H άποψη της Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα Ιστορίας της Θεωρητικής Κατεύθυνσης

Η άποψη της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα Ιστορίας της Θεωρητικής Κατεύθυνσης , που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ, έχει ως εξής:
Τα θέματα καλύπτουν σημαντικό εύρος της εξεταστέας ύλης. Ωστόσο, η διατύπωση ορισμένων θεμάτων παρουσιάζει προβλήματα. Στο θέμα Α1α ζητείται ο ορισμός Αγροτική μεταρρύθμιση χωρίς να υπάρχει αναφορά σε συγκεκριμένη ιστορική περίοδο. Η αγροτική μεταρρύθμιση συνδέεται με συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα, τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε ολόκληρο το κεφάλαιο του βιβλίου, σσ. 42-45.
Ανάλογο πρόβλημα παρουσιάζει και το Α1γ, δεδομένου ότι στο σχολικό εγχειρίδιο στις σελίδες 96 και 144 υπάρχουν αναφορές στο θέμα και όχι στο περιεχόμενο της συνθήκης. Επομένως, τα δύο συγκεκριμένα θέματα θα μπορούσαν να τεθούν ως ανοικτού τύπου ερωτήσεις και όχι ως ορισμοί.
Αναφορικά με τη δεύτερη ομάδα Γ1 και Δ1, τα κείμενα λειτουργούν συμπληρωματικά ή επεξηγηματικά, επαναλαμβάνοντας στοιχεία του εγχειριδίου. Συνεπώς, προσφέρονται για αναπαραγωγική παρά για συνθετική εργασία και δεν προωθούν την ιστορική σκέψη. Στο Γ1α σημαντικό μέρος των απαιτούμενων ιστορικών γνώσεων αφορά σε αριθμητικά μεγέθη (αριθμός βουλευτικών εδρών), ενώ στο ερώτημα β στο Δ1, σε σχέση με τον πίνακα, η απάντηση είναι αυτονόητη .
Επιπρόσθετα, ο τρόπος με τον οποίο δίνονται ορισμένες από τις βιβλιογραφικές παραπομπές δεν είναι σωστός.
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Μεταπτυχιακό: Αειφορική Διαχείριση
- Μεταπτυχιακό: Νέες Τεχνολογίες για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
- Το νέο e - Newsletter του Πανεπιστημίου Κρήτης
- ΠΕΚ: Το Υ.ΠΑΙ.Θ. «αναβαθμίζει» τα ΕΠΑΛ καταργώντας ολιγομελή τμήματα
- «Ειδική Αγωγή» 4μηνο Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ
- Ανακλήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης
- Εγκύκλιος με οδηγίες για τα Ειδικά Νηπιαγωγεία και Ειδικά Δημοτικά Σχολεία
- Εγκύκλιος για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία
- Η απόφαση για τη διαδικασία εκλογών στα Πανεπιστήμια για την ανάδειξη των Συμβουλίων Διοίκησης
- Οι πίνακες κατάταξης υποψηφίων στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της Δ.ΥΠ.Α.
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.