Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η άδικη αντιμετώπιση του κλάδου της Φυσικής Αγωγής

Δημοσίευση: 02/08/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμε
κ. Υφυπουργέ Παιδείας και Θρησκευμάτων
κατά  την τοποθέτησή σας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής στις 31 Ιουλίου 2014, φέρεσθε ότι, σχολιάζοντας το έργο των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, αναφέρατε «Τέλος, πάρε μπάλα, παίξε, δεν κοιτάω τον μαθητή», (πηγή: Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία “esos.gr”).
Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής δεν κρύβει την έντονη αγανάκτησή της, εκφράζει δε την πλήρη αντίθεσή της για το περιεχόμενο της φράση σας και την διαμαρτυρία της για την συλλήβδην άδικη αντιμετώπιση του κλάδου.
Εάν η παρακμή της φυσικής αγωγής και του σχολικού αθλητισμού δεν πήρε τελικά τη μορφή της διάλυσης στο δημόσιο σχολείο, αυτό πρέπει να πιστωθεί στις προσπάθειες που κατέβαλε και την αυταπάρνηση που επέδειξε η μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής όσον αφορά στην επίτευξη των εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών στόχων του μαθήματος.
Επίσης, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την εκτίμησή μας, ότι η προαναγγελθείσα υφ’ Υμών, στο πλαίσιο του υπό διαμόρφωση Οργανισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ., σύσταση Τμήματος Φυσικής Αγωγής στην θέση της υπάρχουσας Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής, συντελεί στην κατάφορη υποβάθμιση του κλάδου και της ειδικότητας. Κατά την ανωτέρω απόφαση μάλιστα προφανώς δεν ελήφθη υπόψη η πρότασή μας για συγκρότηση Γενικής Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής, η οποία θα συντελούσε σε αναβάθμιση και ενίσχυση της Φυσικής Αγωγής και του Σχολικού Αθλητισμού. Επιπλέον εκτιμούμε ότι το Τμήμα δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στην αναβάθμιση του κλάδου, την οποία ευαγγελίζεται, καθώς αυτό στερείται συμβουλευτικού οργάνου.
Τέλος, δεδομένου ότι από το 1982 μέχρι τις μέρες μας, το αίτημα για «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», «αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου», «αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας» επανέρχεται επαναλαμβανόμενα στην επικαιρότητα σε ποικιλία Νομοσχεδίων, Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων, Υπουργικών Αποφάσεων και Εγκυκλίων, θα θέλαμε να εκφράσουμε τον προβληματισμό μας σχετικά με το κατά πόσο είμαστε ικανοί να μετουσιώσουμε σε πράξη αρχές και αξίες που πρώτοι εμείς έχουμε συλλάβει και διατυπώσει ως λαός.
Επιτέλους, πρέπει κάποτε να κάνουμε χωρίς προφάσεις και υπεκφυγές, την αυτοκριτική μας.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε πρόβλημα εμπίπτει στις αρμοδιότητές μας.
Π.ΕΝ.Ε.Λ.Φ.Α.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 Για το Δ.Σ.       
 Ο Πρόεδρος                                    Ο  Γενικός Γραμματέας                           
 Nικόλαος Τριπόδης                            Ιωάννης Γρυπάρης

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.