουν 2014 12:09

Το Γυμνάσιο καταφέροαμε, απο Σχολείο υποχρεωτικής εκπαίδευσης να το κάνουμε υποχρεωτικής διέλευσης, τώρα σειρά έχει και το Λύκειο που δεν είναι υποχρεωτικό. Εμπρός συνάδελφοι όλοι μαζύ στον αγώνα της ισοπέδωσης!

 
ΑΝΩΝΥΜΟΣ
27 Ιουν 2014 13:56

Έχω περιέργεια να δω αν θα κοπεί μαθητής που φοιτά σε Ιδιωτικό σχολείο.

 
καθηγητής
27 Ιουν 2014 14:11

Κι εγώ είμαι περίεργος για το αν θα κοπεί μαθητής που ο γονιός του είναι καθηγητής στο ίδιο Λύκειο.Στο θέμα τώρα, ξέρω μαθητή που έβγαλε ΓΜΟ 18 με 10 Άλγεβρα και 10 Γεωμετρία. Στο παρά 1 δηλαδή δεν παραπέμπεται.

 
Δημήτρης
27 Ιουν 2014 14:41

Το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό! Υπάρχουν και τα σεκ. Αν μπορούν να περάσουν το μάθημα συμπληρώνοντας βαθμό τότε απλά αδιαφορούν για τα δύσκολα μαθήματα κάνει κακό σε όλους με ελάχιστες εξαιρέσεις !Το πρόβλημα ξεκινάει από το γυμνάσια πρέπει και εκεί να εξετάζονται σε ολόκληρη την υλη τουλάχιστον στα μαθηματικά ,φυσική, χημεία για να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο λύκειο.Η γεωμετρία είναι πολύ βασικό μάθημα που επιτρέπει να αξιολογηθούν σωστά οι μαθητές, να έλεγες για την λογοτεχνία να το καταλάβω αλλά όχι τα αρχαία.

 
ασεπιτης
27 Ιουν 2014 14:52

Μπορεί να είμαι νέος συννάδελφοι (εξού και το ασεπίτης και μάλιστα του 2010) αλλά συγχωρέστε με με ΓΜΟ 18 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΣ!!!πλησιάζει να γίνει αριστούχος, συνεπώς το ότι αριστούχοι (αν δεν κάνω λάθος το όριο είναι 18.5 για να χαρακτηριστεί κάποιος αριστούχος) μένουν στην ίδια τάξη είναι ανακριβές!!!Όσο για τον ικανότατο -πτυχιούχο Αγγλικής φιλολογίας - τέκνο του συνναδέλφου είναι φανερό ότι άνηκε στην κατηγορία εκείνων των μαθητών της Θεωρητικής (αντίστοιχα υπάρχουν και της Θετικής, Τεχνολογικής) που από την Α' Λυκείου έχουν γραμμένα κανονικότατα τόσο τα μαθήματα που δεν θα δώσουν στην Γ' Λυκείου αλλά και τους καθηγητές που τα διδάσκουν και θα πρέπει να παίρνουν βαθμούς γιατί δεν είναι μαθήματα της κατεύθυνσής τους (την οποία θα επιλέξουν μετά από 2 χρόνια)Υ.Γ: άραγε τι προφορικούς βαθμούς είχε συνάδελφε ο υιός σου και τι άραγε έγραψε; δεν μας λες έτσι για να μας διαφωτίσεις; για να μην βγάλουμε δικά μας εσφαλμένα συμπεράσματα......ΟΛΟΙ μας όλα τα χρόνια πριμοδοτούμε ΑΣΥΣΤΟΛΑ με βαθμούς τους μαθητές, ας έρθει κάποια στιγμή που οι βαθμοί θα ανταποκρίνονται στην πραγματική αξία του καθενός

 
Ράνια
27 Ιουν 2014 16:54

Συνάδελφε ασεπίτη,στην κατανόηση κειμένου υστερείς(και στην ορθογραφία,αφού γράφεις το εσκεμμένα με ένα μ και το συνάδελφος με δύο ν).Εχεις εμμονή με τους αριθμούς και χάνεις την ουσία.Ξαναδιάβασε προσεκτικά το άρθρο του Κων/νου μήπως και καταλάβεις ότι δε μιλάει για αδιάφορους και ανίκανους μαθητές,αλλά για μαθητές με αδυναμία σε ένα μάθημα,που όμως κατά τα άλλα είναι επιμελέστατοι και ικανότατοι.Αν είχες εμπειρία χρόνων στα σχολεία, θα ήξερες ότι υπάρχουν και τέτοιοι, πάντα υπήρχαν.

 
Δήμητρα Σ.
27 Ιουν 2014 17:45

Μαθητής στο Λύκειο μου έβγαλε Γενικό Μέσο Όρο 16,2. Έχει Άλγεβρα 13,5 και Γεωμετρία 9. Μπράβο στο νέο σύστημα που θα τον αφήσει για Σεπτέμβρη ! Κι αν το Σεπτέμβρη τύχει πάλι κανένα 9 θα χάσει τη χρονιά του. Μπράβο και πάλι στο νέο σύστημα !

 
Αγνή
27 Ιουν 2014 19:43

o "αριστούχος" ,- ακόμα κι αν η Γεωμετρία δεν είναι το δυνατό του σημείο -,λογικά θα έχει έναν αξιοπρεπέστατο μέσο όρο τετραμήνων στο μάθημα που υστερεί. Είθισται οι καθηγητές να ανταμείβουν τους επιμελείς και συνεπείς μαθητές, για την προσπάθειά τους και τη συμμετοχή τους σε καθημερινή βάση. Οπότε, λογικά θα έχει ένα 15-16.Και αν όντως είναι αριστούχος και όχι "αριστούχος" , το να γράψει ένα 4 ή 5 διαβάζοντας τη θεωρία, είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ!!.Ας μη ξεχνάμε ότι , τα θέματα που θα εξασφαλίσουν ένα 10 σε οποιοδήποτε γραπτό ,υποκεινται στην επιλογή του διδάσκοντος, ο οποίος κρίνει, και επιλέγει ,ανάλογα με το επίπεδο της τάξης.Η τράπεζα δεν έχει καμιά εμπλοκή . Αν παρ' όλα αυτά ο μαθητής δεν τα καταφέρει, νομίζω ότι το πρόβλημα αφορά αποκλειστικά και μόνο το μαθητή .

 
Elina
27 Ιουν 2014 23:27

Όσοι έχουμε δώσει εξετάσεις και έχουμε αξιολογηθεί στην ζωή μας σίγουρα γνωρίζουμε ότι η επίδοση σε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο προφανώς εξαρτάται από τα αντίστοιχα θέματα στα οποία έχουμε κληθεί να απαντήσουμε.Γι' αυτό και υπάρχουν πάντα οι ιστορίες που σαν μαθητές λέγαμε για τον καθηγητή που βάζει εύκολα θέματα και για τον άλλο τον "δύσκολο" που έβαζε πολύπλοκα και δύσκολα. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι υπάρχει έλλειψη καθηγητών και σε σχολεία που γνωρίζω, οι καθηγητές προσλήφθηκαν τον Ιανουάριο ακόμη και τον Μάρτιο (βλέπε Μυτιλήνη) όπου και κλήθηκαν βέβαια να βγάλουν την ύλη όλης της χρονιάς σε 5 μήνες!! Όλα αυτά χωρίς βοήθεια (ενισχυτική, πρόσθετη στήριξη, τμήματα ένταξης κ.λ.π) παρά μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα!Κατά τα άλλα όπως αναφέρθηκε σε κάποιο σχόλιο νωρίτερα, φταίνε ΜΟΝΟ οι μαθητές και οι άχρηστοι καθηγητές! Πολύ εύκολη και βολική λύση οι αφορισμοί δεν συμφωνείτε;Ποιος ελέγχει τα θέματα αν είναι κατάλληλα για την ηλικία και την αντίληψη των μαθητών (θεωρίες μάθησης:Piaget, Vigosky..), αν οι μαθητές έχουν κατακτήσει την αφαιρετική ικανότητα ώστε να μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις κρίσεως, όταν γνωρίζουμε ότι στην Γ' Γυμνασίου οι μαθητές δεν την έχουν κατακτήσει ακόμη - σύμφωνα με τις θεωρίες που μόλις προανέφερα.Ποιος νοιάζεται για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα επιβίωσης ή για τα παιδιά που παλεύουν με αρρώστιες ακόμη και ψυχολογικές;Τι τους μαθαίνουμε τελικά; Ότι δεν μπορούν να υστερούν σε ένα μάθημα και αν υστερήσουν τους αφήνουμε στάσιμους;Μήπως θέλουμε να τους διώξουμε τελικά από το σχολείο; Τι είναι πιο χρήσιμο, να βελτιώνουμε την μάθηση ή να την σταματάμε;

 
Μπάτος Κωνσταντίνος
28 Ιουν 2014 09:49

Το σχολείο μας λειτουργεί σαν την παρέλαση. Όλοι με τον ίδιο βήμα. Αλλιώς πήγαινε σπίτι σου.@Αγνή: Ένα εκπαιδευτικό σύστημα παραπέμπει το 30% των μαθητών για εξέταση τον Σεπτέμβρη, σχεδόν αποκλειστικά στην Άλγεβρα και την Γεωμετρία, σ'όλη τη χώρα. Και φταίει ο μαθητής;Δηλαδή φταίει το 30% των 15χρονων παιδιών και δεν έχει ευθύνη για αυτό κανένας άλλος; Ας πούμε, κανένας ενήλικος; Δεν υπάρχει ένα ζήτημα εδώ που πρέπει να δούμε; Όταν μια εκπαιδευτική διαδικασία, στο τέλος κρίνει ανεπαρκή την επίδοση 30% όσων την παρακολούθησαν, τότε κάτι δεν λειτουργεί σωστά.@Ασεπίτη: Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι ιεροεξεταστές. Άνθρωποι είναι, που αγαπούν τους μαθητές τους και θέλουν να τους βοηθήσουν. Πράγματι, τόσα χρόνια οι μαθητές πριμοδοτούνταν με βαθμούς. Τώρα πιστεύεις ότι το φαινόμενο θα αντιστραφεί ή θα επιδεινωθεί;

 
ασεπιτης
28 Ιουν 2014 14:57

Βλέπω ότι όσο εξελίσεται η κουβέντα οι αριστούχοι μαθητές "ρίχνουν" τον μέσο όρο τους στο 16,5!!!!!Για μένα προσωπικά η τράπεζα θεμάτων δεν έχει καμία εμπλοκή σε πιθανή πανωλεθρία των μαθητών της Α Λυκείου και χάσιμο της χρονιάς για ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, το θέμα είναι στον τρόπο υπολογισμού για τον αν κάποιος προάγεται η όχι από την Α Λυκείου .Σκεφτείτε το προηγούμενο σύστημα όπου αν κάποιος ερχόταν και έδινε ΛΕΥΚΗ κολλα θα περναγε άνετα μόνο από τους προφορικούς του, σας άρεσε αυτό το σύστημα;Δυστυχώς είμαστε των άκρων και γι'αυτό δεν πάμε μπροστά.Για το άλλο με τα μαθήματα των φυσικών επιστημών γιατί δεν γίνεται κουβέντα, όπου με την ρύθμιση (την 100% παράνομη) που προτείνει το υπουργείο οφελούνται οι μαθητές ενώ ο νόμος λέει άλλα πράγματα;Αυτό πάει να πει δικαιοσύνη;άντε με τους μαθητοπατέρες τους χορτάσαμε τόσα χρόνια.....

 
Καθηγήτρια
28 Ιουν 2014 15:53

Ο γιος μου έβγαλε γενικό βαθμό 19,3 με γραπτά 19, 19/6, 20 και παρόλο που η τράπεζα θεμάτων δεν τον δυσκόλεψε (χωρίς φροντιστήριο σε κανένα μάθημα),είμαι αντίθετη ως καθηγήτρια στη τράπεζα θεμάτων εκτός εάν ισχύσουν τα εξής:1.Τράπεζα θεμάτων στα βασικά μαθήματα (Αρχαία, Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία).2.Τα μαθήματα να γράφονται την ίδια μέρα σε όλα τα σχολεία και τα θέματα να είναι ίδιου βαθμού δυσκολίας για όλα τα σχολεία.3.Τα ονόματα να είναι καλυμμένα και να διορθώνονται από άλλους καθηγητές.4. Τα παιδία που δεν θα περνούν να παρακολουθούν φροντιστηριακά μαθήματα από καθηγητές που θα τους πληρώνει το υπουργείο παιδείας. Έτσι θα απασχοληθούν και κάποιοι καθηγητές αδιόριστοι.5.Η προφορική βαθμολογία θα πρέπει να είναι πιο αυστηρή και να αποφεύγεται ενίσχυση μαθητών για προσωπικούς λόγους(γνωριμίες, συγγένειες με τους καθηγητές)που δυστυχώς συμβαίνουν.

 
ΡΑΝΙΑ
28 Ιουν 2014 20:51

@ασεπίτη..Νεαρέ μου,επιμένεις να αδιαφορείς και να ειρωνεύεσαι σχόλια καθηγητών που διδάσκουν χρόνια και έχουν και παιδιά στο σχολείο.Χαμήλωσε τους τόνους σου,μην είσαι τόσο απόλυτος και εμπαθής.Λες να ξέρεις περισσότερα από αυτούς?Χρειάζεται νηφαλιότητα, πείρα και παιδαγωγική ευαισθησία, όταν γίνεται λόγος για αλλαγές στην παιδεία,όχι αλαζονεία και αφορισμοί.

 
ασεπιτης
29 Ιουν 2014 15:59

Προς ΡΑΝΙΑΣυμφωνώ μαζί σου οτι δεν χρειάζονται αφορισμοί.Aραγε όλα τα σχόλια που στρέφονται κατά της τράπεζας θεμάτων και ζητούν την κατάργησή της χαρακτηρίζονται από νηφαλιότητα; Mήπως δεν είναι αφοριστικά; Ας δούμε επιτέλους το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση και όχι έτσι όπως μας βολεύει.

 
μητερα μαθητη της α'λυκειου και καθηγήτρια
29 Ιουν 2014 19:32

Εξαιρετικό το άρθρο του συναδέλφου.Ως μητέρα πρώτη φορά βίωσα τέτοια ψυχοφθόρα κατάσταση ,να ερχεται καθημερινα απογοητευμενο μετά την εξέταση, ενα παιδί που διαβάζει πάντα . Η κλήρωση μπορεί να ευνόησε κάποια σχολεία στην πλειονότητα όμως έγινε σφαγή, παραπέμφηκαν πολλα παιδια για Σεπτεμβρη. Εμεις απλά χασαμε το αριστείο ,δε συντρεχει σοβαρος λογος.Να διευκρινήσω για τον απειρο συναδελφο (τον ασεπίτη) ότι στο λύκειο "άριστα" είναι το 18 κι ότι θα αναθεωρήσει πολλα όταν το παιδί του πάει στο λύκειο.Μαθητοπατέρας είμαι κι εγώ ,από. αυτούς που έχουν διαπιστώσει ότι μόνο τα φτωχόπαιδα κόβονται. Τα πλουσιόπαιδα αγοράζουν ένα πτυχίο από το εξωτερικό κι όλα καλά. Χάρη στο γραπτό διαγωνισμό του Ασεπ διορίστηκα κι εγώ αλλά έχουμε άλλη οπτική γωνία. Οι έμπειροι συνάδελφοι είναι μεγάλο κεφάλαιο για τα σχολεία κι ας μην έχουν μεταπτυχιακό και ecdl.

 
ιαπετος
29 Ιουν 2014 22:34

Υποκρισία σε υπέρτατο βαθμό!!! ΓΕμένα οι γιοί μου είναι ΑΡΙΣΤΟΙ στην Γυμναστική και στον Χαβαλέαλλα στούρνοι σε όλα τα άλλα μαθήματαΑυτό το σύστημα δεν του επιτρέπει να προχωρήσει ενώ οι καθηγητές τους βάζουν 18 και αυτά γράφουν μηδένΑΙΣΧΟΣ!!!!

 
ΡΑΝΙΑ
29 Ιουν 2014 22:52

Χαίρομαι,γιατί εκεί που ο νεαρός συνάδελφος βλέπει μαθητοπατέρες, εγώ βλέπω απλώς πατέρες και μητέρες μαθητών Α΄Λυκείου-και μάλιστα εκπαιδευτικούς-που αγωνιούν για το μέλλον όχι μόνο του δικού τους παιδιού,αλλά και της Εκπαίδευσης.Διαβάζοντας τα σχόλιά τους καταλαβαίνεις την ποιότητά τους,την πείρα τους και τις ειλικρινείς τους προθέσεις.Μακάρι οι υπεύθυνοι να αναζητούσαν και να συμβουλεύονταν τέτοια άτομα...

 
ασεπιτης
30 Ιουν 2014 02:33

Μήπως θα έπρεπε λοιπόν όλοι εσείς που έχετε την εμπειρία που απουσιάζει από εμένα να κάνετε προτάσεις και όχι αφορισμούς που στρέφονται υπέρ της κατάργησης του συγκεκριμένου θεσμού;π.χ να δίνουν όλα τα σχολεία ταυτοχρονα το ίδιο μάθημα ώστε να μην εμφανίζονται τα φαινόμενα που εμέσως αναφερεις για τυχερά και άτυχα σχολεία;Η τεράστια εμπειρία σας μπορεί να με φωτίσει κι εμένα στο ερώτημα που τόσο πολύ όλοι αποφεύγουν να απαντήσουν: τόσα χρόνια στα Λύκεια έχουν αποφοιτήσει μαθητές οι οποίοι δεν ξέρουν καλά καλά να γράφουν το όνομά τους αλλά επειδή ήταν καλά παιδιά και δεν δημιουργούσαν προβλήματα τους βάζαμε ενα βαθμο παραπάνω ώστε να πάρουν το χαρτάκι; και το λέω αυτό γιατί στα 3 χρόνια (ως ασεπίτης του 2010) που είμαι σε λύκειο και μάλιστα επαρχιακό όπου οι σχέσεις μεταξύ διδασκόντων και μαθητών είναι σχεδόν όλες συγγενικές πήραν το απολυτήριο μαθητές που ντρέπομαι να θυμηθώ τι γραπτά παρέδιδαν και ταυτόχρονα τι βαθμούς έπαιρναν εκτός και αν αυτά συμβαίνουν μόνο στο δικό μου σχολείο και μόνο τα 3 τελευταία χρόνια.

 
Ράνια
30 Ιουν 2014 15:55

Νομίζεις ότι μπήκε κανείς στον κόπο να ζητήσει τις προτάσεις μας?Ευτυχώς που υπάρχει και το internet, για να τις εκφράσουμε,έστω κι αν χρειάστηκε σαν τον Μακρυγιάννη να μάθουμε κάτι στα γεράματα , γιατί δεν αντέχουμε την αδικία.Εξακολουθείς να αποκωδικοποιείς λανθασμένα τα αγωνιώδη σχόλια ανθρώπων που δεν καταδικάζουν την τράπεζα θεμάτων,αλλά τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίο εφαρμόστηκε φέτος, τις παρενέργειές της και την σύνδεσή της με την εισαγωγή στα ΑΕΙ,χωρίς πρώτα να έχει διασφαλιστεί η ισότητα και η δικαιοσύνη,κάτι που επιτέλους παραδέχεσαι.Όσο για τα υπαρκτά προβλήματα του λυκείου που αναφέρεις έχουμε ευθύνη να τα διορθώσουμε εμείς και όχι οι φροντιστές και τα ιδιωτικά ,στα οποία στέλνουμε πλέον μαζικά τους μαθητές.Μια και αρέσκεσαι στους αριθμούς,ψάξε την αύξηση που σημειώθηκε στις εγγραφές τους με το που ανακοινώθηκε ο νέος θεσμός.

 
μητερα μαθητη της α'λυκειου και καθηγήτρια
30 Ιουν 2014 17:27

Προς ΡάνιαΟι ιθύνοντες εμπνέονται εξετασιολάγνα συστήματα είτε γιατί οι ίδιοι έδιναν χαλαρές εξετάσεις σε ιδιωτικά σχολεία είτε τα παιδιά τους κάνουν το αυτό.Πώς να εισακουστούν οι φωνές αυτών που μορφώθηκαν σε δημόσια σχολεία και ελληνικά πανεπιστήμια και τα πονανε;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ