Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα της βαθμολόγησης από το Γραφείο του υφυπουργού Παιδείας

Δημοσίευση: 27/06/2014
Δερμεντζόπουλος
Alt Text: 
Δερμεντζόπουλος
Title Text: 
Δερμεντζόπουλος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κύκλοι του γραφείου του Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου, Υφυπουργού Παιδείας αρμόδιου για θέματα α'βάθμιας και β'βάθμιας εκπαίδευσης διευκρινίζουν στο esos, τα εξής σχετικά με τον τρόπο βαθμολόγησης:
Α.Σύμφωνα με τον νόμο 4186/2013 και το Προεδρικό Διάταγμα68/2014 που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2014 καθορίζεται ο τρόπος προαγωγής και της βαθμολόγησης των μαθητών.
Β.Σήμερα, η βαθμολόγηση μπορεί να γίνει έχοντας πάντα υπόψη τα προαναφερόμενα ή με τη διαδικασία υπολογισμού της βαθμολογίας με τον παραδοσιακό τρόπο ή με τη χρήση του προγράμματος myschool που επιβλέπεται από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».
Γ.Ορισμένα σχολεία που επέλεξαν την εξαγωγή των αποτελεσμάτων με το δεύτερο τρόπο διεπίστωσαν ότι τα εξαχθέντα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των παραπάνω νομοθετημάτων, γεγονός που οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του αλγορίθμου που είχε ετοιμάσει η ομάδα υποστήριξης.
Δ.Μόλις το υπουργείο Παιδείας έλαβε γνώση αυτού του συμβάντος έδωσε άμεσα εντολή για διόρθωση του αλγορίθμου και ενημέρωσε τις διευθύνσεις που χρησιμοποίησαν αυτή τη διαδικασία να επανεκδώσουν τα αποτελέσματα.
Ε.Σήμερα, υπάρχει πλήρης ταύτιση αποτελεσμάτων με οποιαδήποτε διαδικασία γίνει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων.
Τι ισχύει με τα μαθήματα ανα κατηγορία
•    Στα γλωσσικά μαθήματα (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Αρχαία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
•    Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
•    Στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) προϋπόθεση προαγωγής είναι ο Μέσος Όρος (Μ.Ο) πάνω από 8.
Τονίζεται απόλυτα ότι το ζήτημα της Τράπεζας Θεμάτων δεν συνδέεται με τη βαθμολόγηση.

--

Σχόλια (1)

 
Θάνος Σταυρόπουλος
27 Ιουν 2014 19:32

Αυτή είναι η απάντηση "κύκλων" (αυτοί οι "κύκλοι", αλήθεια, δεν έχουν όνομα, αλλά μένουν στο σκοτάδι της ανωνυμίας;) από το γραφείο του υφυπουργού για τους χιλιάδες μαθητές της Α' Λυκείου που παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο σε εξετάσεις, παρά το γεγονός ότι ο μέσος όρος πολλών εξ αυτών είναι εξαιρετικά υψηλός; Μπορούν -αν έχουν τα κότσια, που δεν τα έχουν- να δώσουν κατάμουτρα την ίδια απάντηση στη μαθήτρια (στο Λύκειο που εργάζομαι) η οποία παραπέμπεται τον Σεπτέμβρη στη Γεωμετρία με μέσο όρο 17,2; Οργή, πικρία, απογοήτευση και απόγνωση κατακλύζουν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς (παρόλο που οι τελευταίοι προειδοποιούσαν απελπισμένα και προς όλες τις κατευθύνσεις όλη τη τελευταία χρονιά γι' αυτό που ...ήρθε). Όλοι οι εκπαιδευτικοί απευθύνουμε έκκληση στον Υπουργό να εξομαλύνει οποιεσδήποτε ακρότητες όπως αυτές της περίπτωσης της Ν.Μ. Ούτε κραυγάζουμε για απόσυρση του Νέου Λυκείου ούτε ουρλιάζουμε για κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων (που σίγουρα πρέπει να μεταβληθούν). Σίγουρα όμως δεν θα γίνουν πράξη τα κελεύσματα του PISA για την κατάκτηση γλωσσικών και μαθηματικών δεξιοτήτων μ' αυτό τον τρόπο. Αλλάξτε τα Α.Π.Σ. μειώστε την ύλη, αλλάξτε προσανατολισμό και πάψτε να καταστρέφετε την ήδη αλωμένη πολλάκις εκπαίδευση. Προτού να είναι αργά πια...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean