Ο Διευθυντής Φυσικής Αγωγής του υπουργείου Παιδείας Στέλιος Δασκαλάκης από την Αμβέρσα του Βελγίου όπου βρίσκεται για συνάντηση εργασίας του Προεδρείου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού (ISF), δήλωσε στο esos για το νέο οργανόγραμμα του ΥΠΑΙΘ:
Α.Η σημερινή ηγεσία του Υπ. Παιδείας γλίτωσε από βέβαιο "θάνατο" τον ελληνικό σχολικό αθλητισμό. Οι άνθρωποι της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού πρέπει να γνωρίζουν πως όταν ο κ. Λοβερδος ανέλαβε ως υπουργός Παιδείας το οργανόγραμμα που είχε προωθηθεί για έγκριση στο ΣΤΕ προέβλεπε ένα Τμήμα Φυσικής Αγωγής. Αυτό θα σήμαινε, με λίγα λόγια, την άμεση διάλυση του ελληνικού Σχολικού Αθλητισμού.
Β.Με τις άμεσες ενέργειες του κ. υπουργού, του (και Ολυμπιονίκη) υφυπουργού Κ. Κουκοδήμου αλλά και του υφυπουργού Α. Δερμετζοπουλου επανήλθε στο οργανόγραμμα η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής. Αυτό γλίτωσε, όπως προείπα, από βέβαιο "θάνατο" τον ελληνικό σχολικό αθλητισμό, σε μια περίοδο μάλιστα που έχει κατακτήσει τόσο τη διεθνή αναγνώριση, όσο και αγωνιστικές επιτυχείς.
Γ.Θεωρώ ότι, μετά απ' όλα αυτά, τόσο οι άνθρωποι του ελληνικού αθλητισμού γενικότερα, ιδιαίτερα δε ο κόσμος της Φυσικής Αγωγής, οφείλουμε ένα ειλικρινές ευχαριστώ στη σημερινή Πολιτική Ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Φ.Α. ΥΠΑΙΘ: Ο Α. Λοβέρδος γλίτωσε από βέβαιο "θάνατο" τον ελληνικό σχολικό αθλητισμό

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ: Είμαι εκπαιδευτικός αμείβομαι με 700 ευρώ και σκέφτομαι να γίνω φοιτήτρια
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ: Περί Μετεγγραφών φοιτητών
Το Σχέδιο Νόμου για την ίδρυση του ΣΕΠ με τις τροπολογίες για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και φοιτητές
Τροπολογία «σκούπα» για ιδιωτικά σχολεία, Σχολικούς Συμβούλους, ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, Πιστοποιητικά Πληροφορικής, τις ΕΠΑΘ, Υπηρεσιακά Συμβούλια κλπ
Τροπολογία για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία67% και άνω
Εξομοιώνονται οι πτυχιούχοι ΕΠΑΘ με των Παιδαγωγικών τμημάτων
Τροπολογία για τους Σχολικούς Συμβούλους
Απαραίτητη η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια
ΠΙΣΤΟΠΟΙΤΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Αόριστης διάρκειας- τροπόλογία στη Βουλή
Ρύθμιση για τους μαθητές των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, καταργούμενων ειδικοτήτων
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ :Τροπολογία για τη χρήση των κτιρικών εγκαταστάσεων-ΟΙΕΛΕ: Τροπολογία προνόμιο για τους σχολάρχες
ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ: Παρελθόν-Παρόν-Μέλλον
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΕΚΠΑ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 1-15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.