Διδασκαλία Αγγλικής γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο, προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε ο υφυπουργός Παιδείας Α. Δερμεντζόπουλος, ύστερα από την σχετική εισήγηση του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
Ειδικότερα η απόφαση ορίζει τα εξής:
1. Την ανακατανομή των μαθητών κάθε τάξης σε δύο επίπεδα ανάλογα με το επίπεδο γνώσεών τους. Η ανακατανομή εφαρμόζεται, εφόσον απαιτείται, μόνο για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας. Η ένταξη των μαθητών σε επίπεδα γίνεται μετά από κατατακτήρια εξέταση, που διενεργείται με την έναρξη κάθε σχολικού έτους.
2. Από τα τέσσερα τμήματα μιας τάξης είναι δυνατόν τα δύο να αντιστοιχούν στο επίπεδο Ε1 και τα άλλα
δύο στο επίπεδο Ε2. Εναλλακτικά, είναι δυνατόν από τα τέσσερα τμήματαμιας τάξης τα τρία να αντιστοιχούν στο επίπεδο Ε1, και τα ένα στο επίπεδο Ε2.
Οι μαθητές τοποθετούνται στο επίπεδο γνώσης που ανήκουν:
Α. χωρίς αύξηση τμημάτων, εάν ο αριθμός των τμημάτων είναι ζυγός
Παράδειγμα:
Τμήματα τάξης: Α1, Α2, Α3, Α4
Τμήματα Επιπέδων: Ε1, Ε2, Ε2, Ε2
και
Β. με χωρισμό ενός τμήματος στα δύο, εάν ο αριθμός των τμημάτων είναι μονός.
Παράδειγμα:
Τμήματα τάξης: Α1, Α2, Α3
Τμήματα Επιπέδων: Ε1, Ε2, Ε2, Ε2
Ο χωρισμός της περίπτωσης Β γίνεται μόνο για το μάθημα των Αγγλικών και συνδυάζεται με μάθημα του ωρολογίου προγράμματος, το οποίο επιλέγεται από τον Σύλλογο διδασκόντων. Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη δημιουργία τμήματος επιπέδου είναι δώδεκα (12) μαθητές. Σε απομονωμένα Γυμνάσια της ηπειρωτικής και της νησιωτικής χώρας, ο αριθμός αυτός μπορεί να μειωθεί στους δέκα (10) μαθητές με απόφαση του Διευθυντή Δ/θμιας Εκπ/σης.
3. Σε μικρές σχολικές μονάδες με ένα μόνο τμήμα ανά τάξη και εφόσον απαιτείται, μπορεί να εγκριθεί η λειτουργία δύο τμημάτων−επιπέδων με έξι (06) μαθητές με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπ/σης.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ
Διδασκαλία Αγγλικής γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 5 του N. 1566/85 (Α΄167) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 7 του N. 2525/1997 (Α΄ 188).
2. Τη με αριθμ. 94654/ΣΤ5/19−06−2014 (Β΄ 1618) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο και Κωνσταντίνο Κουκοδήμο.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α΄ 98).
4. Τη με αριθμ. 48/21−07−2014 πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
5. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Την ανακατανομή των μαθητών κάθε τάξης σε δύο επίπεδα ανάλογα με το επίπεδο γνώσεών τους. Η ανακατανομή εφαρμόζεται, εφόσον απαιτείται, μόνο για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας. Η ένταξη των μαθητών σε επίπεδα γίνεται μετά από κατατακτήρια εξέταση, που διενεργείται με την έναρξη κάθε σχολικού έτους.
2. Από τα τέσσερα τμήματα μιας τάξης είναι δυνατόν τα δύο να αντιστοιχούν στο επίπεδο Ε1 και τα άλλα
δύο στο επίπεδο Ε2. Εναλλακτικά, είναι δυνατόν από τα τέσσερα τμήματαμιας τάξης τα τρία να αντιστοιχούν στο επίπεδο Ε1, και τα ένα στο επίπεδο Ε2.
Οι μαθητές τοποθετούνται στο επίπεδο γνώσης που ανήκουν:
Α. χωρίς αύξηση τμημάτων, εάν ο αριθμός των τμημάτων είναι ζυγός
Παράδειγμα:
Τμήματα τάξης: Α1, Α2, Α3, Α4
Τμήματα Επιπέδων: Ε1, Ε2, Ε2, Ε2
και
Β. με χωρισμό ενός τμήματος στα δύο, εάν ο αριθμός των τμημάτων είναι μονός.
Παράδειγμα:
Τμήματα τάξης: Α1, Α2, Α3
Τμήματα Επιπέδων: Ε1, Ε2, Ε2, Ε2
Ο χωρισμός της περίπτωσης Β γίνεται μόνο για το μάθημα των Αγγλικών και συνδυάζεται με μάθημα του ωρολογίου προγράμματος, το οποίο επιλέγεται από τον Σύλλογο διδασκόντων. Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη δημιουργία τμήματος επιπέδου είναι δώδεκα (12) μαθητές. Σε απομονωμένα Γυμνάσια της ηπειρωτικής και της νησιωτικής χώρας, ο αριθμός αυτός μπορεί να μειωθεί στους δέκα (10) μαθητές με απόφαση του Διευθυντή Δ/θμιας Εκπ/σης.
3. Σε μικρές σχολικές μονάδες με ένα μόνο τμήμα ανά τάξη και εφόσον απαιτείται, μπορεί να εγκριθεί η
λειτουργία δύο τμημάτων−επιπέδων με έξι (06) μαθητές με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπ/σης.
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2014−15.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 8 Σεπτεμβρίου 2014
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Διδασκαλία Αγγλικής γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο- Η ΑΠΟΦΑΣΗ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αριθμός μαθητών στα τμήματα Β ξένης γλώσσας
Στην Αρτα ο υφ. Παιδείας Γ. Στύλιος
Πίνακες με τη μείωση εκπαιδευτικών κατά ειδικότητα την τελευταία τετραετία
ΟΛΜΕ: Τα Γυμνάσια και Λύκεια ανοίγουν με χιλιάδες κενά-ΠΊΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕ
Κατάλογο με 39 ιδιωτικά εκπαιδευτήρια με μεγάλες οφειλές έστειλε στον Α. Λοβέρδο η ΟΙΕΛΕ
Μηνυτήρια αναφορά από το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων για την τροφική δηλητηρίαση των φοιτητών
Τι είπε ο υπ. Παιδείας στο ΔΟΕ για το ωράριο των εκπαιδευτικών , τα κενά το Πειθαρχικό και την αξιολόγηση
ΔΟΕ: Χιλιάδες εκπαιδευτικοί λείπουν από τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία- ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟ
Αρχίζουν οι αιτήσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας περιόδου Νοεμβρίου 2014
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Λιγότερα από 1% τα κενά επί του συνόλου του εκπαιδευτικού προσωπικού
Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία στα σχολεία για τον καθιερωμένο αγιασμό-ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έκκληση ΟΛΜΕ προς Διευθυντές σχολείων κι εκπαιδευτικούς να μη συμμετάσχουν στην αξιολόγηση
Πρόσληψη 208 προσωρινών αναπληρωτών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Μαθητές με τοπικές ενδυμασίες υποδέχθηκαν τον υπουργό Παιδείας στους Λειψούς
Ανακλήσεις αποσπάσεων – Μετατάξεις εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο! Ο απαράδεκτος εμπαιγμός εκατοντάδων ανθρώπων!
Υπογράφηκε η απόφαση για τη θεσμοθέτηση Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Μελέτη στη Γλώσσα και Μαθηματικά στην πρωινή ζώνη των Δημοτικών Σχολείων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.