ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είχατε συνεργασία με τους εκπροσώπους του ΟΟΣΑ, θα φιλοξενήσουμε εδώ πέρα και τη Γενική Συνέλευση τον Ιούνιο στην Ελλάδα. Ν. ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ: Μόλις ολοκληρώθηκε, μετά από ένα δίωρο, η συνεργασία με τους εκπροσώπους του ΟΟΣΑ και φορείς του Υπουργείου μας. Το αντικείμενο ήταν η εκπαίδευση στη χώρα μας και πώς αυτή μπορεί να βελτιωθεί, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ζητήματα που έχουν τεθεί, από το παρελθόν μέχρι σήμερα. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θέλετε να μας υπενθυμίσετε κάποιες από τις παραμέτρους που έχει βάλει στην αξιολόγησή του ο ΟΟΣΑ τα προηγούμενα χρόνια και τις οποίες λαμβάνουμε υπόψη μας; Ν. ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ: Είναι πάρα πολλές οι παρατηρήσεις θα έλεγα που έχουν γίνει από τον ΟΟΣΑ, σε διάφορα επίπεδα. Ξεκινάνε από τους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, από τα Νηπιαγωγεία και περνάνε στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Ρεπορτάζ:esos.gr
Eθνική στρατηγική για την παιδεία θα αποτελέσουν τα πορίσματα του εθνικού διαλόγου που διεξάγει το υπ. Παιδείας , δήλωσε σήμερα η γ. γ. του υπουργείου Νίκη Γκοτσοπούλου, μετά τη συνάντηση με την αρμόδια επιτροπή για την εκπαίδευση του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία & Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ).
Αυτή την ώρα πρέπει να πούμε ότι τους κάναμε γνωστό ότι προχωράμε στον εθνικό διάλογο και ότι, για πρώτη φορά, αυτός ο εθνικός διάλογος είναι ουσιαστικός, με την έννοια ότι βρισκόμαστε κάτω από ένα Πολιτικό Συμβούλιο διακομματικό, από όπου το αποτέλεσμα που θα προκύψει θα αποτελέσει τη μακροχρόνια στρατηγική για την παιδεία.
Αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι, εδώ και μια 20ετία, ο ΟΟΣΑ διαρκώς αναζητά από τη χώρα μας αυτή την εθνική στρατηγική για ζητήματα παιδείας. Γιατί, έως τώρα, η εθνική στρατηγική έχει πολλές φορές αλλάξει ανάλογα με τις κυβερνήσεις και τους υπουργούς.
Σήμερα βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να τους πούμε ότι αυτό το αποτέλεσμα που θα παράξουμε από τον εθνικό διάλογο, θα αποτελέσει την εθνική στρατηγική για την παιδεία, από τη στιγμή που όλα τα κόμματα, τα κόμματα τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης, έχουν δεσμευτεί ότι, ανεξαρτήτως ποιος θα είναι κυβέρνηση αύριο, αυτό το πόρισμα του εθνικού διαλόγου θα αποτελέσει την εκπαίδευση της επόμενης 20ετίας.
Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για τον ΟΟΣΑ και πάνω σε αυτή τη βάση θα είμαστε σε θέση του χρόνου πραγματικά να αξιοποιήσουμε και να αξιολογήσουμε το νέο εθνικό σύστημα για την εκπαίδευση.
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Υφ. Παιδείας: 204 Δημοτικά λειτουργούν με λιγότερο από 15 μαθητές
- Μετονομασία του 3ου Γυμνασίου Νάουσας
- Άρση αναστολής λειτουργίας Δημοτικού Σχολείου
- Προσθήκη προσωνυμίας σχολικής μονάδας
- Ζ. Μακρή: «Θεαματική αύξηση στους αριθμούς των προσφερόμενων θέσεων Μαθητείας στην επικράτεια»
- Επιτυχόντες/Πολύτροπη Αρμονία: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους?
- O Καθηγητής R. Schafer αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτορας ΕΜΠ
- Στη διάθεση των επιτυχόντων οι Βεβαιώσεις Πιστοποίησης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ.
- Τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- "Σέρνεται" το webmail του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.